Keresés

Részletes keresés

fku940 Creative Commons License 2009.01.14 0 0 92
Ilyet jó lett volna fotóznom! A 70-esen és a 76-oson van képem csuklósról, legutóbbi utas számlálás alkalmával fotóztam.
Előzmény: rakospalota215 (74)
JLA-158 Creative Commons License 2009.01.12 0 0 91
Ma a 967-es ZIU a 73-ason volt. Nekem úgy tűnt, hogy nem pótlás, ugyanis többször is láttam ma 73-asként, mindhárom helyen volt tábla, ráadásul az elején olyan homloktábla ami csak a ZIU-kba jó.
IK60T Creative Commons License 2009.01.12 0 0 90

Topik-tali vagy valami ilyesmi is lehet belőle!

2009 Február 07.-én kb10 órai kezdettel a Köbánya forgalmi szolgálattelepén (Troligarázs, Bp Zách u. 8), nyílt szakmai fórumot tart a T.O.SZ.E.

A fórum ideje alatt 2-3 szakember tart előadást a troli helyzetéről és jővöjéről és kérdezhettek is.

Az egyesületnek ezen a napon lesz a tagfelvétele is, tagdíj / idő és egyébb infók a honlapon.

Bővebb infórmációk a 1-2 napon belűl itt a fórumon vagy a T.O.SZ.E. honlapján.

Ha kérdésetek van akkor ide írjatok.

Szeretettel várunk mindenkit!

Üdvözlettel V.Zsolt

6kerekü Creative Commons License 2009.01.11 0 0 89

Nem is rossz, lehetne ilyen minden este!

Előzmény: IK60T (88)
IK60T Creative Commons License 2009.01.11 0 0 88
A 76-oson vonali tartalék van hétköznap. Abból az apropóbol volt a 73-ason Solaris, hogy egy kedves 73-as kollega lerobbant és elővették a vonali tartalékot mert, hogy ő azért van.
Előzmény: 6kerekü (87)
6kerekü Creative Commons License 2009.01.10 0 0 87
És milyen alkalomból volt alacsonypadlós a 73-ason?
Előzmény: V4760 (86)
V4760 Creative Commons License 2009.01.09 0 0 86
...miért nem raknak alacsonypadlóst trolibuszt a 73-asra...

Minden kívánságod így teljesüljön ;)
igaz csak 3 kör erejéig jártam ott vele

Egy szerda esti csendélet:
1
Előzmény: rakospalota215 (61)
FAV 20 Creative Commons License 2009.01.07 0 0 85
Karácsonyra a nejem a BKV-és könyvet vette nekem ajándékba. A vége felé járok a könyvnek,s jelezném,hogy jó a könyv! Elég sok új dolgot fedeztem fel. Egy képen a 400 trolit szerelik,és nehezen látszik a dupla hátsó tengely,de nagyítóval jól kivehető. A hátuljára lettem figyelmes,hogy az ablakok 3 darabból állnak. Ezt az információt a könyvből tudtam meg,és azt is,hogy a troli pótkocsik is külömböztek. Nem csak a sárvédők ívében,hanem az utolsó oldalablakban is! Most ebben az évben ezeket fogom tanulmányozni, aki tud kérem segítsen ebben. Hány darabot gyártottak? Hol készűltek? Az autóbusz üzemnél mennyi volt? STB.
IK60T Creative Commons License 2009.01.07 0 0 84
Egyenlőre fogalmazzunk úgy, hogy jól jöhet még.
Előzmény: rakospalota215 (83)
rakospalota215 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 83

Igen, de nem értem, hogy mire lehetne ezt felhasználni. Számomra teljesen hihető volt a válasz, úgyhogy bele is nyugodtam, hogy ez így van, nem lehet változtatni rajta. De van rá reális esély, hogy bármit el lehet érni?

Előzmény: IK60T (82)
IK60T Creative Commons License 2009.01.06 0 0 82

Nem rossz de elég béna a sablon duma.

Felhasználhatjuk?

Előzmény: rakospalota215 (81)
rakospalota215 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 81
Az e-mailt elküldtem.
Előzmény: IK60T (79)
6kerekü Creative Commons License 2009.01.06 0 0 80
Csak nem a 887-es? Ezek szerint elvitték Óbudáról, netán el is adták? Mikori a felvétel és merre felé vitték?
Előzmény: FAV 20 (76)
IK60T Creative Commons License 2009.01.06 0 0 79

A levél váltást megosztanád velem, érdekelne a hivatalos "duma".

Esetleg másolat vagy hasonló?

E-mail címemre válaszolj.

Köszi

Előzmény: rakospalota215 (61)
IK60T Creative Commons License 2009.01.06 0 0 78
Szép kép. A nyilt napon készült a garázsban ahol az utasok száltak fel ha mentek haza.
Előzmény: FAV 20 (49)
IK60T Creative Commons License 2009.01.06 0 0 77

Azért volt mert mostmár minden évben jön egy nagyobb társaság vonattal (elég sok)és a 78-asok nem bírták elvinni öket a szinházig ezért a 79-esről besüritették a kollegámat. Ahogy visszaért már indulhatott is 79-esként tovább menetrendileg (én dobtam át a szedőjét 78-ról 79-re). Ezért sietett.

Egyébként ha elromlik a kocsi de még járó képes akkor bevált modszer, hogy lenyúlunk egy garázs beállot és megyünk tovább, ilyenkor elöszokott fordulni csuklós a 78-ason és igy nem marad ki menet.

Előzmény: rakospalota215 (74)
FAV 20 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 76
6kerekü Creative Commons License 2009.01.03 0 0 75

Miért kellett ennyire sietnie? Innen nem kis mutatvány átmennie a 79-es végállomására.

Előzmény: rakospalota215 (74)
rakospalota215 Creative Commons License 2009.01.03 0 0 74

Készült, de csak arról, hogy a 78-as megállójában áll 79-esként, mivel a vezető, mikor a végállomásra értünk azonnal visszaállította a FOK-GYEM-et 79-esre:

 

Előzmény: 6kerekü (73)
6kerekü Creative Commons License 2009.01.03 0 0 73
Esetleg fotó nem készült?
Előzmény: rakospalota215 (72)
rakospalota215 Creative Commons License 2009.01.03 0 0 72

Ma volt GVM a 78-ason, a 267-es pótolt egy kört a 79-esről.

Előzmény: 6kerekü (60)
COMBINO SUPRA NF12B Creative Commons License 2009.01.03 0 0 71
Igen, azt olvastam. A 73-as, ahogy a Keleti felöl ráfordul az Izabelláról a Szondira, majd a Vörösmartyra, no az aztán az igazán szűk belvárosi szakasz. Korábban rendszeresen utaztam a 73-assal, és emlékszem arra, hogy a szerencsétlen vezető sokszor mennyit szenvedett az említett szakaszon. Sőt, talán egyszer még le is kellett szállnunk, mert egy idióta autós beparkolta a trolibusz útvonalát, így nem tudtunk továbbmenni. Szóval ennyit a BKV nyilatkozatáról...
Előzmény: 6kerekü (64)
rakospalota215 Creative Commons License 2009.01.02 0 0 70

Igen ma tényleg sok ZIU volt, én összesen 9-et láttam. Viszont megint megfogyatkoztak a 412T-k, ezért kb: december közepe óta szombaton 7-9, vasárnap 5-7 ZIU szokott forgalomban lenni, általában mindegyik szóló vonalra jut legalább egy.

Előzmény: 6kerekü (69)
6kerekü Creative Commons License 2009.01.02 0 0 69

Tetszenek a képek! Mennyi ZIU, mintha nem is hétvége lenne. Látom a 909 pont a felszállóhelyen adta meg magát:(

Előzmény: rakospalota215 (68)
rakospalota215 Creative Commons License 2009.01.02 0 0 68

Néhány mai ZIU-s kép:

 

 

 

 

 

rakospalota215 Creative Commons License 2009.01.02 0 0 67
Kevés olyan csuklós vonal van, ahol hétköznap sűrítés nélkül (vagy legfeljebb +1 trolival) lehetne szóló-csuklós vegyesüzemet alkalmazni, hétköznap szerintem csak a 73, 89 ilyen. A 89-re teljesen felesleges, mert a vonala szinte azonos a 9-es busszal, ahol közlekedik alacsonypadlós jármű. Viszont a belvárosi vonalakra nem mehet csuklós (és 74A-ra sem, mert vannak átszerelések 74/74A között), márpedig ha ezt a véleményét fenntartja a BKV akkor a csuklós-szóló vegyesüzem ki van zárva, arra pedig hétköznap nincs esély, hogy szólósítsák a vonalat, ugyanis nincs elég (működőképes) szóló troli hozzá. Éppen ezért, mikor alacsonypadlóról írtam a hétvégére gondoltam (attól még, hogy csuklós hétköznap belehetne rakni csúcsban +1 GVM-et, hogy viszonylag normál sűrűségű legyen). Az elfogadott paraméterkönyvben még az szerepelt, hogy hétvégén a 73, 79 szóló lesz és Solarisok/IK412T-k ZIU-kkal vegyesen közlekednek rajta, a BKV-nak írt levél gyakorlatilag arról szólt, hogy ez miért nem valósult meg.
Előzmény: benkhomár (65)
6kerekü Creative Commons License 2009.01.02 0 0 66
Volt már ilyen, a 83-as járaton szombati napokon járt Solaris, a többi GVM.
Előzmény: benkhomár (65)
benkhomár Creative Commons License 2009.01.02 0 0 65
Ennyi erővel valamennyi csuklós vonalra tehetnének alacsonypadlós trolit, de akkor csuklós-szóló vegyesüzem lenne.
Előzmény: rakospalota215 (61)
6kerekü Creative Commons License 2009.01.02 0 0 64
Láthatod kettő hozzászólással lejebb a BKV álláspontját a dologról. Szűk belvárosi utcákra nem akarnak csuklóst tenni. Pedig a 73-as viszonylat is a belvárosban fut.
Előzmény: COMBINO SUPRA NF12B (63)
COMBINO SUPRA NF12B Creative Commons License 2009.01.01 0 0 63

Ahhoz képest, hogy a 73-ast még nem is olyan régen megszűntetésre ítélték, szerintem is bőven elég oda a szimpla troli. Az ottani GVM trolikat sokkal jobban ki lehetne használni a 70, 74, 76, 78 vonalak bármelyikén. A 73-asra pedig lehetőség szerint alacsonypadlós kocsikat, vagy ha az nem megoldható, akkor ZIU 9-esket tennék. Mivel 73-as nem egy önálló vonal, ezért sztem inkább azon járjanak a legöregebb trolik.

Előzmény: 6kerekü (62)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!