ezt a "magyar kereskedőtől nem veszek autót", ezt felejtsük már el! olyan okosan tudja szidni mindenki az autókereskedőket, de foggalma sincs az utca emberének arról, h mennyi meló megvenni kint egy autót eladásra, egészen a keresésétől, odáig, h magyar rendszámmal a vevőnek átadja! és utána még 1 évig szigorúan szavatosságot kell érte vállalnia! úgyhogy a becsületes kereskedő bizony keményen megdolgozik pénzéért! ha olyan eccerű a történet, tessék utánunk csinálni!
szavatosságot vállalni az itthoni házi neppereknek, akik nyitott forgalmival árulják a kint fillérekért megvett szarokat, ugye nem kell, mert ők magánszemélyek, és tulképp közük sem lesz az autóhoz, mikor te elviszed tőle trélerrel, ha bajod van, sehová nem tudsz menni, a történetet becoptad, ahogy van
nyugaton ugyanez megy, (sőt még sokkal rosszabb!) ha jó autót akarsz venni kint, ott is jó pár kört meg kell tenned
az Insightnál ez ugye azért gáz, mert ritka típus, és nem sok van belőle eladó (nem úgy pl egy fócvágen, amiből minden kereskedésben van 2-3, válogathatsz)
érdemes németben, hollandban körbenézni, és ne a legolcsóbbat keressük, olaszban van már 3ezer euróért is, de németben ugyanaz az évjárat lehet akár 8ezer euró is
a másik, h a kereskedő sem orákulum, két dolog miatt hirdeti nem megfelelően egy autót:
- télleg nem tudja, milyen szereltség, lusta utánanézni, és természetesen a gazdag szereltséget jelöli be
- tudja, h milyen szereltség, de mert be akarja csalogatni az érdeklődőt, a gazdag szereltséget jelöli be
és éppenséggel lehet országonként is más szereltségű pl egy elegance - olaszban pl. nincs benne ülésfűtés
nem akarom védeni egyiket sem, DE a legöbb ebből él, akárhogy is áll hozzá, viszont ha egy kereskedő nem engedi az autót elvinni átvizsgálni, ahová az ügyfél szeretné, ott alapból nem veszek autót!
érdemes figyelni a hahut, a mobilét, autoscoutot, és willhabent!
van a facén egy Insight csoport, esetleg érdemes belépni oda, néha beszoktak ajánlani ott is eladó autókat! én is így adtam el az enyémet, meg sem volt hirdetve
amúgy meg érdemes ebben a topickban visszaolvasni, sok használható info van már a típusról
Sziasztok! Családtagnak keresnék magasabb felszerelésű Insightot kevés kilométerrel.....(tempomat, kihangosító, ülésfűtés) 2.6MFt-ig (ez talán kevés erre?), 2 nap alatt 4 autót néztünk meg, és elkeserítő az eredmény, a kereskedők kb. mind HAZUDNAK a hirdetésekben, ja elnéztük az extrákat, nem is én csináltam, az executivét bepipáltam igen, miért ez nem az? Higyje el uram, ez minden autónál ilyen, és ne akarja hivatalos Honda szervízbe vinni átvizsgálni, mert ott nem értenek hozzá, csak gépre rakják, de én tudok magának egy jó szerelőt aki "hondás" és ki is jön ide megnézni, na ő aztán ért hozzá.....100e van az autóban de rojtokban lóg a bőr a kormányból, az emblémáról teljesen lekopott a króm stb. a szervízkönyv végigpecsételve ugyanolyan árnyalatú bélyegzővel, az összes aláírás ugyanazzal a tollal, és ugyanolyan. Ahhoz persze van eszük, hogy a motortért szilikonsprayyel kifujják.
Ha valaki itt eladná a jószágot, vagy tud eladót, akkor jelezze, most tartok ott, hogy kezdek letenni az olvasottak alapján megkedvelt tipusról és más autókat nézegetek.
Ha valaki adna tanácsot, a beszerzés legjobb módjáról azt nagyon megköszönném, technikailag képben vagyok, csak a napi rutin nincs meg autó adás-vételből, sunyiság felderítésről, azt már eldöntöttem, hogy magyar "kereskedőtől" nem veszek autót....
Üdv újra. Lenne egy olyan kérdésem szerintetek megér 400-500 ezer forint többlet kiadást egy 3-as prius az insighttal szemben? Főleg olyan véleményére lennék kiváncsi aki mind a két típust vezette már. Ezen két modell között vajúdok, 3-as priusom volt szerettem csak nem tudom a nagyobb helyen kívül van-e más komoly különbség a hondához képest. Menetdinamikai szempontból lennék kíváncsi a két modell közti különbségre.
Mégegyszer köszönöm az infokat. Nekem nem lényeg ha lomhább a 3-as priusnál, nem vagyok egy száguldozó típus. Soha nem voltak erőgépeim normál átlag autózásra kell. Annyi hogy legyen kényelmes meg csendes valamint megbízható és ne legyen drága a fenntartása.
Külföldről behozni sajnos nem tudok egymagam az itthoni választék meg pár darab csak. Mással be hozatni plussz a rossz euró miatt most nem nagyon éri meg külföldről behozni annak aki maga nem tudja megoldani.
Nem az Insightban van a kartámaszok kartámasza, de van nála rosszabb is. Használható, egész jó magasságban van, csak picit keskeny és kemény.
Autópályán apám inkább a 110-120-at célozta be. 130-140 körüli sebességet is bírja nyilván, csak ott már a fogyasztásod nem lesz olyan jó. Ahhoz a tempóhoz a Prius 1.8-as motorja a jobb...
Köszi a felvilágosítást. Sajnos elég kicsi a választék mind a hazai piacon mind a külföldi piacon, bár nem sietek sehova. Még azt szeretném megkérdezni, hogy autópályán mennyire használható? Mert hallottam oda már kicsit kevés az ereje. Normál 130-140 körüli tempónál nem túl hangos, illetve nem erőlködős-e a motornak a sztrádatempó?
Meg még egy apróság, a középső kartámasz használható? Mert a teszten írták hogy kb csak dísznek van
Hogy mennyire megbízható autó, mi sem példázza jobban, hogy - miután minden részét kiveséztük néhány év alatt - ez a fórum unalomba fulladt... :)
Mert nem romlik el, nincs miről írni. A facén is csak csevegünk apró-cseprő dolgokról, de nagyobb javításról szó sem esik. Én 3 éve hajtom, 0 ft-ot költöttem javításra. Olaj 10.000.- km után talán több van benne, mint betöltéskor. :)) (Ez nem vonatkozik a 2012-es évjáratra).
Jön-megy, teszi a dolgát. Nekem most kb. 4000 km-es távra 5,2 l/100 km-et mutat a komp. De én sokat megyek rövid távokon. Országút 90-100 km/h-ig
megoldható 4,5-ből. Autópálya 5-5,5.
A beltér kalsszisokkal jobb a Priusnál, az ülés kényelmesebb, de japán szamurájokra méretezték, akárcsak a Priusét. :)
A hátsó ülés nekem még pont jó (178), de csak a fej miatt, mert egyébként nagyon kényelmes (4 személynek, könyöklővel, de rövidebb távokon 5nek is megfelelő).
Nem lomhább a Priusnál, sőt! Én mindkettőt vezetem, az Insight fürgébb, és jó kis hondás hangja van!
az autó megbízható, hisz egy Hondáról beszélünk :) nekem 1,5 évig volt szerencsém hozzá, de a mai napig emlegetem, nagyon jó verda, imádnivaló, nem tömegcikk, mint a Prius (nem negatívan gondolom, nekem a Prius is bejön, de abból lényegesen többet látni az utcákon)
fogyasztása odafigyeléssel, kis tanulással bevihető 5 liter alá átlagban!
indítókuplung problémáról Insight-nál én még nem hallottam, viszont a 2002-2006 közötti cvt Jazz-nél ez egy valós probléma (nem tudom, a 2009 utáni váltó mennyiben más, mint a korábbiak) a 40ezres váltóolaj csere intervallumot érdemes betartani, bár az olaszok ezt nem veszik szigorúan, láttunk olyan olasz autót, amiben 100 ezer körül történt meg, már itthon, az első olajcsere - én azért nem rizikóznék
futóműve - nekem - kényelmes volt, h hátul mekkora, nem tudom, nem is érdekelt sosem, hisz nem ülök hátul sosem :)
nem panaszkodott rá senki
célszer kevés km-es, leginkább vezetett szervízkönyves példányt keresni, akár kint, akár itthon
nekem egy saját importú, németből származó, 1 tulajos, 88ezer km-es, 2009-es, Elegance-om volt, beszámították új autóba egy Toyota (hihihi) márkakereskedésben - én lebeszéltem telefonon, elutaltam a felét, megcsinálták rá a friss vizsgát (még kint) és elküldtem érte a trélert :) tudom, bátorság, de egy kiváló autót sikerült vennem
ha itthonit találsz, akkor érdemes begurulni vele egy Hondába, állapot felmérésre, a kintről származókat (eladásra behozott) azért rendesen meg kell nézni
további infókért, olvass vissza, van info bőven, és van egy Insight csoport a facén is, érdemes oda is belépni, ott napi infók vannak, és ölég aktív már a csapat
Azért regisztráltam a fórumra mert komolyan elgondolkodtam egy Insight vásárlásán, és ez miatt lenne néhány kérdésem hozzátok.
Mennyire megbízható a kocsi, milyen reális fogyasztás érhető el vele (normál használatra gondolok nem öreg papás vezetés), a cvt indító kuplung mennyire valós és gyakori probléma?
Komfort szempontjából milyen? Gondolok a futóműre komfortos vagy inkább kemény? A hátsó üléssor valóban olyan alacsony hogy 170 cm felett már kényelmetlen?
Prius 3-asom volt ahhoz képest gondolom lomhább, de a váltó olajcsere periódusa itt mennyire fontos be legyen tartva? Mármint az előírthoz képest pár ezer km elmaradás mennyire súlyos?(priusnál annyira nem volt lényeges, legalábbis szervizben ezt mondták)
Illetve ha lenne még valami amire vásárláskor vagy az után kifejezetten illik figyelni megköszönném ha megosztanátok.
Előre is köszönöm a válaszokat, és bocs ha túl hosszú voltam.