Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

G.attamán Creative Commons License 2014.05.02 0 0 581

Üdv ha Törökbálint közelében laksz keresd meg a Weisz Dánilel-t 06/208236366ő profi benne

Előzmény: PasztorTibi (580)
PasztorTibi Creative Commons License 2014.04.27 0 0 580

Sziasztok!

 

Tegnap az Opel Zafirámban (2005-ös, 1.9-es diesel) kigyulladt a motorellenőrző lámpa és a kipörgésgátló visszajelzője. Innét kezdve a gázpedálra nem reagált, a fordulatszámot fixen 1200 és 1800 között tartotta, de hazahozott.

 

Ez milyen hibát jelent?

 

Tibor

vietcong Creative Commons License 2014.03.13 0 0 579

Sziasztok!

 

Astra h vásárlás előtt vagyok, találtam is egyet igaz külföldön viszont hibás a gép.

azt írják részecske szűrő hibás , és vészüzemmódban van tehát leszabályoz.

kérdés az lenne érdemes megnézni vagy ez egy nagyon nagy hibafaktor.Lehet -e itt Egr hibára is gyanakodni vagy ilyesmi? kicsit sokat olvastam utána de gondoltam sokkal jobb ha tapasztaltabb emberkéket kérdezek a témában!vagy megtekintéskor mire kell hogy odafigyeljek???előre is köszönök minden hozzászolást és segítséget! A motor amúgy 1.9 cdti 120 le (dpf) 6 kézi váltóval.

MortalWombat Creative Commons License 2014.03.07 0 0 578

Tudomásom szerint a turbón keresztül kerül egy nagyon kevés olaj a cooler bemenő csövére.

De itt halvány olajfilm rétegről beszélünk, és minimális mennyiségről.

(Természetesen ha a bemenő csövön van réteg, akkor a coolerben és a kimenőn is van.)

 

Esetleg egy cooler mosás?

Előzmény: Steven 35 (577)
Steven 35 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 577

Megtörtént. Szintén Opel szerviz..  csak a sokadik, és most már elégé elegem van. /16000 ft-ot b.. el rájuk../   A hiba ugyanaz. Beszéltem egy taggal, aki ismerte is végre ezt a motort,adott pár tippet. Vettem 10-es torx crovafejet, leszedtem a  fojtószelepházat, áll benne a korom, de egészen átjárhatónak tűnik, intercoolerről jövő csőben viszont olajat leltem /frisset/ gondolom a turbóból.. s ez nem jó jel. Kérdésem a következő: merjem-e tovább bontani a szívósorig? Nem szívesen bontanám meg a gázolajrendszert.. üdv: steven

Előzmény: MortalWombat (574)
lacbp Creative Commons License 2014.03.03 0 0 576

Sziasztok!

 

Pici segítséget szeretnék én is kérni! 1.5 isuzu motor. Polcról vettem - azaz földről. de az eladó állította, hogy jó... Igaz, adagolót úgy tettem rá. de minden a helyén van 99,9%. S elvileg az adagoló is jó.Az le lett próbálva padon.

Kistraki lenne belőle, de nem sikerült még életre kelteni. Csináltam neki egy motortartó szerkezetet, szóval stabilan áll, csak az a baj, hogy áll, és nem indul!

A gázolajat egy ejtő tartályos megoldással kapja meg, a visszafolyón szépen jön a nafta. Izzítok, majd indítás forgatja rendesen, de nem indul, csak kis füst a kipufogón. A nyomócsöveken megvan a gázolaj, sőt, gondolom a kis füst az elégett üzemanyagot jelzi.

Előtöltést kellene állítani rajta? De merre tekerjem? Ha autóban lenne, könnyebb dolgom lenne, max berántanám, aztán lehet finomítani ,) S ennél sokkal bonyolultabb dolgot is megcsináltam már, (Astra G 1.7d mechanikussá alakítása) de ez most lehet kifog rajtam?!

 

Köszi minden hozzászólást!

 

Üdv: Laci

Cimby25 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 575

Sziasztok. Nem tudom valaki járt e hasonló helyzetben. 2004 és corsa c 1.3 CDTI z13dt mot kód. Hidegen indul érdekesen meleg motornál egyáltalán nem indul be. Bármeddig indítózom. Behúzásra indult. 

Ha valaki járt már így kérem írjon nála mi volt a hiba forrás. Előre is köszönöm. 

MortalWombat Creative Commons License 2014.02.22 0 0 574

Pucold ki az EGR-t.

20 perces meló.

Ha kivetted,akkor látod, hogy mennyire van elkoszolódva, és az-e a baj.

Előzmény: Steven 35 (573)
Steven 35 Creative Commons License 2014.02.19 0 0 573

Hali! Segítségeteket kérném az alábbi hibajelenséggel kapcsolatban: y20dth 2003as zafira, egy éve cserélt gyári egr /Azóta 12000 km t mentem gond nélkül/

Kigyorsításkor 95 és 105 között kivillan a sárga szervízlámpa pár másodpercre,majd elalszik. Hosszabb távon többször is. Ilyenkor változik a motorhang is. Szervíz/OPEL!!!/ :P400 kipufogogáz visszaáramlási hiba, kevés a visszavezetett gáz. Elvégzett javítás: egr csatlakozó kontaktzsírzása, a szelep mechanikus részeinek kenése, tech2 vel a működés ellenörzése, rendben. Ez 2X egymás után történt, a válasz: használjam.. 100 km telt el és kezdődik előröl.  Megőrülök!!!!! Valaki esetleg hasonló tapasztalat? Megbízható szervíz pest környékén,akik javítanak is?

ujimi Creative Commons License 2014.02.17 0 0 572

Üdv!

 

Diesel Opel vásárlás előtt állok ami valószínüleg Meriva lesz! Mik a tapasztalatok melyik motorral érdemesebb választani inkább a régebbi DTI vagy az újabb CDTI. Őszintén megmondva egy kicsit tartok ettől a magasnyomásu rendszertől mármint használtban!Jellemzően 150-200e km futásteljesítmény  között nézelődöm ez fér bele a keretbe!

ujimi

R.B.74 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 571

Én most vettem egy 2008-as B zafirát A17dtr 125 Le 1.7 cdti . Ugyanez a hang hallatszik belőle. Állítólag újkora óta van  nála. A szervízben nekem is azt mondták hogy a nagynyomású szivattyúba levegőáramlás van és az adja a hangot. Vicc hogy egy ilyen autó vísító hangja normálisnak mondható. Először azt hittem hogy a vízpumpa ment tönkre , az tud adni ilyen hangot. Nem akarom elhinni hogy nincs rá  megoldás!

 

Előzmény: Z2-1.7DTR (533)
GV2 Creative Commons License 2014.02.03 0 0 570

Valaki tudna segíteni abban, hogy ha "kigyullad" az üzemanyagszint jelző, akkor hány liter tartalék van még az autóban?

 

2002 Corsa 1.7D 55kw

 

Előre is köszönöm!

MortalWombat Creative Commons License 2014.01.28 0 0 569

Szia!

 

Foglalkoztok Bosch VP44PSG16-os adagolóval is?

(Nekem SAAB 9-3 2.2TiD autóm van, D223L motorkóddal.)

 

Köszönettel: MW

Előzmény: DieselBosch (541)
berci199 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 568

Üdv,

 

Opel Zafira DTI csak akkor indul, ha orral lefelé parkol a lejtőn. Mi lehet a gond?

A résolajnál tömítőgyűrűk már kicserélve.

 

Köszi, 

berci199

jony83 Creative Commons License 2014.01.22 0 0 567

szia.bocsi a zavarásért,de olvastam a x20dtl-es opelos hibádat.szóval én is ugyan ebbe a cipőbe járok.már szinte minden jeladó ki lett cserélve,a katalizátorom ki lett szedve.és még mindig semmi.1400-as fordulat alatt szinte megáll az autó.aztán megindul és 1700 nál kapcsol a turbó is rendesen.ahogy megfigyeltem inkább akor áll ki hibára mikor egyenletes a sebeség is meg a fordulatom is.sajnos már nem mindig alszik el a lámpa ha nyomok egy kövér gázt neki.ha nem alszik ell akkor le kell állítanom a motort és menet közbe ujjra indítani :S a kormányzár miatt 120-nál ez nem olyan vicces :) létszives írd meg hogy neked hogyan sikerült megoldanod eszt a problémát. jony83@citromail.hu

Előzmény: ktomyka (527)
delvan_dti Creative Commons License 2014.01.20 0 0 566

Hali!

 

Corsa c-n is működik elvileg így:

 

"Nyomva tartod a gázpedált+fékpedált+napi kilométer nullázót egyszerre és ráadod a gyújtást, a műszerfalon levo kis autó+villáskulcs égő villogását kell figyelni, és ezeket megszámolni, minden szám utána rövid szünetet tart. (10 villanás az 0-at jelent)
Ha nem villog, akkor minden ok."

Előzmény: Kombis Laci (564)
vectra c 2.2 Creative Commons License 2014.01.16 0 0 565

Sziaszok nekem van a c vectram 2.2 DTI disel az lenne a kérdésem nyáron hidegen nehezen indul
télen mikor melegit akkor egyböl de ha áll egy 5-6 órát akkor megint nehezen, kb  3 másodpercet hajtatom aztán megint 3 másodperce és harmadikra egyböl beindul .Mi lehet a hiba?Eőre is köszönöm

Kombis Laci Creative Commons License 2014.01.06 0 0 564

Üdv Mindenkinek!

Van egy 2006-os Opel Corsa C q1,3CDTi autóm aminek műszerfalán megjelent a kis világító villás kulcs..  G Astrámon van egy technika amivel otthon is kiolvasható a hibakód(gáz+fék pedált nyomva kell tartani és számolni kell a hiba lámpa villogását és egy táblázatból meg tudjuk a kód jelentését) Ennél az autónál ez sajnos nem működik, esetleg ezen mást kell nyomva tartani?

delvan_dti Creative Commons License 2014.01.06 0 0 563

Hali!

Az adagolón van egy "patron" amibe bele van vezetve a hűtővíz.
Ennek lenne a feladata h hidegen +üzemanyagot ad.
Vagy előtöltést növel de inkább az előző.
Szerintem az lesz a hunyó.

 

És/vagy kevés az előtöltés.
Gondolom erre mondták neked az állítást.
De én az előzővel kezdeném.

De a porlasztó is lehet gond.

Előzmény: Dushaj12 (561)
Stalker77 Creative Commons License 2014.01.04 0 0 562

Üdv!

 

Én az adagoló forgatása előtt még beméretném a porlasztócsúcsokat és ha már ki vannak véve méretnék egy kompressziót is.

Előzmény: Dushaj12 (561)
Dushaj12 Creative Commons License 2014.01.04 0 0 561

Sziasztok

 

Mondjatok nekem valami okosat.

Van egy 95-ös évjáratú opel corsa b, sima szívódiesel autóm.

Meghengerfejeztem mert beletörött az izzító gyertya.

A hengerfejezésen azt értem, hogy síkoltatás, szelepek becsíszolása, szelepszárszimeringek cseréje, tömítések cseréje, izzítógyertyák cseréje, szóval minden.

Amióta ezt megcsináltam (tattam) azóta tök könnyen indul az autó, hidegen is (szinte egy átfordulásra semmi tekertetés).

De a problémám az hogy mikor beindul egyenletlenül jár és kékesszürkén füstől mint az állat.

Ez csak 20-30 másodpercig tart utána semmi füst és semmi egyenetlenűl járás.

 

Segítsetek mi lehet a probléma.

 

Hallottam olyat hogy az adagolón kellene állítanom valamiféle nagyobb előtőltést (az adagoló forgatásával), de nem merek hozzányulni hiszen tökéletesen indul.

 

Köszönöm válaszotokat

 

üdv.:     Attila

astra H 1.7cdti Creative Commons License 2013.12.27 0 0 560

Sziasztok!Nekem olyan gondom van 1.7cdti astrámmal,hogy az üza.szűrőből elmegy a gázolaj a motor leállítása után és a következő indításnál nem  indul.Volt már valakinek ilyen gondja?

Max Cay Creative Commons License 2013.12.26 0 0 559

Sziasztok!!!Nekem egy 2003 Frontera B-m van 2.2dti. A következö a hibaam van hidegen inditok pöcre indul,de amint bemelgszik egy kicsit a motor epphogy van alapjärat nem pörög ki normälisan max 40enel tudok mennies hangos lesz a motor toväbbä a kis kulcsos lämpa bevillan. Valaki talälkozott mär a jelensegel?

Lóránt 007 Creative Commons License 2013.12.26 0 0 558

Az  biztos  hogy  fölösleges  kipörgetni  3000 ig,  főleg  ha  nem  autópályán  suhansz  vele  5 ikben  130 al (: akkor  valóban  3000  környékén   jár  a  mutató. Hejben   városban  1500-1800  körül  lehet  a   következő  fokozatot  váltani,  az  igaz , hogy  a  turbó 1700  után  ébredezik,  de  mivel  diesel  eleve  nagyobb  a  nyomatéka  mint  a  benzinesnek,  ezért  elég  neki ez  a  fordulatszám,  ja  és  a   kuplung  kezelésre  is  jobban  figyelj mint  a  benzinesnél mert  hamarabb  szétvágod  mint  a  benzinesét ha  durván  kezeled.

Előzmény: 8x57js (544)
Lóránt 007 Creative Commons License 2013.12.26 0 0 557

Turbó nyomás  szabályzó   szelep  hiba ,   vagyis  tele  van  korommal.

Előzmény: 8x57js (547)
mormogi76 Creative Commons License 2013.12.26 0 0 556

Bocsi, az első 10 sor nem tudom mi

mormogi76 Creative Commons License 2013.12.26 0 0 555

Normal 0 21 false false false HU X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Normál táblázat"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Sziasztok! Opel Kadett 1.7 d 89. évjárat kombi Bosch adagolóval. Problémám az, hogy hidegen csak úgy indul be, hogy ha nyomom neki a gázt kb. fél percig, különben leáll. Fehéres, szürkén füstöl, miután beindul, volna ötlete valakinek miért csak így hajlandó beindulni? Illetve csöpög valahol a gázolaj az adagoló aljából, esetleg tudtok egy megbízható adagolóst Budapesten vagy környékén, aki ért is hozzá? Köszi

Z2-1.7DTR Creative Commons License 2013.12.24 0 0 554

Lehet, hogy hülyeség, de esetleg ha bevinnéd egy Opel szervízbe?  

bsasa Creative Commons License 2013.12.15 0 0 553

Ezt látatlanban........

 

Szerintem nincs benne légtömegmérő! (bár nekem 18 éves az autóm és lehet,hogy újítottak rajta) 

Mióta van ez a jelenség? Esetleg a hideggel egyszerre jött? 

 

Előzmény: 8x57js (552)
8x57js Creative Commons License 2013.12.15 0 0 552

Nos hidegen... mikor reggel beinditom akkor füstöl de nem sokáig, bemelgszik es semmi füst. De ugy nem megy hogy uhh... Kifordulni főutra az ember odalép egyesben és hát nemtudom mi ment igy...mint mikor trelerrel megy az ember.

 

De akkor mi lehet... semmi megindulás sehol, csak egyszerüen olyan padloig nyomja az ember és a motor mondja hogy . NEEEEEEEEEEEEE :) :8 :( :(

 

kis emelkedő volt 3ban nem akart felmenni.

 

talán esetleg légtömegmérő.. vagy fene tudja. benzines voltem végig életemben. használtam egy swiftet.. lett benne 260.000 semmi hiba, ment az úgy mint a távirat 1.3 85 le sedan. Ugy érzem hiba volt a DIESEL.. most nagyon vegyesek az érzéseim :(

Előzmény: bsasa (551)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!