Na jo, de hany eves? VW, Audi tetokarpit is log ennyi idosen, Lexus tetejerol repult le esocsatorna, vagy mi autopalyan 15 evesen. Ragasztasokat en mar megcsinaltam. Patentbol meg kell normalis. En nekialltam gyari alkatreszeket vasarolni, mert az utangyartott kb 1-2 ev. Szimeringbol, szijbol, amibol csak lehet. Csak igy egy Lexus fenntartasa se sokkal dragabb, ha csak a szervizt nezzuk. Na nem az LS, hanem NX, IS pl. Valahogy meg 1-2 evet ki kellene huzni, es utana hasznaltan valami mai autot. A savtartas, automata fekezes a kozepkategoriaban is kezd alap lenni egyes markaknal. De jo lesz nekem 2-3 evesen 30%-al olcsobban. Annal az ertekvesztesnel olcsobb a VelSatis fenntartasa. Gumi is kihuzza meg addig. Remeljuk a motor is.
Ne is mond, nálam is a külső díszítőelemek ragasztása megadja magát, az ajtó kárpitok rögzítésével minidig baj van (ez a patentos megoldás nem annyira volt jó ötlet ekkora kárpithoz).
Illetve mivel napfénytetős az autó, a tetőkárpit is néha elég érdekes hangokat ad ki.
Összességében szeretem, mert pályán tényleg jó, tetszik a formája is és ez az öt ajtós kialakítás is jó, nem kisbusz, nem szedán jó nagy tér van benne.
Az elektronikai reszek. Meg lassan a kasztnit is kikezdi az ido. Volt itt nem messze egy egy 2006-os 2.0t, manualis valto, es vagy ini, vagy privi. Parkszenzor elol-hatul. De ugy voltam vele, nekem 600-nal tobbet nem er, de lehet annyit se. Inkabb kovetkezo autoba. A kipufogo flexi csovem is kezdi lassan a veget jarni. De mar 6 eve megvan, mentem vele 120e km-t, most 420e van benne. Amit akkor vettem volna autot, most kb 3-4 millioval erne kevesebbet, es szervizkoltsege lett volna ugyan ugy, bar valsz kevesebb, ki tudja. Sanyit meg 500-ert vettem. Most kb nincs erteke, nem aggodok, hogy ellopjak, meghuzzak, stb. Autopalyan meg kenyelmes. De helyette? Meg 500-ert? :')
Meleg csö az rendben van, ha szorul a szivattyút, sír a szíj. ezeknél itt-ott szivárog az olaj, én is utálom ha olajos bármi is a motoron, cseréltem szivattyút, 2éve,,fojt a kormány is azt is cseréltem.
Apropo, valaki 2.2-es motorraleg tudna nekem nezvi, hogy a szervoszivattyura meno cso kb 2 perccel a hideg reggeli inditas utan milyen meleg? En picit forgattam balra-jobbra, es a felso cso forro volt. Valamitol tiszta olaj lett a szij, meg a szervopumpa teteje is. Passz, hogy honnan jott. Lemostam, beinditottam 2 percre, es semmi. Tovabb nem nezegettem, azt hittem, lathatobban jon. 2 hete nem volt ilyen, kb 150km-t mentem vele azota. Semmi furcsasag. De lehet a szervoszivattyu szorul valamitol?
Megértelek, en is így vagyok vele. Most mar egesz sok dolog jött ossze. Megvannak az alkatreszek, de lehet inkabb eladok kulon mindent. Tobbet kapnek, mint az autoert. De sajnalom, es jelenleg nem tudom, mit vennek helyette. Amig megy, hasznalom. Kombi es SUVok kozott se birok dönteni, ez pont a ketto kozott volt.
Ha valaki venne leharcolt, jövőre 20 éves, elektromos hibákkal teli 3,5V6 Sanyit, nálam jelentkezhet. Úgy néz ki, most már komolyan megszabadulok tőle. 7 év alatt egy új autó árát költöttem rá, mégis egy fostalicska maradt. Életem nagy vesszőfutása ez.
Karcmenteset nem nagyon fogsz talani. Az a nagy lapat ott gyujti a finom kvarchomokot, majd nekiáll törölni víz nélkül legalább egy felet. Én felpoliroztam, egy evig tartott... Van, aki lefoliazza kívülről, nem tudom, az mennyire karcolodik ossze. Meg az arat se tudom... Uvegpolirral cainaltam, nem autopolirral, a hozza valo koronggal.
nalam a szokasos es a korabol adodo aprosagokon kivul meg nem volt gond.
- tetokarpit szivacsa szetmallott, elkezdett logni a karpi
- cd valto szorul
- gazpedal potenciometer kikopott, neha hibat dob es leszabalyoz (leallitas/ujrainditas utan jo)
- a soft touch muanyagok bevonata malik
- tetoablak ciripel :) a szelterelo ket rugos kallanytuja zenel az uvegen.
tervben:
- bolcsocsere
- futomu felujitas
- cd tar javitas/csere
- soft touch muanyagok felujitasa
- kupplung munkahenger csere
- tetokarpit felujitas/csere
- alvaz- es uregvedelem
- vezerles csere
amire figyelni kell: ugyan az auto fem vaza horganyzott, de a bolcso nem. es az erzekeny a rozsdara...
en hetente megyek vele 1x-2x, csak hogy mozogjon kicsit:)
nem bantam meg en sem, hogy megvettem, de lassan eljon az az ido, amikor el kell kezdeni onteni bele a penzt... nem az espace technika lesz a draga, hanem a maradek :)
Sziasztok. Mèg mindig van kèt felújított hengerfej v6 dci-hez porlasztó hüvely ek cserèlve szelepek javitva becsiszolva............ 100000 volt a javitàsa èrdekmulàs miatt 50000 ft a kettő. Plussz pàr aprósàg önindító csomagtèr ajtó behuzo kilomèterora ventilàtorok stb 06304580994.
Gratulálok az autódhoz, szerintem a vörös után ez a második legjobb szín ami jobban kiemeli a formáját.
Igen, megvan még. Most éppen egy garázsban leponyvázva várja a jobb évszak eljövetelét.
A tulajdonlás alatt egyszer kellett trélere rakni, amikor is a szervo szivattyúja eldurrant és a biztonság kedvéért inkább nem lábon ment a szervizbe.
Szereti a jó minőségű aszfaltot és az egyenes utakat, ugyanis rossz útfelületen zörög az egész utastér, a tetőablak ciripel, a műanyag borítások leesnek innen onnan, a hátsó futómű felkoppan a gödrökben, a hamutartó mechanikája sem működik. A motorral és az elektronikával még nem volt gondom, a bőr néhol már repedezett de még mindig nagyon finom illata van.
Vezérlést cseréltettem rajta vízpumpával, hátsó féket és a kötelezőket.
Én változatlanul szeretem és nem bántam meg, hogy az autós történelem egy bizarr darabját birtoklom, ami még mindig annyira üdítő látkép az utakon, mint amikor megjelent.
Ez milyen kütyü? Vettem gyári kereknyomas szenzort, de azt hiaba fujtam 3 barra, semmi. A szamot berakas elott persze nem.olvastam le. Az utangyartott az persze jelentkezik, ha csak egy picit is valtoztatom a nyomast, de az uj gyari nem. Lehet a szerelomnek van kutyuje, majd megkerdem. A gumisnal epp nem volt, aki ertett volna hozza.
Két éve vettük kereskedésből. Akkor azonnal vezérlés csere, az összes szűrő cseréje, olajcsere megtörtént. 121000 km volt benne, jelenleg 137000, tehát annyira nem volt széthajtva (legalábbis mi nem hajtottuk szét). Idén júniusban kormány gömbfej csere és jobb első keréken is gömbfej csere történt. Az, hogy milyen márkájú alkatrészek lettek beszerelve fogalmam sincs. A hiba ott kezdődött, hogy üzemanyag befecskendezés hibát írt ki, ekkor az autó alkalmanként nehezen/lomhán gyorsult, de a hiba nem volt állandó, csak ritkán fordult elő. Szerelő annyit mondott, hogy feltehetően érintkezési hiba van az elektronikában. Aztán egyik pillanatról a másikra elkezdett csattogó hangot adni. Ekkor elvittük három szerelőhöz is, hogy biztosak legyünk a hibában, de mindhárom ugyanazt mondta. Jelenleg is mozgásképes az autó, használni természetesen nem merjük. Jelenleg próbálom eladni/elcserélni.