Segítséget kérnék a következőhöz. 2014-óta van DACIA DUSTER 1.6 benzines fekete színű (Ilyen melegben pusztítóan forró) járgányunk. Megvagyok elégedve vele nagyon, mindennapi használatban van kb.: 127.000 km van benne. A garanciális szervizeken kívül csak egy problémája van. A magas nyomású klíma cső, már 2x tört le az alsó motorcsatlakozásnál. Az elsőt gariba kicserélték, de a mostani igen zsebbenyúlós lenne L mivel a gari lejárt róla.
Valakinél előfordult-e már ez a hiba? Mondták hogy heggesztesük meg, de az jó lehet-e, és lehet-e? Lehet e helyettesíteni másik gyártó termékével, vagy tudtok-e bontót ajánlani. Bármilyen ötletet szívesen veszek.
Segítségeteket előre is köszönöm.
A mellékelt képen látható egy ép darab. Cikkszáma 924 809 912 R
Szia!És még plusszba az enyém Prestige felszereltségű és az első kamerát teljesen kitakarja a vadrács!Mindegyik gyári alkatrész 5cm kellett volna feljebb tervezni, és az egyik extra nem üti ki a másikat. Amugy az autó szuper nagyon meg vagyok vele elégedve.
Köszönöm a gyors válaszod Azt hiszem megfogadom a tanacsod nem szereltetek Csak csodálkozom mert ez gyári alkatrész miert nem lehet normalisan feltenni. Üdv
Szia!Én igaz Győri vagyok, szereltettem még vadrácsot is de mégegyszer nem tenném. Az oldalfellépőnek kifurják az alvázat alul és összecseszték a gyári alvázvédelmet. Plussz mikor olajcserekor alámentem ugy van odahegesztve a kasznihoz. Holnap megyek 20ezres olajcserére és felelősségre vonom őket...Rohat jól néz ki kivűlről csak ne láttam volna a kokányolást alul
Keresek olyan tulajt Budapest közelében aki felszereltetett oldalfellépőt az autójára. Szeretném ha megbeszélhetnénk a tapasztalatait. Esetleg meg is nézhetném az autóját..
Egy "szakmai tanácsot", vagy tippet kérek tőletek.
Erősen hegyes vidéken lakom (Mecsek, Pécs), és egy 2016. év végi 1,6-os elsőkerék meghajtású Dustert használok.
Ma reggel olyan mínusz 3 körül rendesen lefagyott a köd az aszfaltra/útra. Sajnos előállott az a helyzet, hogy egy kicsit komolyabb mecseki emelkedőn nem tudtam felmenni a Dusterrel. A csúszós út miatt a kipörgésgátló annyira elvette a motor teljesítményét, hogy lefulladás lett minden próbálkozás vége. Többszöri próbálkozás után kénytelen voltam visszatolatni egy nagyon szűk és kacskaringós dűlőn - nos ezzel örök harag a kipörgésgátlóval.
Konkrét kérdés: nem lehet valahogy kiirtani/programban letiltani a kipörgésgátlót (manuálisan nem kapcsolható ki.)
Esetleg valami tipp/trükk ilyen esetekre? Alig egy éves téli gumik vannak az autón, és a jogsimat se úgy vettem - tehát a tanuljak meg vezetni tanács most nem játszik :)
A napokban vásároltam egy 2wd 1.6-os Dustert mé 1000 km sincs benne . Azt tapasztaltam, hogy még nem teljesen üzemmeleg motornál gázpedál nélküli indításkor közvetlenül indításkor kb 2000-ig felpörög a motor, majd másodperceken belül visszaáll egy normálisabb 1000 körüli fordulatra és üzemmelegnél egy olyan 700 körüli értékre. Ezt, amikor az autó előtte sokat áll, nem csinálja. Érdekelne, hogy ez természetes jelenség-e és mi okozza vagy, forduljak szakszervízbe soron kívül.