Van egy AJM motorkódú Borám 1.9 116hp PD-elemes. Az lenne a problámám, hogy próbáltam az insp-t resetelni de sehogy se tudom, a gombok működnek mert a napi számlálót kitudom nullázni.
Valakinek lenne valami ötlete? Előre is köszönöm :)
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"
Chiptuning kedvenc! Egyik leggyakoribb (régi) 1.6 CR motor EUR5 környezetvédelmi besorolással, amelyet 2007-2016 közt szereltek az Audi, Volkswagen, Seat, Skoda 38-féle modelljébe. Ezekben Siemens / Continental PCR2.1 motorvezérlő elektronika üzemel, amelyre az első években semmilyen chiptuning megoldás nem létezett, majd kb. 2009-10 körül kiszerelés és megbontás után lehetőség lett a programozására, de ma már a felszereltebb tuningműhelyek mint a miénk is már megbontás nélkül OBD-n keresztül tudják biztonságosan kezelni.
Ezek a motorkódok jöttek ezzel a rendszerrel: CAYB, CAYC, CCSA, CLNA, CAYA, CAYE, CAYD. Ennek az 1.6 CR motornak ... " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.
Sziasztok . Most vettem Borát, elötte soha nem volt még volkswagenem soha. Hogyan nyilik a csomagtartó? Csak kulcsal ? Központizár kulcsról is működtethető? Nekem csak az ajtórol működik. Mi lehet a baj?
Uraim, az lenne a tisztelettejes kérdésem, hogy VW Bora 1.4 2005-ös benzines gyári alsó motorvédő burkolat leszakadt. A gyári egy vagyonba kerülne az autó értékéhez viszonyítva, az utángyártott elég hulladék minőség amit én láttam. Van ennek komoly szerepe, érdemes evvel foglalkozni, vagy használjam így?
Üdv.az lenne a problémám hogy néha kanyarban.mintha ropogna valami.mintha valami nagy köveken mennék,tekeri a kormány és hasonló.a Féltengelyek ujak.Olvastam hogy ezeknél tipushiba a difi szegecsei ezokozhat ilyet? 1.6 sr 99
Van egy 2004-es 1.6-os automataváltós borám,ha minden igaz a váltókódja:fdh.Az lenne a kérdésem,hogy más kódú váltó is jó-e bele és ha igen tudja valaki hogy milyen kódúak jók?
Hát kinek mi. Nekem 8évig gates volt és csak az idő indokolta a cserét. Már 4éve megint ez a márka van benne. Ha előtte Conti volt és bevált akkor nem értem a cserét..De ez csak magánvélemény..
Az előző szettem nekem is Conti volt. Semmi baj nem volt vele. A szerelők mondta, hogy ő viszont járt úgy vele, hogy elszakadt idő előtt. Ő bármelyik szettet berakja amire rábökök de erre mondta, hogy nem volt még rossz tapasztalat. Ezért lett INA. Remélem beválik.
Megnéztem az egyik hazai alkatrész forgalmazónál az árakat,és pont ugyanannyiba kerül az Ina mint a Conti. Az én kocsimban Conti van mert az a gyári alkatrésze. Az előző szerelőmet azért hagytam ott mert azokat az alkatrészeket rakta az autómba amik után pontokat meg visszatérÍtést kapott a beszállÍtóktól, és nem azt ami legjobb minőségű volt. Az Ina nem tudom milyen, de még az is lehet,hogy van olyan jó mint a Conti. Én úgy vagyok vele,hogy motorba,futóműbe, fékekbe csak gyári alkatrészt rakok,és akkor azzal csak egyszer kell foglalkozni.
Két éve kicserélte a szerelőm a féltengely gumiharangot valami szarra. Azt mondta akciós volt. Fél évet bÍrt utána szétmálott mint valami rajzlap. Na akkor hagytam ott.
Szedhették szét az egészet újra 8 ezerért egy 3 ezres szar miatt,de akkor már gyári került bele.
Melegen alapjárat ingadozás, letilt 3000rpm és 50 km/h
BCB-s motorkóddal rendelkező Borámat tegnap elhoztam a szerelőtől hibamentes volt. EGR szelep csere megtörtent mire hazaertem kb. 15 km megállok és megint ugrál az alapjárat. Folytószelepet korábban cseréltem(nincs 1 éve) Gyanítom a gyári is jó vissza fogom tenni rá mivel az új gagyi. Check még nem világít. Kíváncsi leszek, hogy a tiltást is vissza fogja e adni. 3000ig pörög lassan és 50km/h. Mik lehetnek még a hibák?Este meg még ezen a légtömegmérő illetve kitakarítom.
EGR csere előtt ilyen hibakód volt. A szerelőnek is ilyen hibát dobott ki. Erre mondta hogy egr
2002-es BCB motorkódos Borámon vezérlést kell cserélni. Vízpumpa , vezérlés, szűrők és olaj csere, fékbeállítás és műszaki vizsgával együtt kaptam 160000 ft-os ajánlatot. Ez elfogadható vagy túlárazott? Munkadíjjal persze.
Nem tudom mennyire aktív a fórum, de kellene nekem egy kis segítség. Ez a lambda szonda témával kapcsolatban ami nem annyira ritka. 1,6 benzin 16 szelepes 77 kw 2002 évjáratú a gép. Új kora óta nálunk van 60 ezer km van benne ténylegesen ritkán van használva. Egyet még gariban cseréltek benne most ismét hibát ír rá. Milyet lenne érdemes venni bele amivel bírná egy darabig? Eredeti 127 ezer ami nem annyira baráti ár. Esetleg valaki tudna segíteni milyet lenne érdemes venni bele ami nem egy ökör összeg?
Sziasztok. Egy kerdesem lenne h nem e fordult mar elo valamelykotokkel... Van regy 1. 6 os 8 szelepes boram. A hall jeladommal van a problema. Kilett mar cserelve de a problema nm szunt meg.. A kocsi indul de viszont hirtelen gaz adasnal erotlen. A jelado a jelet leadja viszont csak hibakodkent jelenik meg... Valaszotok elore is koszonom :p