Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vaktorpec. Creative Commons License 2021.10.04 0 0 14

Azt szeretném kérdezni, hogy az újabb példányokban rendesen működik-e már a bluetooth kapcsolat?

 

Nálam heti kb 40 útból kb 15-ször nem kapcsolódik automatikusan a telefonhoz. Ilyenkor a "készülék kiválasztása" vagy valami ilyesmi gombot kell megnyomni, manuálisan kiválasztani a telefont, és akkor kapcsolódik. Lehet, hogy a következő indítás után ugyanez van, de lehet hogy kapcsolódik. 

 

Plusz kb hetente a telefon azt jelzi, hogy nem megbíztható bluetooth eszköz akar csatlakozni a hozzá, és engedélyezzem a hozzáférést a névjegyekhez/üzenetekhez.

 

Ez roppant idegesítő. Furcsa, hogy ez a mutatvány 10-15 évvel ezelőtti autóknak is gond nélkül szokott menni. 🥴

 

Egyébként 2019-es gyártmányú kocsiról van szó Discover Pro egységgel (Készülék alkatrészszám: 5H0035816A; Hardver: H56; Szoftver: 1668)

f_zoli Creative Commons License 2021.10.04 0 0 13

Értem. Csak azért sorolgattam az extrákat, mert bizonyos vélemények szerint attól is függ, hogy mennyit késik a gyártás. Sokan kérik a LED mátrixot és a Travel Assistet. Mondjuk, hasznosak is. Kitartást. 

 

Nem tudom, volt-e DSG+ACC kombód korábban? Nagyon jól együttműködnek és 0-tól pályatempóig tudják vinni a kocsit, a Travel Assist pedig ennél is magasabb szint. Érdekesnek fogod találni még az Eco-módot, ami kikapcsolt asszisztensek mellett is hozzálassít (villanyfékkel) a forgalomhoz, körforgalmakhoz, lejtőkhöz, táblákhoz. 

Előzmény: beci77 (12)
beci77 Creative Commons License 2021.10.01 0 0 12

1.5 etsi 150le style + lime metál, matrix led lámpa, tolatókamera, travel assist 2, Ventura kerék

2021.03.04-én rendeltem.

Előzmény: f_zoli (11)
f_zoli Creative Commons License 2021.09.28 0 0 11

1.5 eTSI 150. Persze nincs szükségem erre a teljesítményre, csak a hátsó futómű miatt választottam. 

Mikor rendelted? És milyen összeállításban? 

 

Nagyon érdekes volt, mert 3 hónap alatt megjött. Nem értem, hogy történhetett, de itt ülök benne. 8 hónapra volt előjelezve. 

Pedig egyedileg konfigurált darab, Style szint 5 extrával: hátsó oldallégzsák, ülésfűtés, navi, esőérzékelő, riasztó. 

Ezt nem dicsekvésből mondom, én is mindig fél éveket vártam korábbi autóknál, csak ilyen is van. 

 

Még írok a tapasztalatokról is, ez a mókuskerekes hibrid amilyen túlkomplikált, olyan okos. 

Előzmény: beci77 (10)
beci77 Creative Commons License 2021.09.27 0 0 10

Én csevegnék, ha megjönne végre az autó, és lenne már tapasztalatom vele.

Neked (ha van), milyen motorral van?

Előzmény: f_zoli (9)
f_zoli Creative Commons License 2021.09.27 0 0 9

Van itt még valaki? Ha lenne kedv folytatni az eszmecserét, szóljatok, jönnék én is :) 

Artid Creative Commons License 2021.07.09 0 0 8

Na igen, ezen én is csodálkozom (nagy csend).

Az autómban 6000 km van, egész jól minden.

Tegnap hibaüzenetet dobott a segélyhívó, menjek szervizbe, de délutánra "elmúlt" :)

Vannak az hülyeségei, pl néha elfelejti a telefon beállításokat, ahogy nálad kéri a jogosultságokat, eldobja a "kedvenceket".

Emellett a telefonom is eldobja a "biztonságos eszköz" megoldást, nem tudom miért.

 

Lendületesebb kanyaroknál valami "recsegés" hallatszik hátulról, nem tudom mi, majd megnézetem.

Emellett a kulcson nem működik a csomagtartó nyitó. Nem reagál. A 7-esnél működött rendesen...  :(

 

Motorilag ok, fogyasztása most 4.2-4.5, tempótól, s klímától függően.

Ez egy alap Life kombi modell, s benne az alap üléshuzattal, ami eléggé kényelmetlen. Ha rövid nadrágban ülök be, zavarja a bőröm, mintha bökné...

 

Egyelőre ennyi...

Előzmény: Vaktorpec. (7)
Vaktorpec. Creative Commons License 2021.07.07 0 0 7

Nagy a csend ezen a fórumon (ketten beszélgetünk pár havonta).

 

Nálam továbbra is rendben teszi a dolgát a kocsi (10e km van benne). A telefonom időnként nem kapcsolódik automatikusan bluetooth-on, és néha ismételten jogosultságot kér a névjegyek, hívásnapló és üzenetek olvasásához.

Ezt szóvá is tettem a szerviznek, várom válaszukat (kb 3 hete).

 

Mechanikusan minden OK, a fogyasztás továbbra is stabilan 6 liter alatt marad (inkább 5,6-5,8). 

Előzmény: Artid (6)
Artid Creative Commons License 2021.03.29 0 0 6

Köszi az infót. :)

 

Én céges autóként hajtottam 4 évig egy Golf 7 Kombit (1.6 TDI, 90 LE, BMT, Rabbit felszereltség + téli csomag + telefon kihangosító), amit a múlt héten egy bérautóra cseréltek, mivel az új még nem érkezett meg. Szerettem a 7-est, bár nagyobb motorral jobb lett volna.

 

Az új autóm egy alap "fapados" Golf 8 kombi lesz (2.0 TDI, 115 LE) Life felszereltséggel.

Sajnos nem voltam elérhető amikor megrendelték, így kimaradt nagy szomorúságomra a téli csomag belőle. Meglátjuk milyen lesz.

 

Mostani bérautóm is egy Golf 8 kombi, szintén Life felszereltséggel, de ez már a 150 LE-s autómata változat és sok benne az extra (Discover Media, tolatókamera, sötétített ablak, 17-es felni, Ergoaktív ülések, sötétedő tükör, kulcs nélküli nyitás).

 

A 4 évig használt 7-eshez tudom haszonlítani:

Tetszik:

kijelő, cockpit, ambient light, külső design (bérautó színe - Moonstone-szürke; a céges majd Urano-szürke lesz), külső üdvözlő világítások

 

Ami nem tetszik:

- belső tárolók - szerintem nem annyira praktikus, mint a 7-esben volt, kisebb ajtózsebek, nincsenek zárható tárolók, mint a korábbiban a pohártartó, vagy a váltó előtti tartó

- kabáttartó hiánya a B oszlopon

- csomagtérben kevesebb rögzítőpont (2-vel kevesebb)

- csomagtérben oldalsó tárolók nem elég mélyek/oldalfal nem elég magas, nem támasztja meg rendesen, amit oda beteszek

- szemüvegtartó hiánya

- nagyon hideg fehér a belső világítás. léteznek meleg fehér ledek is, az jobb lett volna

- LED-es fényszóró vetítési képe - cikcakkos a felső fele, nem adja a korábbi szép vonalát. Biztosan a foncsor hibája, nem tudom milyen a vetítólencséseké...

7-es lámpája (Halogén) szépen vetített, oldalra is rendesen bevilágított

- első ködlámpa háiánya

- motorháztető teleszkóp hiánya

- fűtés elég lassan melegszik maxra állítva. 7-esben sokkal gyorsabb volt a kieg. fűtés

 

Az autómata váltó nekem kicsit lomha volt, de a hétvégén átállítottam a vezetési stílust sportosra, s most jobb, bár így meg elég durva, ha tempomat visszakapcsolásával újragyorsul. Még tesztelem kicsit, de lehet maradok a Normál stílusnál.

Sajnos a magyar utakra szerintem a 17-es felni túl nagy, nagyon ráz vele a kocsi. A véglegesen 16-os lesz, nem is bánom.

 

Egyelőre ennyi, mgé csak kb 1500 km van az autóban.

Persze ezek a dolgok csak nekem hiányoznak, másoknak lehet, hogy nem...  :)

 

Üdv.

 

Előzmény: Vaktorpec. (5)
Vaktorpec. Creative Commons License 2021.03.16 0 0 5

Szerintem csak "jóváhagyta" a topikot azzal, hogy a 0. hozzászólásban elhelyezett egy "0" karaktert. Nem tudom, tényleg egy szabály-e vagy csak szokás, de minden beszélgetésben ez a helyzet.

 

Egyébként megvettem az autót (fél évesen). Az első 1000 km után alapvetően elégedett vagyok. A 130 LE-s 1.5 TSI nem rakéta, de kb mindenre elég. Finoman működik, alul is kellően nyomatékos.

Évekig csak automata váltós kocsikat vezettem, de ez a manuális is teljesen jó. A kuplung nagyon hosszú úton jár, rövidebb lábúak (hölgyek) kissé nehezen fogják megtalálni a helyüket, mert túlságosan előre kell állítaniuk a vezetőülést.

 

Ami hiányzik: szemüvegtartó. És jó lett volna tolatókamera és a kulcs nélküli ajtónyitás, de nem én konfiguráltam, és lehet nélkülük élni.

Amit remélek, hogy fog működni egy későbbi SW frissítéssel: vezeték nélküli Android Auto (Apple Carplay működik vezeték nélkül is). 

Ami tetszik: van színe (nem fekete-szürke-ezüst-fehér valamelyik árnyalata)

 

A fogyasztás is rendben van, 6 l alatt 100 km-enként. 

 

Előzmény: Artid (4)
Artid Creative Commons License 2021.03.15 0 0 4

Erre én is kíváncsi lennék, mire gondolsz.

Mihez képes 0-a? Mármint másik típushoz?

Előzmény: Westworld (0)
Artid Creative Commons License 2021.03.15 0 0 3

Nem túl aktív a topik.

Úgy volt, hogy a hónap végén cserélik a jelenlegi 7-es Kombimat egy 8-as Life Kombira, de sajna csúszik....

Ha meglesz, s lesz vele tapasztalatom, mindenképpen megosztom.

Vaktorpec. Creative Commons License 2021.02.04 0 0 2

Néhány napig vezettem egy 8-as Golfot (amit hamarosan meg is fogok venni), így egyelőre kevés (kb 150 km) személyes tapasztalatom van a típussal.

 

De számomra pont a "műszerfal" az egyik legjobban sikerült része. A hagyományos, kormány előtti "óracsoportra" gondolok, nem az idegenül infotainment néven emlegetett középkonzoli megjelenítőre és környékére.

Nagyon szép képe van a digitális műszerfalnak, remek a felbontása és igényes a grafikája, betűkészlete. Ezt szerintem rendesen megtervezték és megcsinálták.

 

Nincs tapasztalatom korábbi Golfokkal, így a nem tudom összehasonlítani a 7-essel. (Skodákat használtam az elmúlt években).

Tesztekben és fórumokban megoszlanak a vélemények, hogy előrelépés-e a 7-es után. Többen minőségbeli visszalépésről beszélnek, de abban általában egyetértenek, hogy a 8-as az általános jóautóság területein javult: motor-váltó-kormány-futómű-úttartás-finom működés-hangszigetelés.

A digitális témakör még döcög, de autóként nagyon jó.

 

A konkrét verda amúgy egy 130 LE-s 1.5 TSI lesz manuális váltóval, Life felszereltséggel + a "1st edition" kivitel extráival (3 zónás klíma, téli csomag, Discover Pro, Led Plusz fényszóró, stb).  

 

Meglátjuk...

Előzmény: Westworld (0)
Artid Creative Commons License 2021.02.04 0 0 1

Kifejtenéd? :)

Előzmény: Westworld (0)
Westworld Creative Commons License 2021.02.04 -1 0 0

Egy nagy 0 a műszerfala. :(

Artid Creative Commons License 2021.02.04 0 0 topiknyitó

Mivel nincs még ilyen Topik, el szeretném indítani.

Első kérdés:

Mit gondoltok, a Golf 8 előrelépés vagy visszalépés a Golf 7-hez képes pl. az alapfelszereltségben, kényelemben, kiegészítőkben, stb.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!