Fiat Tempra 1.9TD SW-hez keresek jobb hátsó ABS jeladót. Azt nem tudom, hogy ezek javíthatóak-e!? A probléma egy rossz kerékcsapágy miatt jött, az ABS tárcsa beleért a jeladóba, és azóta nem műkszik, ezt vissza is jelzi, és azóta stop felíratú lámpák is folyamat vílágítanak.
A segítségeteket szeretném kérni, Fiat Tempra 1.6 benzineshez (90.12.havi) szükségem lenne pár apróságra!
Elsőként kéne egy bal hátsó lámpa, vagy csak a lámpa búrája. Aztán ablaktörlő kar, ami igazából lehet más tipusú kocsié is, elméletileg passzol rá, asszem a lapát 50 vagy 55cmes volt eredetileg, csak sikerült eltörnöm.
Előre is köszönöm aki tud segíteni Email: rolcsy10@freemail.hu
Biztos hogy apránként fogsz rá költeni, én amikor megcsináltam átlagban havi 5-8000,- költögettem, és szépen meg tudtam csinálni.
Az 1.6 75le motor csak hétköznapi, nem kell vele fickóskodni viszont teszi a dolgát, az 1.6 16v az már azért szedi a lábait, azzal lehet ugrani, de nem porsche.
Kényelem, biztonság, fékek, fíling konrta muzuki. Én inkább apránként költögetnék rá.
Természetesen te döntesz.
tájékoztató:
- fékbetét 5.000,-
- lengőkar, vízpumpa,termosztát, kopó alkatrészek 4-12,000 között mozognak, szerintem zek nem vészes árak.
Többnyire olyanok fikázzák az olasz autókat akiknek nem is volt.
Minden 15-20 éves autóval vannak nyűgök. Csak más összeget költenek rájuk. Elég nagytételben gyártott autók, így az alkatrészek sem vészesek. De tényleg igénylik a törődést. Az tény és igaz, hogy a buzukikkal kevésbé lesz szívás. De azért már ott is lehetnek hibák.... De a Tempra nem is ugyan az a kategória. Inkább másfél kategóriával nagyobb is.
Nemtom, de engem 3 nap alatt lehangolt anno az az 1,6 os motor. Olvass vissza itt a fórumon. Írtam már... Egy 1,3 as suzukival van talán partyban...
Hallgass a szívedre, vagy az eszedre. De ne másokra ;)
Ááá nem tudom...erről a tempráról is kezdek már lemondani. MINDENKI azt mondja élőben, hogy felejtsem el, mert 2 hetente vinni fogom a szerelőhöz, egyszer villamossággal, egyszer meg másmivel. Szerelmes vagyok belé, fellángoltam, imádnám, az a kényelem, az a feeling az nagyon nem semmi. De a csúnya valóság tényleg az, hogy 2 szerelő mondja hogy szép szép de nem szabad az elektronikája miatt, szét vannak rohadva a csatlakozók, szarok lesznek, soha nem lesz jó 1 hónapnál tovább (suzuki meg 3 év alatt romlik el 5000 forint tételben, ami viszont tény, és az is, hogy a kényelme egy kalap szar)
Nem tudom. Nagyon nem tudom, akarnám, de ez az össz pénzem. Ha megveszem, és bekukok, akkor rajtam marad.
200000km nem vészes. De azért egy 1,6 75le-s autó ami 1200kg nem egy "verseny autó" ;) Ha teheted, nézz 2,0 8V -t. Alig fogyaszt többett... Sajna a rozsda már bárhol lehet. De ez előző tulaj függő is. Én épp tegnap adtam el haver 1,4 Tipoját. GT felszereltségü volt.
Viszont, ha van még némi pénzed, akkor nézhetsz Dedrákat is. A Tipo platformos autók közül * ez (szerintem) szebb és igényesebb, mint egy Tempra (bocsi az offért)
S épp a haverom árulja ezt a 2db ot is... Kedvezményes bontott alkatrészeket is vehetsz nála... ;)
Ez kicsit hamarabb műlödik az olaszoknál, csak épp a német autó buzi sajtóban keveset hallattak róla. "Tipo paltform"
A Fiat Tipo volt az első, s ennek a padlólemezére, szerkezeti elemeinek a felhasználásával épültek más tipusú autók is. Tehát ugyan az, vagy hasonló szerkezetü gépek más köntösben. (mint a nőknél: lyuk-lyuk, csak a keret a más ;) )
Persze a motorokkal, felszereltségekkel van bőven variáció. De a lényeg, hogy egy Tipoba be lehet szerelni a konszern motorjaiból: 1,1-3,0 V6 ig. 1,7 D-2,5 TD ig.
Fiat: Tipo, Tempra, Tempra SW (kombi), (Coupé, is sokban)
ALFA: 155, 145/6 is sokban hasonlít, sőt még a GTV is
Nézd...fogsz rá költeni mert nem mai autó, ólcsó az alkatrész, könnyű házialg is megcsinálni, jól fogyasztanak, de ha valami bizbasz nem jól adja a jelet akkor sokat is fogyaszthat.
Az enyém digites volt soha nem volt vele semmi baj.
Robosztus, elnyűhetetlen technika. Alkatrészt itt a fórumon mindig találsz.
Én eladtam az enyémet mert már tényleg nem volt értelme költeni rá, 20 évesen 335.000 km-rel pöccintésre indult, pedig dízel volt.
Kényelme káprázatos.
Máig visszasírom az öreg vasat, pedig citroen xarám van mot és az is nagyon kényelmes.
Őszintén szólva, soha, de soha nem gondoltam volna, hogy én valaha Fiat forumra fogok írni. Most még is megtörténik.
Fiatal srác vagyok, 24 éves, nemrég lettem keresőképes, és 2. autómat fogyasztanám, ugyanis az elsőt most adtam el (nem tetszett), és van 200 pénzem egy "újra". Kérdés, hogy miért vagyok itt. Megfogadtam, megesküdtem, hogy velem senki nem fog kibaszni, én suzuki swiftet veszek, az megy mint az álom és nem fog elrohadni csakhogy..
Drága barátommal, akit régen nem láttam a napokban összefutottam vele, és olyan autóval gurult elém, hogy a nyálam kicsordult. Tűzpiros 1.6os Fiat Tempra 95-es évjárat. Megdícsértem, mert nagyon megtetszett, aztán pedig pár óra sörözés után szóba jöttek az autók, majd meghökkenve tapasztalom, hogy 280ért árulta a rikító tűzpiros lovat, ő pedig azt, hogy épp autót keresek. Olvastam rengeteget, hogy fiátot soha de soha ne vegyél bla bla, de én szerelmes lettem. Beleültem, mintha egy anyahajóban ülnék, hatalmas belső tér, keleti kényelem, hibátlan rohadásmentes karosszéria, karcmentes felület, és mivel szerette az autóját majdnem minden friss és új rajta (alkatrész). Egyedül a 205.000 Km zavar benne.
Srácok a kérdésem a következő: én ebbe az autóba beleszerettem, és most járok a 4. órájában a tempra utáni olvasgatásnak, és sok negatív dolgot, de sok pozitívat is hallok róla. Majdnem mindenki megjegyezte, hogy szórakoztató elektronika az egész, majdnem mindig hibás valami benne ami autóvillamosság, sokat kell vele járni szerelőhöz de nem pénzes dolgokért, viszont mondják, hogy a motor és a kasztni a holdra is elvinne ha lenne odáig aszfalt. Megérné nekem ez az autó? Tipikus első ránézésre szerelem.
hello nem rég vettem egy tempárt 2,0 ie 92-es nagyon bika a joszág csak van pár problémája és akatrészt szeretnék hozzá nem tom mért de a váltokarom lőtyög mit a keverökanál szerintem váltorudazat kéne vagy nem tom +szeretnék még fékeröszabályzot és jobb oldali féltengelyt ami 25 fogas és azt hiszem 52 mm átmérölyü tud valaki segiteni mert elég fontos lenne
Akkumulátor alatt a nyúlványon van egy testelési pont, van rajta egy rahedli csúszósaru, na azokat egyesével pucold meg és fújd be valamilyen kontakt spray-vel, máris jó lesz minden...
Üdv.!! érdeklödnék, van egy fiat temprám sw, meg zavarodott a digitális müszerfala, minden eltünt róla, a fütés meg maximumon megy nem lehet lekapcsolni,+ az elektoromos ablak nem müködik csak álló helyzetbe,autó indul,semmi gondja.!