Plusz a márkaszervizes dologra nem is gondoltam látod, de van benne ráció amit írsz ezzel kapcsolatban. Jelen helyzet miatt majd csak akkor jöhet szóba autó vásárlás, ha vége ennek a járványnak, és nagyjábol visszatérnek a dolgok a régi kerékvágásba, viszont akkor az új facelift verzió elvileg már elérhető lesz. Legalábbis augusztus környékére mondták az egyik suzuki kereskedésnél.
Hát nézd, lebeszélni nem foglak az Ignisről. :) Egyébként, amiket írtál kritériumként, annak tökéletesen megfelel az autó, de gondolom nem véletlenül jött képbe ez a modell. A normális szívóbenzines modellek lassan kikopnak a piacról, a kisautó, mint kategória úgyszintén. A Suzukinak pedig még mindig a legszélesebb a szervizhálózata az országban, tehát van miből válogatni (=nem nagyon tudnak elszállni az árakkal olyan szinten, mint némelyik másik márka).
Autó vásárlás előtt állok, de jelen helyzetben kicsit jegelem a dolgot, amíg a járvány, és a gazdasági helyzet nem normalizálódik.
Véleményetekre lennék kíváncsi, mivel az Ignist néztem ki magamnak. Főként városi használatra lenne, munkába járni, kb napi 20km futással. A család kicsi, egy gyerkőc van, nem is tervezünk többet. De fontos lenne egy megbízható, és hosszú távon tervezhető kisautó, aminek nem horror áron van, ha szervizre van szüksége, és nem eszik túl sokat, valamint szívó benzines legyen.
Ilyen autó talán nem is létezik, vagy mégis?
Itt látható az új facelift, akit esetleg érdekel ;)
Eladó 4 db 16 collos, kifogástalan állapotban lévő gyári könnyűfém felnire szerelt nyári gumi, egy szezont (kb. 4000 km) futottak. Irányár 250 ezer HUF. A mellékelt kép illusztráció.
Majd csak jövő héten. A felszereltségénél ez szerepel a szerződésben: 1.2 GL+ Hybrid 12V LED. Ugyanúgy GL+, mint az előző. Drágább volt, mint annak idején, de a hivatalos akciós árnál olcsóbban hoztuk el, 3,745 millióért.
Most már biztos, hogy ismét Ignisem lesz, már az újabb, de még nem a legújabb változatból. Egy eredetileg más által rendelt, de visszamondott Ignist sikerült megvenni. Hamarosan át is vehetjük.
- Áremelkedés: benne van a pakliban, hogy összekötik a faceliftet némi áremeléssel. A Swiftnél hallottam, hogy várható áremelés. Persze lehet, hogy most ebből az Ignis kimarad, mert kevésbé fogy jól, mint a Swift. Olcsóbb biztos nem lesz.
- Ráncfelvarrt változat: úgy tudom, hogy májusban érkezik belőle az első szállítmány. Hogy érdemes-e megvárni? Ez attól függ, hogy tetszik-e neked. Nekem a fotók alapján annyira az eleje és a beltere sem szimpatikus, de fotók alapján a mostanié sem volt az. Általánosságban annyi előnye van a ráncfelvarrt változatoknak, hogy ilyenkor javítják az ilyen-olyan hibákat, amik felmerültek az első széria kapcsán. Ettől függetlenül én inkább megpróbálnék lecsapni egy raktáron lévő példányra a mostani verzióból.
Sziasztok. Új Ignisem volt tavaly novemberig, amikor Ausztriában egy másik autós hibájából összetört, totálkáros lett, de egy hajam szála sem görbült a balesetben. Lassan megjön a pénz a biztosítótól és a terv az, hogy újra Ignist veszek, most már ezt az 1.2-es hibrid változatot. A kérdésem a következő lenne: most olvastam, hogy jön egy frissített verzió, erről lehet valamit tudni, hogy mikor kezdik forgalmazni? érdemes megvárni? Várható-e ennek kapcsán áremelés?
Én tegnap hasraütésre írtam, hogy a Vitara jobban drágult, de most megnéztem, hogy igazat írtam-e. A legújabb árlista szerint egy 1.4-es, közepes felszereltségű metálszínű Vitara 5,5 millió. Mielőtt vettem az Ignis, eljátszottam a gondolattal, hogy Vitarát vegyek-e és konkrétan emlékszem, hogy 4,3 millió forint volt egy metálszínű, közepes felszereltségű Vitara. Igaz az még az 1,6-os motorú volt. Ez az áremelés már inkább tűnik érdeminek és, ha így nézzük, akkor most az Ignis arányaiban jobb vételnek számít, mint 2018-ban.
Akkor 2018-ban ha rászánok még hét-nyolcszázezret, akkor lehetett volna egy Vitarám, most pedig 1,7 milliót kellene hozzáraknom egy közepes felszereltségű Ignis árához.
Nem kötözködés megírni azt, hogy valótlanságokat állítasz. Nem egészen egy napja még 700 ezres árkülönbségről volt szó, estére ez 670 ezer lett, most meg közel félmillió. És a vége még mindig nem ennyi, mert ha akkor le lehetett alkudni a metál felárat, akkor ez most sincs másként, ezért számoljunk ezzel, tehát: 3415-3035 = 380. A diffi 380 ezer forint és nem 700 ezer, nem 670 ezer és nem félmillió.
Látom a kötözködés az megy .Én a Glt metál festéssel vettem alapszin áron. Ma ha azt is kéred akkor 3.535 ezerre jön le. Az bizony akárhogy is nézem fel millió forint .Ennyivel kapod drágábban 2 év után .
Vettél egy GL-t 3 millióért, majd annak az árát összeveted a mostani GL+ árával és kihozod, hogy volt 700 ezer áremelés? Akkor már vesd össze s GLX-szel, akkor még nagyobb volt az "áremelés".
Én egyedi áron,erős és hosszú alkudozás után vettem az enyémet. Az árak tájékoztató jellegűek. 2017 ben is azok voltak én hárommillió 35 ezer forintért hoztam el metál festéssel .Ezenfelül meg 70 ezer forintot fizettem a forgalomba helyezésér .Ha gondolod beteszem ide a számlákat
Én 3,5 millióért vettem az autót másfél éve, mert bemutatóautó volt és adtak rá némi kedvezményt. Még ha nagyvonalúan ehhez az árhoz viszonyítok, akkor sincs itt hétszázezer az áremelkedés. Ahol igen jelentős áremelkedés volt mostanában az a Vitara és az S-Cross.
Én most is Ignist vennék, amire használom, nekem nagyon bevált. A féksípolás miatt rinyáltam még tavaly, de az a probléma mostanra megszűnt. Láttam, hogy az újabb eresztésben már van LED. Az hiányzik is, meg nem is. Egyrészt jól mutat, másrészt adott esetben a cseréje nem olcsó mulatság.
Nem igaz, amit írsz. A topikban vissza lehet keresni az árakat a forgalmazás kezdetétől. Többek között azért is írtam mindig erről, hogy utólag lehessen ezt csekkolni.
A 2017-es bevezetéskor ez így nézett ki:
GL: 3.055.000
GL+ (metálfénnyel): 3.440.000
2017 őszén volt az első áremelés:
GL: 3.235.000
GL+ (metálfénnyel): 3.635.000
Tavaly őszi áremelés:
GL: 3.415.000
GL+: 3.705.000
GL+ (metálfénynel): 3.815.000
A GL-nél 3 év alatt ez 360 ezer forintos áremelkedés, a GL+-nál 3 év alatt 375 ezer forint. (de ezzel párhuzamosan az utolsó áremelkedésnél a GL és a GL+ esetében a felszereltség ledes fényszóróval bővült).
Én az elsők között vettem a kocsit 3.035.000 forintért .Ugyanez ma 3.705.000 forint a hivatalos ár szerint....igazad van. Nem 700 ezer a különbség. Csak kb 670 ezer .Ezért tényleg megérte a hibrid. Bár a drágulás nagyrészt az euró árfolyama okozta .De akkor is....