Köszi! Igen nekem is Audi volt.... Hát igen nem egy gyakori kocsi ez... De hátha... Majd max megkèrdezem valami navarás fórumban is, gondolom az a rèsze ugyan olyan....
Szia, elég halott ez a fórum. Nekem is épp az ugrott be, hogy a xenon-os magától kellene beállitsa magát. Volt egy kölcsön Audi-m, az magától csinálta. Amikor nézegettem melyik Pathfindert vegyem a xenonos változatokból hiányzott a fényszoró magasságállító gomb. Gyanítom ez normális. Az már nem, ha nem állítja magát. Remélem találsz majd választ a kérdésedre.
Sziasztok! Olyan kèrdèsem lenne, hogy hogyan tudom a fènyszóró magasságát állìtani xenonos Pathfinderen. Lehet hülye kèrdès.... Nekem egyszer volt xenonos kocsim az magát szintezte be.... Lehet ennek is úgy kène de nem csinálja.... Gombot, tekerőt nem találtam.... köszi a segìtsèget!
Sikerült szerezzek egy bontot tetősín párt. Van valakinek leírása vagy tapasztalata abban, hogyan lehet ezt felszerelni? Bármilyen tanácsot szívesen veszek.
Segítséget szeretnék kérni. Nem rég vagyok tulajdonosa egy 2006 4.0 Phatfendernek. Most lépte át a 💯 ezret eddig hibátlan működéssel. De az utóbbi időben hideg indulàs után 1->2 lépés után mikor a fordulat le esik kalapanàsat (mintha akna feldlapra hajtanék)hallik. Találkozott valaki hasonló bajjal.
nem úszta meg a motor a kínzást, vezérlést kell cseréltetnem. minden diesel nissanos autót hajtónak ajánlom: ha hidegindítás után a kocsi leáll magától, majd utána kicsit hosszabb indítózás után elindul, akkor a vezérlése megérett az azonnali cserére. ha ez elmarad, akkor szakad a lánc hamarosan. sajnos az az állat, aki 12 év alatt nem cseréltetett olajat, légszűrőt stb.. konkrétan semmit a kocsiban, kinyírta a vezérlést és majd még ki tudja mi mindent. ennyit ér az, hogy Magyarországon vásárolt, lekövethető kilométeres /Jármű Szolgáltatási Platform, fotókkal 2008 óta/ és pecsételt szervizkönyves kocsit veszel. Lószart sem ér az egész, amikor a szerelő eléd teszi a 2007 16. heti gyártású olajszűrődet, konkrétan ezzel rakták össze a motort 2007-ben, meg az összeszívott légszűrődet, koromfeketén. meg a felismerhetetlen váltó és motorolajadat, amit úgy kellett a kocsiból kipiszkálni, mert magától már le sem akar folyni. hihetetlen micsoda emberek vannak.
Az egyik azt írja,nyugodtan kapcsoltassuk szoftveresen ki a részecskeszűrőt,más dolgunk nincs is vele..a másik ki is szedeti a kipufogóból..a harmadik nem javasolja.... hol az igazság?
nemrég vettem egy 2007-es Pathfindert, magyarországi leellenőrzött, lekövethető 107k kilométerrel.
szervizkönyv szerint is illett volna szervizbe vinni, de azt gondolom autóeladás előtt kevesen cseréltetnek olajat pl, ezért elvittem szerelőhöz, akivel az összes olajat stb. kicseréltettem a kocsin.
a diffikben, osztóműben annyira nem volt vészes az olaj, de nagyon elhasznált volt az is, de amit a váltóban és a motorban találtunk, az maga a gyalázat. A váltóolaj koromfekete volt, nyomokban sem emlékeztetett a pirosas új váltóolajra, a motorban pedig, hát arra nem is találok szavakat, hogy milyen állapotú volt az olaj /már ami maradt belőle/. Az olajszűrő 2007, 16. heti gyártású volt, tehát SOHA nem cserélték le, ez még a gyári szűrője volt, amivel anno összerakták a kocsit. Azt nem tudom hogy a légszűrője és pollenszűrője gyári volt-e, de az biztos hogy mindkettő úgy el volt tömődve, hogy a motor a szűrő mellett szívta a levegőt. Ez látszik a szűrőn is. A kocsi úgy néz ki megúszta ezt a kínzást, nincsen a motorban-váltóban eltömődés, nagyon szépen teszi a dolgát. A fogyasztása lement 14,7 literről 10,3-ra. Ez már nem annyira fájdalmas. Amúgy imádnivaló kocsi, nagy és kényelmes, tele extrával. Már most elkezdem nézegetni az újabb verziókat, nem fogok más típusú autót venni, az biztos.
Nagyon hosszas keresgélés és olvasgatás után oda jutottam, hogy egy Pathfinder (R51) lesz a megfelelő "szabadidőautó" számunkra. Nagyon sok paraméter játszik nálunk, így elég szűk a mezőny, valamint harmadik autónak nem akarunk évi 15ezer km-re egy drágább autót venni. Jelenleg ahogy nézem 2,2 - 2,6 millió között tudok itthon választani, míg külföldön alacsonyabb áron. Potenciálisan itthonról vennék egy olyan autót, aminek gazdája volt, így elsősorban a csoport tagjait kérdezem, hogy valaki lecserélné-e, eladná-e a NagyVasat :) Felszereltségben LE-t keresek és nem sötétített ablakosat - nem csak elől, sehol se sötétítettet. Nyilván nem fogok elugrani egy szimpi sötétített elől, csak az a lényeg, hogy fóliázva legyen, hogy le tudjam szedni vásárlás után :)
Valamint nagyon megköszönném, ha javasolnátok egy általatok már kipróbált és szeretett szerelőt, akihez el tudom vinni átnézésre vásárlás előtt és folyamatosan hordhatom vásárlás után.
Előre is köszönöm a tanácsaitokat és javaslataitokat :)
Éppen most volt olajcserem és kiprobaltam az előttem szóló véleményét pedig kicsit ketelkedtem mert ugye az autó japán de a motor tudtommal Renault de mondom egy próbát meger. És nagyon igaz amiket írt sőt annyira virgonc lett a kocsi nagyon megy pedig volt már pár olajcserem nekem ez elott mobil1 volt benne de ilyet még nem tapasztaltam es hidegen is jobban jár nem kopog sokkal szebb a hangja.
Köszönöm szépen h megosztottad ezt az infót Lupy67. 😉
Vettem egy gyári navigációval rendelkező járgányt,mindenféle nyelvmódozat van benne,kivéve magyar! Mi módon tudok magyar nyelvű menürendszert varázsolni bele?
Ha tud valaki segíteni,tippet adni nagyon megköszönöm.