Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

E11 CR14 Creative Commons License 2020.06.03 0 0 4672

Számomra a létező legszebb felni az ilyen LANCER-re. 

Előzmény: Dias11 (4671)
Dias11 Creative Commons License 2020.06.03 0 0 4671

:( 

Előzmény: E11 CR14 (4670)
E11 CR14 Creative Commons License 2020.06.03 0 0 4670

Szia

 

Elkeltek a felnik és gumik már. Köszönöm az érdeklődést.

 

Üdv.

Előzmény: Dias11 (4669)
Dias11 Creative Commons License 2020.06.02 0 0 4669

Szia!

 

Érdekelne a felni, küldenél privát elérhetőséget.

Köszönöm

Előzmény: E11 CR14 (4647)
adathor1 Creative Commons License 2020.05.19 0 0 4668

Gratula hozzá!

Én a jófogáson látok néha 1-2 bontott Lancert,nézz ott körül!

Előzmény: garga01 (4667)
garga01 Creative Commons License 2020.05.17 0 0 4667

Sziasztok!

Vettem egy Mitsubishi Lancer 1.6 sportback  2011 es autót. Valakinek valami tapasztalat tanács? Melyik motorolajat érdemes bele tenni? Ja és ha valaki tud esetleg kalaptartót hozzá ne tartsa magában . Előre is köszi.

Törölt nick Creative Commons License 2020.04.11 0 0 4666

Szeretem a lancert, nem egy versenyló meg csilivili huszonmilliós verda, de ár érték arányban korrekt és szép autó. Viszont a fényezése valóban nagyon gáz, irtó vékonyan van fújva és könnyen sérül, maródik (szerintem vékonyabb a lakk is mint az átlag). Nekem sosem jöttek be ezek a kész javítófestékek, én külön kevertettem ecsetes tégelybe (bordót), az jó és tartós(abb) lett, bár igaz lakkozva a javítás nincs és egy polírozás lehet kirántaná.

Előzmény: Dsa123 (4664)
nyugiba2 Creative Commons License 2020.04.10 0 0 4665

Lecseréltük nyárira a téli gumikat az autókon. Milyen ápolást javasoltok felnin tartva?

Én sima vízzel szoktam lemosni a felniket, majd csavarhúzóval kipöckölöm a lamellák közé szorult kavics darabokat. Utána befújom gumi ápolóval. Felni oszlopon tartom felfújva a gumikat.

Egyéb javaslat?

Áldott ünnepeket!

Dsa123 Creative Commons License 2020.04.09 0 0 4664

Sziasztok!

Valaki használt már színkódos javító tollat kavics felverődésekre?

Mi a tapasztalat? Arra lennék kívancsi hogy mennyire tartós és hogy elüt e az eredetitől.

Nagyon gyenge a lancer fényezése 😥

Fél nap alatt megmarta a madárürülék 

nyugiba2 Creative Commons License 2020.03.25 0 0 4663

Ezért érdemes megbízható partnert keresni, akinek én is hagyom a bevételt (pl. nem viszek külön olajat az olajcserére), de amikor nagyobb költségről van szó, ő is igyekszik költséghatékony alternatívát keresni. Pl. a Mazda kisbuszom gyári hűtője volt 120eFt körül, de mivel jó viszonyban voltam a szerelővel, hajlandó volt levenni a méreteket és annak alapján is keresni. Lett is 30eFt alatt alternatíva. A különbségből elég sok olajat lehetett volna venni. A Micu hátsó dobját is a karosszériás kereste meg nekem a 100 körüli gyári vagy Walker helyett.

Előzmény: Törölt nick (4662)
Törölt nick Creative Commons License 2020.03.25 0 0 4662

Minden boltosnak az a legjobb amin a legtöbbet keresi :) 

Előzmény: nyugiba2 (4660)
nyugiba2 Creative Commons License 2020.03.24 0 0 4661
Előzmény: nyugiba2 (4660)
nyugiba2 Creative Commons License 2020.03.24 0 0 4660

A Unix-nál a Webshopban látom kb. 35eFt-ért (Novak).

Előzmény: nyugiba2 (4659)
nyugiba2 Creative Commons License 2020.03.24 0 0 4659

Ja igen. 1.6-os 4G18-as motor.

Előzmény: nyugiba2 (4658)
nyugiba2 Creative Commons License 2020.03.24 0 0 4658

Nekem szereléssel együtt egy lengyel utángyártott megvolt 34eíft-ból 1 éve.

https://kipufogokarosszeria.hu/

Előzmény: tsuedi (4657)
tsuedi Creative Commons License 2020.03.24 0 0 4657

Sziasztok!

 

Adott egy 2004-es kombi. Hátsó kipufogódobot kéne cserélnem, már nem menne át a mostanival a műszakin. A Mitsu szervízben azt mondták, vagy gyári vagy gyári az opció.

 

Aki már átélt egy ilyen cserét, volt/van más opció a majd százezres origi alkatrész helyett?

 

Köszönöm a segítséget.

 

Tamás

 

 

adathor1 Creative Commons License 2020.03.20 0 0 4656

Asszem mèg van garancia az enyèmen.

Plussz jól fog kinèzni mikor eladom 5 èv múlva,hogy vezetett a szervíz könyve

Előzmény: nyugiba2 (4655)
nyugiba2 Creative Commons License 2020.03.20 0 0 4655
Előzmény: adathor1 (4648)
Dsa123 Creative Commons License 2020.03.20 0 0 4654

Már 45000 nél váltóolajat kell cserélni?

adathor1 Creative Commons License 2020.03.19 0 0 4653

Ez egy kivételes eset lehetett mert a múltkori 30 ezreshez kèpest több,mint a duplája volt időben...

De lehet az is közrejátszott,hogy a szalon főnök tartott egy hegyibeszèdet az ott dolgozóknak...

De ettől függetlenül is sokaltam a valamivel több,mint 2 órát..

Előzmény: E11 CR14 (4652)
E11 CR14 Creative Commons License 2020.03.19 0 0 4652

Mennyit időt vett igénybe a művelet ?

Előzmény: adathor1 (4648)
adathor1 Creative Commons License 2020.03.18 0 0 4651

Így van!

Ami az autóban van szűrők és olajok ,azokat cserèltèk

Előzmény: Törölt nick (4650)
Törölt nick Creative Commons License 2020.03.17 0 0 4650

Egyszerűbb ha beírod jól :) 

A minden olajban a váltó és fékolaj is benne van ? 

A minden szűrő az a levegő + olaj + pollen ?

Előzmény: adathor1 (4649)
adathor1 Creative Commons License 2020.03.17 0 0 4649

Sorry! Minden szűrő és minden olaj cserèt szerettem volna írni!

Tudja ezt javítani a moderátor?

Előzmény: adathor1 (4648)
adathor1 Creative Commons License 2020.03.16 0 0 4648

45 ezres szervíz,minden olaj ès minden olaj cserèje,60.000 magyar forint.

Gondoltam megosztom,bár nem mostanában vesz valaki új Lancert :-)

E11 CR14 Creative Commons License 2020.03.06 0 0 4647

Eladó gyári MITSUBISHI alufelni szettem (4 db)

7 X 18 ET46

5 X 114,3

 

Gyári cikkszáma: 4250D358

Sérülés és karcmentes igazából, gyári dobozok is megvannak.

Gyári guminyomás szenzor van hozzá.

 

 

 

Eladóak lesznek a fenti felniken lévő VREDESTEIN WINTRAC PRO téli gumik is. Tavalyi gyártás.

215/45R18

...legalább 90 százalékosak, amikor lekerül az autóról úgyis mérek pontosat

Törölt nick Creative Commons License 2020.03.02 0 0 4646

Köszönjük hogy megosztottad ! 

Előzmény: yoda07 (4645)
yoda07 Creative Commons License 2020.03.01 0 0 4645

Sziasztok,

 

Minta azt az előző hozzászólásomban jeleztem gondoltam megosztom a tapasztalataimat a tolató kamera beszereléssel kapcsolatban.

Mivel az autómban előzőleg beszereltek egy tolató radart ezért sokáig nem is gondoltam arra,hogy kamerát is használjak.

Viszont mivel ennek a költsége viszonylag elenyésző ezért Miért is ne alapon nekifogtam.

Kamera ,de melyiket?

Több szempontot figyelembe véve a rendszámtartó keretbe épített mellett döntöttem.(11$)

Egy jótanács:Mielőtt bárki rendelne kamerát ellenőrizze a bekötési lehetőségeket a fejegységén,és persze a keret EU kompatibilitását is.

A döntésben az esztétikai és az éjszakai használhatóságot tartottam első körben fontosnak.(nyilván beszélhetünk más fontos szempontokról is mint felbontás vagy látószög,de az hogy kinek mi a legfontosabb,és természetesen milyenek az igényei azt mindenki maga kell,hogy eldöntse.)

A szereléshez nincs szükség speciális eszközökre,talán a forrasztó páka ami gondot okozhat,de ez nélkül is megoldható.

Mondjuk én a forrasztást előnybe részesítem a biztonságosabb kontakt miatt az oldható kötések ellenében.

Szerelés:

Számtalan videót találhatunk a YT-on,ezért csak azt írom le ami nehézséget okozott.

Az egyik a kerettől a kábel elvezetése a csomagtartóban lévő csatlakozóig.Számtalan videóban azt láttam,hogy a lökhárító levétele után a rendszám megvilágító lámpa kábeléhez kötegelve vezették el.Más esetben a csomagtartóban lévő "szellőzőn" keresztül  egy védőcsőben az alvázon vezették alul.

Az én megoldásom:

A csomagtartóban lévő műanyag keret ill. posztó eltávolítása után látható bal oldalt ahol a rendszám megvilágítás kábel átmegy a  karosszérián egy gumi gyűrű.Ezen egy éles szikével keresztet vágva átfűztem egy fűkasza damilt,míg alul a rendszámtáblánál egy 1,5mm-es u alakban meghajlított kis kampóval kihúztam a damilt.Erre rögzítettem a kábeleket majd óvatosan áthúztam.Ezt követően kábel bilincsel rögzítettem.

Jótanács:Nem árt ráhagyni plusz kábelt a csomagtartóban mert amennyiben esetleg később szeretnénk cserélni a kamerát nem kell megbontani mindent ismét.A csatlakozót zsugorfóliával szigeteltem ami véd a külső behatások esetén is és megakadályozza a szétcsúszást.

A rákötést a csomagtartóban bal felső részén található csatlakozóponton végeztem el.A videokábelt pedig  a műanyag elemek óvatos leszedése után tudtam előre vinni a fejegységhez.(YT videó)

Bekötés a fejegységbe:

Itt azért először voltak gondok. Nyilván nem a videó kábellel volt gond hiszen annak jelölése vagy a csatlakoztatási pontjai nem hagynak sok lehetőséget a hibázáshoz.

A probléma a videokábelbe épített piros 12V-os vezeték bekötése okozta.

Ez a vezeték hivatott jelet adni a fejegységnek tolatáskor,hogy kapcsolja át a képet.

Normál esetben ezt a fejegységből kijövő BACK,vagy REVERSE jelöléssel ellátott kábelhez kell csatlakoztatni.

Na nekem ez nem volt cserébe kaptam egy Cam Power jelölést.Ezt mint később megtudtam abban az esetben használható amikor a CAN bus rendszer a tolatást érzékelve automatikusan átkapcsolja a fejegységet és ezen a kábelen ad +12V tápfeszültséget a kamerának,így nem kell a csomagtartóba lévő csatlakozóra rákötni.

Megoldás:A fejegységen lévő csatlakozó kiosztás segítségével megkerestem a Reverse szálat a csatlakozón (Ez a 2-es lábon egy barna vezeték volt),és ehhez csatlakoztattam  a hátulról jövő vezetéket.Ez a vezeték egyébként a CAN bus adapterbe ment.

És láss csodát működik.

Megjegyzés: Személy szerint én a radart még mindig jobban kedvelem ,mivel azzal pontosabban tudom felmérni a távolságot,míg a kamera esetén ez nagyban függ annak pontos beállításától.

Jótanács: Attól,hogy van kameránk kérem még ne felejtsünk el a tükörbe is benézni.

A fent leírtakban csak a saját tapasztalatimat próbáltam megosztani.

Mielőtt bárki aki nekifog a saját autójának a szereléséhez,csak abban az eset tegye,ha biztos a dolgában,vagy vállalja érte a felelősséget.

 

Üdvözlettel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Norbedlee Creative Commons License 2020.02.29 0 0 4644

Köszönöm az infót a toronycsapágy elég ismert dolog ahogy olvashat az ember. Benzinest nézegetek azt is szeretnék venni, rozsda amitől félek picit e típust nézegetve 

Előzmény: nyugiba2 (4643)
nyugiba2 Creative Commons License 2020.02.28 0 0 4643

Ha hosszú távra vásárolsz, akkor különösen érvényes, hogy állapotot veszünk, nem kilométert és évjáratot. Pl. az én 2007-es 1.6-os kombimban most kb. 124ekm van és eddig csak a bal hátsó kerékdob ívet kellett javítani.Cipőve letarolták pár küszöbről a festéket ill. meghúzták az oldalát, de az nem rozsda volt. 2016-ban vettem úgy, hogy elég rozsdás volt az alja. De alváz-és üregvédettem és azóta nincs baja.

2008-tól jött az 1.5-ös és 1.8-as motor, majd megint az 1.6-os. Itt már nincs kombi, legfeljebb sportback...

Ha visszafele olvasol, láthatod, hogy mivel küzdenek azok a tulajok (toronycsapágy nyikorgás, vékony festék, ...).

 

Előzmény: Norbedlee (4642)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!