Sziasztok! Adott lenne egy 1.9 td peugeot 405. Teljesítmény növelés lenne a terv és érdeklődnék, hogy nem e épített már valaki ilyet.Esetleg melyik motornak lenne jó hozzá a turbója, adagolója, porlasztócsúcsai. Gondolok itt például a 2.1td-re vagy a 2.5td-re. Válaszokat előre is köszönöm!:)
Autóeladásból megmaradt egy garnitúra 16-os lemezfelni. Egy 2012 évjáratú C4 Picasso téli kerekei voltak. Ára 20e Ft/garnitúra, Budakalászon vagy a XV kerületben.
Sziasztok, itt vannak az aktuális akciós nyári gumi árak. Most csak a 205/55R16 méretet írom be ide, mert talán az érdekli itt a legtöbbeket, de magánban természetesen más méretek árait is küldöm.
205/55R16
Laufenn (by Hankook) LK 41 H 11.800
Apollo (by Vredestein) Alnac 4G H 12.990
Vredestein Sportrac 5 91H 15.600
Hankook K125 Ventus Prime 3 H 15.700
Bridgestone Turanza ER300 V 17.990 (új gyártás!)
Pirelli P7 Cinturato H 17.990
Bridgestone Turanza T001 H 18.990
Dunlop SP BluResponse V 19.500
Goodyear Efficientgrip Performance V 19.990
Continental Premium Contact 5 91H 19.990
Michelin Primacy 3 91V 22.990
Szerelés Csepelen, személyes átvétel Halásztelken vagy a Nagyvárad téren, budapesti kiszállítás 990 ft/szett, kiszállítás máshová 790 ft/db.
kulani@citromail.hu
(Illetve megtaláltok a "Gumikérdés, felnikérdés" topikban is.)
Emberünk látszólag gondolkodik, és vélhetőleg akar valamit csinálni.
Bár, úgy néz ki, látott egy Bosch adagolót, de Lucast keres, ám az ideiglenes összeférhetetlenséget majd megoldja.
Fejben, vagy gyakorlatban, hóttmindegy...
Szóval tenni akar, nem élősködni. Viszonylag értelmes kérdése volt, mindenféle erőltetett prekoncepciók nélkül. Az ilyen emberrel lehet normálisan tárgyalni, volt értelme leírni mindazt, amit én a témáról tudok. Tudok többet is, de ennyi volt a kérdése.
Kedves kérdésedre válaszolva, napi fél marék aszkorbinsavval és 1-2 üveg tisztességes sörrel trenírozom magam a világ bajai ellen, illetve a szantiások tartják bennem a lelket. Mi bajom lehetne?
Ha birtokodban van mindkét adagoló (gondolom a szívó igen), hasonlítsd össze! Szerintem felszerelhető a turbós a szívó helyére, legfeljebb a házméret térhet el, ami azt eredményezi, hogy a nagynyomású csöveket nem fogod tudni rászerelni. Ha ez a helyzet, akkor meg kell szerezned a turbós adagoló 4 csövét is.
A membránház visszafolyóit kell közösítened, és azt bevezetni a fő visszatérő csőbe. Lényeges, hogy jók legyenek benne a membránok, különben folyni fog (a túlnyomás-szabályozó csonkon). Esetedben össze-vissza, míg a turbós motornál ezt a mennyiséget megeszi a motor, tehát kívülről nem nagyon látszik.
Ha rákeresel az adagoló működési sémájára, láthatod, hogy ez a membránház nem egy nagy vasziszdasz, összesen annyit csinál, hogy elválasztja az adagoló üzemi és felesleg áramlási csatornáit, tehát amíg nincs szükség teljesítményarányos mennyiségre (nem nyom a turbó), akkor elengedi a gázolaj többségét a visszafolyó ág felé, amikor belefúj a turbó (a 10-es csövön keresztül), akkor a befújás arányában zárja az elfolyás útját, így a belül szivattyúzott gázolaj az adagolóelemek felé halad, hogy az bepriccolhassa az elosztó részbe.
Ennyi, nem egy nagy mutatvány.
A turbós adagolóelemei általában nagyobbak, vagy a dugattyúk lökete van nagyobbra állítva, néha a forgórész belső "bütykei" térhetnek el (a szelepvezérlés-befecskendezés összhangja szerint).
Tehát, ha ezt a membrán előfeszítést jól eltalálod, egy viseltesebb turbós adagoló is kiszolgálja azt a 36 lóerőt.
Ne vedd életvezetési tanácsnak, mert nem vagyok túl nagy szakértője a BX-nek, de van ilyen turbós adagolóm, szal láttam már miféle dolog!
Javaslom, ha mindenképpen szívó adagolót hajtasz, nézz szét adagolósoknál, én kettőt is tudok, akik tárolgatnak ilyen lomokat, hátha van szívó adagolójuk.
Sziasztok! Meg tudnátok nekem mondani hogy egy turbó diesel 1.9-es motor Lucas adagolója felszerelhető-e a sima szívó diesel 1.9-es motorra (amin eddig is Lucas adagoló volt) és működne? A td motor adagolóját eddig csak képen láttam,látom hogy a tetején van egy vákumszelep (gondolom a turbóhoz kell) ami a sima szívó dieselen nincs,de azt nem tudom hogy más különbség van-e a kettő között. Többet fecskendez-e meg ilyenek. Előre is köszi a választ! Üdv.
Hallottam olyat, hogy az adagoló hátán lévő 6os csavaron (13as a kontrája) betekert valaki egy negyed fordulatot és megtáltosodott a gép... De ezt csak hallottam valahol!!!
Én ma semmiképp nem tenném, mert környezetvédelmileg sem szép dolog...
sziasztok uj vagyok itt és afelől érdeklődnék hogy beszereltem a kocsimba peugeot 306 xrdt 1.9dt be egy xud bp 02 bosch adagolót de nincs meg a megfelelő gázolaj nyomás de az indítás gátlót is lekötöttem már mi lehet az oka hogy nem ad elég gázolajt az adagoló vagy hogy nem is jó ehhez a típushoz ?
Elöljáróban annyit, hogy én még nagyon új vagyok itt!
Így ha valami olyat írok, akkor elnézést!
Tehát.
Tavaly nyáron autó vásárlásra adtuk a fejünket, és egy citroen xsara break (első széria) mellett döntöttünk!
sajnos azóta (nem olyan rég) össze törtük :( .
Akkor szembesültünk azzal, hogy sajnos (megint)nem egy nép autót választottunk alkatrész ügyileg.
(Csak hogy érthető legyen, egy Saab 9.3 volt elötte)
Az lenne a kérdésem,illetve abban kérném a segítségetek, hogy ajánljatok valami féle bontót,ahol kapunk hozzá karosszéria elemeket, mert a Bp környéki bontókat már mind felhívtuk,vagy meglátogattuk, de sehol nem tudtak segíteni :(
Géptér tető, bal sárvédő, első lökhárító kellene.
(Az külön öröm lenne, ha szürkében sikerülne találni)
Ez guglis kép. :D Egyébként valószínüleg az lesz az. Tehát termosztátház. Próbáltam már ilyen néven keresni, de neten nem jártam sikerrel. A helyi bontóban meg nincs XUD9. Holnap megkérdem az autósboltban, köszönöm.
Ez mi a tököm? Milyen néven keressem egyáltalán? El van érve rajta a műanyag és tegnap este elmentünk játszani az autóval a nagy hőtől elkezdte kifújni a gőzt az elérett műanyag miatt. (A gyári gázolajszűrő alatt.)
Sziasztok.Van egy citroen saxom 1.5 d motorral.Vezérlést szeretnék rajta cserélni vízpumpával együtt.Megoldható otthon a dolog,van vagy speciális szerszámot igényel?Haynes-ben mintha csak egy 6os és egy 8ascsavart láttam volna.Ha nem túl körülményes,akkor megcsinálnám.Leírná valaki a teljes folyamatot?
607-ból csak második szériásat vegyél (2005 utáni, faceliftes, amelyiknek krmos a ködfényszóróháza), 407 szerintem nem rossz amúgy, egy bjaa van, hogy szerintem kicsit kevés a hátsó üléssorban a hely. Ha a helyedben lennék, akkor 2.0 vagy 2.2 HDi, és 407 kombi, vagy 607 S2.
Autóvásárláson gondolkozok, majd valamikor az ősz folyamán, de kutatok az ideális jelölt után.
Az eddigi autóim egy fapados, automata E34 és egy majdnem fullos, automata E39 voltak, utóbbit sajnos sikeresen totálkárra törtem. Szóval a francia autókról semmit nem tudok, csak az egyik szerelő haver intelmét, miszerint "F" betűs autót nem veszünk (Fiat, Ford, francia...), meg azt, hogy a TAXI című filmet bárhányszor képes vagyok tátott szájjal végignézni, annyira, de annyira tetszik az az autó. Volt a családban 3 Citroen, nem emlékszem, hogy komolyabb bajuk lett volna, kivéve amikor apám kiautózta belőlük az utolsó csepp gázolajat is, akkor nem volt egyszerű újra életre kelteni, de ilyet normális ember nem csinál. Ja, meg egyszer az egyiknek a szintező(?) tönkrement és nem emelkedett fel, amikor beindítottuk.
Szép, stílusos autót szeretnék. Kevés pénzből stílusos autó: Peugeot. A 607 és a 407 tetszik ránézésre, bár a 607 fenekét szokni kell... Mindkettőből van jópár a mobile-n jó áron, 2002-2006 közöttiek. Ha már tabut döntök, akkor döntök duplán, dízel lenne a leendő. És persze ragaszkodva a hagyományhoz, automata.
Pro/kontra? Esetleg más típus? Elektromos gondokról olvastam, fals hibaüzenetekről. Ilyet - mármint fals hibaüzenetet - azért az E39 is tudott előadni, szóval nem szokatlan dolog.