Van egy 99' 1.8 A3-asom, ha jól tudom akkor ezekbe még nem tettek ASR-t, legalábbis kikapcsolni nem lehet mert nincs kapcsolója a műszerfalon. A problémám az lenne, hogy amikor a jégen elkapar a kerék akkor olyan hang hallatszik a bal eső keréktől mint valami daráló. A műszerfalon nem villog/világít semmi miközben a hangot hallom.
Van egy 2000 évjáratú Audi 1.9 TDI-im,ahhoz keresek valamilyen javitási kézikönyvet,az se baj ha nem magyar,vagy letölthető ,leírást a javításáról.Ha tudtok segítsetek.Köszi
Vettem egy A3 1.8T audit csereltem benne oninditot visszakotottem mindent mukodik is minden csak a muszerfal meg minden elektromos kijelzo villog es ossze vissza mukodik mar megneztem az akkumlator alatt a test kabelt az is rendben van.
ki tudja mi lehet a problema mert nagyon idegesito igy hasznalni.
Kozben hallottam hogy a muszerfal vezerlo IC okozhat ilyet ha igen akkor merre talalom.
sziasztok! nemrég vettem egy audi a3 110 Le 2000-es gyártmányu 1.9 tdi két alkalomal is azt csinálta hogy indítottam, tekerte de nem indult, pár percel késöbb már egybő, pöcre, most harmadjára már egyáltalán nem indul, csak tekeri, segitsetek légyi mi lehet a gond?
Van egy Audi A3-asom 1.6 benzin, 1997-es, az a problémám, hogy amikor eléri az üzemi hőfokot és leállok vele valahol és mondjuk 10 perc után indítanám, akkor nem indul el csak gázadásra, de viszont utána nincs benne erő. Meg menet közben van hogy egy pillanatra leáll a motor, ezt a fordulatszámmérőn veszem észre, utána visszaugrik arra a fordulatra ahol volt. A számítógépe lambda szonda és felső holtponti jeladó hibát írt ki. A felső holtponti jeladó az ki lett cserélve, de hiába, hőgombát kaptam költsön mert arra is azt írták, hogy okozhatja a melegben nem indulást, de az is hiába.
Segítséget szeretnék kérni! 2001 decemberi 1.6 benzines A3-om van. A vízhőmérséklet mérő egyik pillanatról a másikra kb 10 fokkal többet mutat, alapból 70 fokot mutat. A szerelő szerint (kimérte) a hűtővíz 103 és 107 fok között mozog, 107-nél indul a ventillátor. Normális ez, hogy állandóan 100 fok fölött van a motorhő? Termosztár cserélve volt, jelenség ugyanaz.
Megjegyzés: 1-es lambdaszonda rossz. De az eddig is rossz volt, a jelenség fellépte előtt. Mi lehet a gond, találkozott valaki hasonló problémával? Válaszok előre is köszi!!
Sziasztok!! Olyanban szeretném a segítségeteket kérni, hogy vettem, egy Audi A3-at 1004-es 2.0 PD TDI-t, és nem tudom átállítani a nyelvet rajta, olaszon van most. Egyszerűen nem tudok belelépni a menüjébe. Kimondott olyan, hogy "menü" gomb nincs sajnos benne. Az ablaktörlőn lévő kapcsolok vannak, a "fel-le" nyíl, meg alul az "OK". Meg magán a műszerfalon van két "gomb", de ez egyikkel a dátumot tudom állítani, másikkal meg nullázom a km.-t. Ha tudna nekem valaki segíteni azt megköszönném.
Sziasztok!!Kene nekem egy oriasi nagy segitseg!!Audi a3 8l 1.6!Az a bajom hogy P0171 hibakodom van,ami elvileg az elso szonda!Kicsereltem gyarira es azota is vissza adja hibanak!Viszont ha hasznalom es megyek vele 2 nap mulva elalszik kb 6nap ig és utána újra!Es senki nem tudja mi a baja!Folytoszelep el lett takaritva es utana kapot egy gyari beallitast!!Valakinek valami hasonló volt már vagy esetleg valami tipp??? Thx
Szia! Fals levegőt szív!Nálam ez volt a gond! Tömítéseket nézesd meg! Nálam szívósor tömítés, szívócsonk tömítés, befecskendező szelepek gumigyűrűi lettek cserélve! A gond megoldódott!
Sziasztok! Valaki tudna segíteni nekem kipufogó témában? Van egy aqa motorkódos 1.8-as turbo quattro a3-asom, 2000-es évjárattal és egyszerűen nem találtam rá kipufogó rendszert. Voltam autós boltban is, ahol mutattak nekem egy komplett rendszert de máshogy nézett ki mint a jelenlegi. A mostani a középdob után egyenesen folytatódik, míg a mutatott rendszer elkanyarodik. Gondolom mert az első kerekes típusra van. Szóval a kérdésem az lenne, hogy hol és milyen rendszert lenne érdemes rá vennem?
Egy gyors kérdésem lenne, remélem tudtok segíteni!
Van egy 2003 Februári A3 1.6 Benzin (75kW)-os kis szerelmem, és szeretnék venni neki új első lökhárítót. A kocsi adatlapja szerint 8L1 típusú viszont ahogy nézem a lökhárítókat mind 8L-es simán. Nemrégiben vettem egy lökhárítót egy régebbi évjáratból (1996-2002) lehetett talán, és az nem volt jó rá. Teljesen más a homlokfal és a csavarok helye is, viszont neten mindenhol azt írják, hogy 1996-2003-ig vannak az alkatrészek. Most nem tudom pontosan, hogy a kocsimhoz milyen alkatrészek valók. Jók a 8L-es alkatrészek vagy már a 8P ami kompatibilis?
Ebben kellene a segítségetek. Válaszotok előre is köszönöm!
segítséget szeretnék kérni tőletek! Tulajdonosa vagyok egy 2002-es 1.6 benzines A3-asnak. Nem rég előjött egy hiba. Hideg indításnál az autón egy ideig magas az alapjárat(ami elvileg normális) majd hirtelen lemegy nagyon alacsonyra és elkezd rángatózni a motor (mintha le akarna fulladni). Ha néhányszór odalépek a gázra összeszedi magát és visszamegy magas fordulatra majd bemelegszik és visszaáll a normális alapjáratra. Ha be van melegedve a motor és úgy indítok akkor nem jelentkezik a hiba.
Aki találkozott már ilyen problémával és tud segíteni azt megköszönöm!!!
Egyik napról a másikra nehezen indult és gyorsításkor rángatott, nem gyorsult, mintha kimaradt volna a gyújtás vagy a befecskendezés. Cseréltem gyertyákat, ekkor ideiglenesen megszűnt a hiba, de pár nap múlva megint kezdte.
Cseréltem gyújtótrafót és benzin szűrőt, mértem az AC pumpa nyomást (4bar előremenő) és rádugtam gépre.
00515 - camshaft position (hall) sensor (g40) 03-10 - no signal - intermitten hiba volt, amit kitöröltem, de visszajött.
Járó motornál kitöröltem a hibát, majd lehúztam a jeladó stekkerjét és a motor észre sem vette, hogy hiányozna, azt leszámítva, hogy a hibatárolóban megint ott lett a 00515.
Szerintetek egyértelmű jeladó csere, vagy valami más okozza a hibát?