Keresés

Részletes keresés

sabac Creative Commons License 2014.06.26 0 0 2

Sziasztok!

 

Nem régen sikerült vásárolnom egy v40 r-design kivitelt aminek a motor kódja: D4192T3

Azzal a kéréssel fordulok hozzátok, hogy tudja-e valaki a motor olaj szükségletét szűrővel?

Eddig találtam különböző honlapokon 4.5-6.5 liter közötti mennyiségeket.

Márka szerviz is érdekesen nyilatkozott amiből csak az derült ki számomra, hogy nem akarnak segíteni.

Keresek még többek közt ehhez a motorhoz nívó pálcát.

Segítségeteket előre is köszönöm! Egyéb jótanácsokat is szívesen látok ha pazarolnátok rám pár percet.:))))

janos.kiss85 Creative Commons License 2014.01.04 0 0 1

Sziasztok!

 

Kiss Janosnak hivnak, es eloszor is bocsanatot kerek az ekezet nelkuli irasert, de kulfoldrol irok. Azzal a problemaval allok szemben, hogy kb 30km/h felett ha a gazrol leveszem a labam, apro daralo hangot hallok valahonnan a motorter iranyabol, ha nagyobb sebesseggel megyek, akkor ez a hang erosodik, de csak akkor hallhato, ha leveszem a labam a gazrol. Az auto egy Volvo S40 1996-bol. Eddig nem volt vele semmi gondom, kb egy hete kezdodott, de hol jelentkezik a hang, hol nem. Hollandiaban elek, holland az auto is, es voltam nemregiben szerelonel a problemaval, azt mondtak kompletten valtot kell cserelnem, es az lehet a problema. ( Ez a mutatvany hozzateszem tobbe kerulne, mint amennyit az auto er...) Lattam par kommentet itt hasonlo hibajelenseggel, es erdeklodni szeretnek, hogy mi is ez a hiba, es mennyibe kerul kb a javitasa. Ha valakinek van errol nemi informacioja, kerem ossza meg Velem, a valaszokat elore is koszonom. 

Volvo S80 T6 2.8 Aut Creative Commons License 2013.08.02 0 0 0

Ilyen az én formám, nem pont azt a videot sikerült az előbb feladnom.

ITT A JÓ!

 

 

Volvo S80 T6 2.8 Aut Creative Commons License 2013.08.01 0 0 topiknyitó

Vettem egy 1999-es Volvo S80 T6 2.8 aut gépkocsit.

Az van vele már néhány napja, hogy a fordulatszámmérő ugrál, majd lefullad alapjáraton, ill. indulásnál, vagy ha meg kell állnom egy lámpánál.

Regelente az első indulásnál szinte ömlik belőle a benzínszag.

 

Bementem a Volvohoz, ahol azt mondták, hogy a koputer azt olvasta ki, hogy a CAN kommunikációs hiba van, valószínüleg a CAN vezetékkötegek javításra szorulnak, sőt ami a rémálom, lehet, hogy a karosszéria panelt ami az agya az egész autónak, ki kell cserélni!

 

Ma nézelődtem a neten, és meglepődtem, hogy a Youtube oldalon számtalan sajnos külföldi videó van fenn a problémáról, ami kísértetiesen hasonlít az én problémámra!

Ott ETM hibát mondanak, és valami egységet a motor leömlőnél tisztogatnak ami a video szerint megoldja a problémát.

Elképzelhető, hogy csak ennyi a baja?

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!