Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ricsipajero Creative Commons License 2023.02.15 0 0 13737

Ja amugy nekem sosem égett a check lámpa

Lehet az sem jó 😀😀

Ricsipajero Creative Commons License 2023.02.15 0 0 13736

Nferro

Köszönöm a segítséget, a turbó nyáron lett cserélve labdástól nem gondolnám ezt a problémát meg már előtte is csinálta

Köszönöm a srác számát sajna nekem 4 órára van de ha nem lessz semmi eredmény felhívom bár telon nem hinném hogy tudna segíteni. De egy próbát megér😉

Amúgy most egy mitsubishi nél dolgozó ember nézegeti csak az a baj hogy két hetente 1 napot vagy sem 

Már úgy vagyok lehet nem jut eredményre azt csak rizsázik

Hogy most ezért még azért nem jó stb

Köszönöm 

Ricsipajero Creative Commons License 2023.02.15 0 0 13735

Bmrenault 

Azt honnan tudom hogy nyitva van e? 

Inditáskor és semmikor sem mozdítja a geokart

A szerelo próbálta másik barna solenoid dal de semmi

Azt tudom hogy mikor megállítim valami eleged vákumot mert pisszenik, nemtom ezt kell e csinálnia

Kódot én nem tudok olvasni, két helyen kiolvasták nekem annyit mondtak magas töltőnyomás. De nem értem miért mikor nem is tölt így. Ha kézzel behúzom a kart akkor jobban tolja a levegőt

A kivillogást holnap megprobálom, jelzem az eredményt

Köszönöm 

 

nferro Creative Commons License 2023.02.15 0 0 13734

Szia!

 

Nekem 2003-as van. Nem tudom,, hogy segít-e, de amikor a turbóval gond volt (check engine, töltőlevegő hiba stb.) akkor a változó geo mozgató karjánál a házban kotyogósodott ki a tengely. Nekem profin orvosolta egy srác Pajero specialista, Bodrogkeresztúron. Zahuczky Zsolt 309857329. Ez már jó pár éve volt, azóta nincs gond. Hátha van ötlete.

Előzmény: Ricsipajero (13732)
Bmrenault Creative Commons License 2023.02.15 0 0 13733

Hibakódot tudsz olvasni? Vagy villogtatni?

 

A szolenoid igazából ki be kapcsol és annyi.

Indításkor nyitva kéne lennie bent vákuum a vgt szenzor érzékeli. Behúzta a turbót.

A map érzékeli ha túlnyomás lesz jelez az ecunak, ecu elzárja a szolenoiddal a vákuumot, turbó meg elengedi a cuccot.

 

Nekem hol ment hol nem mert lassan reagált a solenoid hibát vett a vezérlő azt lebaszta a nyomást.

 

Villogtatni úgy tudsz hogy drotot vagy egy kis csatit beraksz a obdbe a 4 es helyre azt letesteled azt a check engine elkezd villogni ráadott gyújtásnál. Hosszú a 10 es a rövid meg az 1 es. 3 hosszú 2 rövid 32.

 

Előzmény: Ricsipajero (13732)
Ricsipajero Creative Commons License 2023.02.15 0 0 13732

Értem, köszönöm 

Van rajt biztosító, mozgattam már mindent de semmi. 

Holnap azért valahogy ránézek arra kontaktra de gondolom megmozdult volna ha az a baj

Bmrenault Creative Commons License 2023.02.15 0 0 13731

Kidobta rá hibakódot meg nem ment rendesen.

A vákuumpumpa  generátor végén van.

Akkor barna kijövő elmegy a középső szenzorhoz aztán turbó.

A szenzornál kell lennije egy fém biztositonak a csatlakozon ha nincs kontaktos lehet nem elég rádugni..

Előzmény: Ricsipajero (13729)
Ricsipajero Creative Commons License 2023.02.15 0 0 13730

Ja amúgy a fekete sem működteti a folytószelepet

Az sem kapcsol

Ricsipajero Creative Commons License 2023.02.15 0 0 13729

Mi az hogy lassú volt a szolenoid? 

Nekem semmit nem mozdít

 

Ricsipajero Creative Commons License 2023.02.15 0 0 13728

Na megvolt a 10 perc áramszünet de semmi. 

Ráraktam direktben a vákumot aakor behuzza. 

Én úgy értelmezem hogy nekem a generátortól jön a vákuum az meg a szolenoidok külső felére van kötve. 

Már néztem rengeteg videót jól van bekotve minden

Szóval én már nem tudok semmit mit csináljak.

Je és persze mindenki máshova kuld😀

Bmrenault Creative Commons License 2023.02.15 0 0 13727

Az a barna solenoid a turbo nyomást méri ami az intercolleren van. A sarokba van az egr  solenoid 2 db.

A szolenoidokba meg külsőre megy a vákum a belsőt nyitja.

A turbó gemometria karjára is ráteheted a vákumot próbakép mozditja e.

Nekem l200 van tök ugyan ez.

Szarok voltak a vákuumcsővek a szolenoid lassu volt. Stb stb.

Előzmény: Ricsipajero (13726)
Ricsipajero Creative Commons License 2023.02.15 0 0 13726

Most gondolkodok, a tuloldalit úgy értettem ami a motortérben sarkában van a tuzfalnál ami az egr t működteti ha jól tudom

Ricsipajero Creative Commons License 2023.02.15 0 0 13725

A map ot és a másikat kimertem youtube Videó alapján azok jó értéket mutatnak

Ricsipajero Creative Commons License 2023.02.15 0 0 13724

Igen az egyiken van vákuum a másikon nincs a túloldalon.

Most nézem pont vagyis észrevettem hogy a tuloldaliak közül az egyik meleg, nemtom ez normális e. 

A barna és fekete szoleonidra megy vákuum de ki már egyiken sem. 

Megprobálom a 10 perc áramszünet, az még nem volt vagyis én nem próbáltam 

Írni fogok a 10 perc utan😉

Köszönöm 

 

Előzmény: Bmrenault (13723)
Bmrenault Creative Commons License 2023.02.15 0 1 13723
Előzmény: Ricsipajero (13722)
Ricsipajero Creative Commons License 2023.02.15 0 0 13722

Azt elfelejtettem hogy 115le ha számít 

Meg azt mondta szerelő hogy már alapjáraton nem jók az adatok, de gondolom azért mert nem működik a szabájzás

Köszönöm 

Ricsipajero Creative Commons License 2023.02.15 0 0 13721

Sziasztok 

Van egy 4d56 pajero sportom 2005 

Nem működik a geonak a vákuma, új barna és fekete szelep a map jó vákumkt termel de a szelep nem működik 

Szerelő azt mondta már hogy adagoló vagy az agya

Lehetséges? 

Nyáron volt turbó csere előtte is hol jó volt a barna hol nem.

Pucolgattam akkor jó volt aztá turbó cserekor új szelepek az ujjal nem ment a régi működött aztán kiderul hogy a csatlakozó nem érintkezett, utána jó volt. Most semelyikkel sem működik. 

Ha jár a motor mindkét szálon 12v van pedig ha jól tudom az egyiknek alapjáraton 1.5 körül kellene lennie

Tudnátok segíteni mit nézzek meg? 

Biztik is jok

Köszönöm 

GecFernandez Creative Commons License 2023.01.13 0 0 13720

sziasztok tudnátok segíteni, miért nem megy be teljesen a fogaskerék, csak max 5mm, így ledarálódik

Bmrenault Creative Commons License 2022.10.25 0 0 13719

Fordok nál szokásos ilyenkor újra kell forrasztani.

Megrepednek a forrasztás okés ahogy melegszik nincs kontaktban.

Előzmény: Mahoni330 (13716)
kombájnos Creative Commons License 2022.10.25 0 0 13718

Köszönöm az információkat.

Előzmény: Bmrenault (13712)
kombájnos Creative Commons License 2022.10.25 0 0 13717

A videót linkeld már be légy szíves. Köszönöm.

Előzmény: Mahoni330 (13715)
Mahoni330 Creative Commons License 2022.10.23 0 0 13716

Azt valaki tudja hogy 2004-es Pajerónál amikor a fűtéstől megmelegszik a műszerfal a mutatók mind leesnek és nem máé a km számláló se eltűnik az lcd kijelő, de műszerfal világítás marad. ha erősen a plexinél, megnyomom befelé akkor egy időre visszajön majd egy gödörben újra elmegy... !!!

 

ötlet?

Mahoni330 Creative Commons License 2022.10.23 0 0 13715

Én ilyet vettem jövő héten megy majd be alá. Youtubon van fent vidi gond nélkül bemegy alá......

Előzmény: Bmrenault (13710)
Mahoni330 Creative Commons License 2022.10.23 0 0 13714

Sziasztok !

 

Bemutatkoznék!

 

Pár hete lettem boldog tulajdonosa egy 2004-es 3.2 did 5 ajtós Pajerónak.

 

ÜDV Minden tagnak!

 

Mahoni

Mahoni330 Creative Commons License 2022.10.23 0 0 13713

A szétszedés után, össze kell nyomni a km - napi km számlálónál a műszerfalat

így:

https://www.youtube.com/watch?v=Wm366NR-Tt0

5.45 -nél mutatja. Nekem ettől megjavult a sebmérő.

Előzmény: T.Jager (13700)
Bmrenault Creative Commons License 2022.10.20 0 0 13712

2,5 cm egy erősebb rúgóval is összejön.

Ha nem extrém az emelés nem szoktak szólni. Nekem nem szóltak azé hogy 3 cm difi van a két oldal között. Anno úgy állt a tranyó azt átkelett mozgatni hogy szintbe menjen.

anno az l200 is két féle magassággal jött ki.

Aszem a 215 meg a 235. És még volt az extra alacsony fapados kétajtós.

https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fcdn.cars2africa.com%2F30952-thickbox_default%2Fused-l200-2-5-td-65863.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fcars2africa.com%2Fen%2Fused-pickup-available-from-stock%2F3656-mitsubishi-used-l200-2-5-td-65863.html&tbnid=BB6oQwQWU5L62M&vet=12ahUKEwjfibvTuO_6AhVH9IUKHXhvBOgQMyghegUIARC7Ag..i&docid=_e27TVvwFtsKiM&w=1200&h=900&q=l200%202%20door&ved=2ahUKEwjfibvTuO_6AhVH9IUKHXhvBOgQMyghegUIARC7Ag#imgrc=g_UBMuvQ0h-6CM&imgdii=119VbcKEPYN8NM

most lusta vagyok keresni.

Előzmény: kombájnos (13711)
kombájnos Creative Commons License 2022.10.20 0 0 13711

Igen rövid 3 ajtós. Akkor a belinkelt 2 collos emelő szettet gond nélkül be lehet építeni egyéb átalakítás nélkül. Nekem elég is lenne. Műszaki vizsgán mit szólnak hozzá? Van erről tapasztalatod?

Előzmény: Bmrenault (13710)
Bmrenault Creative Commons License 2022.10.19 0 0 13710

Pár centi emelést kibirnak.(többet is). Mikor emeled a kasznit akkor is van egy rúgóút.

3 ajtós?

Lehet kapni, lehet gyártatni mi az olcsóbb.

Nekem az l200 ason a hátsó laprúgó csavarjai vannak lent. Aztán jön a difi.

Azt nem fogod feljebb tenni csak nagyobb gumival.

https://4wdprofishop.hu/hu/futomu_emelo_szett_2_mitsubishi_pajero_iii_iv-p-141980.html

Előzmény: kombájnos (13709)
kombájnos Creative Commons License 2022.10.19 0 0 13709

Néha sajnos nem. Munkához használom napi szintem , nem hobbira. Gumipogácsa kapható vagy gyártatni kell? Erősebb rugó alatt az 5 ajtósét érted? Fékcsövek egyéb alkatrészek maradnak vagy ezeket is cserélni kell?

 

Előzmény: Bmrenault (13708)
Bmrenault Creative Commons License 2022.10.19 0 0 13708

Gumipogácsa a rúgok alá. Erősebb rúgók.

235mm nem elég?

Előzmény: kombájnos (13707)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!