Eladtam a nagy teljesítményű autóm és egy ilyen kicsi lett helyette. Sajnos semmit sem tudok az autóról. Olyan manuálra lenne szükségem amelyben szerepelnek a motor adatai . milyen olaj milyen gyújtógyertya. Mennyi olajak kellenek bele és főként milyen. Stb. előre is köszönöm a segítséget amennyiben tud valaki segíteni. Sajnos a gugli nem volt segítségemre.
Ha nem is Polo ( ugyanaz a motor ), de Fabia 1.4PDTDI 59kw-s BNV motorkódoshoz Castrol 5W-40-es olajat használok, 10 ezrenként olajcsere, olajcserék között semmi olajfogyasztás.
Szűrők= bemegyek egy autóalkatrész bolba vagy Filter szaküzletbe, és mondom mihez mi kell.
Egy 16 éves autónak nem kell, eddig sem kellett, leg-leg szűrő, annak jó a sima akármilyen is ...Filtron vagy mittomén...:)
Sziasztok! Polo IV faceliftes autót vennénk a feleségemnek! Több olyan fotó van, amin a küszöb fekete színű, és ez gyanút fogott, hogy már volt-e javítva. Viszont láttam olyan sajtó fotót(igen, nem facelift), is amin fekete a küszöb.
Tudja valaki, hogy mi az igazság ezzel kapcsolatban? :)
Nem olyan régen vásároltunk a családba egy 1.2 es benzines polót, azq- motorkoddal, 300 ezer km el. Az autó pöcre indul, jól megy, jól fogyaszt, nem füstöl és nagyon egyben van. De azt vettem észre, hogy az olajat elkezdte eszegetni. 5w30 olajat használok. Van valakinek valami tapasztalata, esetleg valami ötlete?
Megtudná mondani valaki pontosan , hogy a központizárhoz tõrténő utólagos távvezérlő beszerelése esetén , ha központivezérlés rákötése a komfortmodulban történne, akkor milyen kábelszinre és PIN pozicióra re kellene rácsatlakozni???
Nincs jelentősége hogy csak sima zárás , vagy Safe zárás is müködjön., esetleg komfortzárás is jó legyen stb!!!
VW POLO (9N_) 1.2 12V motorban mikor ajánlatos lánc vezérlés szettet cserélni, hagyatékból lenne az autó, nem tudjuk volt -e benne cserélve a tulajdonos elhunyt.
( Sajna nincs saját tapasztalatom ezért mélyebben nem tudok segíteni, de a FB Pólós csoportban úgy emléxem volt róla szó korábban, esetleg keress rá. )
Adott egy 2012-es VW Polo, amiben egy RCD 310-es rádió van. Elméletileg ez képes bluetooth adást venni, és ez működik is, de valami plusz alkatrész kell, hogy telefonos kihangosítóként is működjön, mert azt alapból nem szerelték bele ezekbe. Sajnos az általam keresett VW márkaszervízek nem voltak valami segítőkészek, rádiócserével akarták megoldani a problémát, hogy legyen telefonos bluetooth kihangosító az autóban, de én ezt szeretném elkerülni.
Tudnátok esetleg javasolni olyan szervizt, ahol meg tudják oldani a dolgot rádiócsre nélkül?
Sziasztok. Lenne pár kérdésem amiben nagyon megköszönném ha segítenétek!! Autó vásárlás előtt állok a feleségemnek keresek városi használatra benzines Volkswagent. 2010-2014ig. Amik tetszenek neki: Polo 1.4 gti, Beetle, Scirocco. Semmi tapasztalatunk nincs a családban ezekkel, a tsi motorokkal kapcsolatban. Ha jól tudom akkor a gti + scirocco-ban turbo+kompresszoros a motor van amiről azért olvastam fura dolgokat tényleg sok a probléma velük? A Beetle 1.2 tsi-vel megbízhatóbb? Mit ajánlanátok jó szívvel és milyen évjárattal? Válaszokst előre is köszönöm sokat segítenétek. 🙏😊
Szeretnélek megkérdezni benneteket, hogy tulajdonosa lettem egy 2020-as vw polo GTI 2.0 TSI autónak es a kérdésem az lenne, hogy milyen típusú olaj kell bele?
Típusa, viszkozitása és olaj szűrő típusára (márka) szerint érdekelne.
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"
Chiptuning kedvenc! Egyik leggyakoribb (régi) 1.6 CR motor EUR5 környezetvédelmi besorolással, amelyet 2007-2016 közt szereltek az Audi, Volkswagen, Seat, Skoda 38-féle modelljébe. Ezekben Siemens / Continental PCR2.1 motorvezérlő elektronika üzemel, amelyre az első években semmilyen chiptuning megoldás nem létezett, majd kb. 2009-10 körül kiszerelés és megbontás után lehetőség lett a programozására, de ma már a felszereltebb tuningműhelyek – mint a miénk is – már megbontás nélkül OBD-n keresztül tudják biztonságosan kezelni.
Ezek a motorkódok jöttek ezzel a rendszerrel: CAYB, CAYC, CCSA, CLNA, CAYA, CAYE, CAYD. Ennek az 1.6 CR motornak ... " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"
Chiptuning kedvenc! Egyik leggyakoribb (régi) 1.6 CR motor EUR5 környezetvédelmi besorolással, amelyet 2007-2016 közt szereltek az Audi, Volkswagen, Seat, Skoda 38-féle modelljébe. Ezekben Siemens / Continental PCR2.1 motorvezérlő elektronika üzemel, amelyre az első években semmilyen chiptuning megoldás nem létezett, majd kb. 2009-10 körül kiszerelés és megbontás után lehetőség lett a programozására, de ma már a felszereltebb tuningműhelyek – mint a miénk is – már megbontás nélkül OBD-n keresztül tudják biztonságosan kezelni.
Ezek a motorkódok jöttek ezzel a rendszerrel: CAYB, CAYC, CCSA, CLNA, CAYA, CAYE, CAYD. Ennek az 1.6 CR motornak ... " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.