Egyelőre még csak képeken láthatjuk a Peugeot 5008-at. Próbáljunk összehozni egy jó kis oldalt arról, hogy kinek mennyire tetszik, min változtatott volna, illetve ha majd kapható lesz, kinek mi a benyomása, milyen hibákat talált, illetve mi az, ami a többi autóhoz viszonyítva pozitív értelemben említésre méltónak talál. Hiba és balesetmentest!
Kölcsönkaptam két hétre egy 2.0 HDI-t. 300e km van benne, biztos kezdi végét járni, aminek ilyenkor kell, van is szaga a kipufogófüstnek...
Ez nem zavarna, de bent is érezni!
A csomagtartóban a jobbhátsó (7.) ülés helyén az aljzatban, a kárpitban gyárilag van egy rés (két ujjnyi vastag), talán a pótkerék felfogatás lehetett ott?
Na, ott lelátok a kipufogóra....
Normális ez? Más kocsin nem tapasztaltam ilyet.
Jól gondolom, hogy alapesetben az a luk el kéne legyen fedve valamivel (csavarral pl.)
Sziasztok. Egy 2011-es 1.6 THP-m van. Turbó cserén már túl vagyok. Város között vírgonc, viszont az emlekedőket nem igazán szereti. A gázpedál felső harmadánál még ugrik az autó, de ha nagyobb gázadásra van szükség, akkor visszaesik a teljesítménye. Találkozott valaki hasonlóval, illetve ha igen, hogyan sikerült javítani rajta. Köszönöm a válaszokat!
Szia! Nem tudom hol lehet /ne / beállítani, legalább is a menüben én nem találtam semmit. Mélyebbre meg nem merek kotorászni...:DDDDDD
Na mindegy! Azaz annyira nem az anyagi kiadás, de megvígasztalt a gumis, mit akarok már 6-7 évesek voltak a gumik !!!!
Csak röhej, a tavalyi évet a téli gumikkal csináltam végig, azok is kopjanak, a nyári gumik glicerinnel lekenve szépen, a garázs oldalfalán felakasztva várták az idejüket / a kimúlást /
Sziasztok ! Belefutottam egy teljes gumicserébe, szerencsére előbb csak kipúposodott és rázott az egyik hátsó ..... a gumis szerint időzítet bomba volt. Természetesen ugyanilyet már nem kapni ...
A gumis véleménye szerint alacsony nyomással jártam kb 50 ekm-t és ez okozta, ami történt. A matricán feltüntetett értékeket tartottam szinte mindig.
Ezzel kapcsolatban merül fel a kérdésem: az ellenörző rendszer egy előre beprogramozott értéktől való eltérés miatt riaszt, vagy indulás után , néhány 100 m után megjegyzi az egyes szenzorok adatait és ha jelentkezik valamennyi változás , akkor kiabál?
Tudja valaki a választ? Zolisys Barátunk esetleg ????
Van egy 2019-es Peugeot 5008-as 1.2.es Puretech benzines autónk.
Ma nem indult, a "kulcsot" sem találta, a kulcs gombot nyomva a tükröt sem tudja, kinyitni, a fék sem enged ki, valószínűsítem, hogy az akkumulátor adta meg magát.
Az akkumulátor cseréje előtt van valami fontos, aminek meg kellene történnie?
Sziasztok ! Korábban /talán évekkel ezelőtt / volt arról szó, hogy a hátsó futóműbe milyen márkájú lengéscsillapító van beszerelve. Ez az ami gyorsan el kezd ciceregni , idegesítően. Ehelyett jöttek javaslatok , melyik márkát érdemesebb berakni .
Tudnátok segíteni melyik márka jöhetne szóba, esetleg tapasztalatok alapján is ?
Hivatalosan igen! De azért nem 1 videót találtam diag nélküli betét cserélni.
Hivatalosan a betétek cseréjénél először "service" pozícióba kell küldeni az elektromos kéziféket. Ekkor tökig lelazítja a bowdent. Majd a végén újra kell kalibráltatni, hogy hól fog az új betétekkel (logikus, sokkal hamarabb, mert vastagabb az új).
Megvan a hiba. Az eggyik oldalon nem húzta vissza a rugó ütközésig a szerkezetet. Kicsit rásegítve megmozgatva végigmegy a kalibrálás. De mitől lehet lényegesen gyengébb az egyik oldalon a rugóerő mint a másikon?
Üdv! Ha jól értem egy "sima" fékbetét cserénél is kell a diaggal vacakolni? Nem elég ha visszatekerem a dugattyúkat és berakopm a betéteket, majd kézzel párszor ki-be kapcsolom a féket ?
Mikor cseréltem a két hátsó komplett féket, át kellett állnom és próbáltam bekalibráltatni, mert nem fogta meg a kocsit. Nem lehetett. Csak miután kicseréltem a másik oldalt is, az után tudtam kalibráltatni és működött rendesen.
A rossz kalibrálás után villogott a kézifék lámpa és sípolt a kocsi.
Hátsó fékbetétet cseréltem a saját 5008-on 2010 diesel 150LE.
Művelet elött delphi programmal szervíz állásba tettem az elektromos parkolóféket majd a csere utánn kalibrálni akarom és nem megy végig a folyamat. C155A erő érzékelő kalibrákása állandó hibát hoz és nem működik az elektromos parkfék. Mit csináltam rosszul ? Nem talalok erő érzékelő kalibrálása lehetőséget? Valaki tudna segíteni.köszi előre is.
Leállt a Peugeot a térképek frissítésével? Már hónapok óta kiabál a kocsi, hogy elavult a térképe (ami teljesen igaz is), de nem jelenik meg újabb frissítés!
Szia! Szerintem hőálló és valamelyest rozsdaálló acél lehet. AWI-val hegeszthető.
A pucoló anyagokkal én nem kisérleteznék, inkább rábíznám a vállakozásra akik kipucolják. Igaz ez biztosan nem pénztárca kímélő. A 2 literes motornál ráadásul valahol alul van és nem szétszedhető mint az 1.6-nál , úgyhogy belefuthatnék valami nemszeretném dologba....
"A szűrőben lévő anyag szerintem önmagában nem megy tönkre "
Ez így sajnos nem igaz. Előbb-utóbb tönkremegy az is, azonban először a tisztítást valóban érdemes megpróbálni. A 100e km-es garancia az kissé túlzás (mármint a remény, hogy addig jó lesz), de ettől függetlenül az új szűrő árához képest érdemes megpróbálni.
Akár azt is lehetne, vagy kimosni a szűrőt (találtam jó sok oktatóvideót róla)! Viszont egyenlőre hibamentes (csak a diaggal látom a kérést). Ezért érdekelne, hogy vajon még mennyi van hátra?