Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Wddis Creative Commons License 2023.07.12 0 0 35584

Köszönöm még egyszer, találtam egy normális szereleő, rozsdát meg minden szutykot kipucolt, valami rugókat is emlegetett, előkerült a rézpaszta is és nincs tücsök. 6 e ft és nem 40-50 ft /db

A vicc, hogy vizsgáztatnak ott ahol nem vették a lapot.

 

Előzmény: WagonR SX7 (35558)
mosogep-szerelo Creative Commons License 2023.07.08 0 0 35583

Ez megnyugtató!

Köszönöm válaszod!

Előzmény: Landsmann_ (35582)
Landsmann_ Creative Commons License 2023.07.08 0 0 35582

Ha beindul rendesen, akkor később az immo miatt nem fog leállni. Az csak indításkor engedélyezi vagy tiltja a beindulást. Ha beindult, nem fogja letiltani. Ha mégis leáll, akkor ott más lehet a probléma.

Előzmény: mosogep-szerelo (35576)
mosogep-szerelo Creative Commons License 2023.07.08 0 0 35581

Egyenlőre nem merem szét trancsírozni, mert a gyári kulcs "fröccsöntött"-nek néz ki, amiből nem biztos, hogy roncsolás nélkül ki tudnám operálni a chipet, Az új kulcs valóban szét pattintható, nagy hely van benne a kütyünek!

Hétfőn utánajárok a chip-írásnak!

Egy karikára tettem a két kulcsot, ideiglenes megfelel, úgy tűnik! :)

Előzmény: garázsharcos (35580)
garázsharcos Creative Commons License 2023.07.08 0 0 35580

Ott a chip helye.

Előzmény: garázsharcos (35579)
garázsharcos Creative Commons License 2023.07.08 0 0 35579

Ez a konkrét eset még egyszerűbben megoldható, csak annyi kell hogy a régi kulcsból (óvatosan) kivenni a chipet és átültetni az új kulcs fejébe.

Ilyenkor nincs más teendő, mert az eddig használt, regisztrált chip dolgozik tovább.

Általában a mai cserekulcsok feje már olyan, hogy belepattinthato a chip.

Előzmény: mosogep-szerelo (35578)
mosogep-szerelo Creative Commons License 2023.07.08 0 0 35578

Köszönöm válaszod! Így lesz! 

Előzmény: garázsharcos (35577)
garázsharcos Creative Commons License 2023.07.08 0 0 35577

Szervusz!

Van immo, hogyne lenne.

Bontáskor bizonyára láttad hogy a cilinderzár körül ott az immo kör alakú antennája.

A kulcsfejben van a chip, amellyel működik az egész.

Ha új a kulcs, nincs benne chip, akkor tenni kell bele.

Be kell írni az új kulcsot az immo memóriájába.

Vagy márkaszervíz, vagy olyan ember csinál ilyet, aki ezzel foglalkozik.

Előzmény: mosogep-szerelo (35576)
mosogep-szerelo Creative Commons License 2023.07.08 0 0 35576

Szia!

Ma kicseréltem a cilindert kis idegeskedéssel! :) De!

Van ezekben a kezdeti (2002, 76LE,  4 személyes) wagonokban immobilizer, mert nem/nehezen indul, sőt le is áll! Ha a régi kulcsot melléteszem, akkor hajlandó beindulni és működni a motor, de idegesítő lenne ha a forgalomban leállna!

Tudsz segíteni jó tanáccsal?

Köszönöm!

Előzmény: garázsharcos (35573)
garázsharcos Creative Commons License 2023.07.06 0 0 35575

Igazad van, ha nagy tömegű vascsövek, érdemesebb belülre pakolni.

Előzmény: ladawagon (35574)
ladawagon Creative Commons License 2023.07.06 0 0 35574

Köszönöm szépen a segítséget!
Tetősín van, de vascsöveket elég nehéz biztonságosan rögzíteni tetőcsomagtartón, azért gondoltam az ülés kiszerelésre.

Előzmény: garázsharcos (35570)
garázsharcos Creative Commons License 2023.07.04 0 0 35573

Szívesen, örülök ha összejön...

Előzmény: mosogep-szerelo (35572)
mosogep-szerelo Creative Commons License 2023.07.04 0 0 35572

Köszönöm a segítséget!

Előzmény: garázsharcos (35567)
garázsharcos Creative Commons License 2023.07.04 0 0 35571

Én inkább a tetősínre pakolnék, persze ha van...

Előzmény: garázsharcos (35570)
garázsharcos Creative Commons License 2023.07.04 0 0 35570

Négy torx csavar fogja a négy sarkán.

Hogy hozzáférhetőek legyenek, le kell szerelni a jobb küszöbvédő műanyag borítást, valamint a középkonzolt.

Ezután az első pár csavar látszik.

Az ülést koppig előre, a két sínvédőt lepattintva leszerelhető a két hátsó csavar.

Ekkor az ülést koppig hátra, és a két első csavar is kivehető.

Belső kulcsnyílású torx dugókulcs kell hozzá, 12 vagy 14, hosszú szár és hajtó.

Ha van valami kábelsallang az ülés alatt, azt szét kell kapcsolni.

Nehezen járnak a csavarok, menetrögzítő van rajtuk.

Előrehajtott támlával könnyebb kiemelni.

Vissza pedig mindent fordítva.

 

 

 

Előzmény: ladawagon (35568)
garázsharcos Creative Commons License 2023.07.04 0 0 35569

Kulcsállás ACC, a huzal 2 mm.

Előzmény: garázsharcos (35567)
ladawagon Creative Commons License 2023.07.04 0 0 35568

Tiszteletem!

Valaki tudna segíteni abban, hogy miként lehet kiszerelni a jobb első ülést?

Hosszú anyagot kell szállítsak és csak úgy fér be ha kiszerelem az ülést.

garázsharcos Creative Commons License 2023.07.04 0 0 35567

Előzmény: mosogep-szerelo (35565)
ddis1 Creative Commons License 2023.07.04 0 0 35566

Köszönöm, jó ötlet.

Előzmény: 505519570004 (35564)
mosogep-szerelo Creative Commons License 2023.07.03 0 0 35565

Sziasztok!

2002-es, 76 LE Wagon-omon cserélni kell a sluszkulcs cilindert, meg is vettem. Állítólag be kell nyomni egy pöcköt a műanyag házon, azután lehet kihúzni a régit! Hol lelem ezt a lyukat?

Köszönöm a választ!

505519570004 Creative Commons License 2023.07.03 0 0 35564

Próbálja meg azt, hogy amikor abbahagyja fékezést, akkor lecsúsztatja a lábát a pedálról! Lehet, hogy Önnek nem jön be, de pénzbe nem kerül. Nekem régebben volt olyan, hogy ha finoman engedtem fel a pedált, akkor egy csöppet fékezve maradt. 

Előzmény: ddis1 (35563)
ddis1 Creative Commons License 2023.07.03 0 0 35563

Köszönöm én is erre számítottam, bosh-t raktak bele de ki tudja manapság.

Érezni, ha magasabb a hő, a sok kis fékezéskor akkor szorul a dugattyú. Gyorsításkor nagy nehezen visszamegy. Kb. 3 ezret mentem vele.

 

Előzmény: András952 (35561)
ddis1 Creative Commons License 2023.07.03 0 0 35562

Sajnos nem, Óbudán lakom. De nagyon köszönöm a választ, unixban találtam felújítókészletet 11e . Bárdinál 1 db volt amiben van dugattyú is. Most megpróbálok megfűzni egy régebbi szakit itt a környéken.

Féknyerek 45e unix, bárdi 50e .

Mekem is mondták, hogy várjak vele amíg lekopik annyira, de sokat araszolok a forgalomban és ahol hang van, ott hő is és ügye akkor ki tudja hogy fog fogni ha nagyon kell.

 

Előzmény: WagonR SX7 (35560)
András952 Creative Commons License 2023.07.03 0 0 35561

Nekem "más kocsinál csinálta ezt ,kb 1 év után szünt meg.  Munkahenger dugószorulásra  hajlamos akkor a felnit kézzel nem tudod megérinteni a forróságtól.Emelővel kicsit megemeled -és nehezen forog a kerék akkor 100%. Én fékbetétre gyanakszom ,volt már olyanom,hogy új betétet elkellett dobnom anyira csikorgott /nem ciripelgetett/...

Előzmény: ddis1 (35559)
WagonR SX7 Creative Commons License 2023.07.03 0 0 35560

Kb nem vagy közel Sopronhoz....

 

Így maximum szöveges segítség lehetséges.

Előzmény: ddis1 (35559)
ddis1 Creative Commons License 2023.07.03 0 0 35559

Az a gond, hogy nem látja az ember, nekem meg nincs már garázsom, meg béna is vagyok már ilyenekhez, pedig anno a wartburgban, ladában 1 órán belül cseréltem. 

De érezni, hogy az a mutyis vakítás van a dologban. Jól látod.

Köszönöm, hogy megerősítettél.

Esetleg tudnál segíteni? Ne a lehúzós járjon jól.

 

Előzmény: WagonR SX7 (35558)
WagonR SX7 Creative Commons License 2023.07.03 0 0 35558

A tárcsa csiszolása legfeljebb "parasztvakítás" arra, hogy csináltak valamit.

A gond a dugattyúnál van.

 

Minden nyerget meglehet pucolni, csak akarni kell.

Főleg, hogy csak a dugattyú szorul a karmantyúban, de a dugattyúcseréhez minden részét meg kell pucolni.

A komplett nyeregcseréhez meg csak le kell szerelni.

Arról az "apróságról" nem is beszélve, hogy a felújítókészlet kb 8000 Ft a Bárdinál, a komplett nyereg meg 50000.

 

Nah, vajon melyiken "marad" több a zsebben.......

 

Jó, nem a kedves tulajra gondolok.

 

 

Előzmény: ddis1 (35557)
ddis1 Creative Commons License 2023.07.03 0 0 35557

Szervusz!

Elnézést, még a féknyekergéssel küzdök. Visszavittem, állítólag csiszoltak valami a féktárcsán?? Meg megnyomkodták a dugattyút és szerintük jó.

Viszont ha araszolok a hungárián visszajött a tücsök lassú menetben kisebb fékezések után. visszavittem, féknyeregcsere szerintük! Az lehet, hogy ezt nem lehet megpucolni és melegen araszoláskor beragad a dugattyú és tényleg csere?

Előzmény: WagonR SX7 (35548)
WagonR SX7 Creative Commons License 2023.07.01 0 0 35556

Elsőre a tetőtartót kéne újraszigetelni.

Aztán, ha ez nem segít, megkéne nézni, a tetőtartó burkolat és a szélvédő kéder közti hézagot.

Nekem ott folyt be.

 

Levettem az "A" oszlop burkolatát és így jártam a verdával néhány napig.

Jött az eső és szépen csorgott lefelé...

Én felül becsepegtettem néhány cseppnyi ragasztót.

A 3.-ik nekifutásra abbamaradt a befolyás.

 

Előzmény: mrau lajos (35555)
mrau lajos Creative Commons License 2023.07.01 0 0 35555

Hali!

 

Suzuki Wagon r-emmel az a gond, ha esik az eső, a talpam alatt álla víz. Nem tudok rájönni, hol folyhat be. Valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban.? 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!