Anygavastagságról fogalmam sincs, az inverter egy kis einhel hobbi cucc 0-150A. Az anyga mibenléte rozda. :) Ez egy tizenéves MTD önjáró fűnyíró, festett vas.
Hasonló vastagságú lemez kellene, mint a fűnyíró lemeze. 2-es elektróda, a 2,5 már nagyon vastag.
Olyan 50A körül kezdenék próbálkozni, rövid, 2 másodperces szakaszokban, aztán ugyanannyi pihi, oszt megint 2 s... így az anyag jobb eséllyel nem lyukad át, de elég meleg marad, hogy könnyen gyújtson újra meg újra.
Csináltam ilyent, 0,8-as lemezzel rakosgattam össze pár dolgot, rá kellett érezni.
Vannak itt hegesztéshez jól értő kollégák: fűnyíróm darabokban, és a házon van egy lyuk. Kb 1 centi széles, 5 centi hozzú. Hogy lehetne ezt meghegeszteni? Van inverteres heggesztőm. Ha a lemez szélére ráhajtok egy másik lemezt, és megnövelem a vastagságát, az segít, hogy ne csináljak bele nagy lyukakat?
Igen, azt tudom, hogy bizonyos országokra tudják korlátozni az ekérést. Csak azt nem értem, hogy lehet, hogy egyik nap még elértem az oldalt, utána meg nem. Néha szokott elérhetetlen lenni pár napig, így eleinte nem is furcsállottam. Viszont felhívni a szolgáltatót, hogy miért nem érem el ójabban az egyik kedvenc felnőttartalmas oldalam, elég ciki. :)
Érdekes, hogy a tracertnél (hotspotról megosztottam a telefonom netjét, és úgy elérhető volt az oldal) mindkét esetben az utolsó sor az "21 fw1.tarhost.com [209.216.91.2] reports: Destination protocol unreachable."
Az mitől lehet, hogy egy honlapot a telefonomról mobilinternet-kapcsolattal meg tudok nyitni, de az otthoni wifi hálózatról nem? De az asztali gépemmel sem, ami a wifire csatlakozik. Sima com végződésű. Az utóbbi két hétben jelentkezett a probléma, addig működött wifiről is. A routerem nem lett piszkálva.
Ja az gyárilag volt olyan. Jó is volt amíg a korlátozó szelep működött. Utána mindig akkor derült ki hogy le van engedve a kerék amikor defektet kaptak... :))
Hasonlóan volt szerencsém nekem is, hogy olyan orvoshoz kerültem aki volt Afrikában misszionárius orvos és ott találkozott azzal az itthon szinte ismeretlen bajjal amit sikerült megkapnom. Egy darabig mutogattak is az egyetemen, mint itthon egyetlent aki túlélte.
Egyelőre Te vagy biztos és Vajk kijelentéséből, miszerint tartja a tavalyi kijelentését, arra gondolok, hogy Ő is. :)
A pálya szabad, jelentkezni ér továbbra is természetesen, de én nem vagyok az a rámenős, erőszakosan tukmáló fajta :)
A kereskedőm, bár tegnapra ígérte, hogy kitűzik a rázás időpontját, nem jelentkezett, ma rácsörgök mindenképpen. Ez a mennyiségű eső amúgy most nagyon nem jött jól...
Az első eset, amikor ilyesmivel találkoztam az egy ősrégi igazi VW Bogár volt. Kaptunk kölcsön egyszer pár hétre, mikor eladtuk az autónkat. Abban az ablakmosó volt rákötve a pótkerékre.
Vannak kételyeim. :)) Még egy teherautó belsőt is max 0,2- 0,3bar-ra lehet felfújni akármekkorára is fújják. Végül széthasad. Ezek 1,5- 2,0mm vastag gumik, szövetbetét nélkül.
Értem én, persze. De valahol őket is meg lehet érteni, hogy ilyen nem nagy számban pörgő cuccokat nem fognak készletezni, sem felbontani dobozt, majd elfogy alapon, mert lehet évekig a kutya nem keresi majd...
Azért még vannak kivételek, például beszéltünk múltkor a teraszcsavarról, amit biztosra vettem, hogy helyben nem kapok, ellenben kollégámat beküldtem Gyöngyösön egy szeranyagárushoz és nemhogy volt, de még válogatni is lehetett a méretekben. Másnap kezemben volt a cucc.
Nagyon régi technika. És ez a bácsi ráadásul +30 kg-ot visel mert a tubeless gumi+ felni, az egyetlen sima belső helyett. Vagy akár egyméteres levegőcső helyett 3 méteres és máris a földről is üzemel a dolog. Ez egy clickbait video, és szándékos a "hiba".
Amúgy olyat is hallottam már, hogy CO-val felfújt autógumival mentek ki a kaput hegeszteni a jómunkásemberek.
Nem a 100 ft vs 500 forintról van szó (bár az az árképzés is érdekes), hanem arról, hogy csak egyben 120 ezer kifizetése melett jutsz hozzá, miközben neked kell kb 10-20 darab. Több mint 90% a veszteség. Pont ugyanez miatt kényszerülök én is arra most hogy saját magam galvanizáljak, foszfátozzak, etc mert a csavarbolt is 200 darabonként adja az új csavart.
Kollégám épp a múlt héten mesélte, hogy réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban a Skoda 120 egyes elemeit a garázsban nagyon durván felfújt autóabroncs belsővel fújták. Tessék, más is feltalálta :)