most nézem Juffali előző hónapban ünnepelte a 32. születésnapját.
2018-ban kezdett el versenyezni, de már évekkel előtte lerakta a jogosítványt....USA-ban, mert akkor még nem engedték otthon, hogy nők is megcsinálják.
2021 után nem is formaautózott, saját GT csapatával versenyez mostanság.
Hazai futama lesz a szaudi minden értelemben, hiszen Jeddahban is született. Nyilván csodát nem kell várni tőle
ő csak papíron töltelék, mert a hivatalos közlemény őt is RedBull támogatottnak írja, és a két Al Qubaisi mellett ugyanúgy ott lesz a RedBull felirat nála is (hülyén is vette volna ki magát, ha a RedBull pont egy hollandot ejtett volna pofára ott a 3. autóban. Nekik ez aprópénz lehet amit itt elszórnak)
RedBull is csak a szabály miatt jelent meg itt, de a valós nevelde programba a RedBull Junior Teambe egyiket se vették fel
Igen, ő is átkerült a FRECA és az F1 Academy közötti szerződés értelmében.
Mondjuk Hamda Al Qubaisi is átkerült volna elvileg - a bajnokság első három helyezettjéről szólt a szerződés - ehhez képest az MP Motorsport változatlan felállással vág neki a kvótaszériának - a két Al Qubaisi és Emely de Heus - ráadásul az Al Qubaisi nővérek lettek a Red Bull (Hamda) és a Visa RB (Amna) támogatottjai, de Heus pedig az első bejelentett "töltelék".
nekem ez az egész foglalja össze mennyire értelmetlen az Academy, meg úgy eleve ez a kvótaszerű dolog
Emlékszem Weug egy hosszas tesztelés, kiválasztás eredménye volt a Ferrarinál pár éve, hogy na most megkeresik és felkarolják a női tehetséget, ehhez képest iszonyatosan vérszegény amit felmutat. Pasas lenne már rég kibaszták volna a neveldeprogramból ott a 0 pontos F4-es korszakában
Erre idejön ebbe az Academybe, ahol simán bajnok lehet. Bühler ugyanilyen volt tavaly.
Garcia FRECA szereplése lesz majd sokatmondó, Academy bajnokként egy Prema háttérrel mit tud majd. De ő is 24 lesz a nyáron. Csodát tőle se várok. 3 csapattársa sokkal komolyabb előélettel rendelkezik, úgy elkalapálják mint Chadwicket ugyanitt néhány éve, amikor kimozdult a W Series királynő a közegéből (természetesen ha nem így lesz, és itt is bajnok, akkor beismerem hülye voltam)
nyilatkozatából nekem az jött le, ő maga akarja a formaautózást előtérbe rakni. Arab F4-ben is megy most, pontszerző helyeket tudja hozni. (most hagyjuk milyen itt a mezőny általában, de pl. Carrie is itt van, vagy éppen Hausmann, ők meg hátul, akárcsak Nobels)
Pin meg semmit se veszíthet, ha már bekerült ebbe a Prema családba, max. megpróbálja. Nagyobb a fantázia ebben, mint egy fizetős ülés a PHM-Campos vonalon. Meg nem csak Academyben fog menni. Daytona 24 óráson is megy a Lamborghinis csajbrigáddal a hónap végén.
Pin az egyik legérthetetlenebb számomra. Mostanában kezdett igazán beindulni a hosszútávú versenyzői karrierje, ezt felcserélni ezzel a kvótaszériával...
De ennek mi az értelme? A sorozatnak is, meg az ő szerződtetésének? Huszon túl már baromi gyorsan kellene sorba nyernie a bajnokságokat, na nem csak ezt, hanem az F3, F2 valamelyikét, hogy halvány esélye legyen eljutni az F1-be.
Super Formula bejelentés előtt, még úgy volt, hogy a BOSS GP-ben marad teljes szezonra.
ahogy nézem a két naptárt egyedül a Fuji duplafordulós hétvége esik egybe Mugelloval. De így is lennének utazós napjai mert van ahol 1 hét van a két esemény között.
Ugyanúgy azt a 2012-es FR 3.5.-ben használt Dallarát fogja vezetni, mint tavaly.
Decemberi SF teszten olyan 2,5 mp-t kapott a többiektől.