Sziasztok. a 2004es 1.2es ibizában, hogyan lehet kicserélni a szivargyujtó biztijét? Pancser vagyok :-), a biztisávot latom, de nem tudom hogyan ferek hozzá a biztihez.
2002-es ibizám van 3 ajtós és egy olyan problémám lenne hogy levettem az aksisarut és elfelejtette az ablakemelőm hogy egy gombnyomásra lemegy az ablak,és folyamatosan nyomnom kell.Tudnátok segíteni abban hogyan lehet rátanítani???
Üdv.3ajtós piros 1.4es 98as ibizát bontunk szervós , légzsákos, tetőablakos.Még teljesen egyben van és tökéletesen működőképes mindene ha kellene valakinek valami akkor e-mailben a miskar.m@freemail.hu vagy 0630 5008263as számon elér
Sziasztok! Nemrég tulaja lettem egy 99es Ibizát 999cm2 3ajtósnak.
Sajnos nagyon sokáig dohányoztak benne és a tető kárpit elég ramatyul néz ki meg a napellenzők is.
A többi elemet sikerült egész szépen visszaállítani eredeti állapotába. Érdeklődnék hogy köztetek van olyan aki bontogat ilyet?
Illetve még egy olyan gondom van hogy hideg motornál hűvösebb időbe nincs gond de ha melegebb az idő akkor 2.-3.ra indul csak. Van valamilyen ötletetek mit lehetne vele kezdeni?Ha beindul akkor már hiba nélkül megy.
segiteni sajnos (még) nem tudok, de nekem is ugyanez a problémám (Seat Ibiza 1.4 16V Stella, 2004-es):
inditás után nálam a fordulatszám normális, viszont (hidegen) néha rángat a motor, mintha kihagyna egy henger, vagy ilyesmi.... Hang nem kiséri a rángatást, és felmelegedett állapotban már nem jelentkezik a probléma. Gyertyák ki lettek cserélve, a szerelö nekem is a fojtószelep tisztitást illetve a trafok vizsgálatát javasolta következö lépésnek. Ha javulás történik, szólok :)
Viszont ha bárkinek van más ötlete vagy sikerült már megoldani hasonló hibát akkor a tanácsokat én is szivesen veszem.
Tetőzörgéssel kapcsolatban lennék kíváncsi a tapasztalataitokra! Volt egy 99-es, 1.4sport Ibizánk (5 ajtós), most Apámék használják már 2 éve. Mintha régebben nem csinálta volna, de mostanában a tetőlemez zavaróan döngeni szokott, ajtócsapáskor, meg nagyobb úthibákon. Ennek orvoslására van-e ötletetek?
Egyszer már le/fel tettem szépen a tetőkárpit záróelemét hátul (az antennánál matattam), arra gondoltam, hogy ott befújok purhabot a tetőkárpit és a tető közé. Szerintetek van értelme?
A Hiba a következő: Hideg inditáskor viszonylag sokáig pörgeti a motort, és miután beindult nem mindig megy fel a hideg állapotának megfelelő 1100-1200es fordulatszámra. Ez a probléma álltalában napos időnél jeletkezik.(nem tudom hogy ez esetleg számit-e valamit) Néha fulladásig is lemegy a fordulatszám mérő (500-600) ilyenkor kisebb gázadásra helyre áll, és mintha semmi sem történt volna normálisan egyenletesen jár a motor. Valamint amikor elindulnék vele (hidegen) rángat, mintha kihagyna egy henger, vagy én nem is tudom. Felmelegedett állapotában ezek a hibák nem jelentkeznek.
Olvastam rengeteget a fórumon, hasonló problémával rendelkező seatosoknál, illetve másik fórumokon is Skodásoknál.
Vannak akik azt mondják Hőmérséklet jeladó, Fojtószelepet kellene megtisztítani, Tönkrement az eggyik gyujtó trafó, Vagy az AC pumpa ment tönkre, találkoztam már olyannal is akinek a Hall jeladójával volt a probléma.
Gyergyák tisztítva, és nem is voltak piszkosak.
Ötletek, javaslatok? Hol kezdjem legelsőképp a hiba kiszűrését? Vagy ha esetleg van olyan köztetek aki megtudta orvosolni az ehez hasonló hibáját, annak örülnék ha megosztaná velem, hogy hogy sikerült. Igazság szerint nincs kedvem több ezer forintott kidobni az ablakon felesleges alkatrészekre.
Ha valaki tud, kérlek segítsetek a következőkben (jelenleg szingli nő vagyok, úgyhogy nem jutott eszembe jobb ötlet, minthogy Seat Fórumhoz fordulni).
Seat Ibiza 1.4 (2004-es) autóról van szó, én vagyok az első tulajdonos és nincs okom rá, hogy a közeljövőben eladjam az autót, tehát még jópár évig szeretném használni. A kocsiban kb. 44.000 km van.
Most kerülne sor a 8 éves szervizre, eddig mindig Seat szakszervizbe hordtam.
A következők lennének a kérdéseim:
1. Érdemes-e váltani egy ilyen korú autónál és áttérni független szakszervizre? Mik lehetnek ennek az előnyei, hátrányai? Pont kapóra jöhetne egy Bónuszbrigádos ajánlat a Hungaromobile független szakszerviztől, szerintetek érdemes kipróbálni? Független szerviznél lehet-e mobilitásgaranciát kérni?
2. A 7 éves szerviznél a munkafelvevő hölgy azt mondta, hogy a vezérműszíjat cserélni kellene, szerintük akkor esedékes. Ez a szervizkönyv szerint nem így van. Továbbá a munkalapra a következőket írták: "Első fékbetét max. 5-6000 km-t megy el, kb. 30 ezer Ft, 2 e. lengőkar silent repedezett, kb. 18 ezer Ft. Kérdésem: szerintetek mennyire kell ezeket komolyan venni vagy mennyire csak lehúzásról lehet szó?
3. Tudtok-e megbízható SEAT-ot is vállaló szerelőműhelyt Budapesten, minél közelebb a Belvároshoz?
Segítségre lenne szűkségem. Van egy 1990-es évjáratu Ibizám, karburátoros, 1,2-es Porsche sistem motoros, 60 lóerős, elektronikus gyújtással. Menet közben egyszer csak leáll, (ilyenkor ha indítózok szikra sincs) hiába inditózok nem indul el. Várok kb. 5percet, azonnal indul és többszáz km-et hibátlanul üzemel. Ezt hidegen is, melegen is eljátsza velem rendszeresen. Tegnap egy bevásárló központnál nem indult el hiába vártam vele sok indítózás között 5-10 perceket. Otthagytam, ma mentem érte, pöccre indult s hoztam haza.
A gyujtáselosztóba lehet gond, vagy a trafó mögötti gyújtó modullal? Esetleg vevő lennék e két alkatrészre.
'93-as evjaratu (utolso 'kocka' szeria) Ibizam van. Annyi lenne a kerdesem, hogy szerintetek ha a ket benzinszivattyu kozul az egyik eltomodik/nem mukodik/stb, az okozhatja hogy a tankbol csak a felso 6-8 liter benzint kepes kiszivni, utana leall mintha ures lenne?
Esetleg van valakinek infója erről az Ibizáról? A tulajdonost már kiderítettem a "hálón" :) A leírásban van egy két dolog, ami sántít. Olvasgattam a fórumot, valós probléma a rozsdafolt ezeknél az évjáratoknál is?
Segitségeteket kérném, hátha találkozott valaki hasonloval.
Szóval barátomnak van egy '93-as 1.2 Porsche systemes ibizája és kb. fél éve emelkedönél,nagyobb terhelésnél,gyorsittásnál elkezd fulladni az autó. Esetleg valaki találkozótt hasónlóval, kiolvasni lehet ezt a tipust, én a légtömegméröre vagy esetleg a folytoszelepre gondoltam , de nem szeretnék vaktába lövöldözni, esetleg szerelöt aki ismeri a tipust,a hozzászolásokat es a segitö szándékot elöre is köszönöm.
Üdv.Most vettem az autót a vezérlés csere lehet nem kellett volna de ki tudja.Nincs hibakód ez a furcsa,megfigyeltem éles balkanyarnál,körforgalomban jön elő a hiba,motordiag lámpa+epc lámpa elkezd villogni pillanat múlva folyamatosan ég.Motor remeg leállítom 1 perc mulva lámpák nem égnek minden oké./egy darabig/Azért írtam ide mert ilyet még nem látotott senki,ez a hibafajta a legroszabb mert nem mindig van, de megbízhatatlan.Hátha valaki mond valami okosságot.üdv.
Ha sárga lámpa volt, akkor hibakód biztos van. Vigyed jobb helyre, vagy oda vissza, ahol a vezérlést cserélték. Bár én megkérdezném, azt 54ezer kilométernél miért kellett?
Kérdésem lenne hátha tudja valaki a megoldást.2005-ös cordoba menet közben elment az erő,kigyulladt a motordiagnosztika lámpa,megálltam.Fél óra múlva ujraindítottam el tudtam menni vele még hazáig.Hibakódok kiolvastatva, száma nulla.Azóta is halál gyenge a motor de szépen jár.Hol keressük a hibát ha nincs hibakód.Mitől lett hirtelen ilyen,54 ezer km-van benne.Előtte nap teljes vezérlés csere volt,remélem nem az miatt van valami.Köszi a választ.
Lenne egy olyan problémám hogy vettünk 1 seat ibizát (92es) és 100 km ren több mint 20 l re jön ki a fogyasztása !! A karbit ki lett pucolva de a helyzet nem javult !!
Valaki találkozott evvel a problémával ??? Vagy mi a teendő ilyenkor ???