Dízelbe helyett akkor se tankolnám, ha olcsón adnák.
Amúgy FB csoportban többen írták, h használtak E85-öst sokáig vagy magában, vagy felesben (tehát még az is kb. 4x volt az E10-hez képest) probléma nélkül
Van egy szép allapotu eladó multipla lemezfelni szettem, rajta 4db Fulda Kristall Montero teligumival. 4-5.5 nem közti profil, nem repedezett, de 2005 végi, ha jól láttam. Van hozza egy szett utangyartott dísztárcsa is.
20000ert valakinek nem kell? Budapest-Zuglóban van a cucc.
van egy pár Multipla 1 hátsó lámpám is, balos-jobbos, ezt be sem tudom árazni.
szivesen cserélem a cuccokat multipla tetocsomagtartora.
Láttam eladod, vagy már el is adtad a Multit. S olvastam, hogy dupla tolótetős volt. Én ma vettem egyet Bonyhádon, 2000-s évjárat. Az lenne a kérdésem, hogy hol, merre s milyen szigetelést kapok én hozzá ? Merthogy a gumiszigetelés az első tolótetőből hiányzik körbe. Még nem szedtem le róla a ragasztószalagot, mert nem ázik be. Így még nem tudom pontosan, hogy magáról az üvegről hiányzik a gumi, vagy a keretből, vagy esetleg mindkettőből. Tudnál esetleg valami irányt adni, hogy hol kezdjem el keresni ? Bárdi és Unix webshopjain nem találtam, vagy rossz szavakkal próbáltam meg rá keresni.
Nekem nagyon jó a tapasztalatom az automatával, nem szokott hideget fújni. Pont azt szeretem benne, h ezen tényleg hőmérsékletet állítasz be, míg a manuálison nem, csak hideg-meleg keverési arányt. Nyáron meg kb. mindegy, nagy melegben úgyis kevés a klíma teljesítménye.
A fő különbség a működési elvből fakad. Manuálisnál én állítom be a befújandó hőmérsékletet, automatánál ezt nem lehet állítani, helyette 'csak' a kívánt belső hőmérsékletet, így ő dönti el, hogy ehhez meleget vagy hideget fújjon.
Télen: Mauniálisnál amit beállítok hőfokot azt gyakorlatilag konstans tartja (teljes bemelegedés után), ritkán kell korrigálni, de ha kell is állítani egyből érződik a hatása. Automatánál ha úgy érzi elérte a beállított belső hőmérsékletet akkor elkezd hideget fújni (nehogy már túl meleg legyen) nem nagyon hideget, de télen kellemetlen ha hideg jön meleg helyett, ilyenkor ha nem nyúlok hozzá 5-10 perc is eltelhet mire rájön, hogy talán már hidegebb van a beállítottnál és jöhet újra a meleg. Ezért nem várom meg, kézzel állítok rajta, de ha nem rakom maximum-ra akkor kell neki legalább 1 perc mire elkezd melegebbet fújni.
Nyáron pont fordítva: Manuálisnál, ha már megvan a kellemes hőmérséklet akkor a legkényelmesebb ha engedek hozzá egy kis meleget és onnantól jön egy konstans beállított hőmérséklet, ha kicsit korrigálni kell akkor egyből érződik. Automatánál, ha már szerinte elég hideg van elkezd meleget nyomni, de a kellemesebbnél melegebbet, magától nagyon lassan korrigál, de ha kézzel állítok rajta akkor is lassan reagál. Egyedül a két végállásra reagál egyből.
Én nagyon nem szeretem, a manuális sokkal komfortosabb.
Világított a légzsák lámpa, kiolvastam és az alábbi képen látható eredmény lett, hibakód: 109. Kitörölni nem lehetett a hibakódot, van esetleg valami tanácsotok mi a teendő?
Tudtok Budapest Zugló vagy Rákosszentmihály környékén olyan szerelőt, aki átnéz egy neppertől vett multiplát, és kigyomlálja belőle a világító check engine lámpát? JTD verzió, olyan embert szeretnék, aki ha kell kreatív, nem cseréli le feleslegesen a fél autót, és kedveli/ismeri is a Multiplát.
Budapesten tud valaki holnap délelőttre kölcsön adni egy autórádió kiszedo tüskés, amivel kijön a standard multiplex rádió? Nagyon hálás lennék, (uveg bor?) meg holnap is vissza is hozom.