Melyik fajta AC pompád van a tankban vagy a külső? Mert az sem mindegy meg lehet valaki rosszul szerelt össze valamit de igy ezt megmondani nem igen lehet.
Vettem egy 150-es leot.Az a gondom hogyha teletankolom nem indul vagy ha be indul nem pörög,azt vettem észre fel kapja a vákum csövön a benzint és ugy tud járni közbe a benzincső le van huzva. A vákumpumpa szuszogó alatt van az üzemanyag tökéletesen működik.Pumpát vettem de ugyan az.Tudna valaki segiteni?
Lehet tuningolni jobban fog menni csak a végére nagyon drága lesz igaz olcsó a cuccok csak az a baj h nem csak hengert kell cserélni h tényleg jó legyen.
Üdv: levegő beömlőcső kivanrepedve , feltudomrakni helyette a simson elsö telonak a porvédöjét,? mert a gyári az nagyon húzos . Szere itthondolgozol, vagy idegenbe ? Üdv
Alap helyzetben 950-1000 ohm-ot mérek de ahogy melegszik a víz úgy csökken és olyan forrás pont közelében már csak 100ohm ellenállást mérek, működni működik csak kérdés jó ez az ellenállás tartomány amit mérek.
tuzhely viz labasba es homero es egy multimeter szakadas vizsgalaton. Remelem erted. vagy motor jarat infrahomero es mikor beindul a venti megkell merni a hofokot a huton.
Leo 125, 2002-es -nél,hogy tudom kimérni a vizhőfok jeladó hőgomba működését hogy jó e? Multiméterrel gondoltam csak nem tudom mennyi a megfelelő érték alap helyzetben? Köszi.
Sziasztok az lenne kérdésem,hogy a skoda motortartó szilent be szerelhető e, a gyári helyére egy Aprilia SR150-be mert ezt a bakot már nem gyártják ami ebben van.
Ha tul nagy a kartergáz akkor történhet ilyen vagy pedig maga a kartergázelvezetésel van a gond. Igen nem lehet megmondani mi a gond vele legalább is én nem tudom igy neked igy megmondani. Már nem emlékszem h ott van e olajnak kis elvezető futar a szimering és a csapágy közt mert ha az elvan dugulva akkor megint lehet ilyen probléma.
Szere28 kicsi segítséget kérnék 2004-es 150 cm3 -es (rotax blokk) Leohoz. A variátor felől a főtengelyről elengedett a szimering és elfolyatta az összes olajat a variátorházon keresztül. Levettem a variátort eltakarítottam mindent és egy új a gyári leírásnak megfelelő 25x52x7 szimeringet vettem amit be is tettem, majd finoman bekocogtattam a helyére úgy hogy látszódott a "letörés" fészekben. ezután összeraktam, új olaj (1 Liter) majd próba indítás dekni fedél nélkül, kb 3-5 perc alapjárati pöfögés után egy szisszenő hang és "kilövi" a szimeringet és folyik az olaj a variátorházba. Ezt a 2x csináltam meg. Mitől lövi, szisszen el az új szimering? sok olajat tettem volna és túl nagy az olajnyomás? (bár az előírt 1 litert tettem bele) vagy a főtengely elkopott?