Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Harvey85 Creative Commons License 2020.03.31 0 0 488

Köszönöm a megerősítést :)

Plusz a márkaszervizes dologra nem is gondoltam látod, de van benne ráció amit írsz ezzel kapcsolatban. Jelen helyzet miatt majd csak akkor jöhet szóba autó vásárlás, ha vége ennek a járványnak, és nagyjábol visszatérnek a dolgok a régi kerékvágásba, viszont akkor az új facelift verzió elvileg már elérhető lesz. Legalábbis augusztus környékére mondták az egyik suzuki kereskedésnél.

Előzmény: eznemmentseg (487)
eznemmentseg Creative Commons License 2020.03.27 0 0 487

Hát nézd, lebeszélni nem foglak az Ignisről. :) Egyébként, amiket írtál kritériumként, annak tökéletesen megfelel az autó, de gondolom nem véletlenül jött képbe ez a modell. A normális szívóbenzines modellek lassan kikopnak a piacról, a kisautó, mint kategória úgyszintén. A Suzukinak pedig még mindig a legszélesebb a szervizhálózata az országban, tehát van miből válogatni (=nem nagyon tudnak elszállni az árakkal olyan szinten, mint némelyik másik márka).

Előzmény: Harvey85 (486)
Harvey85 Creative Commons License 2020.03.23 0 0 486

Sziasztok!

 

Sziasztok!

 

Autó vásárlás előtt állok, de jelen helyzetben kicsit jegelem a dolgot, amíg a járvány, és a gazdasági helyzet nem normalizálódik.

 

Véleményetekre lennék kíváncsi, mivel az Ignist néztem ki magamnak. Főként városi használatra lenne, munkába járni, kb napi 20km futással. A család kicsi, egy gyerkőc van, nem is tervezünk többet. De fontos lenne egy megbízható, és hosszú távon tervezhető kisautó, aminek nem horror áron van, ha szervizre van szüksége, és nem eszik túl sokat, valamint szívó benzines legyen.

Ilyen autó talán nem is létezik, vagy mégis?

 

 

 

Itt látható az új facelift, akit esetleg érdekel ;)

 

https://www.youtube.com/watch?v=8IcKHZXTATo

Archer56 Creative Commons License 2020.03.05 0 0 485

Eladó 4 db 16 collos, kifogástalan állapotban lévő gyári könnyűfém felnire szerelt nyári gumi, egy szezont  (kb. 4000 km) futottak. Irányár 250 ezer HUF. A mellékelt kép illusztráció.  

 

Törölt nick Creative Commons License 2020.02.27 0 0 484

Akkor jó, az enyém már októberben 3,5 millió volt!

Előzmény: csaba1203 (483)
csaba1203 Creative Commons License 2020.02.26 0 0 483

Tavaly nyáron hoztam ki alap GL de metál fénnyel,ami megdobta az árát így 3.4 millió lett a vége.

Előzmény: Törölt nick (427)
k.lilla79 Creative Commons License 2020.02.23 0 0 482

Majd csak jövő héten. A felszereltségénél ez szerepel a szerződésben: 1.2 GL+ Hybrid 12V LED. Ugyanúgy GL+, mint az előző. Drágább volt, mint annak idején, de a hivatalos akciós árnál olcsóbban hoztuk el, 3,745 millióért.

Előzmény: eznemmentseg (481)
eznemmentseg Creative Commons License 2020.02.21 0 0 481

Azóta már átvettétek? Milyen felszereltségű?

Előzmény: k.lilla79 (479)
Dualjet Creative Commons License 2020.02.16 0 0 480

Másodjára már tényleg balesetmentes kilométereket az új autóhoz!

Előzmény: k.lilla79 (479)
k.lilla79 Creative Commons License 2020.02.16 0 0 479

Most már biztos, hogy ismét Ignisem lesz, már az újabb, de még nem a legújabb változatból. Egy eredetileg más által rendelt, de visszamondott Ignist sikerült megvenni. Hamarosan át is vehetjük.

k.lilla79 Creative Commons License 2020.02.06 0 0 478

Köszönöm!

Előzmény: Dualjet (477)
Dualjet Creative Commons License 2020.02.06 0 1 477

- Áremelkedés: benne van a pakliban, hogy összekötik a faceliftet némi áremeléssel. A Swiftnél hallottam, hogy várható áremelés. Persze lehet, hogy most ebből az Ignis kimarad, mert kevésbé fogy jól, mint a Swift. Olcsóbb biztos nem lesz.

 

- Ráncfelvarrt változat: úgy tudom, hogy májusban érkezik belőle az első szállítmány. Hogy érdemes-e megvárni? Ez attól függ, hogy tetszik-e neked. Nekem a fotók alapján annyira az eleje és a beltere sem szimpatikus, de fotók alapján a mostanié sem volt az. Általánosságban annyi előnye van a ráncfelvarrt változatoknak, hogy ilyenkor javítják az ilyen-olyan hibákat, amik felmerültek az első széria kapcsán. Ettől függetlenül én inkább megpróbálnék lecsapni egy raktáron lévő példányra a mostani verzióból.

Előzmény: k.lilla79 (476)
k.lilla79 Creative Commons License 2020.02.06 0 0 476

Sziasztok. Új Ignisem volt tavaly novemberig, amikor Ausztriában egy másik autós hibájából összetört, totálkáros lett, de egy hajam szála sem görbült a balesetben. Lassan megjön a pénz a biztosítótól és a terv az, hogy újra Ignist veszek, most már ezt az 1.2-es hibrid változatot. A kérdésem a következő lenne: most olvastam, hogy jön egy frissített verzió, erről lehet valamit tudni, hogy mikor kezdik forgalmazni? érdemes megvárni? Várható-e ennek kapcsán áremelés?

eznemmentseg Creative Commons License 2020.02.05 0 0 475

Én nem kavarodtam bele az égvilágon semmibe.

Előzmény: BOCI-&-PIPI (474)
BOCI-&-PIPI Creative Commons License 2020.02.05 0 0 474

Jól belekavarodtál magadba :D

Előzmény: eznemmentseg (472)
Dualjet Creative Commons License 2020.02.05 0 0 473

Én tegnap hasraütésre írtam, hogy a Vitara jobban drágult, de most megnéztem, hogy igazat írtam-e. A legújabb árlista szerint egy 1.4-es, közepes felszereltségű metálszínű Vitara 5,5 millió. Mielőtt vettem az Ignis, eljátszottam a gondolattal, hogy Vitarát vegyek-e és konkrétan emlékszem, hogy 4,3 millió forint volt egy metálszínű, közepes felszereltségű Vitara. Igaz az még az 1,6-os motorú volt. Ez az áremelés már inkább tűnik érdeminek és, ha így nézzük, akkor most az Ignis arányaiban jobb vételnek számít, mint 2018-ban.

 

Akkor 2018-ban ha rászánok még hét-nyolcszázezret, akkor lehetett volna egy Vitarám, most pedig 1,7 milliót kellene hozzáraknom egy közepes felszereltségű Ignis árához.

eznemmentseg Creative Commons License 2020.02.05 0 0 472

 

Nem kötözködés megírni azt, hogy valótlanságokat állítasz. Nem egészen egy napja még 700 ezres árkülönbségről volt szó, estére ez 670 ezer lett, most meg közel félmillió. És a vége még mindig nem ennyi, mert ha akkor le lehetett alkudni a metál felárat, akkor ez most sincs másként, ezért számoljunk ezzel, tehát: 3415-3035 = 380. A diffi 380 ezer forint és nem 700 ezer, nem 670 ezer és nem félmillió.

Előzmény: BOCI-&-PIPI (470)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.05 0 0 471

Pont annyival fogyaszt kevesebbet, mint amennyi a katalógusban szerepel!

Országúton két decivel, vegyes használatban 5 decivel!

Előzmény: BOCI-&-PIPI (467)
BOCI-&-PIPI Creative Commons License 2020.02.05 0 0 470

Látom a kötözködés az megy .Én a Glt metál festéssel vettem alapszin áron. Ma ha azt is kéred akkor 3.535 ezerre jön le. Az bizony akárhogy is nézem fel millió forint .Ennyivel kapod drágábban 2 év után .

Előzmény: eznemmentseg (469)
eznemmentseg Creative Commons License 2020.02.05 0 0 469

Vettél egy GL-t 3 millióért, majd annak az árát összeveted a mostani GL+ árával és kihozod, hogy volt 700 ezer áremelés? Akkor már vesd össze s GLX-szel, akkor még nagyobb volt az "áremelés".

Előzmény: BOCI-&-PIPI (468)
BOCI-&-PIPI Creative Commons License 2020.02.05 0 0 468

Én egyedi áron,erős és hosszú alkudozás után vettem az enyémet. Az árak tájékoztató jellegűek. 2017 ben is azok voltak én hárommillió 35 ezer forintért hoztam el metál festéssel .Ezenfelül meg 70 ezer forintot fizettem a forgalomba helyezésér .Ha gondolod beteszem ide a számlákat 

Előzmény: eznemmentseg (465)
BOCI-&-PIPI Creative Commons License 2020.02.05 0 0 467

Nem kell ahhoz nekem birtokolni hogy tudjam mit fogyaszt .Van olyan aki elmondja és megmutatja 

Előzmény: Törölt nick (464)
Dualjet Creative Commons License 2020.02.05 0 0 466

Én 3,5 millióért vettem az autót másfél éve, mert bemutatóautó volt és adtak rá némi kedvezményt. Még ha nagyvonalúan ehhez az árhoz viszonyítok, akkor sincs itt hétszázezer az áremelkedés. Ahol igen jelentős áremelkedés volt mostanában az a Vitara és az S-Cross.

 

Én most is Ignist vennék, amire használom, nekem nagyon bevált. A féksípolás miatt rinyáltam még tavaly, de az a probléma mostanra megszűnt. Láttam, hogy az újabb eresztésben már van LED. Az hiányzik is, meg nem is. Egyrészt jól mutat, másrészt adott esetben a cseréje nem olcsó mulatság.

eznemmentseg Creative Commons License 2020.02.04 0 0 465

Nem igaz, amit írsz. A topikban vissza lehet keresni az árakat a forgalmazás kezdetétől. Többek között azért is írtam mindig erről, hogy utólag lehessen ezt csekkolni.

 

A 2017-es bevezetéskor ez így nézett ki:

GL: 3.055.000

GL+ (metálfénnyel): 3.440.000

 

2017 őszén volt az első áremelés:

GL: 3.235.000

GL+ (metálfénnyel): 3.635.000

 

Tavaly őszi áremelés:

GL: 3.415.000

GL+: 3.705.000

GL+ (metálfénynel): 3.815.000

 

A GL-nél 3 év alatt ez 360 ezer forintos áremelkedés, a GL+-nál 3 év alatt 375 ezer forint. (de ezzel párhuzamosan az utolsó áremelkedésnél a GL és a GL+ esetében a felszereltség ledes fényszóróval bővült).

Előzmény: BOCI-&-PIPI (462)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.04 0 0 464

Ha neked nincs hibrided, akkor te hogyan tudod osztani róla az észt?

Előzmény: BOCI-&-PIPI (461)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.04 0 0 463

Én is tudok neked mutatni még jobbat!

Előzmény: BOCI-&-PIPI (459)
BOCI-&-PIPI Creative Commons License 2020.02.04 0 0 462

Én az elsők között vettem a kocsit 3.035.000 forintért .Ugyanez ma 3.705.000 forint a hivatalos ár szerint....igazad van. Nem 700 ezer a különbség. Csak kb 670 ezer .Ezért tényleg megérte a hibrid. Bár a drágulás nagyrészt az euró árfolyama okozta .De akkor is....

Előzmény: eznemmentseg (458)
BOCI-&-PIPI Creative Commons License 2020.02.04 0 0 461

Azért egy 700 kilométert futott autóból eszet osztani,nem gondolod hogy kemény? Nekem 60 ezer van lassan benne 

Előzmény: Törölt nick (457)
BOCI-&-PIPI Creative Commons License 2020.02.04 0 0 460

Meg tudod esetleg mutatni hol lett az itt jelenlévők közül bárki lehülyézve? Nem ugye!? Akkor!?

Előzmény: eznemmentseg (458)
BOCI-&-PIPI Creative Commons License 2020.02.04 0 0 459

Van erről (is!)tankolási bizonylatom....sőt,az összesröl .Van ennél jobb értek is. Akarod látni?

Előzmény: Törölt nick (457)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!