Sziasztok! 123-as gazdik, barátok, rajongók (fekvőlámpás, ződcséges, W123, olajkályha) szakadjunk le a Mercedes-Benz topik-ról és nyissunk ennek a típusnak a kultikus állólámpáshoz hasonlóan topikot... Szóval jöhetnek képek, tapasztalatok, kérdések ... megmiegymás!
Az a baj , hogy ha a sapka rajta van és nyomkodom a vastag csövet ami a motor és a hüttő között van , akkor a vékony tulfolyó csövön jön megy a levegő.
Szia, az normális, a hűtősapkán rajta van /nem mindig/ hány bar-nál engedi ki a nyomást.Csak a töbletet nyomja ki.A hűtőbetöltő nyilláson benézel , a motor felé középen van 1 kiálló rész , hidegen addig kell tölteni.
további kérdés merült fel, van különbség a gyári és az olasz után gyártott vízlehúzó gumi között?
ami az ajtó kölső oldalán van az üveg és az alu díszléc között. Nekem úgy tűnik a guminak rá kéne zárni az alura de nem ér el addig, vagyis amíg le nem húzom az ablakot tűrhető, utána mellé fordul.