Köszönöm a lehetőséget, lehet később élni is fogok vele. Megnéztem a képen lévő 2,6 os- és elengedtem. Több olyan gondja volt amivel idő hiányában nem tudok foglalkozni, ezért megyek tovább a keresésben. A következő kiszemelt egy 1,8 as aut. sajnos klíma nélkül. Mivel hobby célra lesz, talán még elviselhető így is, tolótető van, sőt, hővédő üveg, ülésfűtés is :)
Szerencsés fickó vagy, én is kerestem/keresek 2.6-os 190-est. Szerintem nagyon jó motorok, de ha gond van a KE-vel itt jó sok pénzből lehet megcsinálni.
Ha gondolod csörögj rám, volt pár KE jetes mercim.
Tippekre lenne szükségem, hozzáértőktől, 91-es évjáratú 190-es vásárlása előtt. A dieselt ismerem, használtam is, viszont a most kiszemelt alany egy 2,6 os sor6. Automata. Igazolt 170 ezres futásteljesítménnyel, klímával, elvileg hibátlanul...
A kérdés, - arra az esetre, ha a tulaj esetleg nem tárta fel az igazság minden szeletét :)
A KE Jetronik esetleges problémáiról hallottam, illetve úgy tudom viszonylag kevesen értenek a javításhoz. Mire figyeljek, azon kívül, hogy a 6 hengernek gondolom szép simán, hullámzásmentesen kell alapjáraton is járnia?
Egyéb tanácsokat is szívesen veszek a holnapi megtekintés előtt és előre is köszönöm!
Elsőre nekem is durva volt, azóta enyhült, de hosszabb állás után, ha ismét elkezdek fűteni, néha még most is előjön. Letekerem az ablakot, 5-10 perc használat után már alig érződik.
Ha az óracsoport hátulját nézed, akkor a jobb oldalán van egy foglalat, ahová egy 4 tüskés csatlakozót kell dugni. Oda kapcsolódik az olajnyomás, vízhőfok és az üzemanyagszint jeladója, valamint a test. Mivel egyik sem megy, valószínűleg test hiba, a 4 kábel végén lévő csatlakozóházat lenne célszerű szétbontanod, és a testelés csatlakozótüskéje és a kábel közötti forrasztást megvizsgálni, újraforrasztani. De ha már ott vagy, akkor a többire sem árt vetni egy pillantást.
Ugazándiból ez tiszta, rosszul fogalmaztam meg a kérdést. Az nem okozhat gondot, ha valami, ami éveken keresztül a kipufogószelep mellett dolgozott, most a szívószelephez kerül?
Hidrotőke kapcsán kérdezem: bontott, kitakarított hidrotőkével mi a helyzet? Gondoltam, ha már van egy készlet, akkor azokat "felújítom", és azt tenném bele, nem pedig az autót szétszedve egyesével tisztítanám őket. Viszont a bontottaknál nem tudom, melyik volt szívó, és melyik kipufogónál. Ez okozhat gondot? 2.0 dejzel az áldozat. Köszönöm a válaszokat.