Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ROYALFLUSH Creative Commons License 2003.11.06 0 0 610
Hmm. csak fura hogy eddig nem jelentkezett a probléma, pedig csontra mindig ugyanazon a helyen állok..... Na mindegy majd viszek a dologba egy kis rendszert, ezentul csak betonon, csak indulás előtt nézem meg minden nap :)
Előzmény: lukit (608)
_pjani_ Creative Commons License 2003.11.06 0 0 609
RF, ez a világ legjobb üzlete! Megoldódni látszik a föld fogyatkozó energiahordozó készleteinek problémája! Az olajtermelő Sierra titkának megfejtésével és szabadalmazásával degeszre keresed magad! A végén tényleg "cossie lesz belőle!" ;-D

lukit Creative Commons License 2003.11.06 0 0 608
okozhat igen.
Előzmény: ROYALFLUSH (607)
ROYALFLUSH Creative Commons License 2003.11.06 0 0 607
Lehet hogy ittasan mentem haza, tetőre tettem a vasat, és úgy néztem meg :) De inkább arra tippelek, hogy valaki kib@szásból feltörte éjjel a kocsimat, és öntött nekem utána, más logikus magyarázat nincs :))

Járó motornál természetesen soha nem szoktam olajszintet nézni. Abszolute nincsen rendszeresség nálam etéren, olajcsere/utántöltés után van hogy havonta 1X-2X pillantok csak rá aztán ahogy telik az idő, fogy lassan az olaj, egyre gyakrabban és gyakrabban csekkolom, végül már napi rendszerességgel. Az időpontok is elég változatosak, hol reggel indulás előtt nézem, hol miután hazaérek, leállítás után. A legáltalánosabb példa, miután hazaérek, leállítom az autót, rá egy 15-20 perccel rápillantok. Ez alatt elméletileg le kéne csorognia a nagyjának, tehát valamelyest hiteles képet kapsz az olajszintről. Akár indulás előtt néztem, akár leállítás után, egészen ma reggelig, soha nem mutatkozott jelentős eltérés. Ezért nem értem igazán a dolgot. Sajnos nem betonon szoktam állni, hanem egyenetlen talajon, de mindig ugyanazon a helyen, és nem olyan vészes az egyenetlenség. Vagy ez a nagyon kicsi hepehupa is okozhat ilyen jelentös szinteltérést?

Előzmény: karello (604)
ROYALFLUSH Creative Commons License 2003.11.06 0 0 606
Tau:
Ez a gép már a 22 század :) Nincs több olajcsere, nincs több olajfogyaszás, ez a gép kitermeli magának :) Szoktam hidegen is, melegen is nézni, igazából jelentős eltérés soha nem volt...

De az biztos hogy van lelkük :-)

Előzmény: TaunusV6 (603)
lukit Creative Commons License 2003.11.06 0 0 605
nekem is egyszer folyt a vizem, nyartol mostanaig :)
Előzmény: TaunusV6 (603)
karello Creative Commons License 2003.11.06 0 0 604
RF: Ittál? :))

Egyébként nehéz a kérdés...

Járt a motor? Mennyivel a leállítás után szoktad nézni a szintet? (Vmennyi visszacsorog)

Esetleg nem állt ferdén az autó? Egy pici lejtő v oldalra dőlés is megbolondíthatja...

Lehet, hogy... megszánta a jótündér az autód és öntött bele fél kiló olajat... :)

Előzmény: ROYALFLUSH (602)
TaunusV6 Creative Commons License 2003.11.06 0 0 603
Ha félúton volt MIN-MAX között, akkor majdnem fél liter olajat termelt a gép a semmiből! :-)
Olyan banális dolog nem lehet a megoldás, hogy egyszer melegen nézted máskor meg hidegen? (Vagy az nem is számít?)

Egyszeri vízfogyás nekem is volt, és soha többé nem. Ezeknek a Sierráknak lelkük van! :-)

Előzmény: ROYALFLUSH (602)
ROYALFLUSH Creative Commons License 2003.11.06 0 0 602
Khmmm érdekes dolgot tapasztaltam mostanában. Ma elkezdett aggasztani egy dolog, mert úgy vettem észre mintha az olajszint emelkedett volna. Ez még csak gyanú, vagy inkább misztikum. Múlt hét végén, mikor meglestem az olajszintet minden normális volt, valamivel a minimum fölött állt. Mivel egykét héten belül esedékes az olajcsere már nem töltöttem utána olajat, de figyelgetem azért rendszeresen, ne menjen szint alá. (bár ez kizárt, az olajfogyasztás elég jó mióta szelepszárszimeringek ki lettek cserélve. Agip F1 15W40 ből 6-7000Km -ként 1 kilót kajol) Ma reggel kihúzva a nívópálcát, meglepődve tapasztaltam hogy az olajszint a min-max vonal között csontra közepén volt. Mintha valaki fél kiló olajat borított volna bele! Hengerfejes lenne? Vagy mi lehet erre a magyarázat? A viz a kiegyenlítőben kristálytiszta és jelentős vizfogyást sem tapasztalok mostanában, ami indkolhatna esetleg ekkora hirtelen olajszintemelkedést. Szóval érthetetlen. Van valakinek ötlete, találkoztatok már ilyesmivel?

Vizfogyasztás mint jelenség fellépett egyszerileg nálam is, a mult hónapban utána kellett egy fél liter fagyállót töltenem. Furáltam is, mert mióta nálam van az autó (lassan 2 éve) egyszersem kellett utántölteni, a vizszint múlt hónap eleéig egy mikro milimétert nem apadt a kiegyenlítőben. Akkor utántöltöttem egy fél liter fagyállót, és figyelgetem azóta rendszeresen, de azóta ismét helyreállt a rend látszólag, egyáltalán nem tapasztalható vizfogyás, legalábbis nem vettem észre, hogy fogyott volna a víz. Nem tudtam mire vélni, de nem is foglalkoztam a problémával, mivel látszólag egyszeri eset volt. Most viszont próbálom az összefüggést keresni a két jelenség között.

Vizfogyás-olajemelkedés -ből elég jól behatárolható lenne a proléma, de nálam ott a svédcsavar hogy a két dolog között majdnem egy hónap differencia van, szóval nem igen van összefüggés. Mult hónapban hirtelen fogyott a viz, de nem történt az olajszinttel semmi. Azóta vizfogyás megállt, de most szinte egyiknapról a másikra többnek tűnik az olaj. Hát én ezt nem értem... Van ennek valami logikus magyarázata?

TaunusV6 Creative Commons License 2003.11.05 0 0 600
Mintha hitetlenkedés vélnék felfedezni soraidban! Van 500+ lovas drag racer, olyan mint egy funny car,(csőváz és műanyag kaszni, de gondolom nem mondok újat) iszonyat széles első kerékkel és pirinyó hátsóval. Gondolom megfordulni vele lehetetlen és baromi hülyén is néz ki, de amire építették arra kitűnően megfelel:megnyerni az fwd kategóriát.
Utcára természetesen nem lehet használni ilyen erős elsőkerekest.

Az YB egy felturbózott 16 szelepes Pinto. És kezdetben abból sem tudtak kihozni 500+ pacit. Fejlődnek a dolgok.

De ez Sierra topic, nem? Akkor meg minek beszélünk fwd cuccokról?

Előzmény: Törölt nick (597)
Laminex Creative Commons License 2003.11.04 0 0 599
Eladó 4 db gyári Ford 14-es 4X108-as lemezfelni Michelin X M+S 100 típusú 5 mm-es profilú téli gumival szerelve. Escort, Orion, Mondeo, Focus, Sierra, Scorpio típusokra jó.
Ár: a 4 db felni 12e Ft
Gumi: a 4 db 10 e Ft
Kompletten a 4 kerék 20e Ft
Az áru Miskolcon van! Az ár a szerelés költségét nem tartalmazza
Érdeklődni: 30/303-70-07
A gumi mérete: 185/70*14
TaunusV6 Creative Commons License 2003.11.04 0 0 596
Ja, nem dupla nulla 7 :-)
TaunusV6 Creative Commons License 2003.11.04 0 0 595
Valójában nem akarok. Már megmondtam neked, hogy There is no replacement for PINTO POWER!

Gabi007, a jenkik simán csinálnak 500+ lovas elsőkerekes gépeket drag racingre (igen, szerintem is barmok)
Másrészt a Zetec egy kedvelt moci klasszikus, RWD Fordokban. (ahogyan az Opel 150 pacis mocija is)

_pjani_ Creative Commons License 2003.11.03 0 0 594
Miért ne lehetne szétbarmolni, lesz belőle még bőven! Az meg azért nem olyan biztos hogy lesz 500+ lovas zetec. A pintó utánozhatatlan! ;-)

Khhmm.... miért is akarsz zetecet a Higanyszürke Rémbe?! :o

Előzmény: TaunusV6 (592)
TaunusV6 Creative Commons License 2003.11.03 0 0 592
Áá skacok, félreértitek. A problémám,hogy egy Focus RS-t minek szétbarmolni. Arra egy síma hároméves Focus is elég lenne. 7 millióval olcsóbb, de a kasznija annak is erősebb mint a Sierrájé.
A Zetec mociból meg pár éven belül ugyanúgy ki fognak hozni 500+ lovat, majd meglátjátok!

Van egy átalakító szett, amivel a Zetec mocira rámegy a T9-es váltó, vagyis pont jó lenne a kis Sierrámba. :-) (hogy ontopic is legyek)

_pjani_ Creative Commons License 2003.11.02 0 0 591
De azért valamit csak találunk neked!
Előzmény: _pjani_ (590)
_pjani_ Creative Commons License 2003.11.02 0 0 590
Csaó!

Sajna késő, meggondolta magát... ;-)

Előzmény: karello (589)
karello Creative Commons License 2003.11.02 0 0 589
Janinak igaza van... Semmi értelme... :)
A vadnyugaton is csak kevesen szerettek betöretlen vadlóval közlekedni...

Jani:

Megnéztem a képeket... Hmm... A szándék adott.
Osztok szorzok, aztán pár napon belül színt vallok...

_pjani_ Creative Commons License 2003.11.02 0 0 588
Az hogy aki idegenkedik a csúnya rossz kőműves stílustól az is élvezhesse az 500 pacit meg a vele járó összes nyűgöt. Tehát semmi értelme.
Előzmény: TaunusV6 (587)
TaunusV6 Creative Commons License 2003.11.02 0 0 587
Huhúú, ez azért szívenütött! Így szétfaragni egy majdnem tíz millás vadonatúj autót! Ráadásul a "felülmúlhatatlan RS futómű" is valószínüleg kénytelen volt átadni a helyét egy Cosworth 4x4-nek.(esetleg szimplán RWD?) Akkor meg mi értelme volt? Na mindegy.
Előzmény: Törölt nick (581)
Rick Blaine Creative Commons License 2003.11.02 0 0 586
koszonom!

rick

Előzmény: Törölt nick (585)
Rick Blaine Creative Commons License 2003.11.02 0 0 584
sziasztok,

kicsit offtopic leszek, de megneztem, ezt a fordos forumut latogattatok utoljara.
kerdesem volna. tudtok valamit a ford cougarrol? uis nagyon tetszik es egeszen elerheto aron lehet kapni hasznaltat. ja es ket escort, egy sierra utan most a mondeomat szeretnem lecserelni:)

rick

_pjani_ Creative Commons License 2003.10.30 0 0 580
Helló urak,

Az RS focus szép, de ha már focust akarok, akkor elmegyek az A1 rallysporthoz és csináltatok magamnak egy RWD konverziót stage 2-es Cossie motorral. De akkor meg már minek vegyem azt, ha úgyis a Sierra bélése lesz (műszakilag), úgyhogy ennyi ;-) (nem is vagyok elfogult!)

RF, szerintem hagyd azt a mosócuccot! Ha át akarod mosni a rendszert akkor csak lágyvízzel csináld, mert különben vízköves lesz. A töltés asszem 8 liter az OHC-n nekem 7, ebből 6,5 litert tudtam leereszteni, a többit nem lehet kiszedni. Hűtőfolyadéknak egy sűrű kék löttyöt tettem higítva, amit 300/liter áron szerváltam.

Gabi07, ilyen szívfájdító képet hol találtál? :-(

Karello, nem voltam netközelben, de mindjárt küldök képeket.

karello Creative Commons License 2003.10.29 0 0 579
Hát... TK-ra ennél kevesebbér is felveszik...

A Ladám jobban nézett ki, miután kiálltam vele az 59-es busz alól... :)

Előzmény: Törölt nick (578)
karello Creative Commons License 2003.10.29 0 0 577
Azta Gabi... A bordót egy kicsit összekaristolták... :)
ROYALFLUSH Creative Commons License 2003.10.28 0 0 575
OK akkor a váltót, és difit nem bolygatom, ha nem muszáj. Láttam valamelyik autós shopba, ilyen hűtőrendszer átmosó cuccost. Nem tudom pontosan a műveletet, de a lényege valami olyasmi, hogy leereszted a fáradt vizet, feltöltöd rendes tiszta vizzel, bele ezt az adalékot, kb 1 órán kersztül járatni a motort, aztán leengedni, és bele a friss fagyálló+viz keveréket. Használtál már ilyet? Van értelme, kihozza a dzsuvát meg vizkövet a hűtőrendszerből? Vagy ez is amolyan reklámfogás? 3 rongy egy flaska. Ha értelmes dolog akkor lehet veszek egyet...
Előzmény: _pjani_ (570)
karello Creative Commons License 2003.10.28 0 0 574
Hogy mi a véleményem egy olyan autóról, ami 8 mp-t üt a Nürburgringen a Golf R32-re körönként annak ellenére, hogy kisebb a motorja, csak az első kerekek húzzák és csak 5 gangból gazdálkodik a drájver?

Aaaaaaaaaztaaaaaaaaaa... :))))

Rövidebben: KELL! :)

Csak soké aggyák...

No pá...

Holnap hajnalig... Ébren őrizzük álmunk... (Neoton Femili.. bleee... :)

Előzmény: Törölt nick (572)
karello Creative Commons License 2003.10.28 0 0 571
Jani!

Igazad van... :)

Mail ment, lassan én is haza, de küszöbrágcsálva várom a képeket... :)))

Előzmény: _pjani_ (570)
_pjani_ Creative Commons License 2003.10.28 0 0 570
Karello, méghogy pénisz enlárdzsernek... olvasd csak el szeretett Winklerünk (a közellenség) cikkét a Sierrákról... "Még mauritániában sem fordulnak meg utánna a falusiak" Gondold el, milyen lehet a fölényeskedő mercis/audis/bmw-s arca ha egy ilyen "Kőművesautóval" levillogod 250-nél! ;-DDD

2WD-4WD: ilyen autót sztem télen a sózott utakon úgysem lenne szíved használni... tehát 2wd, sokkal nagyobb élvezet terelgetni. Amikor bejön a turbónyomás élevezet ahogy fickándozik a feneke! (próbáltam!) :PPPPP~~~~~~~

RF, a váltó difi olajat elméletileg nem kell cserélni, elég körülményes is amúgy. A hűtőfolyadék egyszerű, én is most cseréltem.

ROYALFLUSH Creative Commons License 2003.10.28 0 0 569
Jani!

Jövő hónapban akarok egy komplett folyadékcserét csinálni. Hütővíz, fékfolyadék, Motorolaj. És egy füst alatt akkor már difi+váltó is. Ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem: Sierra Difibe, és váltóba lehet olajat cserélni? Vagy ez is ilyen gyárilag felöntött cucc, ami utána nem cserélhető?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!