Mit szólnál az új Maserati 3200 GT-hez? Most mutatták be Párizsban, én egyből beleszerettem. Állitólag csak 130000 DM lesz. Csupán 1 nullát kell hozzárakni az autóra szánt pénzedhez :-)))
Egyszerűen isteni autó.
Miert kellene barmiert is elnezest kerned?
Az orszag 70-80 %-a meg egy jobb allapotu Trabanton sem gondolkodhat, nemhogy egy R19-esen. Csak nyugodtan kerdezzel es ne legyen kisebbseg erzesed. Van egy ismerosom aki R19-est nyuz, majd megkerdezem, hogy milyen es megirom.
Lassan kikopik az alsó felem alól a maszek autóm, cserélni kellene.
Felvetődött az R19 1.4 benzinese, mint lehetséges jövendőbeli.
Szépen kérnék üzemeltetési tapasztalatokat, ha lehetne.
Igen sokat megyek, nem mindig jó uton.
Elnézést a nagyoktól, de nekem nincs 4-6 millám verdára, én csak ilyen csóró földhözragadt vagyok.
Ja, de megis, hat senki sem mondta, hogy vegyek Saabot? :(
De viccen kivul, lehet, hogy valami japan verda lesz belole, talan egy Toygli vagy egy Micsu. De peldaul komolyan gondolkozom azon is, hogy vegtere is mi a halalnak kell olyan nagy auto (single vagyok vagy mi), kene venni egy uj kisautot (Micra,P 206,Mini Morris stb. vagy meg kene varni az uj kis Toyotat a Yaris-t).Aki meg nem latta a Yaris-t, az itt megtekintheti az uj kis tojglit.
Na, hogy tetszik? Nekem nagyon, csak kar, hogy aprilis kornyeken kezdik arulni, de addig is kellene valami verda.
jééééé most néztem a verdát amit írtál nem
abban nyomul a videjón aza Robi Wiliemsz
gyerek?
Amit meg én adtam neked /virtuálisan persze
ha rajtam múlna én neked adnám.../abban az a
Willi Szmiszi nevű negroid krapek nyomul a
Just cruising című videjóban.....
Ajánlanék én, de nem merek... :-) mert aki sosem használt olasz autót, az általában retteg tôlük, pedig feleslegesen. A Fiat Brava 1.8 16v ELX (113 LE) listaára 3.3 M, ha hozzáveszed a klímát, akkor 3.5 és még nem alkudtál. Nekem baromira bevált az 1.6-os Brava, (kopp-kopp) ha lecserélhetném, akkor lehet, ilyet vennék.
3.5 milkáért simán megkapsz egy két év körüli, teljesen felszerelt, 50-60e km futott kétliteres Stratust. Tekintve, hogy 3 év garancia van rá, még el is pusztulna benne valami (amit nem hiszek különben), cserélniük kell. Menj ki a Mogyoródi útra az Emily Frey parkolójába, mindig szokott ott állni egy-kettô; éjszaka is oda lehet menni, nem szólnak érte. Ráadásul tapasztalatból mondom, hogy a kiirt árból lehet ott alkudni; 2 M -ért volt kint egy 25 hónapos Neon, 1.7-ért odaadták volna (mire mentem, addigra más elvitte...)
ülj be egy Mitsubishibe, menj vele pár kört, aztán a dilemmádat már el is felejtetted.
Akármelyik kereskedőnél kipróbálhatod őket.
Először is tedd rá a jobb mutatóujjadat a váltóra, aztán kattintgasd végig a fokozatokat. Egy ujjal. Ha olcsóbb joysticked van, azt fogod észlelni, hogy a joyhoz kell nagyobb erő... Aztán indulj el, csak figyeld a fordulatszámmérőt, meg a kilométerórát, mer hallani, azt nem fox semmit. Na jó, valami halk, gyönyörű duruzsolást... :-)
Ennyiér Galant, vagy Carisma. Mindegy, csak Micu legyen... :)
Nézd meg az ADAC statisztikákat, a németek (!) már évek óta az első 3-5 helyen (kategóriája válogatja) csak japán autókat hoznak ki, mint a legkevesebbet romlókat.
Ha fontosnak tartod a töréstesztek eredményeit, akkor a legutóbbi Nissan Primera. Megelőzte (szintén ADAC) az összes hasonló kategóriájú autót, úgymint Opel, BMW, VW, stb...
De azér az nem Micu.
Olvastam a számos fenntartást a Citrenekkel kapcsolatban. Igaz, ha elromlik nehezebb szerelni, mint a német járgányokat, de az eddigi tapasztalatom szerint ami a 2CV-t illeti, az nem romlik el. Egyébként a motor primitívségének és az egész építmény konstruálásának köszönhetően te magad is egy csomó dolgot meg tudsz szerelni, ha mégis valami bibi lenne. Olyanról pedig még nem hallottam, hogy valaki kacsát lopott volna. Az igaz, hogy nem szabad bennehagyni semmit, és, hogy bárki ellophatja, ha akarja, de mire megy vele? Lassú és feltünő. Egy órán belül elkapják a tolvajt. A tetejét bárki fölvághatja (bár már lehet szerezni kemény tetőt is) de ennyi erővel más kocsiknak az ablakát törik be. Akit érdekel a masina, annak:
http://www.worldnet.net/~gene-2cv/pagea5.htm
Dehogy lottuk ki! Johet, ha talalok belole egy jot!
Gabika!
A Legenddel es a Stratussal ugyan az a bajom: nagy a mocija. Mellesleg vagy joval dragabbak a keretnel vagy mar le vannak strapalva. A koreai klonokat meg inkabb ne!
Mé' löttük ki a Misubizsut? OK, a Sigma kicsit nagy (!!!????), de egy kétezres, 2-3 éves Galant pár 10e km-rel nem jó? (Vagy vmi hasonló kategóriájú, más típusból.)
Vagy ha má' szóba jöttek a koreák: Daewoo Nubira? 1,6-os épp annyi körül van (3,5), -viszonylag- szép, kényelmes gép.
Skacok valaki hackelte a 2ővel ezelőtti
bénázásomat !!! Nem mintha hiányozna de az
elöző már 1 yó link úgyhogy aztat ha lehet
hagyjuk ott ahol van......
Ubi
esetleges second hand japán verdák:
-Toyota Carina E
-Mazda 626
-a Misu a bizsut ugye kilőttük
-Subaru Legancy /apám az a boxer hogy megy../
-Honda Accord esetleg 1 Legend
/na akkor élő legenda leszel a nőknél../
-Más most nem jut eszembe/mert hogy nincs is/
Koreai klónok:
Itt amit 1edül ajánlni merek:
Hyundai Sonata/na ami 1el nagyobb mint a
Lantra../
Ami verdák:
-Chrysler Stratus ha már mindenáron...
bár ha jól emléxem 1ikünk sem úgy oda az ami
verdákért....
No most 1 időre shutdown myself...
Az olasz autokat nem mernem megvenni hasznaltan a Rovereket megneztem, de csak a 620ti tetszik es az egy picit dragabb (mondjuk inkabb sokkal).A Sigma az tenyleg egy allat auto, csak az a franya motor ne lenne 3.0 V6-os.
Tudom, akkor huzzak a halalba es vegyek Trabit! :)