Adott egy 2.2 HDI 508 GT, olyan kérdésem lenne az automata váltóval kapcsolatban, hogy enyhe emelkedőn 5.ben alacsony fordulatról indulva ha lassan egyre jobban nyomom a gázt, akkor visszaváltás helyett elengedi a lock up-ot, és kb 1600-1700as fordulatrol 2500ra ugorva húz tovább, ha elengedem a gázt és ujra rálépek, megint összezár és nyomatékból 1700as fordulaton húz, ha például előzni akarok, és gyorsabban nyomom le a pedált, szépen visszavált 4 be, csak finom gázadásnál csinálja ezt, ez normális vagy kezdődő hiba? Amúgy a váltóban 240ezer van, 120 ezer óta 3 olajcsere volt rajta átmosással, nagyon szépen, finoman vált amúgy. Érdemes neki egy szoftverfrissítés, adaptálás, olajcsere?
A kérdésem az lenne, hogy mi a véleményetek, tapasztalatotok a Magic tuning vagy az MMC tuning cégekről? Vagy esetleg másik céget nézzek ? Csak Bp és dunán inneni szűk környezete jöhet szóba. Egy 2.0 HDI 136LE motoros 508 sw-t szeretnék megtuningoltatni.
Újrainicializálás a távirányítóval - Adja rá a gyújtást. - Nyomja meg néhány másodpercre a távirányító valamelyik gombját. - Vegye le a gyújtást. A távirányító ismét működőképes.
Segítséget kérnék milyen tipusú vízpumpát javasolnátok 508 GT-hez (2011), mert annyi féle van és kicsit szivárog a benne lévő cserélni kellene (ment 30ezer km-t). Van eseteleg itt szerelő akinek van ezzel tapasztalata? Köszi.
Sziasztok! Némi problémám adódott. A két küldő tükör cserélve lett és rendesen működik az állítgatás és az automatikus becsukódás az ajtó zárásakor, viszont sehogy sem sikerül "beprogramozni" a járdaszegély-figyelés funkciót. Hiába teszem rükibe járó motorral és állítom be egyenként a tükröket, nem áll vissza automatikusan. Olyan létezik, hogy a tükör ezt a funkciót nem ismeri? (2011-es 2.0 HDI Allure)
Nem rég vásároltam egy 2013-as 508 GT-t, több kérdésem is lenne: 1) A kézikönyvben mindenhol ESP-ről van szó, ebben csak ASR gomb van a kis lehajtható konzolban. Most akkor ebben a kocsiban nincs ESP, csak kipörgésgátló, vagy ebben az évjáratban már nem lehet a menetstabilizátort kikapcsolni, csak a kipörgésgátló részét. 2) A kerekekben van nyomásmérő szenzor (fém a szelep szára), de az autóban sehogy sem lehet elérni, DS150 klónom van, mindennel tud a saját szintjén kommunikálni, de TPMS modullal nem tudja felvenni a kapcsolatot, nem találja a modult. Bekapcsolási lehetőséget se találok hozzá sehol. Hogy tudom megnézni hogy az autóban minden szükséges modul benne van, ha igen mivel lehet bekapcsolni? PSA Diagboxot még nem szereztem be hozzá, az tudja?
2012.05. havi 2.0 HDI 508-asnál a következő hiba üzenet jelentkezik minden inditásnál: "Légzsák és/vagy ővfeszitő hiba". Az akku saru levétele nem segitett. Valakinek van-e ötlete mitől lehet és mi lehet a megoldás.
Csak ismételni tudnám magamat: idéztem a gyári leírásból. Az a cimke csak az organizációs számot tartalmazza, ami a gyártás napjára utal, de mivel lehetnek eltérések a gyártási cél-hely és gyárak szerint, gondolom a gyári leírás ezért nem ez alapján határozza meg, hogy milyen kell bele.
Ebből a képből még mindig nem tudom milyen anyagot tartalmaz a flakon. A sok leírásban rajta nincsen valahol szó róla ? Leírtam milyen 3 jöhet szóba.
Leszereltem a takaró lemezt az autó aljáról, ott ezt látni:
A Bárdi autónál az ajtón lévő cimke száma alapján (12510CJ) a számítógép e lenti adalékot hozta hozzá:
Viszont ez kék cimkés, a csatlakozók meg zöldek, és ezért vagyok meglőve egy kicsit. A Bárdiban azt mondta az eladó, hogy ő nem öntené ezek után bele, keressek fel előbb egy szakszervízt.
Szóval mi legyen?
A betanításhoz sincs diagom, de az talán megoldható.
Nekem egy 2011-es 508 SW-m van, a 103Kw-os 2.0 HDI motorral. A műszerfal kiírta, hogy a FAP adalék szintje túl alacsony. Bementem a Bárdiban és vettem hozzá 1L kék folyadékot, mivel az ajtón lévő cimkéből ezt azonosította az eladó (kép mellékelve). Este lebontottam a takaró műanyagokat, és akkor láttam, hogy a csatlakozón lévő téglalapok zöldek. Bele tölthetem a kék folyadékot vagy cseréltessem ki zöldre ?
Na akkor próbáld úgy hogy a navinál nyomsz egy setup gombot aztán a megjelenó menüben a felsót ezután az óracsoportnál kiválasztod a nyelvállítást itt nem lesz magyar nyelv de letekered amig a kínait nem látod de nem erősíted meg hanem újra a navinál a nyelv választásra lépsz és ki tudod választani a magyart ls kis idó múlva elindul a nyelv váltás. Járó motornál csináld. Lehet hogy elsőre nem sikerül. Próbálkozz. Hátránya hogy minden indításnál megkérdezi vissza akarod e állítani angolra, ekkor a joystikkal nyomsz egy nemet azt annyi.