úgy jártunk, hogy egyik pillanatról a másikra leállt az UE-28-asunk, elment a kompresszió, ez volt a tünet. Szétszedtük az elejét, vezérlésig. Ott úgy látszik, hogy a vezérműtengely fogaskereke (!) elnyírta az őt rögzítő 3 csavart (nem a regulátor, hanem a fogaskerék) és a stiftet is. Szabályosan lenyalta a csavarokat a blokkról. A vezérlés a vezérműtengelytől rendeltetésének megfelelően mozog, nem akad, nem "zárlatos".
A regulátor koronás anyacsavarja is le volt lazulva. A leállás előtt a motor többször felpörgött gázelvétel mellett is.
Van valakinek ötlete, hogy mi történhetett?
Összeraktuk kb., de tartunk attól, hogy a problémát ezzel nem oldjuk meg.
Sziasztok! Igen jól írtátok, UB-28-ast találtam. Ma megnéztem még egyszer. Azért van kint a kormány, mert a kormánymű a kuplung oldalán lévő kialakított rögzítőre van szerelve. Ezzel együtt az egész gép rövidebb, ami látszik, hogxy az öntöttvas alvázból hiányzik a motor és váltó közötti rész - amire eredetileg a kormánymü van szerelve. Itt valami házi közbetét van szerelve. Ha mégis hozzáfogok, vajon találok-e ilyen öntvényt?-, met csak igy lenne gyári. Vajon miért alakította így a régi tulaj?
Gyerekek! Találtam egy U28-ast, olyan alacsony mint a UC-28, de nem rugózott elsőtengellyel, a kormány meg egészen jobbra van rakva a műszerfal mellé! Van ilyen, vagy ez egy összerakott öszvér?
Kérem, ha kiderül valami ez ügyben, osszátok meg, én terveztem tavasszal így forgalomba helyezni a gépet, (már lassan alkalmas is lenne rá), de még nem jártam utána.
Régebben jó volt első forgalomba helyezéskor 1 nyilatkozat a régi tulajdonostól, miszerint ő egy zárt telephelyön, fóliában, esetleg állattartó telepön használta eddig, plussz az adásvételi szerződés.
Legutobbi infóm szerint júliusban változott a rendszámozás is. Már nem elég az infóm szerint az adásvételi a papirozáshoz. Még futok vele egy kört, majd meglátjuk.
Semmi előzmény nincs róla. Kb 20 éve az apósom vette egy zalai neppertől. Sajna nem eredeti gumik vannak rajt. Elöl csepel hátul szk kerék. Műszakira is sokat kellene költeni. Igy úgy gondoltam hogy vennék inkább egyet és az enyém maradna másodgépnek. Különleges kicsit, mivel a kompresszor meghajtás ott van mint a külső szivattyusokon a szivattyú, illetve a terep/országuti váltó is egy normál váltó kialakítású nem mint a többin ahol csak átfordítod. Még a Vili is azt mondta hogy talán egy -kettő ilyet látott ebből. Egyébként üzemképes minden működik rajt. Most sikerült az elmult hetekben a hidraulikát, és a billentést is megcsinálni rajt. Esetleg valakinek tapasztalata hogy m-es rendszámot lehetne-e rá kérni, ill annak menete?
Sziasztok. Keresek a nyugati végeken ( Vas, Zala Veszprém, Győr-Sopron, de jó ajánlat esetén az egész Dunántúl) rendszámos, fülkés eladó UE-28-ast. Sajna az enyémnek nincsenek papirjai és mostanság nem nézik jó szemmel a rendszám nélküli közlekedést. szhelyi@gmail.com vagy a 06/303510334 számon vagyok elérhető.
Van abba ,ha eddíg így jártál vele! Acéllemez tömítés ( nem klingerit,nem alumínium ,se nem más).Piszkáld ki ,és meglátod,hogy hogy néz ki. Be lehet szorulva a helyére a régi!