Én ezen a vonalon maradnék, ha a szerethetőség is szempont. (És ugye ha szeretjük az autót, a kiadás sem fáj annyira, mintha valami érdektelen koreai, japán vagy német célgépről lenne szó.)
Fene tudja. Elvileg kibírhatja a többszörösét is, de hallani olyasmit is, hogy előbb-utóbb (mondjuk egy 200e km-es futásteljesítmény alatt egyszer biztosan) cserés vagy felújítandó. De akárhogyan is, ez nem egy komoly összeg, ráadásul nem egyik pillanatról a másikra lehet baj, hanem egy jól érzékelhető folyamat végén csak... Egy komplett hátsó híd szerintem ma sem lehet több 60e-100e Ft-nál munkadíjjal együtt. De az összeg persze változhat a fővárosban és a vidéken. Egy szó mint száz: szerethető, szép és tartós autó, bátran bevállalnám a lenti igényekre. És mégsem valami sivár, unalmas kommersz autó ez, legalábbis itthon.
Peugeot 306, minél frisseb évjárat. Átlagfeletti módon kényelmes, NEM rohad, olcsó a fenntartása (fogyasztás + alkatrészek), jó vezetni, jó beleülni, kellően biztonságos már, szerethető is. Jóval többet nyújt, mint egy kortárs, itthon agyonajnározott opelfordvwsuzuki. Hidd el, tapasztalat, nem bánnád meg. Egy komolyabb típushibája van, de ez nem is hiba, inkább konstrukciós sajátosság: a hátsó futómű időnként (60e-100e km-enként) felújításra, cserére szorulhat. Nem téma ez ma már, nem drága és előre kalkulálható összeg. Hajrá, sok szerencsét a választáshoz!