Én inkább fordítva szoktam. Blokkház rezsón felmelegít, csapágy a mélyhűtőből beleejt. Utána az egész felmelegít és a lehűtött főtengely beletesz. Használt főtengely sokszor szó szerint beleesik még minimális hőmérséklet különbség esetén is.
Olyan kérdéssel fordulnék a fórumhoz, hogy készített-e már valaki főtengely behuzó szerszámot és, hogy? Vagy, ha esetleg van valakinél olyan amit már nem használ és eladná meg is vásárolnám.
Ez igaz, csak itt nem fizetés miatt vonta ki a hatóság, tehát ha a kivonáskori tulaj akarja visszahelyezni akkor bizony a nem fizetés idejére, tehát a kivonás napjáig, keményen behajtják a fedezetlenségi díjat, ami ha jól tudom jelenleg valami 700-800 ft/nap! Mindesetre komolyan utána kell érdeklődni valami biztosítónál.
Szia! Ezzel az dologgal vigyáz, mert ha te neveden volt akkor is amikor kivonták, visszamenőleg ki kel fizetni az elmaradt biztosítást és csak azzal a biztosítóval szerződhetsz. Ha esetleg most vetted, akkor semmi gond. Adásvételivel megkötöd a biztit és mehetsz vizsgáztatni. A biztosító nem mond le egy forintról sem. El kellett adnom egy utánfutót, mert figyelmetlenség miatt (autó-motorok-ház-pince, minden átutalással ment és nem vettem észre, hogy ezt nem ment át) elmaradt fizetés. Sok tizezeret kellett volna fizetni "fedezetlenségi díjat".
Persze mert ezek az alapfeltételek hogy felvegyék oda dolgozni.
Feladatai közé tartozik hogy ellehetetlenítsék az olyan közveszélyes emberek tevékenységét mint mi akik nem átallnak régi közlekedési eszközöket használni ezzel veszélyeztetve szipi szupi világukat akár a terroristák.
Köszönöm a hozzászólásokat. Azért még van kavarodás. Első körben megpróbálom akkor a maszek vizsgaállomást. Egy éve beszéltem velük akkor azt mondták, ők is visszahelyezhetik, megvan az engedélyük hozzá. Ha mégsem akkor NKH. Csak ez nálunk olyan mintha a gestapohoz mennék önként kivallatni magam. Piszok életunt,mogorva, járműveket utáló embert fogtam ki az utolsó 2 alkalommal, hogy ott jártam.
Az en gepen nem szerelt a nyilvantartasban es megcsinaltak a muszaki adatlapot egy helyi vizsgabazisban! Persze erre sokan lustak es elhajtanak! Innen ered a sok teves informacio.
Rosszul tudod, regen igy volt most mar ujra forgalomba helyezettnek minosul, jogosan, mert mar volt forgalomban az orszagban. Szoval meg egyszer leirom sima vizsgabazis megcsinalja!
Csak és kizárólag. Ha nem szerepel a jármű az elektronikus nyilvántartásban, márpedig ez biztos nem, akkor csak az NKH tud és jogosult olyan műszaki adatlapot kiállítani, amivel majd fel tudják venni a nyilvántartásba.
Én úgy tudom, hogy a szürke forgalmis, vagy még azzal sem rendelkező, de papírozható járműveket úgy kezelik, mint a külföldről behozottakat, tehát teljes forgalomba helyezési procedúrát kell velük végrehajtani majd a kormányablakban, ahhoz meg NKH-s vizsga kell. A két lapos zöld forgalmisoknál már nem ilyen bonyolult.