Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

klenó1 Creative Commons License 2022.05.24 0 0 7608

Delphi, Nissens, NRF, Maxgear, Van Wezel, Prasco, Dasis, Thermotec, Frigair....

Előzmény: raider (7607)
raider Creative Commons License 2022.05.24 0 0 7607

Mik még a lehetőségek?

Előzmény: klenó1 (7602)
xmbela Creative Commons License 2022.05.24 0 0 7606

Ha a szelepcserekor nem volt fémreszelék a régin, akkor marad az expanziós szelep.

Előzmény: barbon1 (7605)
barbon1 Creative Commons License 2022.05.24 0 0 7605

Sajna az is jó

Előzmény: xmbela (7604)
xmbela Creative Commons License 2022.05.23 0 0 7604

Az áthajtás a kompresszor elején nincs elszakadva? 

Előzmény: barbon1 (7603)
barbon1 Creative Commons License 2022.05.23 0 0 7603

Igen,rendben volt

Előzmény: xmbela (7601)
klenó1 Creative Commons License 2022.05.22 0 0 7602

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni. C Vectrámban kilyukadt az evaporátor. Melyik utángyártottat érdemes megvenni? Az eredeti Valeo ára egy kicsit hmmm.

xmbela Creative Commons License 2022.05.22 0 0 7601

A szelep kivezérlését megnézted a hibakor?

Előzmény: barbon1 (7600)
barbon1 Creative Commons License 2022.05.21 0 0 7600

Nem jött be a szelep csere.változatlan.

Előzmény: xmbela (7598)
barbon1 Creative Commons License 2022.05.21 0 0 7599

Ha diaggal vezérlem ki akkor sem indul el.Lehet akkor a szabályzószelep lesz a ludas.Mindjárt teszek bele egy újat és majd jelzek,hogy mire jutottam.

Előzmény: xmbela (7598)
xmbela Creative Commons License 2022.05.20 0 0 7598

Diaggal kellene nézni, hogy a szelep hogy van kivezérelve, legfőképpen akkor amikor megszűnik a hűtés. Ha ez rendben, akkor rossz a szelep, attól függetlenül, hogy nincs rá hibakód, mert az csak szakadáskor lesz.

Előzmény: barbon1 (7597)
barbon1 Creative Commons License 2022.05.20 0 0 7597

Akkor egy hétköznapibb kérdés.

Seat Altea digit klíma elvileg minden rendben van gáz oldalról. Alap helyzetben bekapcsoláskor 1-2 bart szív és már esik is vissza.Menet közben bekapcsolásra megindul szépen a hideg (és a hűtő ventilátor is) 2-3 perc múlva ismét langyosat fúj. Kikapcsolás,vár pár percet bekapcsolás és ismét megy egy pár percet.Álló helyzetben egyáltalán nem indul el a hűtés. PWM szelep kivezérlésre sincs változás,de a szelepet sem írja hibásnak a teszter. Ja és a klímában nincs hibakód. Lehet expanziós szelep szerinted ? Kösz  

Előzmény: xmbela (7594)
barbon1 Creative Commons License 2022.05.20 0 0 7596

A francia sohasem volt normális :)

Előzmény: xmbela (7594)
Paco155 Creative Commons License 2022.05.19 0 0 7595

Imádkozó sáska.

Előzmény: xmbela (7594)
xmbela Creative Commons License 2022.05.19 0 0 7594

 

Renault Zoe klímacső. Hellómi?

ballanto66 Creative Commons License 2022.05.19 0 0 7593

 valahogy így kell működjön!

Ezt már szeretem!

Előzmény: xmbela (7590)
ballanto66 Creative Commons License 2022.05.19 0 0 7592

Új kompresszor és láss csodát működik!

Ismét tanultam valamit!

Köszönöm Béla!

Előzmény: xmbela (7590)
ballanto66 Creative Commons License 2022.05.19 0 0 7591

Megrendeltünk egy másik kompresszort, remélem az jó lesz!

Azért ez hogy új kompresszor nem jó még nem jártam!

Még szerencse hogy nem a legmacerásssab a leszerelése csak hát így rámegy három nap.

Legközelebb elgondolkozik a tekercselésen amit a Hüllő kft-nel megcsinálják, csak idő az is de már meg lenne!

Köszi Béla!

Előzmény: xmbela (7590)
xmbela Creative Commons License 2022.05.19 0 0 7590

Aham, értem, tehát ez a kilométeres kimozdulás.

Ha nincs olyan hiba, hogy az elzárócsapos gépen mindkét csap nyitva van, akkor a kompresszor rossz.

 

Itt van pár saját kép egy új nissens kompresszorról:

Előzmény: ballanto66 (7588)
ballanto66 Creative Commons License 2022.05.18 0 0 7589

Lényegében azt is mondhatnám hogy a kuplung kapcsol és nem történik semmi, és ez egy új kompresszor!

Előzmény: xmbela (7587)
ballanto66 Creative Commons License 2022.05.18 0 0 7588

5 bar  a nyomás , és amikor kapcsol a kuplung épp hogy megmozdul lefelé egy pillanatra talán egy tizedet az alacsony nyomásmérő mutatója de egyből vissza is áll 5 bárra!

Előzmény: xmbela (7587)
xmbela Creative Commons License 2022.05.18 0 0 7587

Az mit jelent, hogy "a nyomás mérő órák kimozdulnak egy kilométernyire" ?

Nyugalmi helyzetben mennyi a nyomás? Ha behúzott a kuplung, akkor melyik oldalon mennyi?

Előzmény: ballanto66 (7586)
ballanto66 Creative Commons License 2022.05.18 0 0 7586

Sziasztok! Egy Ford S Maxon cseréltem kompresszort mert a mágneskuplungja meghalt és sehol nem kaptunk hozzá valót!

Új Nissens kompresszor feltéve , a mágnes behúz  a nyomás mérő órák kimozdulnak egy kilométernyire  és ennyi!  A nyomás nem épül fel!

Jól gondolom hogy ez a kompresszor szar!??

1 valaki Creative Commons License 2022.04.11 0 0 7585

Az elvi állásfoglalás szerint szar lesz a rendszer.

Basszus, nem telik R134-re bele?

Attól függ, mi a helyettesítő.

Max felrobban, ha a jobbikat teszel bele.

Előzmény: Kutyka (7584)
Kutyka Creative Commons License 2022.04.11 0 0 7584

Meg szeretném kérdezni, hogy R134a-t helyettesítő Drop-in hűtőközeget lehet "rátölteni", egy rendszerre amiben kb. 50% eredeti gáz maradt?

Gyakorlati választ kérek szépen, nem elvi állásfoglalást. :)

 

Előre is köszönöm!

Hári Csaba Creative Commons License 2022.03.04 0 0 7583

Szia! 
Delphi kompresszor manuál szóval nem elektromos szeleppel. Egyébként rendeltem bele szelepet nem volt nagy összeg. 

Előzmény: xmbela (7581)
diag88 Creative Commons License 2022.03.04 0 0 7582

A világon semmilyen dokumentációt nem adtak.

Előzmény: 1 valaki (7578)
xmbela Creative Commons License 2022.03.04 0 0 7581

Delphi CVC kompresszor, vagy Sanden? Előbbire nem jellemző a szabályzószelep hiba.

Szeleplap nem került bele fordítva?

Előzmény: Hári Csaba (7580)
Hári Csaba Creative Commons License 2022.03.03 0 0 7580

Sziasztok! Lenne egy érdekes storim. Van egy 2008 as z18xer motorkódos automata klímás h astrám. Eresztett a klíma kompresszor szimeringje és elmentem egy klímás ismerősömhöz ahol együtt kiszedtük a szimeringet. Viszont sajnos célszerszámmal is úgy jött ki ha szétszedtük a klíma kompresszort. A krompresszor szép volt belül semmi kopás nyom nem volt olyan mint az új. Új tömítésekkel összeraktuk 72 óra nyomáspróba is sikeres volt le lett vákumolva és fel lett töltve az előírt mennyiséggel. Igaz hideg volt kb 10 fok, de sajnos a klíma szívó oldali nyomás 2.5 bar alá nem megy és a befújt levegő sem ment 7 fok alá. Olyan mintha alig csinálna valamit a kompresszor. Klímás a kompresszorban lévő mcv szelepre gyanakszik, de szóba került az expanziós szelep is. Mi a véleményed erről? Ami még érdekes lehet mikor felmegy a nyomó oldali nyomás és indul a külső venti abban a pillanatban elindul lefele bent a hömérséklet 7 fokig is akár, de ahogy leesik a nyomó oldali nyomás megáll a venti bent is felmegy 10 fokig a befújt levegő hőmérséklet. Valami ötlet?

xmbela Creative Commons License 2022.03.03 0 0 7579

Én nem tudok ilyen programról. A Data évi 230-ért csak klímázáshoz felesleges. A töltőszelepet meg lehet találni nélküle is. Töltetmennyiségek megtalálhatók a neten. Persze kezdéshez biztosíték, relé, egyszerűbb kapcsolási rajz tekintetében lehet segítség.  

A motortérben lekövethető az egész rendszer. A műszerfal alatti dolgok helyének keresése lehet egy kicsit kalandos. Ehhez kell rutin ami idővel meg lesz, hogy ne bontsd feleslegesen a bal oldalt, ha a jobb oldalon van a keresett alkatrész.

A mérésekhez nem árt némi villamosságis tudás, de az sem agysebészet. Ha tudsz szkópolni, akkor a többi mérés már nem fog gondot okozni. ;-) De egy szabályzószelep teszteléshez felesleges szkóp. Van hozzá céleszköz, de egy jó diag masina, ami egyébként is mindenképpen kelleni fog, az esetek nagy részében kiválthatja.

Előzmény: diag88 (7577)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!