Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

WHIRLPOOLDOKTOR70/5407070 Creative Commons License 2013.10.29 0 0 63346

Hidros rudakkal mind

 

De tehetsz bele sima 120as tőkéket is pl felicia rudakkal

 

Nekem az octaviám is így volt megcsinálva

Előzmény: Bali774 (63345)
Bali774 Creative Commons License 2013.10.29 0 0 63345

Sziasztok!Az lenne a kérdésem,hogy az 1.4-es fábia motorok(nem vw) mindegyike hidrotőkés e vagy van belőle szelepemelőrudas verzió is?Illetve a hidrotőkés verzió alapból jó lehet versenycélra?Ha szerzek egy komplett blokkot hengerfejjel,lendkerékkel mi kell hozzá hogy egy favoritba üzemeljen?Nem vagyok laikus,de még motort nem épitettem össze és egyszerübb előtte egy ebben jártasabb kolléga tanácsait meghallgatni.BÁRMILYEN tanácsot szivesen meghallgatok.Segitséget előrre is köszönöm!

Skoda Sanyi Creative Commons License 2013.10.29 0 0 63344

Bocsika! Csak poénkodtam, de ezt nem tudtam kihagyni.... Üdv: Sanyi

Előzmény: fonyuszo (63343)
fonyuszo Creative Commons License 2013.10.28 0 0 63343

Elírtam, nem kicsit, nagyon!

 

lejadó=jeladó

Előzmény: Skoda Sanyi (63342)
Skoda Sanyi Creative Commons License 2013.10.28 0 0 63342

Ne röhögtess! Lejadó Romániában van.....

Előzmény: fonyuszo (63341)
fonyuszo Creative Commons License 2013.10.27 0 0 63341

Ezt sejtettem én is. Lehet, hogy rosszul kérdeztem.

Azt szeretném megtudni, hogy a 6 csavaros főtengelyt és a 4 csavaros központi befecsis  jeladós lendkereket össze lehet úgy hozni, hogy a lejadó a főtengelyhez felső holtpontjához képest ott legyen ahol az a hozzá való 4 csavaros főtengely-lendkerék párosításkor van?

Mert itt számít az, hogy milyen helyzetben kerül a lendkerékre a 6 új furat, ellenben amikor karbis motorról van szó ott olyan helyzetben fúrják az új lyukakat a lendkerékre ahogy azt a meglévő gyári 4 furat engedi.

 

Vagy senki nem próbálkozott még ilyennel?

Előzmény: SkodaKlub (63339)
SkodaKlub Creative Commons License 2013.10.25 0 0 63340

Sziasztok! 
Néhányan úgy döntöttünk novemberben meglátogatjuk Kakucsringet egy kis autókázásra - tesztelésre, valamelyik autós nyílt napon - eddig hárman vagyunk fixen.
A beszálló 8000 Ft, amit a pályának kell fizetni, ez fél napos pályadíj, körszám megkötés nincs. A szóba jöhető időpontok: november 9,10,16,17, akit érdekel nálam jelentkezzen, a fenti időpontok közül jelölje meg, ami jó neki.
Csináltam neki egy eseményt is a facebook-on Autókázás Kakucsringen névvel, lehet csatlakozni. e.mail: skodaklub96@gmail.com

Üdv, Kika

SkodaKlub Creative Commons License 2013.10.25 0 0 63339

Miért ne lehetne? Csak el kell találni pontosan a helyét, illetve a váltóban a jeladóét.

Előzmény: fonyuszo (63338)
fonyuszo Creative Commons License 2013.10.25 0 0 63338

Sziasztok,

 

Meg tudja nekem valaki válaszolni, hogy fábia főtengelyre rá lehet-e úgy fúrni a közponzis felicia lendkereket rakni, hogy az a fábia motor utána központi befecsisként üzemeljen?

Tehát el lehet találni úgy a jeladós lendkerék lelyzetét úgy hogy az jó helyen adjon jelet a kompúternek?

 

1,4-es fábia motort szeretnék központi injektorral, nem szeretnék hengerenkéntit.

 

Sziasztok, kössz a válaszokat

Skoda Oldtimer Klub Creative Commons License 2013.09.26 0 0 63337

 

Tisztel Fórumozók,

 

Nem kis büszkeséggel szeretném bejelenteni mindnyájatoknak, hogy sok éves barátságunk, valamint a régi Skoda autók iránti szeretetünk hivatalos formában is testet öltött – megalakult a Skoda Oldtimer Klub egyesület.

 

A következőkben egy rövid bemutatkozás találtok, további részletek pedig a weboldalunkon olvashatóak:

 

www.skodaoldtimer.hu

 

Amennyiben bárkinek csatlakozási (ne adj’ isten támogatási, szponzoriJ) szándéka lenne, weboldalunkon „A Skoda Oldtimer Klub bemutatkozása” bejegyzés alatt minden elérhetőségünket megtalálja.

 

Egyesületünk rövid története

 

 

Szinte természetes dolog, hogy az azonos gyártótól származó, hasonló típusokkal rendelkező veterán autósok egymásra találnak. Kisebb-nagyobb baráti társaságok alakulnak ki, alkatrészeket cserélnek, segítik egymás szakmai tanácsokkal, közösen szerelnek és eljárnak különböző találkozókra. Egyesületünk alapítói is egy ilyen baráti társaságot alkotnak, amelyben beszélgetéseink, találkozóink alkalmával már többször felmerült egy hivatalos egyesület létrehozása.

 

A végső lökést egy szerencsétlen véletlen adta meg, egy baleset, amelyben egyik Skodás társunk gyönyörű autója totálkárosra tört.

Már a baleset napján elkezdtük a szervezést, miszerint baráti összefogással a lehető leghamarabb, a tulajdonos tudta nélkül újjáépítjük.

 

A projektben nagyon sokan részt vettek, önzetlenül, időt, pénzt, fáradtságot nem kímélve és ennek köszönhetően két és fél hónap alatt az autó el is készült és egy meglepetés-parti keretében átadásra került.

 

Ekkor határoztuk el végleg, hogy egy ilyen értékű, erejű és elszántságú társaságot érdemes tovább vinni és hivatalos egyesületi formában folytatni tovább szeretett autóink, szenvedélyünk ápolását, kihasználva azokat a lehetőségeket, amelyeket egy ilyen szervezet nyújtani tud.

 

A hivatalos procedúrát 2012 októberében kezdtük el, jogerős bejegyzésre 2013 áprilisában került sor.

 

Célunk

 

Célunk a magyarországi veteránkorú Skodák tulajdonosainak egyesületünkbe gyűjtése és tagjainknak segítségnyújtás anyagi és szakmai téren, illetve munkában, tanácsadásban és egyéb tennivalókban abból a célból, hogy a tulajdonukba lévő / kerülő veterán korú Skoda gépjárművek eredeti állapotukban fennmaradjanak, vagy azt minél jobban megközelítsék.

Skoda Sanyi Creative Commons License 2013.09.10 0 0 63336

Kedves klubtársak! Nagyon szépen kérem, ha valakinek duola-iker, tehát 4 motorkerékpár karburátor dolgozik az autójában, jelezze. Tapasztalatokat szeretnék gyűjteni a témakörben.

Skodafanatik Creative Commons License 2013.08.24 0 0 63335

Ez igy van, szerintem 35 fok korul mar nem szabad nyomni neki, az ujakkal se. Nem sivatagba talaltak ki a skodat :)

Előzmény: n arpi (63332)
raw147 Creative Commons License 2013.08.22 0 0 63334

Helló! Lenne egy kérdésem...az Octavia II-be szeretnék egy szép, méretre szabott üléshuzatot. Konkrét elképzelésem még nincs, de mindenhogy szeretném kikerülne az überfasza tribalos huzatokat és társaikat. Eljutottam a www.autopotahy.sk/huoldalra, ahol egy igen komoly képgalériát találtam egy csomó csodálatos üléshuzattal. A kérdésem az, hogy van-e már valakinek tapasztalata ezekkel a termékekkel és a céggel? Minden válaszért nagyon hálás leszek. Laci

 

p.s. valami ilyenen gondolkodok

martonmany Creative Commons License 2013.08.12 0 0 63333

Értem, akkor amíg lakatosnál van a gép kitalálom mi legyen vele. Köszönöm

Előzmény: n arpi (63332)
n arpi Creative Commons License 2013.08.12 0 0 63332

Nem muszaj,de a gyari huto holeadasi kepesege nem bisztos hogy eleg lesz egy hosszu temposabb autopalya szakaszhoz,foleg ha figyelembe veszuk a multheti retento hoseget.

Az autopalya a nagy terheles miatt tul heviti az olyat,igy egy jo olajhuto beszerelese ajanlott,es 5os valto. Nekem ez segitet a legtobbet.N Arpi neven talasz kepet a skodaklubon,en akktiv farhutos maradtam,pedig a skodablokbol kifurtuk szinte a maxot (1548ccm, hengerenkenti pilango es tobb mint 11oLe 150Nm merve)

Ha karbinal maratsz ugyelj az elogyujtasra,ha nagy mindegy milyen hutot teszel melegszik,ha kicsi elegeti a szelepet.

Előzmény: martonmany (63331)
martonmany Creative Commons License 2013.08.05 0 0 63331

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, ha az s100 skodámba szeretnék favorit/felicia motort, akkor mennyire szükséges előre tenni a hűtőt és kivágni a homlokfalat?
Nem tuningolnám csak autózhatóbbá szeretném tenni, a cél az lenne hogy autópályán ne kelljen kinyomni a szemét hogy menjen 110-et, de az elejét nem szeretném szétvágni, mert úgy tetszik ahogy gyárilag ki van találva. Nem lenne így gond a hűtéssel?

Üdv: Atesz

Lalajoss Creative Commons License 2013.07.09 0 0 63330

hat probaltuk a magasabb elogyujtast is de ugy nem volt jo erotlen volt a motor 

a karbik bevanak orazva

gyujtast most meg nem cserelek mert be akarom rakni a 1.6 wv motrot

Előzmény: n arpi (63329)
n arpi Creative Commons License 2013.07.08 0 0 63329

Na az ugy ahogy van sz@r.Bocsi.Nem tudom mekora tengely a mociban illetve mekkora a suritesi viszony,de alap elogyujtas alapjaraton min 15,de inkabb 20.Es max elogyujtas kb 5000 terhelesen 30-33 fok. De terhelesre a vakum vegyen el kb 7-8 fokot es a ropsujos gyujtast alisd ugy hogy max 15 fokot huzzon ra.   (rugofeszites es a rahuzas szabajzasa.

 

ha nem csorog most igy be a 40el akkor meg emelhetenel suritesi viszonyt.Egy kihegyezzet motor nagyon igenyli a pontos gyujtast es ne legyen ugralas a gyujtasban(ne lotyogjenek a gyujtas eloszto ilesztesei)  A vakumot kotelezoen mind a 4 hengertol osze kell szedni es nem egyrol,mert ugy ugral a gyujtas.

Előzmény: Lalajoss (63328)
Lalajoss Creative Commons License 2013.07.08 0 0 63328

koszi az infot

hat most csinaltunk egy olyat h 1visszabb vetunk a keverekbol picit (egyik par karbinak a gyertyai feketek voltak... mostmar szep teglaszinu)

2bealitottuk a gyujtast 7 fok alapon most

3meg a gaz kabel nagyon feszes volt be olajaztam h szepen csuszon...

most huvosebbek is vanak igaz de jol megy viszont nagyon elmegy az elogyujtas fordulatnal 3000 nel mar valami 40fokon van...

 

Előzmény: n arpi (63326)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.06 0 0 63327

Hali.

Keresnék rugókovácsot Szekszárd, Baja, Pécs környékén.Nem tudna egyet valaki?

Köszi.

n arpi Creative Commons License 2013.07.04 0 0 63326

A karbikban a keverek kepzest az ugynevezet keveroszarban vegzi ami alol benzinfuvoka kozepen keverocso(kis jukak vannak rajta) es felul a feklevego fuvoka,ez nagy sebessegnel fekezi a beszivot benzint,minel nagyobb annal jobban.A solexben nem tudom a pontos hejezkedeset,de a dellortoban es weberben felul a legnagyobik fuvoka.

Nekedis egy torokhoz 3 fuvoka tartozik.1a legkisebb az alapjarati fuvoka(atlagban 50-60as)

2.benzinfuvoka kozepes meret ez 120-150ig torok meretol fugoen.

3.feklevego fuvoka.szamszeruen ez a legnagyobb,150-200kozott atlagban.

 

Előzmény: Lalajoss (63325)
Lalajoss Creative Commons License 2013.07.03 0 0 63325

feklevego fuvoka lehet ha tudom miaz csak en masneven ismerem... :P szoval hol talalom es mi az ? :)

Előzmény: n arpi (63324)
n arpi Creative Commons License 2013.07.03 0 0 63324

Egyertelmu hogy tuldusul a keverek a nagy melegben.ezzek a karbik nagy gyengepontja a homerseklet valtozas.Gyarilag beszivot levego termosztatal szereltek oket;vagyis telen a kipufogocsonkrol szivta a levegot,mig nyaron valahozna kulsolevegot sziv.

1: probald meg nem a motorterbol szivot levegovel ettetni.

2: kisebb fuvokak alkalmazas,vagy ha nem all lehetoseg,kisebb benzinszint a karbiba.

3: nagyobb hoerteku gyertyak alkalmazasa.

 

Nekem is volt problemam nyaron az erotlenseg miatt mert a motorterben 60-70fok volt a huto miatt,igy a szep direktlevegoszuromet egy nagy csovel es legeoszurovel kellet orvoslni.

 

Mint tugyuk a benzinmotoroknak az ideallis mukodesi homersekletuk a 18-20c fok lenne.

ez allatt tul dusitjuk az ideallistol,mig felette el szegenyitsuk ami ugy teljesitemnyvesztest is eredmenyez.

 

Mivel neked nagy fordulaton jelenkezik igy alternativa lenne a feklevego fuvoka novelese legalabb 0.10 zel vagy 0.20  (tehat 170rol 180-190re.)

Előzmény: Lalajoss (63320)
n arpi Creative Commons License 2013.07.03 0 0 63323

udv.Eloszor allo weber,majd fekvo 40es dellortok voltak.papas jaras mellett a fekvok meg kevesebbet ettek mint az egy karbi,de ehhez nagyon preciz beallitas szukseges.a nagykarbik utcan 90%ban csak az alapjarati fuvokan keresztul mukodnek.A megfelelo beallitashoz szukseg van Co merore.Ajanlott 1.5-3 tartomany kozze beloni,ugy alapjaraton mint fordulaton.alapjaraton a Co csavarokal,emelt fordulaton az alapjarati fuvokan keresztul mukodik.Csak fulre belove 10L volt siman.

A nagykarbik gyengelye a homersekletvaltozas,en is ezzert valtottam injektora.

Utcara javasolt 30as szukito.nagyobal lent gyenegebb lesz.

Előzmény: USA-modell (63321)
USA-modell Creative Commons License 2013.07.02 0 0 63322

Szerintem az a gond, hogy elgozosodik a benzinaz uszohazban, vagyis elparolog a nagy meleg hatasara.

Nekem a motorommal voltak ilyen gondok regen.

Ha a dolog fokozodik pl varosban, vagy dugoban araszolaskor, de aranylag javul orszaguton, akkor szinte biztos hogy ez a gond. Atfuvokazas es azokhoz hozzaallitani a karbit, ez jelenthet megoldast.

Előzmény: Lalajoss (63320)
USA-modell Creative Commons License 2013.07.02 0 0 63321

Szia Arpi!

Milyen karbival hajtottad? Fogyasztasban hogy all meg?

 

Nekem van otthon egy dupla delllortom, azt tervezem felapplikalni, kivancs vagyok, azzal mennyit fogyasztana.

Persze tudom, valamit, valamiert, ezzel a szettel eleg fickos is lenne.

Előzmény: n arpi (63315)
Lalajoss Creative Commons License 2013.07.02 0 0 63320

sziasztok

van nekem egz nagyon nagy problemam amit nem tudok orvosolni

megpedig arol van szo:

a solex karbik egesz telen hihetetlenul jol mukodtek meg tavaszal is most h melegedik fel az ido nem akar meni mintha maradna benzin nelkul csak horog

edig 4000 nel kezdet igaazabol huzni most itt csak dadog es nem megy

jahh hideg motornal megy jol 60c ahogz haladja ugz kezd ez a problema jelentkezni

kerlek segitsetek

elore is koszonom

n arpi Creative Commons License 2013.06.21 0 0 63319

Nem sajna,de egy foto sokat mutattna,de most azzert nem szednem szet a kocsit.Vegy egy regi rosz tengelyt es vagd le a veget,furasd vegig a kozepet esztergan es egy hosszu ekel huzd osze az egeszet.

Előzmény: lTommyl (63318)
lTommyl Creative Commons License 2013.06.20 0 0 63318

Tudnál készíteni egy egyszerűbb rajzot a te megoldásodról? Nagyjából értem amint írsz, csak a félreértés elkerülése miatt. :)

Előzmény: n arpi (63317)
n arpi Creative Commons License 2013.06.15 0 0 63317

Van 2 mod is amit en mar latam,az egyik amit en talatam ki es mar tobb tiz ezzer km megtetelevel sincs gond.Leirni kicsit nehez mint le rajzolni.Lenyeg hogy esztergajosnal keszitettel egy tengelytoldatot ami akora kulso atmeroju mint a tengelyvege,de az egyik vegen van egy 5mm vall,ez a tavolito lanzkerek es a kisfogaskerek kozott,kozepe megy tizes juk es egy hosszu csavaral oszehuzva.(kisfogaskerek,toldat es a regi tengely) kozzote ek hogy ne tugyon elfordulni.A keto kozoti csavorodast meg gatolando.A lanckerek a tengelyhez kepest fontos hogy hogy all.(ez ugye marad a gyari) a kisfogaskerek a tengelhez kepest csak ne tugyon elfordulni,mindegy hol van az ek,vagy milyen szogben all.

A masik hasonlo csak azt Szuromitol latam,de ott nincs vall,csak egy mint egy tengelyveg es benne ekpalya mint a gyarin.(majd nem olyan mint egy huszas tengelyveg levagva,kozepen meg kifurva 10esre es egy hosszu csavar.(erdemes menetrogzito ragasztot hasznalni,hogy idovel le ne lazuljon,DE  Nem jelemzo).

Előzmény: lTommyl (63316)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!