Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

toji76 Creative Commons License 2023.04.05 0 0 71152

Ez való bele gyárilag.....én most ugyanezt töltöttem bele.

Előzmény: Moloch bácsi (71151)
Moloch bácsi Creative Commons License 2023.04.05 0 0 71151

Véletlen ilyen olajat vettem/kaptam (nem tudom én rendeltem rosszat vagy a webshop küldött rosszat) de benzine xsara 1.6 16v - be bele lehet rakni? 

 

 

 

5bdc Creative Commons License 2023.04.04 0 0 71150

Jó napot Urak!

 

Itt az idő,egy hátsó híd cserére...

Tudom,volt már itt szó róla de azóta sok víz lefolyt a Szamoson  :-)

Tudtok Pest környékén korrekt társaságot ajánlani?

 

5bdc

toji76 Creative Commons License 2023.03.17 0 0 71149

Tudomásom szerint igen, mivel forrasztott a kötés, így kereszt metszet növekedés lép fel, ami csökkenti az ellenállást.

 

Vagyis a legkisebb ellenállása a forrasztás helyén van.

Előzmény: Doro66 (71148)
Doro66 Creative Commons License 2023.03.17 0 0 71148

Köszi a választ!

 

Szonda vezetékét lehet hagyományos forrasztással javítani? Nem lesz ellenállás változás ? 

 

 

Előzmény: toji76 (71147)
toji76 Creative Commons License 2023.03.16 0 0 71147

Akksi saru le...forrasztás....akksi saru fel.....hibakód törlés.....

Előzmény: Doro66 (71146)
Doro66 Creative Commons License 2023.03.16 0 0 71146

Sziasztok!

 

Elszakadt az olajszint ellenőrző vezetéke. Milyen módon kell megforrasztani, hogy nem zavarjon be (BSI vezérlés) ?

 

 

 

Köszönöm! 

Doro66 Creative Commons License 2023.03.14 0 0 71145

Szia!

 

Sziasztok!

 

Szeretnék visszajelezni, hogy akku okozta amiért nem indult el az autó. Komoly erővel tekerte a motort, de terhelésen nem volt szikra. Sajnos nagyon megtévesztő, mert kivéve a gyújtógyertyákat (terhelés nélkül) tarafóhíddal ellenőrizve van rendesen szikra. Semmilyen hibát nem mutatot a diagnosztika. Sajnos. Voltak adatok, de összehasonlítás hiánya miatt nem tudtam értékelni őket.

 

Cseréltem végül trafósort és nem bántam meg, mert teljesen másképpen megy a motor, más a fogyasztás, szóval nagyon jó lett. Mondom ezt úgy, hogy eddig sem voltam elégedetlen. Még eredeti Sagem, gyári taró volt benne. Valami pici hiányt éreztem erőben, de nem száguldozom, így nem foglalkoztam vele. Fogyasztása sem volt rossz (6.5 l).

 

 

4.5 éve van meg az autó és még soha nem ment ilyen jól. Most mentem gyorsan 100km -t és 5.4l mutat a kijelző....

 

Szóval ha van valakinek: nehezen indul, előtte sok megtorpanás, le akar fulladni, nehezen tér magahoz, majd minden váratlanul helyreál,  akkor érdemes az akkumulátort "terhelésen" vizsgálni. Enyém 12.5V -tal nem volt jó...

 

Ilyen hibaüzenetek jeleztek, majd elmúltak szinte pár perc alatt:  "antipollution faulty" ,  "catalytic converter faul"  "ECONOMY MODE”

éS VÉGÜL P0302 -  Cylinder 2 Misfire Detected hibával állt meg végleg.

 

Köszönöm toji76 -nak és FeZ_ nek a segítségeket! 

Előzmény: Doro66 (71141)
toji76 Creative Commons License 2023.03.14 0 0 71144

Elsőnek a gyertyák cseréje ha régiek, azután diaggal kiolvasni a hibákat....., aztán a hibák alapján gondolkodni

Előzmény: Szecska23 (71142)
FeZ_ Creative Commons License 2023.03.14 0 0 71143

Igazából nem jó módszer a tippelgetés, diagolni kell.

 

Előzmény: Szecska23 (71142)
Szecska23 Creative Commons License 2023.03.13 0 0 71142

Sziasztok! 

2004-es 1.4 benzines xsaraval van egy olyan gondom hogy világít a check engine sárgán már régóta illetve írja az antipollution fault hibát. Hónapokig semmi tünete nem volt, az utóbbi időben annyit csinál hogy a napi első indításkor ha járatom 2 3 percig utána elkezd dadogni és ugrál kicsit az alapjárat. Újraindítás után semmi baja. Ha indítás után nem járatom hanem elindulok vele akkor pár száz méter után kezd dadogni, kicsit rángat, illetve semmi erő nincs benne. Ha ilyenkor megállok vele és újra indulnék a kuplung felengedésekor rögtön fulladna lefelé és a gázra alig reagál. Viszont ha leállítom a motort majd újra indítom megint semmi baja és simán, gond nélkül megy.

Valakinek volt esetleg hasonló problémája, vagy van tippetek mi lehet a probléma? 

Doro66 Creative Commons License 2023.03.11 0 0 71141

Sziasztok!

 

Megtudná valaki mondani, hogy mennyi a trafó - tekercs feltöltése álló motornál, gyújtáson a diagnosztika szerint ? ( 1.6 16V )

 

Köszönöm előre is!

toji76 Creative Commons License 2023.03.06 0 0 71140

Sziasztok!

 

Korábban írtam hogy eladóvá vált egy POLMO hátsó dobom, mert nem az volt a hibás. Megnéztem 2021.03.-hóban lett vásárolva, azaz 1 éves. Jó vastag anyagból van mert 10 kiló.

 

Ha valakit érdekel írjon ide és lefényképezem.....

toji76 Creative Commons License 2023.03.06 0 0 71139

igen, olyan helyen kell lennünk ahol van villany, mert a laptopnak beszart az akkuja.

Előzmény: Doro66 (71138)
Doro66 Creative Commons License 2023.03.05 0 0 71138

Szia!

 

Köszönöm! Elfogadom a segítséget, mert jó lenne visszaellenőriznem, hogy minden rendben van e a saját mérésemmel. 

 

Délután átmozgattam mindent, és utána törölni lehetett a hibát. Alakul valami, de kell egy ellenőrzés mindenképpen. 

 

Egy régebbi hozzászólásodban megadtad a telefonszámod valakinek. Felhívhatlak holnap egyeztetés céljából ? 

 

 

Előzmény: toji76 (71137)
toji76 Creative Commons License 2023.03.05 0 0 71137

Szia!

 

Nekem van egy programozni tudó, de én még soha nem használtam ilyet, így nem tudom kezelni.

 

Ha gondolod megpróbálhatjuk.....ha te értesz hozzá

Előzmény: Doro66 (71135)
beetibi Creative Commons License 2023.03.05 0 0 71136

Sziasztok! 

Indexkart akarok cserélni. A jelenlegi kapcsolóm végén lévő gomb funkció nélküli verzió de olyat nem találok, csak "AUTO" funkciós kart. Esetleg tudja valaki, hogy kompatibilis ez is hozzá, beépíthető a helyére?

Doro66 Creative Commons License 2023.03.05 0 0 71135

Sziasztok!

 

Lexia átmeneti kommunikációs hibát ír a BSI - kapcsolatra. A teszt műszercsoportban talált hibát, de nem tud kiolvasni semmit a hiba miatt. 


Mi lehet a probléma ? Van itt dunaújvárosi akinek van kiolvasója ? 


Köszönöm! 

toji76 Creative Commons License 2023.03.04 0 0 71134

Sziasztok!

 

Mi a véleményetek a VENEPORTE kipufogóról?

 

Mennyire csendes vele a kocsi?

Memphis90 Creative Commons License 2023.03.02 0 0 71133

Köszönöm a segítséget! Megpróbálunk elindulni hátha meglesz a baja...

Előzmény: FeZ_ (71132)
FeZ_ Creative Commons License 2023.03.01 0 0 71132

A kompresszor tápvezetéke átmegy a BSM-en (motortéri biztosítéktábla). Elvileg "egyenesen", de a csatlakozókat azért ellenőrizném illetve megnézném azt is, hogy a BSI-ből kijut-e az áram odaáig. 

A BSM-nél a 16 lábú szürke színű csatlakozó 13-as lábán "jön" az áram a BSI-ből. (a BSM-ből a kompresszor felé a 16 lábú fekete csatlakozó 7-es lábán megy ki az áram) Ha ott tesztelve sem világít a próbalámpa, akkor a BSI-nél mérnék legközelebb. Annál a 16 lábú zöld csatlakozó 7-es lábán kellene kijönnie az áramnak a kompresszorhoz. Ha ott se jön, akkor valószínűleg a relé adta meg magát a BSI-ben. 

 

Előzmény: Memphis90 (71131)
Memphis90 Creative Commons License 2023.03.01 0 0 71131

VF7CHRHYB39374524 elnézést de benéztem.....

Előzmény: FeZ_ (71130)
FeZ_ Creative Commons License 2023.03.01 0 0 71130

Ez nem sikerült, mert ez a motorszám.

Az alvzszám VF-el kezdődik és 17 karakter.

Előzmény: Memphis90 (71129)
Memphis90 Creative Commons License 2023.03.01 0 0 71129

Meg is van az alvázszám PSARHY10DYLP3021927

Előzmény: FeZ_ (71127)
Memphis90 Creative Commons License 2023.02.28 0 0 71128

Igen nekünk is ez volt a fura hogy terhelésen nincs meg az áram erősség. Megszerzem az alvázszámot akkor tudol esetleg segíteni merre találjuk a reléjét? 

Előzmény: FeZ_ (71127)
FeZ_ Creative Commons License 2023.02.28 0 0 71127

"De ha próba lámpával próbáltuk  ott ahol eddig 14,4v mértünk semmi nem történt."

 

A kulcs ebben a mondatban van. Nem jön elég áram a vezetéken a csatlakozóba. (hiába mérsz 12V-ot üresben, ha terhelésen ez eltűnik. )

Valahol valamelyik csatlakozó kontaktos, vagy kábelhiba van, esetleg a kompresszor relé gyengélkedik. (ez kérdéses, hogy hol van, lehet a BSI-ben, esetleg a BSM-ben, ha olyan már az autó. Pontosabbat nem tudok, kapcsolási rajz kellene, amihez meg alvázszám kell)

 

 

Előzmény: Memphis90 (71126)
Memphis90 Creative Commons License 2023.02.28 0 0 71126

Szóval a mérést a csatlakozóban mértük mikor a digit. vezérlőn benyomtuk a klímát akkor volt járó motornál 14,4v. De ha próba lámpával próbáltuk  ott ahol eddig 14,4v mértünk semmi nem történt. A mágnes kuplung próba úgy történt hogy ugye saját csatlakozón semmi de ha adtunk neki külön 12v akkor kattogott a mágnes. Ha járt a motor és külső 12v kapott akkor láttuk hogy elindult a kompresszor. Azt nem próbáltuk hogy igy elkezd e hűteni. Lehet esetleg a digit. vezérlő hibája???

Előzmény: FeZ_ (71125)
FeZ_ Creative Commons License 2023.02.28 0 0 71125

A kábelen a mérést hogyan végeztétek, milyen pontok között ? 

A másneskuplung működése miből derült ki ?

Ha valóban jó a mágneskuplung és valóban megkapja a 12V-ot, akkor be kell húznia a kuplungnak és akkor forognia kell a kompresszornak. Forog a kompresszor ?

(Nagy ritkán előfordulhat olyan, hogy a kuplungtárcsa belső bordája ledarálódik és kívülről úgy néz ki, hogy forog a kompresszor, de közben meg nem. Ezt csak a tárcsa leszedésével lehet detektálni)

Ha forog de mégsem hűt, akkor lehet dugulás a rendszerben, lehet kuka a kompresszor, stb.

Klímagépre rákötve ki lehet deríteni az okát a rendszerben levő (vagy nem levő) nyomásértékekből.

 

Előzmény: Memphis90 (71124)
Memphis90 Creative Commons License 2023.02.28 0 0 71124

Kedves csoporttársak!

Egy ismerősömnek a 2002es Citroen Xsara Picassoja amiben 2.0hdi motor van sajnos elromlott a klíma. Digitálisan lehet állítani de a klíma nem akar elindulni gáz van benne mágnes kuplung működik a vezetéken ami a kompresszorhoz megy 14.4v mérünk de a klíma nem indul. Valaki esetleg járt már így? Válaszokat köszönöm!

FeZ_ Creative Commons License 2023.02.23 0 0 71123

"A diag meg csak azt tudja megmondani hogy nincs égés, vagyis nincs szikra"

 

Az eleje igaz, a vége nem.

Az, hogy nincsen égés, még több dologtól is lehet, nem csak a szikra hiányától. Sokszor rászaladnak erre az otthon javítók. Természetesen a leggyakoribb hiba-ok a szikra hiánya, de sokszor más a kiváltó ok és akkor lehet cserélni 1000-el a trafókat, nem lesz megoldás belőle.

 

 

Előzmény: toji76 (71117)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!