A kis Corsámnak sajnos már elég gyenge mindkét fényszórója, a foncsor se az igazi. Le szeretném őket cserélni. Egyetlen dolog érdekel, hogy minél jobban lássak, de sajnos egyáltalán nem értek a fényszórókhoz, fórumokon se láttam nagyon kivesézve a témát. Gyári, utángyártott eredeti vagy egyéb dizájn közül van jó tapasztalatok? Azt se tudom, hogy a különböző izzó fajták közül melyik a jobb, vagy lehet, hogy nem is halogén kéne, hanem xenon? Láttam ilyen HID kiteket a neten, van bármi értelmük? A lényeg, hogy jól lássak.
És ha már úgyis fényszórót szerelem, utólag elektromos magasságálítót beszerelni nagy meló? Gondolom kábelezésből semmi nincs meg gyárilag, de ha azt megcsinálom, már működik is.
A bal első a oszlopom belülről átázik, teljesen fent a felső boritás és az A oszlop csatlakozásánál.
Valószinűleg volt cserélve első szélvédő, a kocsi külsején, a kédereknél végig nyomtam szilóval, de gyanakszon a tetősínt elfedő műnyag csík alatt ázik be.
Azt ki tudom pattintani az egészet csavarhúzóval, szóval pattentos? Nem szeretném eltörni.
Más ne cseréljetek csak feszitő görgő csapágyat és szíjat a generátor meghajtásnál, mindenképpen csapágyozzátok a generátort is (skf vagy hasonóval), mert pár hónap, és az új szíj viszi magával!
Ülést keresek 3 ajtósba. Ismert valakit aki Opelokat bont (lehetőleg Győrhöz minél közlebb), akinél érdemes rákérdezni? (vagy van otthon valakinek 2 szép, nem kiült dönthetős ülés?)
Egyébként Toyota-Citroenbe kellene, mert azokban a gyári színvonala nem éri el a kárpitozatlan hokedliét (nincs jobb gyárilag!). Ültem egy Isuzus B-Corsában és egész jó volt - ezért gondoltam, hogy itt rákérdezek.
Következő kérdéssel fordulok a fórumhoz van egy b corsám 2000-es évjárat 1.5 td korábban nyikorgott a generátor ékszíj kicseréltettem két nap elteltével megint elkezdett nyikorogni. Először csak egy ideig és abba maradt, míg egyre gyakoribb és hosszabb ideig nyikorgott , a napokban ismét kicseréltettem az ékszíjat a szerelő közölte, hogy folyik a vízpumpa valószínű, hogy ettől nyikorgott mert ráfolyt a generátor és a szervószivattyú ékszíjakra a hűtőfolyadék, a vízpumpát kicserélte vadonatúj ékszíjak szintén és kb: 30 km-er után ismét jelentkezett ez a probléma ugyanúgy nyikorog és ilyenkor a fordulatszámmérő is le esik és nem mér.
Volt hasonló problémánk, nem tudom, hogy mennyire egyezik, nálunk egy '99-es 1,0-s ecotech corsa viselkedett hasonlóan. A motor körül és benne sok suss ki lett cserélve, háromszor cseréltünk vezérlőegységet annak tartozékaival, de csak pár hónapig működött jól mindegyivel, az utolsó még a rádiót is zavarta. Sok alkatrész lett cserélve, egyedül a légtömeg mérő nem, de ha jól tudom fals adatokkal az is tud galibát okozni. Lehet, hogy a mostaninál ezt kellene először cserélnem.
Amit írok nem biztos, hogy megoldás a tiedre, csupán ennyit tudok.
SZIASZTOK. A segítségeteket szeretném kérni Opel Corsa 94 es c14nz S motorkódú autó olyan hibát produkál amire nem találtunk megfejtést még az autószerelő barátommal sem. Gyújtásrendszer be 3. henger folyamatosan beköpi a gyertyát és az okát a mai napig nem találjuk motor teljesen átépítve tömítések szelepszár szimering ek cserélve lettek gyújtógyertyák egy hetesek gyújtásrendszer egyhetes. Reggelente ha hidegebb az idő három hengerrel indul és ez a probléma nem szűnik meg Csak miután másodjára is vagy harmadjára is beindítom az autót mihelyst melegszik a motor ez a probléma eltünik. alapjárati motor és a vákuumcsövek ki lettek cserélve. S. O. S. Még nem akarom bontóba küldeni az autót mert nagyon szeretem erős kis gép De ez a hiba nagyon idegesítő Ha valaki tud megoldást azt megköszönném
Váratlanul - mert ilyesmit nem vár ugye az ember - kigyulladt a motorellenőrző lámpa. Ilyenkor a motor mintha nem menne folyamatosan négy hengerrel (1,2 1996). Első körben gyertyákra meg gyújtáskábelekre gondoltam. Van ezen felül valami általános betegsége ennek a típusnak? '92-es fastrának tudom, hogy a kábeleit kellett cserélni, bár az érdekesen működött nálunk, mert amikor kigyulladt a lámpa, akkor ment rendesen.
Üdvözletem
Egy 1.2 C12NZ 95' Corsa b tulaja vagyok. A segítségetekhez fordulnék egy furcsa lefulladásos problémával. Egy ideje küzdök már vele, de mostmár egyre gyakoribb.
Hidegen tökéletesen indul a motor. A venti bekapcsol ahogy kell és problémamentesen halad . Viszont ezt követően egy későbbi indításkor vagy indítást követően menet közbe fulladozva leáll. Ráindításoknál gyújtás van, de ha kicsit rá is kapna a motorra lefullad. amíg ki nem hűl a motor addig csak vontatva...
Gyertyákat, vákumcsövet, hűtővizet, olajat cseréltem...Ellenőrizve lett a benzinpumpa, kipufogó rendszer, nem hengerfejes...
A kérdésem pedig az lenne, hogy találkozott e már valaki hasonló problémával?
Mi az ami okozhatja ezt a jelenséget? Köszönöm előre is a segítséget
1996-os 1.2-es corsában (nem klímás) hűtőközeget cserélnék, le szeretném engedni a régi löttyöt. Hogy tudom ezt kivitelezni? A hűtő alján semmit nem találtam, amit kicsavarhatnék...
Egy kis segítségre lenne szükségem, van egy Corsa B 1.0 motorral (X10XE), és az elektromos kormányszervó motorja elég érdekesen működik. Balra tökéletesen dolgozik a szervo, ha a jobb irányba próbálom elforgatni akkor abszolút nem műkődik a rásegítés, kivéve ha egy néhány fokot visszafordítom balra, és utána jobbra akkor abban az irányban is dolgozik. Akkumulátor töltés rendben, az akksi nem túl régi benne (kevesebb mint fél éves). Ez a probléma régebb óta fennáll, azóta már legalább két új akkumulátor lett benne cserélve, de nem a szervó miatt. Elég keveset járnak az autóval, és sajnos kétévente akksi cserés.
Egyébként semmilyen elektronikus hibajelzést nem ad.
Valakinek van valami ötlete?
Motor hiba, jeladó hiba, vagy esetleg egy egyszerű kalibrálás segíthetne?
Olyat csinál az esetek 70%-ában, hogy amikor nyomom a gázt pl 2000-es fordulatig, majd váltáshoz benyomom a kuplungot, felugrik a fordulat akár 3500-ra is. Nagyon balesetveszelyes, mert ez csinalja visszaváltáskor is és nagyot tud ugrani az autó. Pár másodpercig pörög, majd visszaáll. Volt már ilyen valakinek?
sziasztok olyasmi problémám van az ac pumpának az áram ellátását letiltja a gyujtás volt már ilyen egyszer a riaszto berendezés tiltotta lelett kötve rola és most megint nem kap áramot gyujtás alatt valakivel fordult már elő ilyesmi ?
Kiderült már a probléma, mert nekem ez a jelenség most este jött elő sajnos én mondjuk egy 94-est 1,2-es b corsát vettem, de menet közben rángatott párat és azóta nem indul be.
Okozhat ilyen jellegű hibát az olaj is, jártam már így és sokszor az egyszerű dolgok kerülik el figyelmünket.
Hordtam én is szervizről, szervizre találgatásokon kívül nem sokra jutottam, és egy alkalommal jártam egy olyan szerelőnél aki a munkából él és nem a rezsi óradíjból, javasolta az olaj váltást. De tudni kell azt, hogy sokáig a gyár által elő irt olajat használtam. Ő javasolt sokkal finomabb olajat 5w 30-as szintetikus prémium olajat az elő irt 10w40-es helyett, így minden probléma meg oldódott. Az igaz, hogy az autó fiatalabb, de ez mellett nekem is van egy 2000-es corsám ebben is ugyan ezt az olajat használom.
fuchs F1 pro felx szintetikus olaj.
De figyelembe kell venni a motor kopást , mert lehet, hogy 5w30-as vékony akkor 5w40-es még jó lehet. :)