Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

meibez6 Creative Commons License 2023.07.31 0 0 5065

Sziasztok!

Kölcsönkaptam két hétre egy 2.0 HDI-t. 300e km van benne, biztos kezdi végét járni, aminek ilyenkor kell, van is szaga a kipufogófüstnek...

Ez nem zavarna, de bent is érezni!

A csomagtartóban a jobbhátsó (7.) ülés helyén az aljzatban, a kárpitban gyárilag van egy rés (két ujjnyi vastag), talán a pótkerék felfogatás lehetett ott?

Na, ott lelátok a kipufogóra.... 

Normális ez? Más kocsin nem tapasztaltam ilyet.

Jól gondolom, hogy alapesetben az a luk el kéne legyen fedve valamivel (csavarral pl.)

Köszi a segítséget előre is!

 

DeltaS Creative Commons License 2023.07.14 0 0 5064

Sziasztok. Egy 2011-es 1.6 THP-m van. Turbó cserén már túl vagyok. Város között vírgonc, viszont az emlekedőket nem igazán szereti. A gázpedál felső harmadánál még ugrik az autó, de ha nagyobb gázadásra van szükség, akkor visszaesik a teljesítménye. Találkozott valaki hasonlóval, illetve ha igen, hogyan sikerült javítani rajta. Köszönöm a válaszokat!

klimas56 Creative Commons License 2023.07.05 0 0 5063

Szia! Végül a Kayaba mellet döntöttem a szerelő cimborák véleménye alapján. Remélem 1-2 év múlva nem kell cserélni ......

Előzmény: heffe1 (5062)
heffe1 Creative Commons License 2023.07.04 0 0 5062

Szia.

Én Monroe-t választottam azóta nincs gondom.

 

Előzmény: klimas56 (5051)
klimas56 Creative Commons License 2023.07.01 0 0 5061

Lehet hogy csak a tankban van egy nagyon sűrű szita ! Nem tudom ,tippelek . ( a Suzuki ignisben én is keresetem, erről feltételezem) 

Előzmény: Autoinfo (5058)
Autoinfo Creative Commons License 2023.06.30 0 0 5060

Benzinesről nincs, de azért köszönöm ezt néztük mi is.

Előzmény: magiist (5059)
magiist Creative Commons License 2023.06.30 0 0 5059

Nincs rá videó a Youtube-on? A HDI-ben a motortérben, felül van. 

https://youtu.be/sVDS0pCGnDg

Előzmény: Autoinfo (5058)
Autoinfo Creative Commons License 2023.06.29 0 0 5058

Sziasztok!

 

Kérlek segítsetek egy 2011-es Peugeot 5008 1.6thp üzemanyagszűrő cserében.

Már mindent végignéztünk, üléseket is kiszedtük és nem találjuk…

Hol van benne az üzemanyagszűrő?

Köszönöm előre is!

 

 

klimas56 Creative Commons License 2023.06.29 0 0 5057

Ajajj ! Na itt van a gond nekem ! Megpróbálom majd elérni Zolisyst .....

Előzmény: magiist (5056)
magiist Creative Commons License 2023.06.29 0 0 5056

Lehet, hogy diaggal lehet állítani.

Előzmény: klimas56 (5055)
klimas56 Creative Commons License 2023.06.28 0 0 5055

Szia! Nem tudom hol lehet /ne / beállítani, legalább is a menüben én nem találtam semmit. Mélyebbre meg nem merek kotorászni...:DDDDDD 

Na mindegy! Azaz annyira nem az anyagi kiadás, de megvígasztalt a gumis,  mit akarok már 6-7 évesek voltak a gumik !!!!

Csak röhej, a tavalyi évet a téli gumikkal csináltam végig, azok is kopjanak, a nyári gumik glicerinnel lekenve szépen, a garázs oldalfalán felakasztva várták az idejüket / a kimúlást / 

Előzmény: magiist (5054)
magiist Creative Commons License 2023.06.28 0 0 5054

Lehet, hogy rendszer/kocsi függő, de nálunk egy másik Peugeot típusnál be kell állítani a "normál" értéket és attól eltérve (+- x százalékkal) riaszt.

Előzmény: klimas56 (5053)
klimas56 Creative Commons License 2023.06.27 0 0 5053

Sziasztok ! Belefutottam egy teljes gumicserébe, szerencsére előbb csak kipúposodott és rázott az egyik hátsó ..... a gumis szerint időzítet bomba volt. Természetesen ugyanilyet már nem kapni ...

A gumis véleménye szerint alacsony nyomással jártam kb 50 ekm-t és ez okozta, ami történt. A matricán feltüntetett értékeket tartottam szinte mindig.

 

Ezzel kapcsolatban merül fel a kérdésem: az ellenörző rendszer egy előre beprogramozott értéktől való eltérés miatt riaszt, vagy indulás után , néhány 100 m után megjegyzi az egyes szenzorok adatait és ha jelentkezik valamennyi változás , akkor kiabál?  

Tudja valaki a választ? Zolisys Barátunk esetleg ???? 

dolon75 Creative Commons License 2023.06.21 0 0 5052

Sziasztok!

 

Van egy 2019-es Peugeot 5008-as 1.2.es Puretech benzines autónk.

Ma nem indult, a "kulcsot" sem találta, a kulcs gombot nyomva a tükröt sem tudja, kinyitni, a fék sem enged ki, valószínűsítem, hogy az akkumulátor adta meg magát.

 

Az akkumulátor cseréje előtt van valami fontos, aminek meg kellene történnie?

Rádiókód, vagy egyéb valami?

 

Köszönöm

Dolon

klimas56 Creative Commons License 2023.06.01 0 0 5051

Sziasztok ! Korábban /talán évekkel ezelőtt / volt arról szó, hogy a hátsó futóműbe milyen márkájú lengéscsillapító van beszerelve. Ez az ami gyorsan el kezd ciceregni , idegesítően. Ehelyett jöttek javaslatok , melyik márkát érdemesebb berakni . 

Tudnátok segíteni melyik márka jöhetne szóba, esetleg tapasztalatok alapján is ? 

magiist Creative Commons License 2023.05.25 0 0 5050

Rozsda? Kosz? Szorulás?

Én ezekre gondolnék.

Előzmény: Nico888 (5048)
magiist Creative Commons License 2023.05.25 0 0 5049

Hivatalosan igen! De azért nem 1 videót találtam diag nélküli betét cserélni.

Hivatalosan a betétek cseréjénél először "service" pozícióba kell küldeni az elektromos kéziféket. Ekkor tökig lelazítja a bowdent. Majd a végén újra kell kalibráltatni, hogy hól fog az új betétekkel (logikus, sokkal hamarabb, mert vastagabb az új).

Előzmény: klimas56 (5047)
Nico888 Creative Commons License 2023.05.24 0 0 5048

Megvan a hiba. Az eggyik oldalon nem húzta vissza a rugó ütközésig a szerkezetet. Kicsit rásegítve megmozgatva végigmegy a kalibrálás. De mitől lehet lényegesen gyengébb az egyik oldalon a rugóerő mint a másikon?

Előzmény: magiist (5046)
klimas56 Creative Commons License 2023.05.24 0 0 5047

Üdv! Ha jól értem egy "sima" fékbetét cserénél is kell a diaggal vacakolni? Nem elég ha visszatekerem a dugattyúkat és berakopm a betéteket, majd kézzel párszor ki-be kapcsolom a féket ?   

 

magiist Creative Commons License 2023.05.24 0 0 5046

Mikor cseréltem a két hátsó komplett féket, át kellett állnom és próbáltam bekalibráltatni, mert nem fogta meg a kocsit. Nem lehetett. Csak miután kicseréltem a másik oldalt is, az után tudtam kalibráltatni és működött rendesen.

A rossz kalibrálás után villogott a kézifék lámpa és sípolt a kocsi.

Előzmény: Nico888 (5045)
Nico888 Creative Commons License 2023.05.24 0 0 5045

Igen. Próbáltam többször is. Mire érted azt hogy "nem szimetrikus a fék ?"

Előzmény: magiist (5044)
magiist Creative Commons License 2023.05.24 0 0 5044

Én is nem rég cseréltem, a diggal előtte és utána is "szórakoztam" az ujra kalibrálásával. Volt, hogy 2x, 3x kellett ráindítani, hogy rendben legyen.

Próbáltad többször te is?

Ha nem szimmetrikus a féked, akkor sem tudja lekalibrálni.

Előzmény: Nico888 (5043)
Nico888 Creative Commons License 2023.05.23 0 0 5043

Sziasztok,

Hátsó fékbetétet cseréltem a saját 5008-on 2010 diesel 150LE.

Művelet elött delphi programmal szervíz állásba tettem az elektromos parkolóféket majd a csere utánn kalibrálni akarom és nem megy végig a folyamat. C155A erő érzékelő kalibrákása állandó hibát hoz és nem működik az elektromos parkfék. Mit csináltam rosszul ? Nem talalok erő érzékelő kalibrálása lehetőséget?  Valaki tudna segíteni.köszi előre is.

magiist Creative Commons License 2023.05.09 0 0 5042

Leállt a Peugeot a térképek frissítésével? Már hónapok óta kiabál a kocsi, hogy elavult a térképe (ami teljesen igaz is), de nem jelenik meg újabb frissítés!

Tudni róla valamit?

klimas56 Creative Commons License 2023.04.13 0 0 5041

Szia! Szerintem hőálló és valamelyest rozsdaálló acél lehet. AWI-val hegeszthető. 

A pucoló anyagokkal én nem kisérleteznék, inkább rábíznám a vállakozásra akik kipucolják. Igaz ez biztosan nem pénztárca kímélő. A 2 literes motornál ráadásul valahol alul van és nem szétszedhető mint az 1.6-nál , úgyhogy belefuthatnék valami nemszeretném dologba....   

Előzmény: magiist (5040)
magiist Creative Commons License 2023.03.20 0 0 5040

Itt egy jó tesz videó a mosáshoz használható anyagokról:

https://www.youtube.com/watch?v=Zw-EAc_Lpv8&t=303s

 

Csak a DPF házat nem teszteli! Nem tudom milyen anyag, de ha nem saválló, akkor bizony a híg sósav megtámadhatja!

Előzmény: klimas56 (5037)
klimas56 Creative Commons License 2023.03.18 0 0 5039

Nos, én azokat írtam amiket olvasok, látok. Hál' istennek még nem kiabált az autó a szűrő miatt. Tudom, ami késik, az nem múlik..........

Mindezektől függetlenül, ha 2-3 alkalommal a mosás ismételhető és "csak" 60-80 ekm-ig jó esetenként, azért az futás mennyiség, legalább is nekem.

 

Előzmény: FeZ_ (5038)
FeZ_ Creative Commons License 2023.03.18 0 0 5038

"A szűrőben lévő anyag szerintem önmagában nem megy tönkre "

 

Ez így sajnos nem igaz. Előbb-utóbb tönkremegy az is, azonban először a tisztítást valóban érdemes megpróbálni. A 100e km-es garancia az kissé túlzás (mármint a remény, hogy addig jó lesz), de ettől függetlenül az új szűrő árához képest érdemes megpróbálni. 

 

Előzmény: klimas56 (5037)
klimas56 Creative Commons License 2023.03.18 0 0 5037

Szia! 

A mosásról láttam én is több videót. A hatékonyságát közel 100%-ra mondják és olyan 100ezres km garit vállanak. 

A szűrőben lévő anyag szerintem önmagában nem megy tönkre , csak a sok kis mikro járat eltömődik és így akár örök életű is lehet az a  szűrő . 

Előzmény: magiist (5036)
magiist Creative Commons License 2023.03.14 0 0 5036

Szia!

Akár azt is lehetne, vagy kimosni a szűrőt (találtam jó sok oktatóvideót róla)! Viszont egyenlőre hibamentes (csak a diaggal látom a kérést). Ezért érdekelne, hogy vajon még mennyi van hátra?

Előzmény: klimas56 (5035)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!