Keresés

Részletes keresés

JarnoTrulli Creative Commons License 2024.04.02 0 0 188276

majd jön itt is a nézőcsere, jönnek a netflix zombik és a többiek, akiknek már ez lesz a menő

 

Előzmény: Törölt nick (188270)
btipus Creative Commons License 2024.04.02 0 0 188275

Remélem, ez meg is fog történni.

Előzmény: ANONYMOUS (188272)
ka_TARZI_s Creative Commons License 2024.04.01 0 0 188274

AmúgaazF1 nemlett minden korábbinál népszerűbb, csak túljutott a mélyponton. Elvileg az ezredfordulón/2000-es évek első felében népszerűbb volt.

Előzmény: Törölt nick (188270)
ka_TARZI_s Creative Commons License 2024.04.01 0 0 188273

Undorító. Biztos van erre valami monopolellenes szarság.

Előzmény: Törölt nick (188270)
ANONYMOUS Creative Commons License 2024.04.01 0 0 188272

na akkor a liberti ha növelni akarja a nézettséget elsö körben el is kezdhetik  a nyomást ,hogy kevesebb szárny és elektronika legyen:)

bendeguz90 Creative Commons License 2024.04.01 0 0 188271

Gusztustalan az egész.

Előzmény: Törölt nick (188270)
Törölt nick Creative Commons License 2024.04.01 0 0 188270

Hivatalos: jöhetnek a szabad hétvégék. A MotoGP-re és a Superbike-ra is rátették a mancsukat.

https://formula.hu/motor-1/2024/04/01/hivatalos-felvasarolta-a-motogp-t-a-liberty-media

Minden eddiginél nagyobb nézettség és Mónika-showvá degradált versenyhétvégék...

 

Előzmény: toto92 (188258)
ka_TARZI_s Creative Commons License 2024.04.01 0 0 188269

Ennyi bukás után az is csoda,, hogy még Motorozik.

 

Rossinak is a Mugelloi bukás tett be, ahogy Schuminak is a motorbalesete, van der Mark-nak, Pedrosának és Daviesnek szinté na sok esés, stb.

Előzmény: fitosi (188265)
fitosi Creative Commons License 2024.03.31 0 0 188268

Én azt látom, hogy még mindig túl sokat kockáztat, benne van az esés, és már nem is emelkedik ki a  mezőnyből mint 5 éve. Ezért gondolom azt, hogy vb címet biztosan nem nyer már, de a futamgyőzelemben is kételkedem.

Előzmény: JarnoTrulli (188266)
toto92 Creative Commons License 2024.03.30 0 0 188267

Amiket írsz, az a Pannónia ringre vonatkozik, mondjuk nem is értem igazából az hogy merült fel.

 

Gondolom az volt az alap koncepció hogy felépül idénre a Nánásring és ott lesz majd a futam. Az ugye nem épült fel, a Hungaroring eddig nem volt alkalmas motorversenyre, most meg még szét is van verve, kapóra jött a Balaton Park Circuit. Hogy ott mi a csúszás oka, nem tudom, vagy Fidichella kifizetése után nem maradt pénz a többi munkára, vagy a különféle érdekkörök gáncsolják egymást a háttérben, vagy itthon igazából bármi is lehet.

Előzmény: JarnoTrulli (188264)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.03.30 0 0 188266

szerintem nyerhet futamot, főleg ez a COTA, Sachsenring ahol esélyes, akár önerőből is (Bagna, Martin betli nélkül)

 

de amiket mondogattak az első tesztje után, hogy itt filézi majd a mezőnyt és VB lesz, mert megkapta a Ducatit - abból is a tavalyit -  azért már akkor túlzásnak számítottak

lehet több értelme lenne ha a Morbi féle GP24-et megkapná, de itt meg nyilván szerződés van a felek között, és csak úgy nem lehet cserélni Pramac és Gresini közt a gépeket. 

Előzmény: fitosi (188265)
fitosi Creative Commons License 2024.03.30 0 0 188265

Szerinted Márki nyerhet futamot idén? Egyébként szerintem is, de ahhoz Bagna, Martin, a KTM és Aprilia betli kell.

Előzmény: JarnoTrulli (188262)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.03.29 0 0 188264

Cremona akkor ezek szerint rendben? Az is elég furcsa helyszín így külső szemlélőként, vagy azóta ott elkezdtek érdemi munkát végezni?

 

Balaton Parkra, illetve az általad linkelt cikkből azért ezt emeljük ki, mik a hiányosságok:

 

Dort sind aber die einzelnen Streckenabschnitte nicht voneinander abgeschottet und es müssten ungefähr drei Kilometer Mauern gebaut oder alternativ Reifenstapel installiert werden. Außerdem fehlt die Service-Road für Krankenwagen und Bergungsfahrzeuge. Es gibt keine Tribünen für die Zuschauer, die Race-Control ist klein, es gibt kein Medical- und Media-Center. Es sind zu wenige Boxen vorhanden und die Fahrerlagerfläche müsste fast verdoppelt werden, um den Dorna-Vorgaben zu entsprechen.

 

Nagyjából:

 

- pálya önmagában nem megfelelő, el kell különíteni bizonyos részeit egymástól, amihez összesen 3 km szakasz falat kellene építeni, vagy gumiabroncs erdőkkel megoldani

- mentőknek nincs szervizút

- nincsenek megfelelő lelátók

- nincs külön orvosi ill. médiaközpont

- versenyirányításnak szánt hely túl kicsi

- paddock egészét meg kellene duplázni, hogy Dorna kompatibilis legyen

 

Tehát mindenre alkalmas ez a pálya, csak éppen Dorna által rendezett eseményeknek nem, de azért kell nekünk ide Superbike.

 

És ilyen pályával bevállalták ezt? Vagy mi volt itt a terv? Majd megoldjuk augusztusra? Ezek alapvető hiányosságok

Előzmény: toto92 (188257)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.03.29 0 0 188263

ott ahol évekig nincs kb. semmi fejlődés, ott simán csak a kvóta dönt (nemzetiség, szponzor)

rossz szezon becsúszhat bárkinek, vagy egy sérülés utáni nehézkes visszatérés, vagy ha egy már sokszor bizonyított figurának járnak az esélyek

 

Mariniben azt azért értékelem, hogy a féltesó adta mamahotelből kiszakadt és megpróbálta ezt a Hondás dolgot

Nakagami abszolút egy kvótajapán, és bakker ez 7. éve a GP-ben

Morbinál ott a sérüléssel 21-ben valami megtörhetett de nagyon, én már elengedtem (biztos sokat jelent ez neki), de egyszerűen én nem látom, hogy ebből van kiút. Ducati famíliában is annyian előtte lehetnek a rangsorban ez zsákutca, max nyert 1 évet, hogy GP-ben lehet. Ott a Pramacnál szvsz jobban sajnálják Zarcot, mint a Repsol hogy miért nem őt vitték MM helyére.

 

AMarqueznél meg szerintem sokat elfed a Ducati, és hogy 1-2 gyengébb van nála, akiket előbb kikezdenek (tavaly az év jelentős részében Gianna, vagy akár Bastianini idén meg Morbi)

 

két Fernandez közül Augusto idén úgyis "beárazódik", ha Acosta így fogja kúpolni, és itt a GP-ben senkit se fog érdekelni, hogy a Moto2-ben elverte Acostát

Raul mentségére meg annyit, hogy idén ő még a 23-as Apriliával megy

 

 

 

 

 

Előzmény: NB2 (188256)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.03.29 0 0 188262

most jön Texas, ott kíváncsi leszek rá mit tud, eléggé az ő pályája

bár szerintem nála simán ketté kellene választani a pályafutását, 2020 előtt és utánra, de Texas és Sachsen lehet még fekszik neki, és most a motor is versenyképesebb 

és ha jól dereng 2020 óta nyert is ezeken

Előzmény: fitosi (188251)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.03.29 0 0 188261

Zarco féle 5 pont se arról árulkodik, hogy itt a versenyzőkkel van a gond

kb. ide jutottak, Mir most a legjobb emberük aki már 7 pontos

 

Marinitől sem várhattak csodát, hiszen az egyetlen nyeretlen Ducatisra tudtak lecsapni, finoman fogalmazva sem egy felsőpolcos

kisebbik Marquez is egy sprintet legalább behúzott

Előzmény: Mt. Yuhan (188230)
btipus Creative Commons License 2024.03.28 0 0 188260

ja. jól láthatóan az F1 után mentek/mennek.

A Liberty meg jöhet részemről, nincs ellenérzés. Remélhetőleg a helyszíni programok terén is hasonló változást hoznak mint az F1-ben, szívesen mennék családdal, de mivel tudom hogy milyen, ezért eddig nem akartam erőltetni.

Előzmény: totopad (188259)
totopad Creative Commons License 2024.03.28 0 0 188259

A GP már elindult ezen az úton, a Liberty nélkül is. Mindenben az F1 után ment az elmúlt 5 évben. 

Előzmény: toto92 (188258)
toto92 Creative Commons License 2024.03.27 0 0 188258

https://www.motorsport.com/motogp/news/f1-owner-liberty-media-purchase-motogp/10592492/

 

Nem örülök. A Liberty most teszi tönkre az F1-et, nem kéne hogy a MotoGP-vel is eljátsszák ugyanezt. Bár az F1-ről már sikeresen leszoktattak, végülis ha a GP-t is megutáltatják velem akkor egészen sok hétvégém felszabadul.

toto92 Creative Commons License 2024.03.27 0 0 188257

https://www.speedweek.com/sbk/news/220579/Absage-droht-Keine-homologierte-Strecke-in-Ungarn.html

 

Szóval az A terv a Balaton Park Circuit, kb 0 eséllyel. A B terv a Pannónia Ring, hasonló valószínűséggel. A C terv Estoril, október 11.-13. között.

 

A Dorna a HUMDÁ-val van leszerződve futamrendezésre, legkésőbb 2025-ben kell versenyt rendezni különben bíróságra mehet az ügy.

 

Ezen felül Hockenheimben is tartanának futamot (a BMW forszírozza a dolgot, mily meglepő), de leghamarabb csak 2025-ben materializálódhat a dolog, idén még nem tud beugrani a magyar verseny helyett.

NB2 Creative Commons License 2024.03.27 0 0 188256

Én ezeket soha nem tudom megítélni, hogy szimplán szar a motor/nem fexik neki vagy tényleg "béna"*. Azért Morbi mikor a yamaha még labdába rúgott, futamot is nyert! Marini sem volt elveszett a ducattival.

 

Egyébként én nem ellenzem, hogy egy motorgyártó több motorral jöjjön, főleg ha jó, azért képzeljük el az egész Motogp-t ha csak 2 lenne mindenből. Jó hétvégén a ducatti vitt egy rahedli helyet az SBK/motogp versenyeken, de hát nem ők tehetnek róla, hogy jó motort csináltak :)

 

*Béna: érted az összes motogp-s egy robogóval agyonverne még itthoni versenyzőket is, csak hát az elite-hez képest tényleg jóval rosszabbnak tűnik.

Előzmény: Mt. Yuhan (188254)
ka_TARZI_s Creative Commons License 2024.03.27 0 0 188255

Őt nem is lehet:-)

Előzmény: convar (188252)
Mt. Yuhan Creative Commons License 2024.03.26 -1 0 188254

A jelenlegi mezőny semmirekellői: Fernandezék, Nakagami (kvóta japán), Morbidelli, Marini 

Mt. Yuhan Creative Commons License 2024.03.26 -1 0 188253

Ez így van :)

Azért a jelenlegi mezőnyben is van egy pár versenyző, aki meglehetősen erősen kezdett

 

Marc Márquez: első királykategóriás versenyén dobogós, a másodikat megnyeri

Johann Zarco: körökön át vezeti első versenyét, az ötödiken már dobogós egy tech3-vel

Fabio Quartararo: (Ki tudja, mi lett volna, ha nem kényszerül a boxutcából rajtolni, mindenesetre) többször is körrekordot fut első versenyén. A negyedik hétvégén már a pole pozícióból indulhatott.

Brad Binder: megnyeri harmadik versenyét

Jorge Martin: második hétvégéjén pole-t szerez, majd dobogót.

Pedro Acosta: első versenyén leggyorsabb kör, második versenyén dobogó... Folyt köv.

 

Előzmény: convar (188252)
convar Creative Commons License 2024.03.25 0 1 188252

Biaggi 1998 Japánt elég nehéz überelni :)

Előzmény: Mt. Yuhan (188238)
fitosi Creative Commons License 2024.03.25 0 0 188251

Márki nem fog beleszólni a bajnokságba, esetleg csak úgy, mint 2015-ben:D

Martin nagyon erős, viszont Bagna okosabb, bár most pont nem ezt láttuk. Nem dobálhatja el a motort mint tavaly, ez egyértelmű.

Előzmény: btipus (188250)
btipus Creative Commons License 2024.03.25 0 0 188250

Talán,..talán úgy volt vele hogy Acosta hmm, Marquez na ne már. De sztem is a következő futamon gondolkodnia kell, egyelőre a kép az hogy Marquez nem akkora ellenfél, mint Martin. Ez lehet hogy változni fog, de a következő futamra már erre gondolnia kell, sztem.

Előzmény: fitosi (188249)
fitosi Creative Commons License 2024.03.25 0 0 188249

Fura volt nekem is, hogy Bagna nem gondolt a bajnokságra, mert az a pár pont is számíthat a végén. Idén lehet nem fog beleférni még több esés, mert Martin már most versenyképes, nem úgy mint tavaly. Persze Martin is eshet, szokott is.

Előzmény: btipus (188248)
btipus Creative Commons License 2024.03.25 0 0 188248

Bagnaia ha bajnokságért akar menni, márpedig regnáló bajnokként nyilván, akkor ezeket el kell engednie, kell a pontmentés azokon a futamokon ahol nem tud a győzelemért menni. Marquez bevallottan nem a bajnokságért megy (jóoké), de ha gyári Ducatit-t szeretne akkor nem baj ha elől van a pontversenyben.

Szóval ez sztem kettejüktől kb. egyszer fért el, legközelebb jobban fog fájni mindkettőjüknek, ha Martin stabilan megy.

Előzmény: ANONYMOUS (188245)
toto92 Creative Commons License 2024.03.25 0 0 188247

Szerintem se isten, de azért almát a körtével akkor se hasonlítsunk össze, ez a KTM ebben a mezőnyben nem ugyan az, mint anno a Yamaha meg a Honda volt. De meglátjuk félévkor meg év végén mit mutat majd a tabella meg a pályán mutatott teljesítmény.

Előzmény: Mt. Yuhan (188238)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!