Keresés

Részletes keresés

zsambozsa Creative Commons License 2007.07.17 0 0 2425

Helló.

 

Ha valaki tud segíteni írja már le ,hogy lehet megcsinálni a netet mobilon keresztül.

zsambozsa Creative Commons License 2007.07.17 0 0 2424

Helló.

 

Ha valaki tud segíteni írja már le ,hogy lehet megcsinálni a netet mobilon keresztül.

gerion Creative Commons License 2007.07.17 0 0 2423
Tegnap voltam a debreceni új Vodafone képviseletnél. Nagy üzlethelység, modern, nagystílűen tágas design, halk zene, LCD TV-ken futó reklámspotok, minden. A hatalmas térben azonban mindössze 5 darab ügyfélfogadó pult, plusz sorszámosztó gép a bejáratnál. Csigalassan haladó számok, a komótos munkatempó és a körmönfont adminisztráció, papírok sokasága miatt egy-egy kliens 10 percig is tart, mire jöhet a következő.
Az üzlethelyiségben simán elférne 15 asztal is, de nekik a grandiózus körítés mellé csak 5 tellett. Nagyon rossz élmény volt ott malmozni 1.5 órát. :(

G.
fz70 Creative Commons License 2007.07.09 0 0 2422
Per? Komolyan benne vagyok... Már csak azért is, mert egyébként is ott tart a dolog... A GVH-nál ma jártam, holnap NHH, utána jöhet a bíróság! KOMOLYAN!!!
Előzmény: MZ5 (2420)
vargaur Creative Commons License 2007.07.08 0 0 2421
Üdv Hogy van ez a kaució? Egyszer tőlem is kérni akartak. A meglevő előfizetés mellé még másikat akartam, de telefont nem vettem volna. Akkor a boltban azt tanácsolták, várjak egy kicsit, mert ha 3 hónapnál régebbi előfizető vagyok, és nincs tartozásom akkor nem kérhetnek kauciót. És lőn, előtte kb 1 hónappal még kértek volna vagy 20 ezret, utánna mikor meglett a 3 hónap simán megkötötték. V
Előzmény: MZ5 (2419)
MZ5 Creative Commons License 2007.07.07 0 0 2420
Ezzel eggyütt tudok érteni:
gusztustalan és megalázó
simán beszállnék egy kis lóvéval mondjuk ha egy közös pert össze akarna valaki hozni,bár látszólag reménytelen,de volt már ilyen több ,kocsi,vagy szülő nők,vagy BM dolgozók stb ügyében.
A fogyasztóvédelemmel is igen jóba lehetnek.
Lehet hogy ez a sok jellemtelenül elkért kauciónak sincs semmi alapja,lehet hogy jogosulatlan péntzintézeti tevékenység ?
Talán egy jó ügyvéd csoport....
Előzmény: russel10 (2406)
MZ5 Creative Commons License 2007.07.07 0 0 2419
Ilyes,it csináltak velem is szemét tetü banda.
Két előfizetés mellett még kauciózhatnak.A szerződés megkötésekorr meg nem mondják ,ha most nem veszel készüléket csak három hónap mulva vehetsz .Behányok tőlük.
Siralmas,hogy két előfizetés mellett nem vehetek náluk az előfizetéses áron telefont .
Dögöljenek meg.Ennyi.
Előzmény: vargaur (2407)
C9H13NO3 Creative Commons License 2007.06.15 0 0 2418
Oké, köszi. Én ezzel eddig is tisztában voltam :-) A gond az, hogy egy napon került feltöltésre két azonos tarifájú vitamaxos SIM kártya (mindkét kártya több, mint 5 éve használatban van már, szinte egy időben lett vásárolva). Az egyiknél valóban egy év az egyenlegfelhasználási idő, míg a másiknál már másodszorra 90 nap és jóformán csak tolom rá a fix pénzösszeget, mintha előfizető lennék (a két kártya közül csak az egyik az enyém, mielőtt javasolná valaki, hogy akkor szüntessem meg a 3 hónapos nyomorék kártyát :-))
Előzmény: VonBraun (2417)
VonBraun Creative Commons License 2007.06.15 0 0 2417
Ihol ni:

A B rész 8. pontjának „b.” bekezdése a következők szerint módosul: a 3000 Ft
értékű Feltöltőkártya egyenleg-felhasználási ideje 90 napról 365 napra
módosul. A 7000 Ft értékű feltöltőkártya egyenleg-felhasználási ideje 180
napról 365 napra módosul.

A B rész 9. pontjának „a.” bekezdése a következők szerint módosul: a 3000 Ft
értékű feltöltés egyenleg-felhasználási ideje 90 napról 365 napra módosul. Az
5000 Ft értékű feltöltés egyenleg-felhasználási ideje 180 napról 365 napra
módosul. A 7500 Ft értékű feltöltés egyenleg-felhasználási ideje 180 napról 365
napra módosul.

A B rész 9.2. pontjának „a.” bekezdése a következők szerint módosul: a 3000 Ft
értékű feltöltés egyenleg-felhasználási ideje 90 napról 365 napra módosul. Az
5000 Ft értékű feltöltés egyenleg-felhasználási ideje 180 napról 365 napra
módosul. A 7000 Ft értékű feltöltés egyenleg-felhasználási ideje 180 napról 365
napra módosul.


stb stb
VonBraun Creative Commons License 2007.06.15 0 0 2416
Most változott éppen, pontosan nem tudom megmondani, azt hiszem elsejével..? Te pont úgy tölthettél, hogy közben volt az egyenlegfelhasználási idő egy évre növelése. Csak olvastam róla egyébként, én már nem élek e _remek_ szolgáltató _remek_ szolgáltatásával.
Előzmény: C9H13NO3 (2415)
C9H13NO3 Creative Commons License 2007.06.15 0 0 2415

Vitamax kártyás telefonom van jó pár éve. Az utóbbi két feltöltésnél az egyenlegfelhasználási időt 3-3 hónapban jelölte meg a szolgáltató. Ez régebben egy év volt. ATM-nél szoktam feltölteni. A furcsa, hogy ugyanarról a bankkártyáról egy másik, szintén vodás vitamaxos telefont is feltöltöttem, annál már 1 év volt az egyenlegfelhasználás. Szóval ez mi akar lenni, negatív diszkrimináció?!? :-)

Való igaz, hogy elég keveset használom a telefonom, de pont ezért döntöttem a feltöltőkártyánál és nem előfizető vagyok. De így is 3 havonta töltögethetem a r*hadt kártyámat, amin csak gyűlik a pénz és még csak nem is kamatozik :-))

bopat Creative Commons License 2007.05.30 0 0 2414
Na ezt próbálja meg bármelyik szolgáltató Szlovákiában. Be is fuccsolna.
Ajánlom figyelmetekbe a következő oldalakat
különös tekintettel az 1 Sk s telefonokra...


OrangeT Mobile
Előzmény: Destroyah (2410)
fz70 Creative Commons License 2007.05.29 0 0 2413
Amúgy meg keresek mindenkit, aki szeretne ügyes-bajos dolgával esetleg bírósághoz is fordulni a csodafone ellenében... Sok lúd legyőzni csúnya nagy disznóállatot :)
fz70 Creative Commons License 2007.05.29 0 0 2412
Kicsit hosszú, de érdemes belenézni, mert pont arról szól sztem, hogy a csodafone miként játszik az előfizetőivel...

http://www.nhh.hu/dokumentum.php?cid=11913
Előzmény: russel10 (2406)
sonran Creative Commons License 2007.05.28 0 0 2411
Rendőrségen kell feljelentést tenni hogy ha ilyet tapasztalsz és a feljelentéssel bemenni egy márkaképviseletbe.
Ilyen csak akkor lehet egyébként, ha ellopták az irataidat és visszaéltek vele. Egyébként csak Te köthettél előfizetést. :)
Előzmény: Aureus1 (2409)
Destroyah Creative Commons License 2007.03.27 0 0 2410

Hi!

 

Ma hoztuk el a cég 8db új előfizetését telefonokkal...

9 db rugalmast kértek/ készülék>>> mint kaució

 

ezt 3 hónap múlva jóváírják, vagy visszaadják...

Aureus1 Creative Commons License 2007.03.01 0 0 2409

Sziasztok, segítség kellene!!

Vodafonnál dolgozót keresnék! Hogy tudok annak utána nézni, hogy egy 70-es mobil a tudtom nélkül az én nevem alatt fut??

aas Creative Commons License 2007.02.28 0 0 2408

Gondoltam feltelepítem az ingyenesen használható e-SMS programot az új Office 2007-re... Nem sikerült. Hiába, nem volt még olyan rég Office 98, úgy elszalad az a 9 év...

 

 

vargaur Creative Commons License 2007.02.02 0 0 2407

Hali

Tanulságos történet.

 

Nekem is volt pár furcsa tapasztalatom.

 

Előfizetéses szerződést kötöttem, minden simán lezajlott, nem kértek semmi kauciót, igaz nem vettem telefont.

Rá kb. 2 hónapra megjelent a házimobil tarifa, gondoltam ez kell nekem.

Na de itt már jött a meglepetés, kaució kelett volna vagy 20 ezer.

Felmerült a kérdés, miért?

Eddig rendszeresen fizettem, mi történt hogy 2 hónap után leromlott a hitelképességem.

Éredklődtem, de csak himeltek-hámoltak.

Állitólag valami program állapitja meg, na de miből?

Egy "vadidegennek" megadják kaució nélkü, 2 hónap után meg kérnek?

Na mindegy a megoldás az lett, hogy a meglevőt áttettem a házimobilra, vártam 1 hónapot és kötöttem az ujabbat, ugyan is 3 hónapos gond nélküli előfizetés után nem kérhetnek kauciót a kövekezőre.

 

V

 

Előzmény: russel10 (2406)
russel10 Creative Commons License 2007.02.01 0 0 2406
 

A Vodafone szolgáltatásával kapcsolatban mesélnék én is (hosszú leszek). Azzal a szolgáltatással és azzal az ügyfélkezeléssel kapcsolatban amit ők a honlapjukon egyébként világszerte kiváló” jellemzéssel illetnek.

 

Olvastam itt alább, hogy 80 ezret elkérnek egy szerződéskötésére csak úgy. Ismerős, és gusztustalan. Én 2002-ben kötöttem szerződést mint magánszemély, majd ezt 2004-ben bővítettem még egy előfizetéssel és a két számot az akkori cégem nevére irattam. Mindkét alkalommal elkértek extra 40 ezret. Még másodszorra is, pedig 2 év rendes és tisztességes számlafizetés után további 2 évet írtam alá. Mindkét alkalom meglepő volt, mert a másik szolgáltatók ilyet nem kértek, pedig azoknál is eltöltöttem 4-4 évet.  Ráadásul a kezdeti időszakban tapasztalt gyengeségek, amik a rendszerüket jellemezték - mobil internet használhatatlansága, térerőproblémák, stb – nem éppen azt támasztották alá, hogy ide csak az olyan PRÉMIUM ügyfeleket várják, akik be tudják csengetni a 40 ezret. Egyszóval volt egy olyan szaga az egésznek, hogy „ide barátom nem mindenki kerülhet ám be!” Emlékszem az ügyfélszolgálatos meg is mondta: „csak akkor köt Önnel szerződést a Vodafone, ha most be tud fizetni 40 ezret.” Hát azért ez nem semmi, gondoltam. Örüljek hogy egyáltalán szóba áll velem a nagy Vodafone és persze örüljek hogy nekik fizethetek havonta. Vicces.

 

Persze fizettem, de 2006 decemberében történt valami, ami –szerencsére- szakításra kényszerített ezzel az önelégült, pénzsóhár, gusztustalan bandával.

 

2006 novemberétől az új cégemmel kapcsolatban kisebb megszakításokkal külföldön tartózkodtam egészen január elejéig. Terveztem, amint hazajövök az előfizetéseket átviszem a régiből az új cégbe, illetve bővítem azokat és új készülékeket is vásárolok a régiek helyett. Mindezt –bár ez végül is utólag szerencsésnek mondható- „kiváló ügyfélszolgálatuk”-nak hála, sikeresen kivertem a fejemből.

 

December 19-én külföldi tartózkodásom alatt felhívott a forgalomfigyelő(?) szolgálatuk, hogy a roaming költségek miatt a számlám összege megemelkedett, ezért hóközi befizetést kérnek (45.000,-Ft). Közölték, hogy 29-ig ezt be kell fizetni és elfaxolni egy bizonyos számra a feladóvevényt. Én mondtam, hogy bocsi de nem vagyok otthon és ez kissé nehéz lesz, de ha ez a gond ám legyen, küldjék és én majd szólok haza, hogy fizessék be és faxolják el. Persze nem esett igazán jól a dolog, volt benne egy jó adag megalázottság, hiszen mégis: már több, mint 4 éve vagyok vodafone-os és eddig is mindent befizettem, miért gondolják, hogy ezt nem fogom??? De ezután jött a fekete leves.

 

Hosszú percek és súlyos forintok után –ne feledjük roaming és én fizetek a hívásért-  informáltak, hogy onnantól csupán 10 ezer Forintos keret áll rendelkezésemre, utána korlátozni fogják a szolgáltatást, azaz pl. letiltják kimenő hívásaimat! Természetesen az ügyfélszolgálatos is a szerényen meghatározott keretemet használta fel, hogy mindezt közölje velem. Így ott álltam az EU közepén, kezemben egy magát legnagyobbnak nevező világcég telefonjával bekorlátozva és remegve attól, hogy a bejövő hívásaim szép lassan lemerítik a méltányosan és nagyvonalúan megadott kb. 40(!) Euro-s keretet, miután megszűnik minden kapcsolatom a családommal, cégemmel. Mindez 2006-ban egy céges előfizetéssel a Vodafone-nál.

 

Persze bepöccentem és kikértem magamnak, hogy ennyi év tisztességes számlafizetése után sz@ros kb. 180 Euronak megfelelő összeg miatt szórakoznak velem. Persze az ügyintéző hivatkozott az általános szerződési feltételek ilyen-olyan pontjaira, de akkor is: azt sosem gondoltam volna, hogy 4 év hűséges előfizetés után ilyen gusztustalan és megalázó eljárásban részesítenek.

 

A történethez hozzátartozik, hogy a karácsonyi ünnepek alatt voltam kénytelen mindezt elintézni, ami szintén nem ment zökkenőmentesen. A Voda által küldött csekk természetesen a dec. 19-i héten nem érkezett meg. Ezért ezt itthon nem tudta feladni az, akit megbíztam vele. Persze őt kintről drágán és a 10 ezer Forintos keret terhére hívtam csak ez miatt: 300 Ft/perc áron! Holott azt ígérték azonnal kiküldik a csekket. Ez a legrosszabb esetben is két nap ugye a postán. Jött ellenben egy teljesen más csekk kb 18 ezer Ft-os. Azt gondoltam összevonom a 45.000,- Forinttal és azt otthonról elektronikus banki megbízással teljesítem a cégem számlájáról. Mivel az ünnepek után még az első munkanap előtt újra külföldre kellett utaznom, nem volt más elintézési mód, csak karácsonykor, mikor máskor is intéz ilyen ügyeket az ember, nem igaz? Karácsonyi ajándék a Vodafone-tól. Köszönöm. A 29-i határidő pedig ott volt a nyakamban és nekem működő telefon kellett. 

 

Azonban még jó, hogy felhívtam az ügyfélszolgálatukat, ahol közölték 50 ezer Forint alatt kell legyen az utalás összege, különben nem fogadja el azt a BEHAJTÁSI CSOPORT! Micsoda??? Behajtási csoport? Na ez volt a korona az ügyön. Nos ez egy európai és világcéghez méltó eljárás? Még a számlámat sem tudom rendezni egy rohadt átutalással? Továbbá egy magát hangsúlyozottan világcégnek valló cég, mint a Vodafone -aki több millió előfizetővel rendelkezik- ma Európában, az Európai Unióban csupán kb. 180(!) Eurónak megfelelő összeg miatt a -ráadásul a köztudatban igen rosszul csengő- behajtási osztályára teszi át egy alapvetően teljesen normális, a szolgáltatás használatából adódó és annak megfelelően keletkezett havidíjjal kapcsolatos befizetés ügyintézését? Ez tényleg vicc és akkor megfogadtam, nincs szükségem egy olyan szolgáltatóra, aki a régi rendszerekből ismerős bürokratikus és megalázó eljárás részesévé akar tenni.

 

Mindez egy normális és a számláját tisztességesen fizető nem új előfizető szemében megbocsáthatatlan. Sajnos ez nem vall semmiféle ügyfélcentrikus gondolkodásmódra, kiváltképp nem „kiváló” jelzőkkel megilletett ügyfélszolgálatra. Az Vodafone csak azt felejti el, hogy azért létezik mert léteznek ügyfelek. Valószínű azonban, hogy az elégedett jelzővel illetett ügyfelekre nincs nagy igényük, ellenkező esetben talán az ilyen eseteket is a helyükön kezelnék és nem zaklatnák az amúgy normálisan fizető ügyfeleiket a mindennapjaikban. De főleg nem akkor, amikor azok valamilyen formában korlátozva vannak, pl. külföldön tartózkodnak.

No meg persze megkérdezhetném, akkor mi a franc a különbség az előfizetés, meg a vitamax között? Semmi. Miért fizetek előre havi díjat? Azért, hogy aztán külföldön vitamaxra alacsonyodjon le az előfizetéses kártyám? Menjenek a fenébe.

 

Persze elutaltam a 46 ezret elektronikusan és megkértem valakit hogy a héten adja fel csekken a 18 ezret. Aztán a kinyomtatott banki igazolást és a feladóvevényt elfaxolta a Vodafone-hoz és felhívta a BEHAJTÁSI CSOPORTOT (ugye), biztosan megkapták-e és legyenek olyan kedvesek törölni a korlátozásokat. Erre ráadásul még pökhendiek és barátságtalanok is voltak. Hát milyenek is lettek volna, hiszen be kellett hajtaniuk azt a pénzt amit én el szándékoztam lopni tőlük, nem igaz? Besz@rás…

 

Szomorú ugyanakkor belegondolni, hogy az ügyfél is csak addig ügyfél amíg el nem kötelezi magát, utána pedig nem néznek ki mást belőle, csak hogy lopni, csalni akar, illetve nem akarja kifizetni a számláját. Erre tökéletes példával szolgált a fenti „kiváló” ügyfélkezelési eljárás. Abba bele sem merek gondolni, hogy mi történik azzal a szerencsétlen Vodafone előfizetővel, akit esetleg egy hosszabb külföldi nyaralás során fenyegetnek meg hasonlóan a Vodafone amúgy „kiváló” ügyfélszolgálatosai és kerül rögtön a behajtási csoportjuk oroszlánketrecébe az illető.

 

Arra, ha valaki nem fizeti számláját azt gondolom léteznek más típusú megoldások, de összekeverni az olyan és a normális ügyfeleket, szerintem helytelen és helyből rosszul kezelt dolog. A Vodafone is csak egy szolgáltató a sok közül és szerencsére nem az egyetlen szolgáltató, így aztán az ügyfél is dönthet arról, kíván-e egy ilyen cégnek továbbra is fizetni.

 

Volt szerencsém a 90-es évek közepétől 4-4 évet eltölteni az akkori Westel900 és a Pannon cégeknél is, ahol szintén jelentős külföldi roaming költségeim voltak –2 hét alatt több, mint 100 ezer Ft- mégsem hívott és zaklatott senki sem azzal, hogy vacak pár tízezer Forintot fizessek be soron kívül. Hazajöttem, megkaptam a számlát és befizettem.

 

Szóval alig vártam, hogy újra itthon legyek és a karácsonyi ajándékukat én is viszonozzam valamivel. Azonnali hatállyal felmondtam a céges szerződésemet két előfizetésre vonatkozóan. Persze tudom, ez nem nagy érvágás a vodának, de a szerencsétlenek azt nem tudták(?), hogy vannak még további egyéni előfizetéseink is náluk –még további három-, ezért a már felmondott előfizetéseken túl a másik hármat is lemondjuk, így hirtelen 5 előfizetéssel lesznek szegényebbek. Arról  nem is beszélve, hogy –mint az elején írtam- az új cégemre akartam újabb előfizetéseket és készülékeket vásárolni. Ezt is elbukták. No meg azt is, hogy azóta sikerült meggyőznöm egy-két partnercéget –miután elmeséltem nekik a sztorit- hogy ők is mondják le az előfizetéseiket. Ennyit biztosan megért az a 46 ezer Ft. Ők tudják.

 

Persze később felhívtak a központból, hogy miért mondtam fel a szerződést és hogy tehetnek-e valamit, hogy meggondoljam magam. Most erre mit mondjak? Talán előbb kellett volna gondolkodni. Nem akartam mondani szegénynek, aki felhívott –ő tényleg kedves volt- hogy mit üzenek annak a sok f@szkalap managernek, akik kitalálták ezt a megalázós pénzbehajtósdit. A minimum hogy tanuljanak egy kis ügyfélkezelést a gyakorlatban is. A fősulin ilyet nem tanítanak, ezt sajnos lent kell kezdeni a gyakorlatban.

 

Legutoljára: érdekes, a másik mobilcég ahová átmentem és vásároltam több előfizetést és telefonokat, nem kért semmilyen 40 vagy 80 ezer Ft-ot, hogy egyáltalán szóba álljanak velem. Milyen érdekes…

 

No more Vodafone.
Pachet Creative Commons License 2007.01.19 0 0 2405
Köszi a segítsléget :)
Pachet Creative Commons License 2007.01.19 0 0 2404

Ott nekem azt mondták, hogy az elutasító választ a rendszer három hónapig őrzi meg :) Mondjuk furi, mert egyik barátnőm pl. egyetemista, 0 Ft a jövedelme, mégis 20 000-et ítéltek csak neki. Szóval én is egyre jobban amellett vagyok, hogy véletlenszerűen adják ki a dologt.

Vagy talán az lehetett, h a párom még tavaly egyszer lekérdeztette, akkor 20 ezret kellett volna csengetnie, amit akkor nem akart. Biztos megjegyezte a rendszer és ezért? :)))

Előzmény: Mr. 0 (2402)
Mr. 0 Creative Commons License 2007.01.17 0 0 2403
ZooLee válasz | megnéz | könyvjelző 2005.08.15 07:46:42 (2182)

Marha egyszerű, valószínűleg a véletleszám-generátoruk átfordult nálad a "nem" tartományba... Ha visszaolvasol, olyan hozzászólást is találsz, ahol több éves, náluk lévő előfizetéssel rendelkező ügyfél csak több tízezer forintos letéttel hozhatott volna el "70 ft-os akciós" készüléket... A hozzászólások alapján nagyon úgy tűnik, hogy valóban összevissza adják ki az előfizetéseket...

ZooLee

Előzmény: Cicabugyi (2173)
Előzmény: Pachet (2400)
Mr. 0 Creative Commons License 2007.01.17 0 0 2402
Szerintem ne aggódj, bizonyos számú elutasítottnak kell lennie. Próbáld meg két hét múlva.
Előzmény: Pachet (2400)
fz70 Creative Commons License 2007.01.17 0 0 2401
Nem pusztán elvi kérdésről beszélek, bár egyetértek azzal is. LOPÁSRÓL beszélek, mert ha (és most ezzel a közhellyel kell éljek) Téged kapnak rajta, hogy lenyúltál mondjuk 50 000 Ft-ot, akkor biztos hogy meghurcolnak. De az, hogy egy úgynevezett "multi" teszi ezt éveken keresztül kicsiben, de a végösszeg mégis 100 milliós nagyságrend, az azért elég fura...
Előzmény: Törölt nick (2399)
Pachet Creative Commons License 2007.01.17 0 0 2400

Sziasztok!

 

Tegnap próbáltunk előfizetéssel telefont vásárolni a vodánál. Szépen megvártuk míg kidobja az összeget, amit ugye a telefon árán felül le kell perkálni. Hát majdnem hanyatt estünk. A 20 000 Ft os telefon mellé simán elkértek volna még 80 000-et. Néztünk nagy bambán, hogy mire fel? A hapi végigkérdezgette, h nincs e kifizetetlen bankkölcsönünk, nem vagyunk-e fekete listán stb. De semmilyen tartozásunk nincs. Ő azt mondta, hogy a központban meg tudják mondani, hog miért ennyi, de ott sem tudták. A kérdésem az, hogy szerintetek mi alapján bírálják el ezt az összeget? Lehet h van valamilyen tartozásunk, amiről nem tudunk? Ennek honnan lehetne utána nézni?

 

Köszi

Törölt nick Creative Commons License 2007.01.12 0 0 2399

Elfogadom, mert ezek a dolgok nálam is elvi kérdés kategoriába tartoznak.

 

DE!

 

Leírtam, hogy tudod kivédeni, hiszen felesleges magadnak gyártani a problémát, van abból elég bőven. Töltsél fel időben, már amennyiben megteheteted.

 

Évekig Westel előfizető voltam, néha még ma is azon kapom magam, hogy átgondolom lehet-e ilyenkor telefonálni (náluk még mindig van 120 Ft-os percdíj). Igenis a Vodafone megjelenése törte le az árakat.

Magam részéről kifejezetten jónak találom a feltöltős csomagjaikat, viszont csak és kizárólag telefonálok és sms-t küldök.

 

Amit igazi gáznak érzek az az Ügyfélszolgálat, na az egy kalap szar.

Előzmény: fz70 (2397)
Mr. 0 Creative Commons License 2007.01.12 0 0 2398

Másmilyen lenyúlás nem menti a Vodafonet. Erre akartam kilyukadni.

 Ez a

- Lopott a Pisti! 

- De lopott a Jani is! -válaszolt  Pisti.

mentalitás nem elfogadható a számomra. Ha neked az, a lelked rajta. Nem mindenki beletörődős típus.

Előzmény: Törölt nick (2393)
fz70 Creative Commons License 2007.01.12 0 0 2397
Elbagatellizálhatod, de nincs igazad... Mert más az, ha passzívan nem tehetsz valamiről, mint amikor aktívan teszel rosszat. Vagyis, ahogy Te említetted, fogkrémes tubus, kontra a Te pénzed lenyúlása. Még ha csak "34 Ft"-ról van is szó.
De pont arra próbáltam célozni, hogy nagyon sokszor "34 Ft"-ról van szó. És kövezz meg érte, de ez engem zavar...
Előzmény: Törölt nick (2396)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.12 0 0 2396

Hát igen, ezek komoly érvek és egyben kimerítő módon válaszolnak a 2389-2391. számú hozzászolásokra.

 

További - hasonlóan penge - riposzt javaslatom számodra:

 

- Kurva anyád z967!

Előzmény: Mr. 0 (2395)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!