A Budapest Airport facebook-oldalán megjelent egy látványterv a Sólyomról. Íme. A Népszabóval Hardy meg azt közölte, hogy irodát is béreltek már a reptéren. Izgalmasan alakul a sztori... :)
Azt beszélik a kocsmában, hogy ez az egész valami ordas nagy kormányzati/párt pénzmosás, arab szolgák bevonásával. Ezért is kell a megbízható káder a megfelelő helyre.
Persze ez Abszurdisztánban lehetne csak valóság, mert kocsmai szóbeszédre nem hallgatunk.
Ez az enbéhás Vágó-féle történet nekem kicsit olyan, mint amikor lófejből főzik a halászlét, aztán megpróbálják elhitetni velünk, hogy jobb, mint az igazi. Szerintem valakik azt tesztelik, hogy ennyi hülyeséget hányan lájkolnak vagy éppen hányan kritizálnak. De ne legyen igazam. De ha már a szolgálatokat hoztam szóba:
Miért hiszik az olyanok mint maga, ha nem buknak le egy hazugságon, az annyi, mintha igazat mondanának? (Sidney Pollack: A Keselyű három napja)
Na akkor vagy keveredés van, vagy van köze a Kormánynak és a Szoliomnak egymáshoz, ugyanis én pont azt halottam hogy a Kormány pályázik jumbolinokra. Sajnos mind2 esetben nagy hülyeség lenne...
A ryanair lizingeli az osszes gepet. Mindegyik sajat offshore lizingcegben van( mindegyik gep masban). Ha egyszer benezel egy fr pilotafulkebe, akkor a center jumpseat oxygen maszkja felett latsz egy kis tablat, amin rajta van a lizingceg neve. Mindennap latom, nekik dolgozom:-)
"A jövő héten véglegesítik a Sólyom Hungarian Airways hat repülőgépének lízingszerződését, amelyből három – már felfestve – áthúz a terveik szerint augusztus 20.-án a Duna fölött."
Ezt talán érdemes lenne átgondolni, eléggé rossz ómennek tűnik, mert eddig amelyik légitársaság áthúzást csinált a Duna felett az mind csődbe ment.
Nem. Például akár egy légitársaság is bérbe adhatja a tulajdonában lévő (éppen fölösleges) gépeit (dry leasing), vagy ugyanazokat személyzettel együtt (wet leasing). Az a megtévesztő, hogy a magyar nyelvben a derék sajtó következetesen keveri a BÉRLET és a lízing fogalmát. Ez a mókusvakítás zajlott volt a Malév időszakban is. Vágónak abban igaza lehet, hogy egy sima wet-lease ügylet tényleg nem bonyolult (bár ő arról nem beszélt, honnan lesz a flotta), hipp-hopp itt lehetnek a gépek meg a crew. Az más kérdés, hogy egy 500 ezer Ft-os alaptőkéjű cégtől én azért előre kérném a díjat :-))
gondoljatok bele, ha tenyleg lizingelnek, kinek van feles gepe? elarulom kettonek, ha boeingra palyaznak. egyik a lionair a masik meg a ryanair, aki amugy is szabadulni akar az oregebb madaraktol. Vago ur, meg a HWAban is jelen volt, de abbol sem lett semmi. ezen is erdemes elgondolkodni.....