Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zerger88 Creative Commons License 2019.01.22 0 0 92525

Ha keveset használod akkor is megéri a dízel, főleg ha nem sok a különbség árban vételkor. (majd 9 éve van meg az autóm, és kb 90ezer lehet benne általam, tehát évi 10ezer.) A városokból való kitiltások lehetnek majd hátrányai a jövőben.

Előzmény: saválló (92524)
saválló Creative Commons License 2019.01.22 0 0 92524

Nálunk 5 évig volt szolgálatban az 1.6-os benzines Passat, páromnak lett véve "szaladgálós" autónak városba.

Rossz döntés volt mert pont arra nem volt való, hosszabb távon valóban nem evett sokat, igaz nem is ment, de városban simán benyalta a miénk a 13-14 litert.

 

Anno még normális világ volt, és ugyanolyan évjáratú TDI/PDTDI közel fél millióval lett volna drágább, mint ez a benzines, akkor úgy gondoltam akkora felárat nem érne meg....később már rájöttem, hogy mégis jobb lett volna.

 

Utána lett szaladgálósnak egy PDTDI, semmi baja sincs a városi üzemtől, tul. képpen nincs is vele probléma...csak megy.....megy, és keveset fogyaszt ráadásul sokkal fürgébb, rugalmasabb, mint a lomha benzines.

 

No azóta valahogy nem prefelálom a benzineseket, de el fog jönni az az idő is mikor az lesz a "jobb" választás főleg igaz ez akkor ha az ember keveset használja éves szinten.

 

 

 

Előzmény: madotati (92523)
madotati Creative Commons License 2019.01.22 0 0 92523

Na, látod mindenkit más élmények érnek, máshogy viszonyulunk dolgokhoz, én is vezettem sokat más, jóval erősebb gépeket közben, az új szerzemény is erős jószág, mégse mondom azt, hogy ez egy gyenge szar, korlátai megvannak, de használható.

Volt hogy egy nyáron kétszer nyomtunk vele olasz és horvát utazásokat, nem úgy vonul be a család történetébe h szenvedés volt vele..:)

 

a fogyasztásról annyit, hogy azt olvastam vhol, h ezekben a motoroknál nagy volt a szóródás, flottában ezek a motorok 1,5 literes különbségeket is tudtak adni. Ill az se mindegy h a B5 101 vagy a B5.5 102 le-séről beszélünk, mert az utóbbi takarékosabb. Én teljesen egészséges fogyasztásokat mértem, mindig megcáfolom amikor ezt a motort a fogyasztása miatt szídják.

Előzmény: saválló (92520)
Lupus Hardwicke Creative Commons License 2019.01.21 0 0 92522

Hat, szia!

Jo regen nem hallottam rolad. Pedig itt is boven elkel egy hozzad hasonlo sokat tudo autodidakta szaki. Meg nehany oreg (Sanyika72, Zezo, Baltimore, Teo stb.) es visszaterunk 2008-ba ;)

Előzmény: .Sziszi. (92514)
.Sziszi. Creative Commons License 2019.01.21 0 0 92521

Régi Vag-com és friss Vcds is azokból olvas.

Passat Klubban linkeltem.

Előzmény: Törölt nick (92518)
saválló Creative Commons License 2019.01.21 0 0 92520

"...árkategóriában a jellemzően föld-hold távolságot már soxor megjárt dizelekhez képest egy ilyen benzinesben nagyságrendileg kisebb ráköltési potenciál van."

 

Ühüm...volt 1.6-os benzines Passatom is... gyenge volt, nem is ment, de legalább sokat zabált ( városban), utáltam, és örültem, hogy megszabadultam tőle.

 

1 hónappal előttem vett egy családtag 2003-as 2.0 benzinest, hát a nagyságrendileg kisebb ráköltési potenciálról tudna mesélni.....pedig az is "németbőljött".:)

 

No, akkor ezt jól megbeszéltük.:)

Előzmény: madotati (92519)
madotati Creative Commons License 2019.01.21 0 0 92519

Dízelből sokkal több van, az átlag áruk alacsonyabb mint a benzineseké.

 

És milyen szép kmhez pecsételték a szervizkönyvet a TDI hez? 😁

Szervizszámlák ehhez is megvannak, 30 ezerrel ezelőtt vezérlés, összes szűrő számlával cserélve.  Nem végig vezetett német szervizkönyv is van, ha azon múlik a boldogság.

 

Milyen felszereltségeket sorolsz?

ebben is van fedkomp, ülésfűtés, tükörfűtés, és az elavult gyári delta rádióhoz képest usb-s Kenwood. Sőt a szép tengerkék metálfény ebben is széria 😁

 

Nyilván vannak ennél jobb felszereltségű autók, de fapadnak ezt se lehet tekinteni.

Jók a TDI-k de azt mondhatjuk h h ebben a kor és árkategóriában a jellemzően föld-hold távolságot már soxor megjárt dizelekhez képest egy ilyen benzinesben nagyságrendileg kisebb ráköltési potenciál van.

 

Nem akarok hitvitát nyitni, lényeg h más hangsúlyok szerint (nyilván potensebb egy TDI)  ez is egy jó kis passat, sajnálom is, kedvelem, de megvan már az utódja egy modernebb, nagyobb konkurens személyében.

 

Előzmény: saválló (92517)
Törölt nick Creative Commons License 2019.01.21 0 0 92518

hali

 

:))

 

Ide töltöd fel a magyarítást?

 

Ja és gondolom a Vag-com progihoz van ha jól sejtem ugye :))

 

Kösz.

Előzmény: .Sziszi. (92515)
saválló Creative Commons License 2019.01.21 0 0 92517

"...azért adom el az első szerencsésnek ár alatt! "

 

Csak pislogtam, hogy ilyen felszereltséggel, és motorizáltsággal ennyiért "ár alatt" van hirdetve.

 

Mondjuk a többihez képest tényleg "olcsó", de hát ebben szinte semmi sincs.....

 

14 hónapja vagyis 2017 decemberében vettem épp 13 évesen AVF-es 1.9PDTI-met Comfortline, Business felszereltséggel 100 ezerrel többért, de ott volt szinte minden, villanyablakok, tükör/ülésfűtés, ködlámpa, BC, esőérzékelős ablaktörlő, fényre sötétedő belső tükör, gyári xenon, 4 motion, Delta rádió, vonóhorog, metállszín...szervizkönyv...stb...stb....

 

Nem fikázok csak pislogok.:)

Előzmény: madotati (92513)
saválló Creative Commons License 2019.01.21 0 0 92516

Sosem fogjuk megtudni.:)

Előzmény: zerger88 (92503)
.Sziszi. Creative Commons License 2019.01.21 0 0 92515

Igen. :)

A motorvezérlőben a kimeneti teszt gomb lesz az, majd lapozni kell a "Glow Plug Relay (J52)"-ig, az kapcsolgatja.

Ideális esetben ez a kapcsolt szál szinte test a kapcsolt időszakban, a gyújtásos szál meg az akku+-hoz viszonyítva minimálisan tér el.

A progi címkékből jeleníti meg a mérőcsoportok és egyebek szövegeit, autódhoz van magyarításom, majd feltöltöm.

Előzmény: Törölt nick (92512)
.Sziszi. Creative Commons License 2019.01.21 0 0 92514

Bólogató szmájli

Ritka mód akadt egy kis időm, ahogy "bent" végeztem kinéztem még ide is. :)

Előzmény: Lupus Hardwicke (92507)
madotati Creative Commons License 2019.01.21 0 0 92513

2004-es benzines, tükörindexes B5.5  Passat jutányos áron eladó!

 

az autó jó, motorja szépen jár, futóműve rendben, hibakód nincs.

utódja már megvan, azért adom el az első szerencsésnek ár alatt!

 

 

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volkswagen/passat/volkswagen_passat_variant_1_6_comfortline_business-13898879

 

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2019.01.21 0 0 92512

szia A Passat klub hungary-n  is te írtál jól sejtem?

:))

 

A fekete szál az a gyújtás kapcsoló felől jön és abban ha gyújtásra teszem kell lennie ~12V nak ugye?

A piros-kék jön a motor vezérlőtől abban nincs áram az adja a testet ugye? A test vezetéket max szakadás mérővel tudom nézni!zárt avagy nyitott azaz szakadt, de lenne egy kérdésem azt mondod a motor vezérlő kapcsolgat ki be- ugye? volt a kocsi (rendes) computeren (mikor optimalizálták) akkor is fenn állt ez a nem izzítás gond! Ott a srác mindent végig tesztelt és a computer szerint minden jó volt!(nincs hiba kód sem! )

Nekem is van itthon VAG-COM kábelem meg laptop progival de ugye ezzel az alapokat látom csak!

ezzel is meg lehetne teszteltetni a relét?

Ha igen melyik menüpontban? mit kell keressek?

A fő menü magyar a progiba de ha bele megyek az opciókba ahol lehet tesztelni ott angol minden (Én meg minden idegen nyelvel hadilábon állok )  :((

 

Kösz a segítséget

 

Előzmény: .Sziszi. (92506)
Törölt nick Creative Commons License 2019.01.21 0 0 92511

Vagy nem stimmel nálad valami, vagy többféle verzió van (egy minimális esélyt adok annak is, bogy rosszul emlékszem), de a B5.5-ben nekem csak gyújtással együtt működött. Azért marad meg ez nekem, hogy a 406osomban mindig volt rajta áram, és ez nagyon kényelmes volt számomra, és azonnal feltűnt a hiánya, mikor olyan kocsiba ültem át, amiben nem így van.

Hogy miért volt ez kényelmes nekem, az ma már nem tudnám megmondani, de tényleg, ötletem sincs, de az biztos, hogy mindig hiányoltam más autóban.

Előzmény: saválló (92500)
zerger88 Creative Commons License 2019.01.20 0 0 92510

Ez sem utolsó :)

Előzmény: .Sziszi. (92505)
zerger88 Creative Commons License 2019.01.20 0 0 92509

Bár triviális de a nagy biztosítékot az Ecunál néztétek e?

Előzmény: Törölt nick (92504)
Lupus Hardwicke Creative Commons License 2019.01.20 0 1 92508

A fonok a heten "beallitott" egy iyennel. Gondolom napos idoben ezzel jar majd (muszakiztatott!), esoben meg az i8-cal. :D

 

Lupus Hardwicke Creative Commons License 2019.01.20 0 0 92507

Szia Sziszi! 

 

Te a passatklubos Sziszi vagy? 

.Sziszi. Creative Commons License 2019.01.20 0 0 92506

A vékony szál (fekete) egy gyújtásos szál, a testet a másik vékonyon (piros-kék) a motorvezérlőtől kapja, ő kapcsolgatja.
Össze kellene hasonlítani a gyújtásos szálat az akku+-hoz, van-e feszültségesés. Gondolom itt esik a ~2V.
A motorvezérlős testet is össze kellene hasonlítani testponthoz, hogy van-e feszültségesés.
Diaggal ki lehet vezérelni az izzítórelét, tesztelni.

Előzmény: Törölt nick (92501)
.Sziszi. Creative Commons License 2019.01.20 0 0 92505

Így egyel kevesebb hibalehetőség, feszültségesés.

 

Mellesleg én is örültem már az állandó tápnak, mikor telefont kellett tölteni (csomagtérben, hogy ne látszódjon otthagyva).

Előzmény: zerger88 (92503)
Törölt nick Creative Commons License 2019.01.20 0 0 92504

Hali igen benne van a 4 új gyertya

De a gyertyák fele nem ad ki áramot mert a relé nem kapcsol össze

Így nincs izzítás!ez a gondom hogy a kevés árammal is mennie kéne?2 relét próbáltunk mármint a régit és egy állítólag újat!

egyik sem kapcsolt annál a feszkonál! 12v nál viszont mindkettő ment!

Előzmény: zerger88 (92502)
zerger88 Creative Commons License 2019.01.20 0 0 92503

Amúgy kíváncsi volnék az okára miért 30 megy rá.

Előzmény: saválló (92500)
zerger88 Creative Commons License 2019.01.20 0 0 92502

Asszem 12 kéne, de nekem is csak 9 egész valamennyi volt. Viszont mégis működik. Benne van a 4 új gyertya vagy 4 üzemképes?

Előzmény: Törölt nick (92501)
Törölt nick Creative Commons License 2019.01.20 0 0 92501

Hello

Szeretnék be pofátlankodni egy kéréssel kérdéssel :))

 

Ha nem gond :P

 

passat B5 1.9 Pdtdi 116 ló(130 húzva) az alany!

 

Kérdés: Az izzító relé( 202 számú kék színű) a kis lábakon mennyi áramot kell kapjon? hogy rendesen zárja a nagy kört ami izzít?

 

Nálam 10,1 Volt van a két kis lábon így nem izzít, :( kérdés: hol keressem a gondot miért csak ennyi áram jön oda?

 

Aki tudja kérem csak az írjon! köszönöm.

Üdv

saválló Creative Commons License 2019.01.20 0 0 92500

Ha kell valamihez áram akkor úgyis ott vagyok az autóban, de ha otthagyom, és mondjuk be is zárom akkor ugyan minek is az áram...azért, hogy leszívja az akksit ahogy esetemben történt is.

Előzmény: zerger88 (92499)
zerger88 Creative Commons License 2019.01.19 0 0 92499

Szerintem meg pont jó hogy állandó van benne, nem kell kulcsozni ha kell egy kis áram.

Előzmény: saválló (92498)
saválló Creative Commons License 2019.01.19 0 0 92498

Ezt kérdeztem én is.

Előzmény: Lupus Hardwicke (92497)
Lupus Hardwicke Creative Commons License 2019.01.19 0 0 92497

Mondjuk ebben is van igazsag. A szavargyijtonak ugyan minek allando aram? 

Előzmény: saválló (92496)
saválló Creative Commons License 2019.01.19 0 0 92496

Én inkább a szivargyújtóra haragszom mert ott ugyan miért is van áram ha ki van véve a kulcs a gyújtáskapcsolóból?

 

A rádió is elhallgat ha kiveszem a kulcsot.

Előzmény: Lupus Hardwicke (92495)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!