Valszeg csak öreg már a foncsor.
Két lehetőség van:
1 - el kell vinni újra foncsoroztatni (az Üllői út végén csinálnak ilyet olyan 2 ropi/darab áron asszem)
2 - venni kell új lámpát
Mivel a második lehetőség a jelen esetben szinte pont annyiba kerül, mint az első, ezért inkább az új lámpát javallanám.
Nézz ki a Depo-ból egy bogár alkatrész kereskedőt és vegyél két H4-es bogár lámpát (3-4 ezer/db) ugyanis a Golf I-ben bogár lámpa van. Belemegy még a Trabant lámpa is, de azt azért még se kéne...
Új vagyok! Az előzőeket elolvastam és az én izzóim se voltak jobbak mint egy gyertya.
Amit tehetsz: Relével kell vezérelni!
Ha megméred az izzóra jutó feszültséget az elég meglepő értékeket is mutathat. Nálam pl: ha 12V van az aksin akkor az izzón csak 9V!!!
Én módosítottam itt ott:
Veszel két 12V-os relét és némi jó minőségű vezetéket ami bírja az áramot! Nekem 2.5mm2 -es van.
Most csak a városit mondom!
Az aksiból rákötöd a 12V-ot biztin külön keresztül (nem fontos) a relé vezérelt lábára és a másikról az izzóra (mind a kettőre ,mert a relé bírja és úgyis egyszerre kell a kettő. A negatívot is érdemes kicserélni.
A relé vezérlő pólusait a testre és az eredeti izzó vezetékére kell kötni (ami csak 9v volt terhelés mellett ,de a relének simán elég lenne akár az is (de hát ugye úgy már nincs terhelve)).
A másik relét ugyanígy kell csak a fényszóróra kell kötni meg annak a vezetékére.
Így:
-Világít mint állat mer 12v-ot kap
-Tehermentesíti a kormánykapcsolót így nem sül be
-És a vészvillogó is jól tud így is működni mert akkor mind2 relé meghúz és ez jó
Kérdésem az volna, hogy milyen fényszórót érdemes tenni a gyári helyére, mert mint köztudomásu a régi I-esek lámpája annyit világít mint 1 zárlatos szentjánosbogár. Gondolok itt arra hogy van-e másik tipus vagy valami ami gond nélkül belepasszol a régi helyére, és fényt is ad.
1500 Diesel Volkswagen motort keresek!!!!!!!!4
Motorszám: CK
(de ez nem anníyira fontos, de jó lenne ha egyezne)
Bp. környékiek előnyben!!!!
Készpénzzel fizetek, feltételem, hogy a motort ki tudjam próbálni!
E-mail: sirkan@vipmail.hu
Minél hamarabb jelentkezzen akinek van mert sürgős.
Hali !Az 1,6Des az 1,6td kozott van kulombseg a blokknal(dugattyuhutofuvoka)es az adagolonal is.Ezekre figyelj oda mielott atalakitasz.Ha tobbet akarsz tudni irj a gell23@freemail.hu-ra
Helló!
SEGÍTSÉG kéne! Van egy 1-es Golfom 1.6D 1979-es, és szeretnék bele valami elég izmos, de mégsem túl drága turbót rakni. Tudnátok segíteni hogy hol nézhetek utána ennek az interneten, vagy az is jo lenne ha ajánnlanátok valami konkrét cuccost...
Előre is köszöböm, várom válaszotokat...
E-mailben is jó lessz...
Hali Golfozók!
Néhány napja vettem egy 1,3-as benzines I-es Golfot. Tudnátok bele valami olajat ajánlani? Az előző tulaj (egy kollega)kb. 5000 km-el ezelőtt cserélte az olajat.
Előre is köszi!
Üdv Mani
"milyen a futóműve, mekkora a kényelmesen tartható utazótempó, gyakran előforduló hibák, stb"
futomuve, mittomen.
utazotempo autopalyan 110. onnan, ha kell, meg gyorsul, de az mar nem esik jol neki.
hibak: az osszes kbszott gumicsovet, ami csak fellelheto a motorterben, aprankent mind ki kellett cserelni. a hutoventillator picit keson kapcsol be, gombat mar csereltettem, meg mindig, ugyhogy kapott egy kenyszerkapcsolot, ha varosban beall a dugo, bekapcsolom, es ezzel sincs problema.
ja, az elozo tulaj (valszleg) azert adta el, mert rohadt nehezen indult, gondolom, aszitte a joember, hogy vege a motornak.
aztan en is aszittem, vittem autoszerelohoz, eloszor latatlanba mindegyik aszonta, hogy generalozni kell, aztan meg is neztek a motrot, es mondtak, hogy megis valami mas baja van, mert kompresszijo ilyesmi tokeletes, de hogy mi baja, nem tuttak megmondani. aztan eccer kipattant a szikra, elvittem autovillamoshoz, az meg megallapitotta, hogy a generatorban akkora zarlat van, hogy igazabol nem is nagyon kellene neki generalnia, kesz csoda, hogy egyaltalan elindult az auto, tett bele felujitott generatort, azota poccre indul.
ja, meg eccer akksit is kellett cserelni benne.
meg egot, tobbszor is, mert kiegett.
"Ritkán látok ilyent használtautós újságokban, arra lennék kiváncsi, hogy egy átlagos állapotú példány átlagos km-rel mennyit ér?"
az enyemet (1.6D, '83) 350-ert vettem, '97-ben. szerintem ennyiert most is el tudnam adni, ha akarnam, de nem akarom, mert otliter gazolajjal elmegy a varosban, generalozni meg nem kellett, pedig csak en beletettem szazezer kilometert, az elodeim nemtom, az alkatresz meg ha kell, olcso hozza.
talan ezert is latni ilyet ritkan ujsagba, mert senki nem akarja eladni:)
Nem tudom mire vagy kiváncsi a motorral kapcsolatban.Én már túl vagyok 1 generálon, mert előtte nagyon nehezen akart beindulni, mert kevés volt a kompresszió hidegen. A motor 55 lóerős de szerintem elég jól megy, persze ez attól függ hogy mihez viszonyítod. 5 liter körül van a fogyasztása bár nincs beállítva az adagoló. Írd meg mire vagy még kiváncsi!
Ha jó bontott is akkor nézd meg Bp.n XV.Ker Damjanics u.Bontóban.
/cim és tel a vwgolfklub.hu oldalon a bontóknál/
Esetleg a mik-san nál szintén Bp n. a röppentyű u. ban a porsche hungáriánál.
Sziasztok ! Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy hol tudnék szerezni golf 1-hez nagy lámpás hátfalat. Sajnos összetörtek hátulról és jó lenne kicserélni. Ahol érdeklődtem mindenhol azt mondták hogy már nem gyártanak utángyártottat, csak gyári van majdnem aranyárban.
Előre is köszi
Valszeg a gyújtáselosztója elöregedett, mert ha zk-n beállítják az alapjarati előgyújtást az előírt értékre, akkor szarul megy az autó, és sokat fogyaszt. Ha kicsit "előre tekerem" az elosztót, akkor ismét jól húz, de nyilván alacsony fordulaton es alapjaraton pontatlan a gyujtas. Ezt érezni is :(
Tud valaki gyári jelleggörbét szerezni, hogy a röpsúly-rugókat be lehessen szabályozni? Új elosztót nincs kedvem venni, bontóból meg lehet, hogy ugyanolyan vacakot kapok mint a mostani...
A járgány: VW Jetta 1980-as 1.5 benzines.
Motorkód: JB(? 1BR van ráírva), 1457cc, 70kW, 1B1 Pierburg karbi, Lucas Z42 elosztó.