Sziasztok, Peugeot 307 break 1.6 benzines autóhoz keresek külső váltó kulisszat, amibe csatlakozik a váltó Bowden Bontóban nem találtam. A képen látható típust keresem. Sajnos ki van kopva, es a váltó ez miatt nagyon pontatlan, nagy holtjátéka van. Köszönöm a segítséget
Köszönöm, de nagyon messze vagy, emiatt nem utaznék 500km-t.
Közben akadt másik két gondom.
Egyik, hogy időnként 3000 fordulat fölé nem pörög a motor és elég erőtlen is. Ilyenkor leállítom a motort, néhány másodperc után ujrainditom és minden oké. Ez mitől lehet? Megnéztem delphi ds150-el, hibakód nincs, de az egr-re mindig 99%-ot mutat, alapjáraton meg fordulaton is. Gondolom az sem jó, hogy állandóan azonos értéket mutat, de amiatt állandóan letiltan, nem csak időnként.
Másik, a ulcsból hiányzik a távirányító elektronika. Bontóban vettem használt kulcsot, átraktam az elektronikát az enyémbe, de hiába próbálom tanítani, nem működik vele. Erre van valami megoldás?
Bontatlan gyári alkatrészem: egy turbo druck labda. Biztonságból betárolt, nyilván ki nem bontott.
Egy csomó H1-es izzóm, Philips, és más márkás, nem gagyi egyik sem. Van a ködlámpához is vagy 2 bontatlan izzóm és néhány H7 is.
Maradt gumiszőnyeg szett és nyári szőnyegszett 1-1 garnitúra.
Van egy kerékkulcsom, kihúzható nyéllel, ami a mérete alapján sajnos nem jó az új autómhoz. Ehhez kapcsolódóan van 3 garnitúra kerékőröm is. Az egyik lemezfelnihez jó, a másik kettő könnyűfém felnihez jó, tehát alátétes, közűlük az alufelnisek gyáriak. Kerékre van továbbá 16" mérethez (205/55) egy bontatlan hóláncom is.
Van továbbá néhány vadonatúj ablaktörlőm is elsők és hátsó is, Bosh és egyéb márkák.
Van továbbá egy pár alu Lidl-s kereszttartó rudam is, mivel kicsi, így nem tudom használni.
Gyula-Bp vonalon (még ha girbe-gurba is) találkozhatunk, ha van érdeklődő. Ár megegyezés szerint, nyilván bolti ár alatt.
70perharminc85venöt7harminc7. A nick alatti mail nem játszik.
Egyik, hogy kikapcsolt világítással, jobbra indexeléskor 3 villogás után leáll az index, és bekapcsol a világítás. Bekapcsolt világítással normálisan működik az index jobbra is, csak kikapcsolt világítással csinálja ezt. Balra index hibátlan.
Köszönöm. Ezt kipróbálom. Ha légtömegmérő nélkül jobban megy, akkor miért kell bele ez a légtömegmérő?
Mi más okozhat még ilyen hibát?
Olvastam, hogy a részecskeszűrő eltömődése is teljesítmény sökkenéssel jár, meg az egr és a turbo működtető hiba is. Az egr-t kitisztítom majd. A turbo működtetőt hogyan lehet ellenőrizni?
Az első probléma valószínűleg kormánykapcsoló hiba lehet. Javítani vagy cserélni (kompletten) lehet.
A másodikhoz egy diagnosztika kellene, több oka is lehet. Pl. a légmennyiségmérő hiba is tud ilyet okozni. Azt amúgy ki is lehet próbálni: lekapcsolt gyújtásnál ha lehúzod a légmennyiségmérő catlakozóját, utána ha jobban megy, akkor valószínűleg az lesz az oka. A csatlakozót is levett gyújtásnál dugd majd vissza !
Egyik, hogy kikapcsolt világítással, jobbra indexeléskor 3 villogás után leáll az index, és bekapcsol a világítás. Bekapcsolt világítással normálisan működik az index jobbra is, csak kikapcsolt világítással csinálja ezt. Balra index hibátlan.
Másik, hogy erőtlennek érzem. 110-es tempónál 5.-ben lepadlózom és alig húz, az előzés egy kínlódás, kis emelkedőn meg semmit nem gyorsul, épphogy birja tartani a sebességet amivel padlózás előtt mentem. A többi sebességben sem ugy megy mint ahogy várnám, szóval erőtlen.
Egy kis segítségre lenne szükségem. Mostanában az a jelenség az autóval, hogy menet közben mintha meg állna a motorja egy pillanatra. Olyankor rángat egyet. Néha többször is csinálja, van amikor meg elmegyek sok kilométert és nincs hiba. Ma alapjáraton is csinálta, klíma is kikapcsolt meg vissza de a motorja nem állt le.
Valakinek van ötlete esetleg? Köszönöm a válaszokat!
Rákérdeztem. Igen, rendelhető, de nincs. Se szlovák raktárban, se franciáknál. Végül is alvázszám szerint a 5094.87-et adta ki a gép. Azt mondta a szervizes, hogy megrendelheti, de a franciáktól holnap jön egy válasz, hogy nincs. Ennyi. Még csak sejtetés, se hogy lesz-e, ha igen mikor. Annyiban hagytam. Azt mondta minden akadozik, csak szenvednek mindennel. Hittem neki.
A képről nem derül ki hol áll az üzemanyag, féktisztítóval lefujva kiderül honnan jön.
Én az elektromos csatlakozóról írtam, nekem nem rángatott vagy ment, vagy nem a negyedik hengerem, de egy kontakthiba esetén akár rángathat is, de lehet porlasztó hiba is...
Tudnék segíteni, de mivel bárki megrendelheti bármelyik márkaszervizben, szerintem egyszerűbb neked az, mint hozzám mászkálni - de nem lebeszélni akarlak róla. :-P :-)
Esetleg előtte rákérdezhetek, hogy valóban rendelhető-e, mielőtt blamálnád magadat, de azt már csak hétfőn tudom intézni - ha szeretnéd.
Köszi! E0 lesz az. Ha bemegyek egy pug szervizbe, tudnak hozni? Ha tudsz segíteni, nekem az is jó :) Felvesszük a kapcsolatot, tudok előre fizetni, ami kell.
Az 5094E0-ást még nem írja NFP-snek, elvileg akkor rendelhető még, de 100% akkor lesz, ha visszaigazolja a rendszer. Ma Br. 9077,- Ft-nak írja az árát.
Lehetséges 2004-es 307-eshez gyári alkatrészt beszerezni? A stabilizátor rúd két gumi perselyét kicseréltem, utángyártottra. Nem túl bizalomgerjesztő az alkatrész. A gyáriban van belesütve egy fém merevítő lemez is. Ez is volt az oka a cserének, teljesen korrodált volt. Amit vettem, az tömör gumi. Gyári cikkszáma: 5094.E0, 5094.88. 1.4, 55KW.