Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pitecus Creative Commons License 2010.04.16 0 0 3614
Szia!
A tavriával az a baj, hogy vagy nagyon jól összeszerelték, vagy pocsékul.
Ha egy jót kifogsz, akkor egy 5-7 l-es fogyival rendelkező, kisköbcentis masinkát kapsz.
Ezek közül is a LUX kivitel 1 kicsit jobb minőségre, mert azokat exportra gyártották az ukránok.
Alkatrészileg a www.aleko.hu oldalon fellelhető Dunaharaszti kereskedőt keresd meg, mert M.o.-n szerintem csak ő tud alkatrészt biztosítani.

Nekem egy 1994-es Lux-om volt, nagyon meg voltam vele elégedve és 1 piciny hibán kívül nem kellett rá költenem. Igaz, én újonnan vettem.
A néhai apósomnak nem lux kivitele volt. Az első 3 évben semmi baja nem volt, aztán minden összejött neki és sorozatban cserben hagyta.

Tehát nálam pro is és kontra is volt.

Én inkább vennék egy Alekót, azt is 1994-195-öst.
Nagyobb, kényelmesebb, erősebb és ha jól meg van csinálva, akkor városban se eszi le a fejed. Pláne a dízel.
Előzmény: feketefold (3613)
feketefold Creative Commons License 2010.04.16 0 0 3613
Sziasztok!
Most találtam erre a topicra. Autóvásárlás előtt állok, és szempont nálam az olcsó ár, fenntarthatóság. Egyik ismerősöm ajánlott egy Tavria kisautót, gondos első tulajtól, megbízhatóan, becsületesen volt szervizelve, megkímélt, rozsdamentes állapot, idős házaspár vette nyugdíjas korukra, kijárni a szőlőbe, de már felesleges nekik, leműszakiztatják és eladják. Tehát egy ínyenc kis kocsi, csak a kérdésem, hogy érdemes-e ilyen tipust venni, lehet-e hozzá alkatrészt kapni, milyen minőségben, stb?
Pl. Lada alkatrészekkel kapcsolatban hallottam, hogy mivel még gyártják, forgalmazzák, el kell érniük egy bizonyos minőséget, ami jobb mint 20 évvel ezelőtt, így egy új alkatrészekből feljavított régi lada jobb lehet, mint újonnan.
Ez mennyire igaz a Tavriára? Kicsit körbenéztem már a tipussal kapcsolatban a neten, és úgy érzem itt is lennének gondok az alkatrészek minőségével.
AVB Creative Commons License 2010.04.08 0 0 3612
Sziasztok!
A hétvégén megkezdődik a hivatalos regisztráció a júniusi szolnoki Szovjet Jármű Találkozóra. Akit érdekelnek a részletek, azok küldjenek email-t az avb@freemail.hu -ra és elküldjük a részletes infókat (szállás, étkezés, regisztrációslap, egyéb infók) és a felmerülő kérdésekre is szívesen válaszolunk!
Várjuk érdeklődéseiteket!
Előzmény: AVB (3611)
AVB Creative Commons License 2010.03.11 0 0 3611
Szolnoki Szovjet Jármű Találkozó, Túra és Találkozó plakátja

Meghívó

Szovjet Járművek Találkozója és Kiállítása
(veterán, oldtimer és nosztalgia járművek részére)

Dátum:
2010, június 4. 17:00 – 2010, június 6. 13:00

Helyszín:
Szolnok, Tiszaliget
Hungary

Az országban gombamód szaporodó veteránbörzék közül a 11 éves szolnoki Alföldi Veterán Börze a nagy múltúak közé tartozik, nyáron 31. alkalommal kerül megrendezésre. Idén a nyári börze középpontjába a Szovjet Járművek kerülnek.
Negyedik, egyben második háromnapos találkozónkat tartjuk. Várunk szeretettel minden Volga, Csajka, GAZ, UAZ, Moszkvics, Zaporozsec, ZAZ, Zsiguli, VAZ, Ural, Dnyepr, Izs, Riga, Verhovina, Pedálos és egyéb szovjet gyártású jármű tulajdonost, márkarajongót, klubot és minden érdeklődőt.
A program várhatóan az alábbiak szerint alakul:


0. nap: (fakultatív), 2010. június 4., péntek

Délután 17 órától érkezés, szálláshelyek elfoglalása, ismerkedés.


1. nap: 2010. június 5., szombat

Programterv:

8:00 Ébresztő, reggeli, felkészülés a túrára.
9:00 Szervezett túra megfelelő számú érdeklődő esetén (minimum 10 jármű)
Békésszentandrás - Horthy duzzasztómű,
Cserkeszőlő vagy Szarvas – Ebéd és Szabadprogram (városnézés, Arborétum megtekintése),
16:00 Szolnok - Repülőgép Múzeum látogatás („tárlatvezetéssel”)
(Össztáv: 123 km/3 részletben).
18:00 Visszaérkezés a szállásra, vacsora.
2. nap: 2010. június 6., vasárnap

Programterv:

Megjelenés vasárnap „alkalomhoz illő” :-) ruházatban!!!
7:00 Ébresztő, reggeli, felkészülés a járműoszlop felvonulására!
8:00(!!!) Felvonulás Szolnok városában, rendőri felvezetéssel (kb. 14 km, 30-40 perc), ezzel egy időben a parkolóban Pedálos felvonulás.
8:30-8:45 Érkezés a cora-parkolóba, a kiállítási terület elfoglalása.
9:00-11:00 Kiállítás és szépségverseny közönségszavazással (minimum 3 kategóriában: pedálos, motorkerékpár és autó).
11:30-12:00 Eredményhirdetés, díjátadó.
13:00 Könnyes búcsú egymástól.

A „műsorváltozás” jogát a rendezőség fenn tartja. :-)
Ha elfoglaltságod másképp nem engedi, vasárnapra is mindenképpen szeretettel várunk, hiszen az a veterán börze és a kiállítás tényleges napja!

Szállás a Szolnoki Gyermek és Ifjúsági Közalapítvány Turisztikai és Szabadidő Központjában, mely fás, ligetes területen helyezkedik el a Tisza partja mellett, a kiállítás helyszínétől (Cora) 3 km-re.
Amit nyújtani tudunk Nektek: szállást(térítés ellenében), szombati túrát duzzasztóműi bejárással, fürdőzést, repülőmúzeum látogatást, egy vasárnapi járműfelvonulást, kiállítást közönségdíjas szavazással!
Amit Tőled várunk: Gyere el (családoddal, pároddal, barátokkal), túrázz egyet a csapattal, vegyél részt a felvonuláson, mutasd meg járművedet a kiállításon a 31. Alföldi Veterán Börzén és érezd jól magad hasonló érdeklődésű emberek közt!
Jelentkezési határidő: 2010. május 17.
Várjuk egyéb ötleteiteket is!

Infó: 30/23-33-193 vagy avb@freemail.hu
venuto Creative Commons License 2010.02.28 0 0 3610
Kedves Tik .
Segítséget szeretnénk kérni . Adott az itteni Totalcar-auto menüpont alatti R.I.L.A.K. szubmenü . Ki fogunk menteni egy Nysa 522M típusú lengyel mikróbuszt , ami eddig garázsban állt ( ez nagy szó , mivel nekem , aki a Ritka Lengyel Autók Klubja nevű vezetőségtelen , és elmeháborodottakból való lelki--baráti anticsapatot létrehoztam , van egy ilyen Tizenegyablakosom , és a garázskérdés egy 2m fölötti tárgyhoz egy pokol , mig eljutsz . . .).
A kocsit ingyen odaadták JÓLELKŰSÉGBŐL a R.I.L.A.K.--ba heku néven író jámbornak , aki ezt magához is vette . Azóta is hull rá a hó . Szeretnénk rá egy garázst , ő pedig majd intézi ( moszkvicsrestaurálását addig is leállítva ) az átírást .
TEhát . Szeretnénk , ha adnál egy kis pénzt garázsosításra . Van , aki már betonos területet is adna , van aki beindítja ( bő évtizede nem volt beindítva , motorikusan állítólag , mint egy Rolls--Royce, olyan volt ). TEstvér : amennyiben úgy gondolod , hogy hozzájárulsz , akkor kukkants bele a mi rovatkánkba , annak is a 3268. beírásától való részbe , hogy figyelemmel kísérd a dolgot . A Nysaról a hekutól van fotó is egy korábbi beírásban . ha beírsz , neki címezd , lécci .nagyon szépen köszönöm. . . .

Szeretéssel : sapirico , a három nemmentős megmaradt Nysa 522M tulaj egyike
Pax2 Creative Commons License 2010.02.28 0 0 3609


Sziasztok! Pakolászás közben nekem is előkerült néhány alkatrész. Képen látható diszfeliratok közül az NYOMTATOTT ciril betüs műanyag, a másik három fémből van.

Van még gyürügarnitura, (uj gyári dobozában) egy hengerfejtömités és néhány más tömités a motorhoz, néhány kerékcsapágy, termosztát 412-eshez és van pár bontott cucc is (generátor, önindító, 2 fűtőradiátor, ablaktörlőmotorok, meg csomo apróság kerékcsavar, elakadásjelző, indexkar 412-eshez, meg mindenféle bizgentyű)

Ha valakit érdekelne bármelyik cucc, kérem hogy ajánlatával keressen meg a j.paxart kukac gmail pont com címen.
AVB Creative Commons License 2010.01.04 0 0 3608
Mit kóstál?
Előzmény: Törölt nick (3606)
AVB Creative Commons License 2010.01.04 0 0 3607
Sziasztok!

Szovjet Járművek Találkozója és Kiállítása

Dátum:
2010, június 4. 16:00 - 2010, június 6. 13:00

Helyszín:
Szolnok, Tiszaliget
Hungary

Az országban gombamód szaporodó veteránbörzék közül a 11 éves szolnoki Alföldi Veterán Börze a nagy múltúak közé tartozik, nyáron 31. alkalommal kerül megrendezésre. Idén a nyári börze középpontjába a Szovjet Járművek kerülnek.

Negyedik, egyben második háromnapos találkozónkat tartjuk. Várunk szeretettel minden szovjet típusú (Volga, Csajka, Moszkvics, Izs, Zsiguli, Zaporozsec, GAZ, UAZ, VAZ, ZAZ, stb) gépjármű tulajdonost, márkarajongót, társklubokat és minden érdeklődőt.

A program várhatóan az alábbiak szerint alakul:


0. nap: (fakultatív), 2010. június 4., péntek

Délután 17 órától érkezés, szálláshelyek elfoglalása, ismerkedés.


1. nap: 2010. június 5., szombat

Programterv:

8:00 Ébresztő, reggeli, felkészülés a túrára.
9:00 Szervezett túra megfelelő számú érdeklődő esetén (minimum 10 jármű) Békésszentandrás - Horty duzzasztómű,
Cserkeszőlő - Ebéd és Fürdő,
Szolnok - Repülőgép Múzeum látogatás
(Össztáv: 123 km/3 részletben).
18:00 Visszaérkezés a szállásra, vacsora.

2. nap: 2010. június 6., vasárnap

Programterv:

Megjelenés vasárnap „alkalomhoz illő” :) ruházatban!!!

7:00 Ébresztő, reggeli, felkészülés a járműoszlop felvonulására!
8:00(!!!) Felvonulás Szolnok városában, rendőri felvezetéssel (kb. 14 km, 30-40 perc)
8:30-8:45 Érkezés a cora-parkolóba, a kiállítási terület elfoglalása
9:00-11:00 Kiállítás és szépségverseny közönségszavazással
11:30-12:00 Eredményhirdetés, díjátadó
13:00 Könnyes búcsú egymástól

Ha elfoglaltságod másképp nem engedi, vasárnapra is mindenképpen szeretettel várunk, hiszen az a Veterán Börze és a Kiállítás tényleges napja!

Szállás a Szolnoki Gyermek és Ifjúsági Közalapítvány Turisztikai és Szabadidő Központjában, mely fás, ligetes területen helyezkedik el a Tisza partja mellett, a kiállítás helyszínétől (Cora) 3 km-re.

Amit nyújtani tudunk Nektek: szállást(térítés ellenében), szombati túrát duzzasztóműi bejárással, fürdőzést, repülőmúzeum látogatást, egy vasárnapi járműfelvonulást, kiállítást közönségdíjas szavazással!
Amit Tőled várunk: Gyere el (családoddal, pároddal, barátokkal), túrázz egyet a csapattal, vegyél részt a felvonuláson, mutasd meg járművedet a kiállításon a 31. Alföldi Veterán Börzén és érezd jól magad hasonló érdeklődésű emberek közt!

Jelentkezési határidő: 2010. május 17.
Várjuk egyéb ötleteiteket is!

Infó: 30/23-33-193 vagy avb@freemail.hu

Üdv és mindenkinek kívánok Békés, Boldog Új Esztendőt!
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.03 0 0 3606
Üdv mindenkinek. Találtam itthon egy ilyen robbantottábrás alkatrészjegyzéket. Valakinek esetleg ? Nem szivesen raknám fel a vaterára.
harsanyip Creative Commons License 2009.12.26 0 0 3605
Sziasztok!

Én érdeklődni szeretnék, hogy egy 412-es moszkvics fenntartása kb milyen nagyságrendű összeg évente. Gondolkoztam már valami 70-es évek beli keleti járgány beszerzésén. De elképzelhető, hogy jelképes összegért tudnék szerezni jó állapotú rendszámos 412-est. Azt tudom, hogy a fogyasztása nem pozitívum, meg hogy a világból is kimegy, de pl milyenek a fékei, meg mennyire használható a mai forgalomban, na persze nem minden nap, csak úgy módjával, és mennyire jellemzőek rá az apróbb meghibásodások? Milyen az alkatrészellátottság, és érdekel bármi, amit érdemes tudni a tipussal kapcsolatban.
Jöhet akár magánban is: harsanyip@citromail.hu

Égyébként van már moszkvicsom úgy 7 db, csak azok gyerek méretűek és pedálosok.

Kellemes ünnepeket mindenkinek!
viharfok Creative Commons License 2009.11.01 0 0 3604
Sziasztok,
eladó egy bezárt autósbolt Moszkvics ill., Aleko árukészlete!!!! Csak egyben!!

Kérésre listát tudok küldeni!

Beszerzési ár alatt!! Bőven!



Üdv NZ

nzauto@mail.datanet.hu
Kispál Inka Creative Commons License 2009.08.31 0 0 3603
Hátha valaki épp ilyet keres:
Kezelési útmutató
Pitecus Creative Commons License 2009.08.27 0 0 3602
Kedves Barátaim, kedves márkatársak!

Szomorú szívvel, de megnyugvással közlöm veletek, hogy 6 évig magamnál tartott DYW-itrij tegnap este új gazdára talált.
Így a bontóba való betolástól megkíméltem.
A szorgos törődésemet kedves orosz barátom megbízhatóságával és szolid fogyasztásával honorálta.
Rengeteg projectet hajtottam vele végre, következésképpen pár kép maradt róla.
Annak örülök nagyon, hogy nem bontóba végezte, hisz a kuplung, az első futómű, a gyújtásrendszer makulátlan állapotba került és a kasztni is valahogy rendbe lett anno hozva.
Remélem az új gazdáját is hűségesen fogja szolgálni.
Azért a topik még marad a kedvencek között.

pitecus
poén Creative Commons License 2009.08.26 0 0 3601
Minden érdeklődőt, szimpatizánst szeretettel várunk a szeptember 18-20 között lebonyolítandó III. iGAZ Barát Találkozóra. OFF járművel is lehet jönni, elférünk. Bővebb info itt:

http://www.volgaklub.hu/?q=esemenyek/3-igaz-barat-talalkozo

 

Feliratkozni a topikunkban lehet:

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9043757

 

mr.Szonda Creative Commons License 2009.08.25 0 0 3600
Sziasztok!

Hosszas várakozást követően végre sikerült helyreállítanom az aleko.tmp.hu tartalmát, mely mától újra az olvasóközönség szíves szolgálatába áll.

Szeretnék köszönetet mondani Mindenkinek, aki jelezte hogy az oldalam I-Frame vírus áldozata lett!
Valamint szeretném megköszönni a kitartást és türelmet mindazoktól, akik böngészték volna a helyreállítás ideje alatt az oldalt.

Sajnos időm még mindig nincs az oldal bővítésére, de tanácsokat, anyagot szívesen fogadok bárkitől, aki érdemben hozzá tudna járulni az oldal fejlődéséhez!

Reméljük jó ideig nem lesz illetéktelen behatolója az oldalnak.


Márkatársi és Autóstársi Üdvözlettel:
Szonda György
gregusz Creative Commons License 2009.08.22 0 0 3599
Mindenkinek szép napot kívánok!

TAVRIA javítási könyvet vagy kezelési könyvet keresek!Vagy ötletet, hogy hogyan tudnék beszerezni egyet!Vagy ha van valakinek és eladná vagy elküldené utánvéttel a fénymásolatát!Írjon üzenetet és egyeztetünk!
Köszönöm a segítséget előre is!
gacsat Creative Commons License 2009.06.11 0 0 3598
Aleko Viva Creative Commons License 2009.05.26 0 0 3597
Ki kell hézagolni valamelyest aztán beállítani a kar helyzetét, ha ezután sem lesz jó akkor szinkrongyűrű.  Váltóban van olaj?
Előzmény: azlk (3595)
gacsat Creative Commons License 2009.05.21 0 0 3596
 A váltókart én se tudtam igazán megjavítani,csak hézagolással valamit javítani rajta. 2 milis vasdrótokból hajtottam bele karikákat,így az oldalirányú lötyögést sikerült felére csökkenteni. Az igazság az,hogy szarból nehéz várat építeni. Azért használtam drótot,mert így nem kellet az egész kapcsolószerkezetet szétkapni.
Előzmény: azlk (3595)
azlk Creative Commons License 2009.05.20 0 0 3595
Azt hallottátok, hogy az Árpád úti bolt megszűnt? Pesten és környékén tudtok még moszkvaboltot? Lenne még egy kérdésem. 2140-es moszkva váltókarja elég lötyögős, és a sebességet is nehezen lehet kapcsolni egy ideje. Tippek?
eksön_ Creative Commons License 2009.05.12 0 0 3594
Sziasztok, ilyesmit keresek, tud valaki segíteni?
sipos74 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 3593
Szia!

Üzemképes, az öregem (eddig az első tulajdonosa) a szőlőhegyen használja még néha (kb. havonta egyszer), amikor nem akkor pedig fel van bakolva, hogy ne a kerekein álljon. Persze a forgalomból már ki van vonva.

Az öregem Tel.száma ha érdekel: 06 30 571 578 1

üdv.
Előzmény: gacsat (3587)
Pitecus Creative Commons License 2009.05.11 0 0 3592

Hali!

Dunaharasztiban ott a GDM áruház, több, mint 90%-át be tudja hozni a moszkváknak.

Amúgy nekem is volt egy 1980-as 2140-es moszkvám, amit 16 évesen vettem 40000 km-el. Angol feliratos, piros műbőr üléses, elefántfüles. :)

Az volt ám a verda! 1500-as Ladákat ette gyorsulásban. Még a szamarát is. :)

 

Az újpesti bolt nagyon drága volt. A GDM fele árért ad szinte mindent.

aleko.hu-n megtalálhatod a boltok között.

Sok pesti bolt tőlük viszi a dolgokat.

 

Előzmény: jollép (3590)
gacsat Creative Commons License 2009.05.11 0 0 3591

 Azt ami most is megvan,tíz éve vettem 12 évesen,végig garázsban altatva,38 000 km-el. Minden lemeze horpadt volt,alighanem gyárilag,de nem volt rozsdás sehol. Azonnal tettem bele műanyag sárvédő lemezeket,így törésig tartotta magát. Az alja kirohadt úgy 100 000 km körül,és a motorja is tönkrement 80 000nél. Egy ilyet most is bevállalnék.

 Az az előtti,amit nemrég fejújításra elajándékoztam,kanadai exportra készült,angol feliratos volt,jobb is,mint a többi. Én azért vagyok más eset,mert van 1 moszkvicsra berendezett garázsom,célszerszámokkal,és bevált eljárásokkal.

Előzmény: jollép (3590)
jollép Creative Commons License 2009.05.11 0 0 3590
Köszönöm..:(
Előzmény: gacsat (3589)
gacsat Creative Commons License 2009.05.11 0 0 3589
 Pár éve még sokminden kapható volt,de drágán,az újpesti piac mellett,a szakboltban. A tulaj már akkor is nyugdíjas volt. 20 évesen a 3. lakatolás aktuális. Egy első sárvédőlemez 18000 volt 2 éve.
Előzmény: jollép (3588)
jollép Creative Commons License 2009.05.10 0 0 3588
Azt szeretném kérdezni,hogy a 2140-eshez milyen az alkatrészellátottság?Mire kell figyelni egy ilyen megvételénél? A rozsda mennyire lehet jelen egy húszéves példányon? /még személyesen nem láttam a kiválasztottat csak fotón/ Valamint mennyi lehet kábé gyári állapotúra újítani egy átlagos vasat?Köszönöm...:)A 100 e. alatti futásteljesítmény hihető?
gacsat Creative Commons License 2009.05.10 0 0 3587
Milyen állapotban?
Előzmény: sipos74 (3586)
sipos74 Creative Commons License 2009.05.07 0 0 3586
Sziasztok!!!

Ha valakit érdekel, eladó egy 1986-os 2140-es Moszkvics (kék színben) + alkatrészekkel.
gacsat Creative Commons License 2009.05.04 0 0 3585
Ma este az öreg 2140esemet buheráltam. Ki van lakatolva,motor felújítva,de az első futóművet asszem újjá kell építeni. Alig lehet kormányozni. Szépen indul,szépen jár,lesz még ebből autó. A notóriusan rohadó részeket (gépfedél eleje,ajtók sarka) 1xűen kivágom,és alulemezzel és popszegeccsel kifoltozom. Nem csinálok hülye visszahajtásokat,mert azalatt csak megáll a vizes kosz,oszt rohad. Négy éve nincs rajta műszaki,de a biztosítást fizettem,így a papírjaival se lesz gond. Műanyag doblemezeim vannak,így alulról is elég jól védve van. 1ébként is,már inkább csak veteránként akarom üzemeltetni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!