Köszönöm még egyszer, találtam egy normális szereleő, rozsdát meg minden szutykot kipucolt, valami rugókat is emlegetett, előkerült a rézpaszta is és nincs tücsök. 6 e ft és nem 40-50 ft /db
A vicc, hogy vizsgáztatnak ott ahol nem vették a lapot.
Ha beindul rendesen, akkor később az immo miatt nem fog leállni. Az csak indításkor engedélyezi vagy tiltja a beindulást. Ha beindult, nem fogja letiltani. Ha mégis leáll, akkor ott más lehet a probléma.
Egyenlőre nem merem szét trancsírozni, mert a gyári kulcs "fröccsöntött"-nek néz ki, amiből nem biztos, hogy roncsolás nélkül ki tudnám operálni a chipet, Az új kulcs valóban szét pattintható, nagy hely van benne a kütyünek!
Hétfőn utánajárok a chip-írásnak!
Egy karikára tettem a két kulcsot, ideiglenes megfelel, úgy tűnik! :)
Ma kicseréltem a cilindert kis idegeskedéssel! :) De!
Van ezekben a kezdeti (2002, 76LE, 4 személyes) wagonokban immobilizer, mert nem/nehezen indul, sőt le is áll! Ha a régi kulcsot melléteszem, akkor hajlandó beindulni és működni a motor, de idegesítő lenne ha a forgalomban leállna!
2002-es, 76 LE Wagon-omon cserélni kell a sluszkulcs cilindert, meg is vettem. Állítólag be kell nyomni egy pöcköt a műanyag házon, azután lehet kihúzni a régit! Hol lelem ezt a lyukat?
Próbálja meg azt, hogy amikor abbahagyja fékezést, akkor lecsúsztatja a lábát a pedálról! Lehet, hogy Önnek nem jön be, de pénzbe nem kerül. Nekem régebben volt olyan, hogy ha finoman engedtem fel a pedált, akkor egy csöppet fékezve maradt.
Sajnos nem, Óbudán lakom. De nagyon köszönöm a választ, unixban találtam felújítókészletet 11e . Bárdinál 1 db volt amiben van dugattyú is. Most megpróbálok megfűzni egy régebbi szakit itt a környéken.
Féknyerek 45e unix, bárdi 50e .
Mekem is mondták, hogy várjak vele amíg lekopik annyira, de sokat araszolok a forgalomban és ahol hang van, ott hő is és ügye akkor ki tudja hogy fog fogni ha nagyon kell.
Nekem "más kocsinál csinálta ezt ,kb 1 év után szünt meg. Munkahenger dugószorulásra hajlamos akkor a felnit kézzel nem tudod megérinteni a forróságtól.Emelővel kicsit megemeled -és nehezen forog a kerék akkor 100%. Én fékbetétre gyanakszom ,volt már olyanom,hogy új betétet elkellett dobnom anyira csikorgott /nem ciripelgetett/...
Az a gond, hogy nem látja az ember, nekem meg nincs már garázsom, meg béna is vagyok már ilyenekhez, pedig anno a wartburgban, ladában 1 órán belül cseréltem.
De érezni, hogy az a mutyis vakítás van a dologban. Jól látod.
Elnézést, még a féknyekergéssel küzdök. Visszavittem, állítólag csiszoltak valami a féktárcsán?? Meg megnyomkodták a dugattyút és szerintük jó.
Viszont ha araszolok a hungárián visszajött a tücsök lassú menetben kisebb fékezések után. visszavittem, féknyeregcsere szerintük! Az lehet, hogy ezt nem lehet megpucolni és melegen araszoláskor beragad a dugattyú és tényleg csere?
Suzuki Wagon r-emmel az a gond, ha esik az eső, a talpam alatt álla víz. Nem tudok rájönni, hol folyhat be. Valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban.?