Sziasztok! Adott c3 2003 1.1benzines Ha ki nyitom az ajtót vagy a központizárat akkor a hátsó ablaktörlő töröl egy párat magától. Mi lehet a hiba? Ha a bajúszkapcsolón kapcsolön akkor nem a helyén áll meg .
A feleségemnek van egy 2002-es c3-asa, központi záras. Csak elől, a vezető oldalon van külső nyitó, de az néha néha akadozott, amikor nagy ritkán szükség volt a használatára.
Tegnap óta viszont a kulccsal (távirányítóval) nem tudjuk nyitni a kocsit, semmit sem reagál. Persze idő közben, észrevétlenül a vezető oldali zár is szétesett, körbeforog mikor megpróbálom kinyitni kulccsal az autót. A riasztó be van kapcsolva.
Van esetleg ötletetek, hogy lehetne bejutni a kocsi belsejébe? :D
C3 picasso (1,4) hideg indításkor ( mostani időben este leállítva, reggeli indulás) kb 20-30 mp.-ig egyenetlenül jár, van mikor leáll, majd az említett idő után mintha semmi sem történt volna normálisan jár. Mi okozhatja ?
Én a Picassomon (és párom C3-n) 2 éve, 12 éves korában kicseréltem a rugókat, megelőzős képen . Szerintem a rugócsere sem drágább, mint a biztonsági rugótányért fölrakatni. Így csak kibír vagy 10 évet megint...
Tudsz cikkszámot vagy valamit alapján megtaláljuk a javított rugótányért?
Off: Xsara Picassonál nekem kanyarban tört el az első rugó, igaz, lendületesebben vettem és volt a nyomon egy úthiba; de azért nem röhögtem.
On: Estére levettem a fényszóró deklit, nem lett benne több nedvesség, sőt. (Múltkor is ez volt, ezzel azt tippelném megint hogy nem a dekli tömítés a rossz.)
Első körben én megnézném, hogy az aksi biztosan jó-e. Az is merítheti saját magát. Ha feltöltés után állni hagyod egy napot, beteszed a kocsiba és simán indít, akkor ezt a lehetőséget kb kizártad, léphetsz tovább.
Ha van multimétered, akkor ki is mérheted lépésről lépésre, hogy mi merítheti az aksit.
Rendszeresen lemerült az akkumulátor, eddig arra gyanakodtam hogy beázás okozza. Közben volt egy gázpedál csere, kérdésem az hogy a hibás gázpedál okozhatja e a problémát? Ma rendesen lemostam, s nem tudtam fogyasztást mérni, megdölni látszik a beázás. Az autó egy 1,4 hdi.
A C3 nem a prémium kategóriába tartozik, tehát egy ilyen kérdés, hogy "C3 minőség ????" elég értelmetlen szerintem. (bár nézzél meg sok más prémium típust a saját gyári hibáival és áraival és rájössz, hogy a kis C3 nem is olyan rossz, még így sem)
Amúgy rengeteg autón törik el a rugó és ezek közül egy részénél tovább lehet járni vele, egy másik részénél meg úgy jár a pali, mint te most. Tehát egyáltalán nem egyedi eset, csak neked kicsi a mintavételezési tartományod. Én autókat javítok, rengeteggel találkozom.
Az, hogy így összeesik a gép, mondhatjuk tervezési hibának akár, igazából a rugó (változó átmérőjű rugóátmérő, talán a progresszivitás miatt) és a rugótányér kialakítása felelős a jelenségért rugórtörés esetén. Szerintem erre egyszerűen nem gondolt az adott mérnök anno vagy csak hétfő volt éppen. :-P . A nagyobb baj az, hogy a gyár már rég óta tud a dologról, létezik is hozzá egy biztonsági rugótányér, amit akár utólag is fel lehet szerelni a rugóstagra és ez megakadályozza, hogy a rugó átessen a tányéron, ha eltörik egy "menet" róla, de nem csinált visszahívást erre és nem szerelte fel legalább utólag a C3-asokat ezzel a dologgal. Emiatt lehet morcongni.
Aki be szeretné biztosítani magát a dolog ellen, az megvásárolhatja és felszerelheti / felszereltetheti az autójára ezt az utólagos rugótányért és nyugodtan autózhat tovább. Igaz, nem túl olcsó, de egy trélerezés + rugó csere árából kb ki is jön.
Sziasztok. Leírom a problémámat. A feleségem hazaért a 2004 hyártású C3- al. Este mrhszólalt a riasztó. Kimentem megnézni semmi. Reggel veszem észre egy darab vas(rugó) ott van az autó mellett. A bal eleje majdnem a földön. Az autóval mozogni nem lehet. A kereket leveszem és a rugó vége a lengőkaron. Hozzáérve a gumihoz féltengely csuklóhoz.----- Mi történhet ----- országúton 90 el??????. A 20 éves opel agilámmal talán hónapokig jártam törött rugóval. Észre sem vettem. Háát elgondolkodtató.
Vacakolhat a vízhőfokjeladó is akár, de ha a ventilátor áramkörében van valamilyen elektromos hiba, akkor is csinálhat ilyet. (pl. a többsebességes ventilátornál csak az egyik sebesség működik)
Segítséget kérnék, C3 1.1 benzin, 2003. Olyat csinál, hogy normál vízhőméséklet, majd hirtelen felugrik a piros led is világít sipol. Megállok, nem forró a hűtő a ventilátor megy. Leállítom, mikor újraindítom, vagy piros is világít újra vagy semmi sem, majd vosszaáll középre. Termosztát lett cserélve a vezérléssel együtt 4 hónapja, nem hiszem hogy az lenne. Ötlet, tanács?
Alvázszám nélkül nem tudok biztosat mondani, de általánosságban egy csomó újabb autónál kihagyták a külső, cserélhető üzemanyagszűrőt. A búvárcsövön a tankban van azokon csak szűrő. Ha te a csővezetéken, jól látható helyen (leginkább hátul a tank mellett valahol) nem találsz külső szűrőt, akkor nincs is.
Sziasztok!
Vettem egy 2006 C3 1.6 benzin szgk-t. És úgy ahogy az lenni szokott, mi den szűrő és a vezérlés csere megtörtént a benzin szűrő kivételével. Sajnos nem tálaltam sehol! Se a motortérben, se az alján! Tudnátok segíteni, hogy merre tálalom?
Válaszotokat is előre köszönöm!
segítséget szeretnék kérni 2007-es C3 1.1 benzin üzemű gépkocsi gyertyáinak cseréjéhez /mit kell eltávolítani és milyen szerszámok kellenek, szűk a hely /előre is köszönöm
"faceliftes", 2006-os évjáratú C3-nál az alábbi hiba mitől lehet?
- elinduláskor elsőnek a pollenszűrőt találja hibásnak, nagy csipogás közepette
- haladáskor, általában az "rh brakeligh faulty"-val folytatja
- felkapcsolom a tompítottat, akkor jön a többi lámpa hibája, szépen sorban, kezdve a már említettel, majd sidelamp (ez melyik akar lenni, a tompított??), brake light, rev light, foglamp, néha indicator (irányjelző)
- ha ez utóbbi is felvillan (és persze csipog mindenért, nagyon kellemes), akkor utána néha az index is dupla annyit villan mint kéne
- ugyanez a hiba nagyobb sebességnél (80 fölött), vagy előzéskor is jelentkezik (kanyarban meg nem..., tehát nem a karosszéria dőlés miatt)
Tudom, autóvillamossági szakinak kéne látnia, de érdekelne előzetesen is mi lehet a baja.
Ja igen, az összes lámpa működik egyébként, rendeltetésszerűen, néha az index bolondul meg mint már említettem.
Kb. fél éve vettünk egy 1.4-es benzines (KFV) C3-at. Le lett már cserélve minden, ami ilyenkor szokás. Jól is megy az autó, minden rendben van vele, azt leszámítva, hogy indításnál általában 3-4 mp-ig indítózni kell, hogy induljon. Utána szépen jár, jól húz, minden ok, hibakód nincs. Már a gyertyákat is cseréltem, nem lett jobb. Hol érdemes ilyenkor keresni a hibát?