Viszont azt vettem észre, ha elindítom az autót, automatikusan felkapcsolja az összes lámpát, független attól, hogy a bajuszkapcsoló hova van tekerve. Tehát nem csak a nappali led csík világít, hanem elöl, hátul minden. Hiába tekergetem a kapcsolót, ez állandó marad. Ez hiba lehet, vagy valahogy kikapcsolható?
Sziasztok! Egy Spring járt nálam Mediana térkép frissítésen. Ha esetleg mást is érdekel, renault.dacia.code@gmail.com email címen elértek. Üdv.. Krogergo Loganos, a Dacia szervizes
Az utóbbi napokban a nagy melegben a a DC töltés után a jármű indulásaután rövid időn belül " Elektromos hiba" jelzéssel némi késleltetéssel leáll, akár az út közepén is. 20 perc elteltével lehet leghamarabb újra indítani.
A szervizben elmondták, hogy már több autó jelentkezett ezzel a hibával. Időpontot kaptam nagy diagnosztikai vizsgálatra.
Az autóban nincs akku hűtés spórolási okok miatt, szerintem valamilyen egység túlmelegedése okozza az üzemzavart. Ez konstrukciós hiba lesz, most gyűjtik az infókat ezzel kapcsolatban.
Megfejtettem. Ugye nekem a computer 9,5 kwh átlagot mért. Ezzel számolta a teli tankor :)
Tegnap töltés előtt lenulláztam, így ma reggel a 100%-ra már csak 230 km-t kalkulált, mert fogyasztási átlag hiányában 12 kWh adatot vesz alapul. Asszony tett m 30 km-t, és 10,5 kWh fogyasztására még maradt 220 km. Tehát az átlagfogyasztással számolja a hatótávot.
Illetve mi motorfékfétisben szenvedünk, már a benzin-gázos kocsijainkon is. Nem fizetünk fékpofa- és féktárcsacserét, ha nem muszáj :)
Nekünk teljesen feltöltve mindíg 245 km körüli hatótávot ír a műszerfal ECO módban.
Igaz a feleségem csak két vezetési módot ismer: gáz-fék. A motorfékkel szerintem sokat lehet spórolni. Mentem már 6 km-t úgy, hogy a hátralévő távolságból csak 3 fogyott.
én sem nagyon igazodom ki ebben a világban, ezt a táblázatot találtam mikor kábelt keresgéltünk:
Én úgy értelmeztem, hogy lehet tölteni, csak nem lesz gyorsabb a töltés.
Nekünk is kb. 1,5 hónapos az autónk, igazából a feleségem használja, ilyen hiba még nem volt, viszont a tolatókamera már jelzett párszor hibát, a múlt hét végén pedig a VESZÉLY - ELEKTROMOS HIBA üzenetet írta ki a műszerfal. Húsz perc múlva mire az asszony ránézett eltűnt a hibajelzés. Mondtam is neki még az autó is megijed tőled :) :) :)
Friss Spring használó vagyok és elvesztem a az amperekben meg a kilowattokban. A Springet ugye 32 amperrel lehet tölteni egyfázison. Lehet-e ott "tankolni" ahol 2 x 22 KW AC van kiírva. Kell-e egyáltalán foglalkozni azzal, hogy mennyivel, hány fázison tud tölteni a töltőállomás? Ha type2-es csatlakozó van rajta az nekem mindegyik jó?
Más. 1 hónap használat alatt háromszor jelentkezett az a probléma, hogy menet közben az SOS hívó gomb körül pirosan világított a lámpa. A műszerfalon megjelent a hiba jelzés meg az a felirat, hogy ellenőrizze az SOS hívást. Következő használatkor eltűnt. Másnál nincs ilyen probléma?