Eleve az ellenállásokat kellett volna megvizsgálni. Szerintem bármely autóvillamossági szakembernek tudnia kellene ezt elvégeznie. Egyébként meg települést sem adtál meg. Pisti pl. Finnországban található. :)
A biztonság kedvéért rákérdeztem az autodoc-osoknál, hogy az adott kocsihoz jó-e ez a szett. A válasz az hogy nem, a jó alkatrész az a Luk tárcsa: https://www.autodoc.de/luk/624403
Megnéztem az utángyártókat, mindenki 205mm-es tárcsát gyárt kivéve a Luk-ot, aki 210mm-eset, fogszám ugyanaz. Unix is ugyanezeket a tárcsákat hozza fel.
Szerelt már valaki ilyet, van tapasztalata, hogy csak a Luk lenne jó sokkal több pénzért? Az a gyanúm, hogy megpróbálják a drágább alkatrészeket eladni. A Luk tárcsa majdnem annyiba kerül, mint a Ridex készlet kinyomócsapággyal. A Luk kinyomócsapágy majdnem annyiba kerül, mint a tárcsa (80%).
A Luk biztos, hogy egy nagyon jó tárcsa, de egy 16 éves tartalék autóba évi 2-3 ezer km futással már nem biztos, hogy feltétlen ez kell bele.
Sziasztok! Cserélt már valaki köztetek astra 2.0 y20dth-n izzítórelét? Most vettem bele újat, s a következőket produkálja:
- Teljesen hidegen gyújtásra bejön 2 másodpercre a visszajelző, aztán indítva egyből indul.
- Leállítottam, majd megunt indítottam. Így már elég nehezen indult, s gyújtásra a visszajelző sem jött be.
- Kimérve azt tapasztaltam, hogy gyújtásra nem ad feszülsévet az izzító gyertyáknak, hanem önindítózás közben adja rá a relé a 12 V feszkót a gyertyákra. Beindulás után még kb 30 másodpercig rajtuk van a 12 volt, majd kb 2 percig ez folyamatosan változik 1 és 10 volt közt. Majd csak ezután vesti le a feszültséget 0.02 voltra. Ez természetes? Nem értem a logikáját. Nem gyújtásra kelkene kb 10-12 másodpercig feszültség alatt lenniük?
Sziasztok!segítségeteket kérem. Van egy g 1.4 és astram. A kővetkezőket produkálja:ha félüzem meleg állapotban leállítom majd 15 perc múlva újra indítom, erős alapjárat ingadozás, erős rángatás mellett, de ha kihűl mintha mi sem történt volna. Ha reggel beiditom, leállítás nélkül 250 km-t is emegyek probléma nélkül. Valakinek van valami ötlete?
Sziasztok! Megmondanátok, hogy milyen tetőcsomagtartót lehet szerelni arra a ferde hátú Opel Astra G-re (2001), amelyiknek az alábbi képeken látható fix csatalakozási pontjai vannak a tetőn?
Ha esetleg olcsó beszerzési forrást, linket is adnátok annak is nagyon tudnék örülni. :)
Sziasztok ! egy Astra G 2004 Z12xe 1.2 autó világítás rajtahagyás csipogója és a müszerfal világítás ment ki egyszerre. valamelyik relé lehet a ludas, de melyik. ????
Sziasztok! Újonan regisztráltam ide, köszöntök minden régi tagot! Vettem egy 21 éves Astra G autót, egy kulcsot/távirányítót kaptam vele. Az autót csak a kulccsal tudom nyitni, a távirányító nem működik. Távirányítóban elemcsere megvolt, az elemtartónak nincsen letörve a forrasztása, a gombok megnyomására felvillan a piros led, azonban a távirányító összepárosítás az autóval sikertelen. Valaki ma kimérte, hogy a távirányító ad jelet (hogy ez jó-e azt nem tudtuk megnézni). Mit érdemes még megpróbálnom? Köszönöm!
Egyébként mindkettő ecotec motor.A szívó torokban van különbség azon kívül hogy nem szíjas hanem láncos.A twinport szívó sora kétcsatornás. Kedvezőbb fogyasztás miatt.Valójában nem sok a különbség.1-2 dl.Az enyém a twinport 5.6-5.7liter normálisan hajtva .
Astra G Z18XE motor. Hibajelenség a következő. Beindítom, hidegen semmi hibakód, jár a 4 henger. Pár perc múlva elkezd háromhengerezni és kiadja a P202 hibakódot (2-es henger befecskendező szakadás). Megcseréltem már a 2-3 injektort, ugyanúgy a 2-est írja hibának. Kihül a motor újra szépen jár. Megint bemelegszik, megint hibakód. Olyan mintha a melegedés okozná. Szerintetek mi lehet a hiba oka?
Z16XE, hasonló jelenség, 2000rpm alatt időnként elkezd dadogni, de ekkor, ha föl is pörgetem 3000-ig, végig rángat. Ha elengedem a gázpedált egy pillanatra, megint minden működik. Benzinről is, LPG-ről is, hideg motorral is, meleggel is. Nálam még nincs megoldva.
Egy 2004-es G Astrám (1.4 16 szelep 90 le,Z14XE) van és az utóbbi időben kis fordulatról gyorsítva kellemetlenül elkezd rángatni a motor.(2000 alatt igazán rossz)
Cseréltünk már üzemanyag szivattyút,nem segített.
A diagnosztika nem mutat hibát.
Egr szelep nincs benne (a szerelőm szerint gyárilag).
A következő tipp az aktív szénszűrő.
Hol találom és szerintetek segít?
Esetleg,ha valakinek volt hasonló problémája,hogy tudta orvosolni?
Sziasztok! Tudnátok magyar nyelvű használati útmutatót linkelni egy Philips CAR 400 autós rádiómagnóhoz?
A kocsiban néhány hete akkumulátorcsere volt és a rádiót újra kellene indítani.
Jelenleg, ha bekapcsolom, azt írja ki, hogy "SAFE", azaz most addig sem jutok el, hogy kérje a kódot.
Valami olyan rémlik (és ezzel próbálkoztam is), hogy először valamelyik két gombot együtt kell nyomva tartani néhány másodpercig, s utána a csatorna gombokkal (1,2,3,4) kell bevinni a számokat, ... de a lényegre nem emlékszem.
A négy számjegyű kódot ismerem, csak a bevitelének módjára nem emlékszem.
Jól jönne egy magyar nyelvű leírás ehhez a masinához. Köszönöm, ha tudtok segíteni.
Most cseréltem gyújtás zárhengert! Valaki tudna segíteni, hogy a kulcsos ajtónyitást hogyan tudom megoldani? Az új kulcs nyilván már nem passzol. Lehet az ajtóban is zárhengert cserélni? De annak már az új kulcsokhoz kell passzolnia! Szóval egy kicsit tanácstalan vagyok. 2000-es Astra G 1,4 benzinesről van szó. Előre is köszönöm a segítséget!
Azt nem tudom, hogy milyen váltóm van, de Z16SE motor 3000.-én 105 km/h óra szerint, GPS 102-103.
Mivel "fapados" az autó, ezért nem tudom a fedélzeti komputerből kiolvasni a fogyasztást, de tapasztalataim alapján autópályán lehetőség szerint ezt a forduloatot/sebességet használom- kb ekkor a legjobb a fogyasztás / haladás viszonya. 15 éves korában utólag kapott egy gyári tempomatot, a korábbi 7.5 lit/100 km-es fogyasztás lement 6.2-6.5-re.
Olajfogyasztást soha nem figyeltem, évente olajcsere ( kb 10.000 km meg bele évente )