Nemrég vásároltam egy Astra J 1.7 cdti sport tourert, az lenne a kérdésem, meglehet oldani hogy a kis kijelző ne csak a km-et mutassa? Este a műszerfal sem világít a kormányon sem csak pár tekerő és a telefonommal sem tudtam összehozni hiába van phone gomb, kiválasztani nem lehet a menüben. Valami ötlet?
Sziasztok! Új Astra J-ben vásárláskor CD600 konfiguráció van gyárilag berakva, sajnos már a vásárlás után találtam meg, hogy lehetne bele navigáció is.
Érdekelne, hogy kilehet-e cserélni NAVI 950 rendszerre, egy az egyben?
A kocsi rendelkezik valamilyen navigációval, mert a My OPEL aplikáción nyomon lehet követni.
Mennyibe kerülne kb., cserével és a különbözetet fizetve, vagy csak a NAVI és megpróbálom a másikat eladni?
Az ebay-n rákeresve árulnak NAVI-t de attól azért félek, illetve be is kellene szerelni, nem tudom ez a garanciákat miként érintené!
Időközben az Astra K és a Corsa C topicban is kiderült az olaj típusa.
A PSA nem szól bele az eddig gyártott motorokhoz használandó olajba, továbbra is a szervizkönyv előírásai a mértékadóak.
A Dexos követelményeknek megfelelő olajokat több márka is kínál. Általánosságban elmondható, hogy benzinmotorokhoz Dexos 1 Gen 2, a dízelekhez Dexos 2 követelmény szerinti olajokat ajánlanak.
A Dexos előtt készült motorokhoz a gépkönyv még más olajat is javasolhat.
Ha olajat cserélünk, a régi olaj elvileg teljesen ürül a motorból, tehát más típussal is feltölthető.
Amire gondolsz, az az lehet, hogy ha utána kel tölteni a fogyó motorolajnak, az lehetőleg legyen ugyanaz a márka, típus és SAE-számú legyen.
Milyen motorod van? Az Opelnél mi a hozzá való gyári olaj? Márka, típus, SAE-szám?
Üdv! Tudnátok ajánlani bevált motorolajat 1,7-es diezel motorba? 2013-as A 17DTS 170E km-el. És milyen diagnosztikai műszert érdemes beszerezni ehhez a típushoz?
Nekem egy 1.7 isuzu motoros Zafirám van, és amikor bajom volt a porlasztóimmal engem is meglepett, hogy nem akarja senki elvállalni, illetve a 147.000 ft/db ára a Denso porlasztóknak.
Budapesten lakom, és itt szerencsére találtam egy szerelőt, aki kiszerelte, elküldte tisztításra és beállításra, majd visszaszerelte, és beállította, amit ki is nyomtatott nekem, az összes beállítási értékkel együtt. Ez 10 napomba, és 200 ezresembe került, de már egy éve szépen muzsikál, ugrik mint a nyuszi, semmi bajom vele.
Ez az ügyes szerelő Pestszentlőrincen, az Üllői út 349 alatt található.
Nagyon korrekt, nem akar mindent kicseréltetni az autón, és már két éve folyamatosan elhajt a kuplung bajommal, hogy ez még mindig nem az amit én hallok, legyek nyugodt, 3 havonta járok hozzá olajcserére, majd ő szól ha már tényleg baja van.
Van egy 2012-es Astra J Tourer 1.7 A17DTR autóm. Magyarországi, 115 e km van benne, megbízható helyről vásároltam 95 e km állással.
Egy-két hónapja jelentkezett, hogy 80 km/óra sebesség fölött "csörög" a motor. Majd kiírta az autó infója, hogy Motorteljesítmény lecsökkent. Kiolvastuk a hiakódokat, a 4-es hengerre írt injektor hibát.
Sajnos nem BOSH, hanem DENSO injektor van az autóban. Ezt itt a környékünkön nem tudják javítani, felújítani.
Ha van tapasztalatotok, szíveskedjetek megosztani, előre is köszi.
mikor jelzi a hibát szépen elviszed szervizbe és kiolvassák a hibakódot Ezek viszonylag új autók nem érdemes őket barkácsolni otthon,meg találgatni mi a hibája. Gondolom aki egy pár millás autóval jár nem hall bele 5-10ezer ft ért egy diagnosztikába,ha igen akkor nem való neki ilyen modern autó.
Sziasztok! Két éve van nálam egy 2012-es Astra J aminek eddig semmi problémája nem volt. Tavaly nyáron kidobott egy hibaüzenetet "service vehicle soon" de újraindításnál elmúlt ez az üzenet. Most újra jelzi ezt a hibát, de semmi más nem villan fel, hogy mi lehet probléma. Valakinek van esetleg valami ötlete?
Lehet Rendelsz a netről 2 db egr alátétet aprópénz 2-4 e körül vettem 1,5 éve rendelsz egy jó minőségű grafit spray
egy imbuszkulcs egy rongy meg egy fadarabba lesz szükséged
1x csináltam és régebben megrpobálom leírni vagy körbeírni
AZ egr szelep a motor és akku közt van (nekem 1.7 cdti van) Van a motor és az egr közt egy csatlakozo ez farkasfogas ovatosan húzd szét ( én tennék a helyedben rá egy befőtes gumit meg egy zacsit pára,kosz stb nem éri akkor)
Szépen lebontod az egr szelepet tarto emlékeim nem csalnak imbuszos csavarokat meg ami még fogja az egrt..
Na a kormot kipiszkálod belőle a fával fontos ,hogy ne hegyes és fém tárgyal mert azzal megkarcolod belül és csak jobban letapad a korom stb... ha a nagy része kijött akkor szépen kimoshatod valami clinel vagy olyan anyaggal ami nem tesz kárt az aluban ,de akormot oldja. Ha kész vagy hagyod megszáradni ha kész 2-3 réteg grafit spray Mig szárad a motor leömlöket amik az egr hez futnak belenézel kitakaritod . Fontos hogy ugy takarisd ki hogy visszafele ne nyomd a retket. Csak úgy nyúlj bele ha kifelé tudod hozni itt is fontos mélyre nagyon ne nyúlj mert felesleges de ott az egr előtt meg után ahogy teléred 10-20 cm kitudod takaritani. (idde ne fuj be semmit már ! ) Ha kész minden szépen összerakod a kocsit a régi tömitő fém alátétek kuka az újakat aláteszed és ugy a legvégéna csatlakozot visszateszed
Ha rámhalgatsz és most lehet hülyének néznek páran 2000 rpm alatt nem hajtod a motort Akkor nem lesz gond sem az egr rel sem a 2 tömegűvel 3500-4000 nyugodtan Hidegen ha lehet ne padlozd meg a kocsit és ne tartsd alacson fordulaton 2000-2500 környékére probáld mindig finoman felnyomni.
Használ valaki családi autóként (5 fő) Astra J Sedant? Mik a tapasztalatok? Mennyire kihasználható a csomagtér? Az utastérrel nem hiszem, hogy gond lenne, de mennyivel gyengébb a használati értéke egy kombinál? Az alternatíva egy Focus kombi, aminek nyilván nagyobb a csomagtere, viszont jóval drágább lenne.
Áprilisban vettem egy 2012.12. havi Opel Astra J 1.7 CDTI 131 LE autót. Az a problémám, hogy a kijelző csak a 100 ezres számlálót, napi számlálót és az olajcserét %-ban mutatja. Kérdésem, hogy ebből a kijelzőből mit és hogy lehet több adatot kihozni? Előre is köszi!
2010es Astra J, irányjelzésnél 3 normál villogás után gyorsra vált, és kiírja a "check left rear indocator lamp" vagy "check right rear indicator lamp" üzenetet az irányjelzés oldalának megfelelően. Minden irányjelző működik akkor is, amikor gyorsan villog. Bal oldalon minden izzót kicseréltünk, jobb oldalon csak az irányjelzőt, a helyzet változatlan. Van e bármilyen ötlet?
Nekem bevált, jó, szép és nagyon szerethető autó - bár kombim van.
Sedan-t valszeg nem vesznek tömegesen cégek flottában, így nincs belőle sok a használtpiacon. Magánszemélyek elvétve adják el fiatalon és jó állapotban, ha újonnan vásároltak. Úgyhogy valszeg a két verziód közül az lesz, hogy "nem adja el senki"....
Eléggé megtetszett a j astra sedan és mivel autóvásárlás előtt állok megnézem ezt a szériáz is. Dieselt szeretnék, de amint felmentem a használtautóra csak 3db-ot találtam eladót. Benzinesből van több, de nagyrészt csak 0km es szalonból. A kérdésem a következő, miért nincs eladó használt j astra sedan diesel? Ennyire rossz autó lenne vagy annyira jó, hogy nem adja el senki? Utakon rengeteget látok, de eladót nagyon keveset. Válaszokat köszi előre is.
Lehetséges Astra J autót fogok venni a jelenlegi C Vectrám helyett. Mik a tapasztalatok?Mennyire megbízható autó,gyakran kell-e javítani-romlik el rajtuk valami.Milyen motorral ajánljátok,melyik a legjobb ebben a szériában?Alkatrészárak mennyire húzósak?
Egy kis segítséget szeretnék kérni a hozzáértőktől!
Tavaly szeptemberben vettem egy németből hozott 2013-as Astra J sporttourert, 1.7 , tolató radar, légkondi,navigáció, nagy szines LCD kijelző, tempomat stb. stb., a kocsi szuper semmi bajom vele. De nem tudom megemészteni, hogy egy ilyen felszereltségű gk-nál. nincs kűlső hőmérő, a kijelzőn ott van a helye de nem jelzi. valaki tud valamilyen megoldást?