Sziasztok.
Régi ismerősöm a mitsu pajero szerintem érdemelne egy önálló topicot, már csak azért is mert rengeteg testvére akad még az országban, amikről gazdája már könyvet is írhatna...
Ennek kapcsán mindenkit várok szeretettel, akinek valami köze van egy "gyémántoshoz".
Tapasztalatcserék, adok-veszek, tanácsok, és persze benne némi off-road...:)
A szerelo próbálta másik barna solenoid dal de semmi
Azt tudom hogy mikor megállítim valami eleged vákumot mert pisszenik, nemtom ezt kell e csinálnia
Kódot én nem tudok olvasni, két helyen kiolvasták nekem annyit mondtak magas töltőnyomás. De nem értem miért mikor nem is tölt így. Ha kézzel behúzom a kart akkor jobban tolja a levegőt
A kivillogást holnap megprobálom, jelzem az eredményt
Nekem 2003-as van. Nem tudom,, hogy segít-e, de amikor a turbóval gond volt (check engine, töltőlevegő hiba stb.) akkor a változó geo mozgató karjánál a házban kotyogósodott ki a tengely. Nekem profin orvosolta egy srác Pajero specialista, Bodrogkeresztúron. Zahuczky Zsolt 309857329. Ez már jó pár éve volt, azóta nincs gond. Hátha van ötlete.
Indításkor nyitva kéne lennie bent vákuum a vgt szenzor érzékeli. Behúzta a turbót.
A map érzékeli ha túlnyomás lesz jelez az ecunak, ecu elzárja a szolenoiddal a vákuumot, turbó meg elengedi a cuccot.
Nekem hol ment hol nem mert lassan reagált a solenoid hibát vett a vezérlő azt lebaszta a nyomást.
Villogtatni úgy tudsz hogy drotot vagy egy kis csatit beraksz a obdbe a 4 es helyre azt letesteled azt a check engine elkezd villogni ráadott gyújtásnál. Hosszú a 10 es a rövid meg az 1 es. 3 hosszú 2 rövid 32.
Nem működik a geonak a vákuma, új barna és fekete szelep a map jó vákumkt termel de a szelep nem működik
Szerelő azt mondta már hogy adagoló vagy az agya
Lehetséges?
Nyáron volt turbó csere előtte is hol jó volt a barna hol nem.
Pucolgattam akkor jó volt aztá turbó cserekor új szelepek az ujjal nem ment a régi működött aztán kiderul hogy a csatlakozó nem érintkezett, utána jó volt. Most semelyikkel sem működik.
Ha jár a motor mindkét szálon 12v van pedig ha jól tudom az egyiknek alapjáraton 1.5 körül kellene lennie
Azt valaki tudja hogy 2004-es Pajerónál amikor a fűtéstől megmelegszik a műszerfal a mutatók mind leesnek és nem máé a km számláló se eltűnik az lcd kijelő, de műszerfal világítás marad. ha erősen a plexinél, megnyomom befelé akkor egy időre visszajön majd egy gödörben újra elmegy... !!!
Ha nem extrém az emelés nem szoktak szólni. Nekem nem szóltak azé hogy 3 cm difi van a két oldal között. Anno úgy állt a tranyó azt átkelett mozgatni hogy szintbe menjen.
anno az l200 is két féle magassággal jött ki.
Aszem a 215 meg a 235. És még volt az extra alacsony fapados kétajtós.
Igen rövid 3 ajtós. Akkor a belinkelt 2 collos emelő szettet gond nélkül be lehet építeni egyéb átalakítás nélkül. Nekem elég is lenne. Műszaki vizsgán mit szólnak hozzá? Van erről tapasztalatod?
Néha sajnos nem. Munkához használom napi szintem , nem hobbira. Gumipogácsa kapható vagy gyártatni kell? Erősebb rugó alatt az 5 ajtósét érted? Fékcsövek egyéb alkatrészek maradnak vagy ezeket is cserélni kell?