Sziasztok, egy újabb kérdésem lenne felétek. Fejér v. Pest megyében van esetleg olyan szervíz v. autószerelő aki ért is az Orlandohoz, csak azért érdeklődöm mert nem egy tucat autó. Válaszokat előre is köszönöm.
Köszönöm szépen még egy kérdés otthon kitudom cserélni vagy szakembernek kell mert nekem csak ami a tetején van az az érzékelőt kell kicserelni és valaki azt írta hogy óvatosan kell ki cserélni mert bele eshet valami a váltóba
Sziasztok nemrég vettem egy Chevrolet Orlando 1.8 2011 es évjáratú autót a hiba az hogy a km óra nem. Annyit mutat amennyivel megyek plusz ugrál a. Mutató vettem hozzá km óra jeladót csak egy problémám van nemtalalom hogy hol van így nemtudom ki cserélni valaki tudna segíteni? Mennyire macerás kicserelni?
Talán ez segít, mert a "Következő"-re kattintva ide jutsz:
...és, ha tovább kattintasz a nyíllal jelölt "Szervokormány" feliratra akkor már itt is vagy:
Aztán már csak ennyi marad:
Végezetül! Üdvözlet az autószerelődet, ha van benne egy csöpp önkritika, akkor visszaadja a szakmunkás bizonyítványát -ha van neki egyáltalán olyanja-, mert ha nem tudja milyen kenőanyag kell egy autóba, akkor a kuncsaftok érdekében inkább foglalkozzon valami mással.
A kiadott oldal a fő oldal ami az Orlandóhoz való kenőanyagokat mutatja. A képernyő jobb oldalán van olyan, hogy "Egyéb termékek az Ön járművéhez" és ott alul van egy "Következő" felirat amire rákattíntva talál az ember még sok "érdekességet", többek között szervóolajat is!
Ahogy a régi slágerben volt: Láss, láss ne csak nézz!
A google-n már próbáltam keresgélni, azért kértem tanácsot...mert túl sok információ van, amit nem biztos, hogy jól értelmezek..
A link, amit küldtél az nekem csak egy Castrol edge 5W-30 C3- as motorolajat dob be. Viszont ezt akárhogy rákerestem, csak motorolajként ajánlják... nem írják szervókormányhoz stb...
Egyébként ezt az olajat töltik olajcserekor az Orlandóba a szerelők, és eddig még nem voltak hajlandók ezt a szervókormányhoz használni...tehát ez gondolom nem jó oda.
Az olaj színét azért mondtam hogy piros, mivel a neten olvastam hogy van vörös, zöld, stb olaj ..és ezeknek mind más jellemzőik vannak, azt gondoltam, hogy ez nem egy "paraméter", viszont, mivel a legtöbb helyen nem ajánlják a különböző színűek vegyítését (gondolom a paramétereik miatt), azért írtam, hogy a miénk piros színű...
Elég sok olajat találtam, de nem tudom konkrétan melyik való a kocsihoz.... dextron II, dextron III...
Jó-e pl. a Castrol Transmax Dex III multivehicle stb... ???? vagy a Dextron III automatic plus stb...
Castrolt küldtem és hdraulika/kormányszervó olajat. Az, hogy piros színe van az olajnak az nem(!) egy paramétert jelez! Mert fagyálló is van piros színű. De, google a barátod.
Nehezen, de "bejutottam" az oldalra, igaz, nem a régi nevemen....várnom kellett az új jelszóra is. :-) Hát igen, régen jártam már itt....
Köszönöm a választ trawala.
Érdeklődnék, hogy az Orlandó szervókormányához milyen olajat használtok / használtatok-e már / vagy tudjátok-e hogy milyet ajánl a gyártó? Min. szintnél van a jel - érdemes lenne teljesen cserélni az olajat vagy elég csak utántölteni? /145 ezer km van már az autóban/
Lehetséges, de a rádió meg permanensen működik. Lehet ott van valami zárlat (a kapcsoló gombnál) Persze akkor lehetne a beállításokkal "szórakozni". Minden esetre SCAN100-al lehet csak pontosan kiolvasni a hibakódot. A service manual pl. azt írja, hogy az ECU-t kell programozni, de effektív a hibajelenséget nem sorolja fel.
Nem gondolom, hogy biztosíték gond lenne, de egy ránézést megér. Ha az akkut lekötöd egy rövid időre (kb. 10 perc) talán .... Ha ez sem, marad a szakszerviz.