https://www.facebook.com/groups/469205236588681/
Keressetek bennünket a Facebookon, rengeteg kérdésetekre tudunk válaszolni.
Legyetek egy jó csapat tagjai.
Arról szeretnék infót szerezni, hogy hogyan tudnám megjavítani a visszapillantóban lévő alsó segéd világítást.Nemrég vettem ezt a 2008-as S-maxot. Nincs tapasztalatom, hogy ennek mikor is kellene működnie, de valószínű az ajtók nyitása után a beszállás segítségére való lenne. Próbáltam visszakeresni a kézikönyvben hol lenne a biztosítéka, de nem találtam meg sajnos. Illetve egyik napról a másikra a hátsó ablaktörlőm és a hátsó ablak fűtésem sem működött. Ezek biztosítékai is rendben vannak, de nem tudom van-e vezérlő egysége vagy reléje. Mielőtt elviszem egy villamosságihoz megnézném én is. Tudnátok ezekben nekem segíteni? Köszönöm előre is annak, aki infóval vagy ötlettel segít!!
Melyik olajat/szűrőt ajánljátok, illetve hány liter kell bele? Köszönöm a segítséget!
(Nemrég cseréltem motorolajat szűrővel, az egyszerű volt, a váltóolajhoz nem akartam nyúlni, szerelőhöz akartam vinni, de ez sem tűnik sokkal bonyolultabbnak.)
Nekem egy 2.2 tdci maxom van 2009 évjárat és az a problémám 3000 es fordulatnál lefolytja magát minden sebességi fokozatban ha vissza veszem a gázt vagy felváltok akkor megy tovább szépen. egyébként semmi hiba jelzés , semmi furcsa hang szépen teszi a dolgát csak 3000 alatt. EGR , üzemanyag szürő, főtengely jeladó cserélve frissen. Köszi az ötleteket szivesen meghallgatok mindent.
Most nem tudom mi a helyzet, de az új S-max úgy indult, és 2017-ben még biztos úgy volt, hogy a dízelek PS-tel a benzinesek "hagyományos" automata váltóval voltak csak párosíthatóak.
2016-os új szériás Ford S-Max-ba keresek 6-7. ülést. Nincs valakinek, vagy nem tud valakit, akinek lenne eladó? Bontókba eddig nem találtam, azt mondják túl új a kocsi, ezért még ritka.
Most akarok vásárolni ilyen autót 7 személyesen, de ilyenbe nem találok nekem tetszőt, így marad az 5 személyes, utólagos átalakítással.
Továbbá kérdezném még, hogy az új szériás S-Maxok már kizárólag csak az új fejlesztésű automata váltóval készültek, vagy valamelyikekbe még a régi problémás Power Shift váltó van? Csak mert sokan így P.S.-nek hírdetik, és nem tudom, hogy tudatlanok e; vagy valóban a régi automata váltóval is készült a kocsi?
Üdv!
A régi (2007es) 2.0 tdci manuális váltós S-Maxom szintén 2000 körül rángatott, 100 fölötti combosabb gyorsítanál meg "hullámzóan" gyorsult. Több alkalommal is jeleztem márkaszervizben és függetlennél is, de nem derült ki soha sem az oka.
A rángatás egyszer csak megszűnt, a hullámzás megmaradt.
Arra már nem emlékszem, hogy mikor jelentkezett először, de 100e km fölött lehettem már jócskán, azt hiszem...
Sziasztok!
Dízeles, manuális váltós 2014 augusztusi kiadású S-Maxom parkoló szenzorra szórakozni kezdett. Eleinte egy egy alkalommal sípolás és a műszerfali led villogása kíséretében kikapcsolt. Amikor elkaptam elkaptam egy éppen működő fázist, megnéztem magukat a szenzorokat (youtube videók útmutatása szerint), de nem tálaltam hibát (Mindegyik szenzor ugyanannyira ceccergett). Mostanra már fix a hiba. A biztosítékot megnéztem, az rendben van. Odb2 scanner hibát nem talál. Próbáltam megkeresni a park assist modult, de jobb oldalon, s csomagtartóban, az oldalpanel mögött csak a központi zár modulját látom. Legalábbis a cikkszám alapján az van itt.
Kérdéseim a hozzáértőkhöz:
Hol tálalom ezt a fránya egységet és hogyan lehet ebből kiolvasni a hibaforrást?
A tippeket előre is köszönöm!
4-6 napja ezután járok,de senki nem tud rá választ,angol,német oldalakon olvasgatok,de semmi.
2013-as s-max,200e km,dpf nélkül,2.0tdci.Hideg indításkor kb. 3-5 másodpercig kék füst,gázolaj szagú, utána semmi.Fogyasztás nem nő,olaj nem fogy,teljesítmény nem csökken.
Sziasztok. Nekem egy 2008-as 2.0 tdci-m van. A gondom az hogy nagyobb erőltetés után 1500 és 1800-as fordulat között rángat. De gázadásra szépen reagál, 2500 és 3200-közt meg hullámzó a megy.
Éppen ma 4 hónapja használok egy 2013-as 2.0 tdci Ford S-max Powershift-et. Ma nekem is egy emelkedőn gyorsítás közben kidobta az Engine malfunction üzenetet. Első kérdésem az lenne, hogy ez információs üzenet, vagy konkrét hibára vezethető vissza, ugyanis citromsárga színű jelet dobott fel. A Convers+ kijelzőn a vannak üzenetek amik pirosan jelennek meg?
Tapasztalatom (4 hónap 6000km) és nem tudom, hogy lehet e összefüggés a hibajelenség és az között, hogy a legutóbbi tankolás alkalmával nem prémium dieselt tankoltam (MOL), hanem "normált". Lehetséges, hogy ennek van valamiféle hatása ilyen módon a rendszerre? Ezzel kapcsolatban szeretném kérdezni illetve ha valakinek volt már kizárólag Engine malfunction hibaüzenete, kiolvasás után mi volt az eredő ok?
Természetesen leállítás és kb 1 óra állás után a hiba nem jelentkezett és az autó szépen tette a dolgát.
Előre is megköszönöm mindazoknak akik megosztják tapasztalataikat a jelenséggel kapcsolatban.
2010-es 2.0 tdci Ford S-max van Powershift váltóva. Nagyobb kigyorsításnál vagy sebességnél több hibaüzenet is megjelenik. Engine Malfunction, Transmission limited Function, ESP lámpa is világít. Megállás, újraindítás, minden tökéletes. Mindaddig amíg 80 km elérem.
Egy hosszabb kirándulást tervezek a Balkánon. Felkészülés közben adódott a kérdés, mi lesz, ha a rossz utakon defektet kapok. Az autóban ugyanis semmi nincs. Se pótkerék, se mankókerék, se emelő, se kerékkulcs. (Kompressziós ragasztó szett sincs, de azt nem is használnék.)
Van valahol a 2014-es gyártású, 5 üléses S-maxban legalább egy mankókerék számára kialakított hely? Vagy ma már természetes, hogy defekt esetén tréler?
Szerintetek mi a helyes hozzáállás az ilyen jellegű kockázathoz?
Sziasztok!Kérdésem az lenne hogy S max 2013 2.2 200le autopályán föleg 110-120as temponál rángat de felette nem szokot.Volt még hogy kb 50él is csinálta de most nem veszem észre.Szürő csere is volt már.Válaszotokat előre is köszönöm