Cx-3 tulaj vagyok, átfutottam a topicot, és válaszolnék pár kérdésre.
A tükör behajtás (félig, vagy semennyire nem hajtja be) típushiba, nekem is cserélték a motorját az egyik oldalon emiatt.
A holtérfigyelő nekem is sokszor ok nélkül bejelez, de ez - nálam legalábbis- nem a hibás rendszer miatt van, egészen más rá a magyarázat.Az autó mosása után szokta ezt produkálni mire rájöttem, hogy a tetőn maradt víz pont ott csurog-csöpög le ahol a szélső érzékelők vannak, és arra jelez be. A másik indokolatlan bejelzés mindig városon belül egy adott ponton történik, egy lámpás kereszteződés elhagyása után, valószínűleg valami ottani háttérsugárzás vagy mi (nem vagyok fizikus) zavarja össze. Egyébként tökéletesen működik.
Műszaki problémám még nem volt (70e. km.), egyedül a műszerfal ciripel (különösen hidegben) meg valami műanyag hátul új kora óta, ezeket sajnos nem tudják orvosolni. Ami még jellemző rá, hogy a motorháztető fényezése gyüjti a kőfelverődéseket. Olyan az orr kiképzése, hogy ha eltalálja egy kavics, akkor pattan még egyet.
Szia! Tudnál egy fényképet feltenni ide a "félig" becsukódott tükörről? Ami azt illeti, nekem egyszer fordult elő ilyen, de akkor a parkolóban a mellettem álló kocsiba aki éppen beszállt, véletlenül "beleakadt" a jobboldali tükrömbe a karja és a tükör ezután csuklott ide-oda! Ő is megijedt, én is, aztán odamentem, ki/be nyitogattam a tükröt, ami egyszercsak "megakadt", ekkor a bal ajtóban lévő kapcsolójával párszor ki-be csukva jó lett! Ez csodának tűnt, de azóta nem fordult elő, aki meg előidézta, az nagyot és megkönnyebbültet sóhajva köszönt el!
Sziasztok! Megint nem csukódnak be a tükreim teljesen, most viszem másodszor javítatni másfél év alatt. Kérdezném másnak is ennyi próbálja van ezzel az autóval vagy csak én fogtam ki eggy rossz szériát?? Hihetetlen!!! 6 miliós autóról beszélünk.
Ezzel a problémával már volt szervizbe akkor mind két tükörbe villogott.Állítólag akkor bekalibrálták. Most csak a bal oldali szarakodik.Amúgy az érzékelők tiszták nem sérültek.Most csináltam róla videót ezzel megyek a mazdához.
Ok nélkül villog a tükörben a figyelmeztető lámpa, pedig közelben sincs semmi . Zavaró tud lenni.Ha kikapcsolom akkor meg a műszerfalon világít a lámpa
Ma kicserélték a kormányművet a módosított verzióra.
Ha lesz tapasztalat jelzem.
Továbbá csak jelezni szeretném,hogy az utolsó olaj cserétől (amit nem töltöttek fel csak nívó középtől kicsit feljebb) 19 954 km megtétele után, rátöltés nélkül, soványan de minimum fölött maradt (60 000 szervíz).Most kértem öntsék fel maxra. Megnézzük így mennyit csócsál be.
Nézd meg, a nyári/téli gumicserénél hová teszik az emelőt! A küszöb mögött jól látszik az az él, amelynek az emelő lap középvonalában kell lennie. Persze, ahogyan írod is, célszerű és szükséges egy puha köztes lap. (ez nem fém zártszelvény!)
Szívesen venném, ha megírnátok, mennyire vagytok elégedettek, ha valaki már használ ilyet. Előre is köszönöm! Azért is érdekel, mert ez a tipus a beépített GPS révén rögzíti a hely koordinátákat és a pillanatnyi sebességet is, a felvétel pedig a gyártó szerint HD minőségű.
Tapasztalt már valaki ilyen koppanás szerű hangot a bal/jobb első keréknél? Általában amint nem sima az út elkezdem hallani. A másik, vezetői oldalon a kapaszkodónál eléggé zörög a tetőkárpit és/vagy mögötte valami. Ezzel lehet valamit kezdeni, vagy ahhoz szét kéne szedni teljesen? Köszi, üdv
Sziasztok. Ma kicserélték a szervómotort és a teljes hozzá tartozó kütyüket komplettan. Úgy néz ki ez csinálta a galibát. Eddig minden oké. Talán így is marad. 😃
Nekem előröl a kopogás a klímahűtő gumibakjai okozták mozgott bennük a hűtő,feszítettem rajt és jó lett.Hátulról meg az emelő volt rosszul berakva.Nekem 2018 as évjárat.
Sziasztok.A kormány ropogáson kívül nekem a szervizbe a hibákat megoldották (holttérfigyelő fars jelzések,tükrök nem csukódtak,első futómű lassú kanyarodásnál ropogás,ablakemelő elektronika,stb.Jó hír hogy a kormánykopogás miatt szóltak hogy állítólag meg van a hiba oka,pénteken viszem szervizbe .Ha már többet tudok jelentkezem.Amúgy nekem fékekkel semmi gondom.
Ilyet még nem, helyette körforgalomban a kormányon ropogás (rendszertelenül) és a megállás előtt közvetlenül a féktárcsák felöl erős ropogás. Szerbíznek a véleménye hasonló, lassan megszokom. (2017-es, 14 000 km CX-3)
Sziasztok! Van nekem egy Mazda cx3 2019- es autóm.Egyenletlen úton vagy mondjuk fekvő rendőrnél valami kopogást lehet hallani, egyszer előröl egyszer hátulról, körbe az összes keréknél.Inkább kis sebességnél. 5000km van bent, de ez a kezdetektől így van. Szervizben azt mondták minden rendben van,szerintem nincs .Más is tapasztalt ilyent? Mi lehet a baj?
Tudomásom szerint a CX-3 ún. "indirekt guminyomás ellenőrző" rendszerrel van felszerelve, ez azt jelenti, hogy az ABS-érzékelők jelei alapján ellenőrzi a nyomást, tehát a felnicsere miatt nem kell külön érzékelőt venni, azonban a guminyomások pontos beállítása után a gépkönyvben leírtak szerint a guminyomás ellenőrzést be kell állítani! (egyszerű, néhány perces művelet. Olvasd el a gépkönyvet!)