Sziasztok. segítséget szeretnék kérni. Az autó egy 2014es évjáratu Fiat Scudo 2.0 multijet 120kw motorral. Az a gondom, hogy mindenféle előjel nélkül menet közben egy pillanatra besípol, hibajelzés beugrik. Van amikor nem ir hibát a szamítógép, van amikor igen.
Jó lett volna ha leírod mikori a kocsi ?! Ha a ventilátornak nincs hangja akkor valószínű az nem megy . Ha a régebbi verziójú az autó akkor a ventilátor jobboldalt kb a kesztyűtartó mögött van . A tolókapcsoló is szokott vacakoloni ezt kiderítheted ha húzkodod jobbra-balra párszor és közben figyeled megy-e ?! Ha tolókapcsoló a hibás akkor a középkonzolnál szétszedve a csúszkákat kell kicsit erősebbre görbíteni hogy jobban érintkezzen . Ha a venti megy , de hideget fúj akkor a fűtőradiátor tömődött el . Ezt a közép konzolból balra kihúzva tudod kiszedni , kb mintha a pedálok felé akarnád balra kihúzni .
Szeretnek egy kis segitseget kerni hatha valaki tudd nekem segiteni.egy peugeot expert kocsim van jelenleg nimcs benne futes maximumra fel csavarni a ventilatort egyetalan nem zug, halovany meleget erzek.ha valaki tudd ebbe segiteni vagy ha volt valaki ilyenbe resze kerem ossza meg velem mit lehet ilyenkor csinalni.koszonom Peter
Az izzítógyertyáknál nézted már egyesével külön-külön valami nagyobb teljesítményű próbalámpával, hogy izzításnál van-e áram? Mert a gyertyák átvezetőkábele is meg tud viccelni.
Ezen kívül érdemes lenne ellenőrizni a szelephézagokat is, és ha az is rendben, max. utána nézném meg a kompressziókat.
A bowdenes patron valóban dúsító, nem létfontosságú, de azért mínuszokban jó lenne ha működne.
Van egy fiat scudom 1999 1.9d (1863cm3). 323.000km van az óra szerint,de 450.000körül járhat.
Amióta bejött a hideg idő nehezen indul (20perc szenvedés) reggel vagy több órás leállás után. Izzító gyertya problémára gondoltam így kicseréltem mind a négyet ( az izzító relét még a nyáron mert az elöző behalt), de nem jött be. Üzemanyag szürő + szürőház, mágneskapcsoló cserélve lett.
Az önindító (néha fogra üt de) teker rendesen.
Az adagolónál van egy bowdenes kütyü ( szerintem üzemanyagdúsító patron ) nem működik,de gondolom ennek nincs köze hozzá.
Mi arra gondoltunk,hogy nincs kompresszió és ezért nem indul, a kompresszióra azért gyanakszunk mert 4esben hátrafelé könnyedén megmozdítottuk.
Bal oldalt van 2db lila vagy rózsaszín 25v relé egy fekete dobozban az egyik a mágneskapcsolóé a másikat nem tudjuk mié. Az egyik folyamatosan meghúz majd elenged és percekig ezt játsza.
Remélem valakinek van valami tippje mi lehet a relé illetve miért nem indul rendesen.
Üdv! Segítséget szertnék kérni,hol tudnék venni expertbe 1998-as középkonzolt vagyis ahol a ventillátor csúszka a fűtéskapcsoló és a szellőzés állító is van ez kéne nekem kompletten . Köszi! Üdv!
Kiszeretném cserélni a kipufogó rendszert a 2002 jtd scudon . Megvettem a katalizátort és a hátsó dobot . A hátsó dobot fel raktam a régi rendszerhez mert az el volt rozsdásodva nagyon . Mielőtt leszedtem volna az egész rendszert ráellenőriztem összeraktam mellette . Az autó hosszú verzió . A középső dob+cső kb 1,6 m volt és hiányzott még vagy 50 cm a hátsó csőig hogy találkozzon . A dobot úgy hozták hogy hosszú verzióhoz való . Vissza küldtem ugyan hogy nem jó , de most már nem értem hátha én néztem el valamit . Valaki esetleg tudja hány db és milyen hosszú kipufogókból áll a rendszer ?
Sziasztok! A napokban lettem tulajdonosa egy 2008-as 9 személyes L2-es Jumpy-nak, 2.0 HDI 136le RHR. Németo.-ból hoztam, hazafele lettem figyelmes hűtővíz nem ment 70fok fölé. Termosztát gond lehet? Illetve melyik olaj a gyári ehhez a motorhoz? Annyit tudok h Total Quartz Ineo 5w30, de van ECS, LongLife stb... Teszterre mindenképp el akarom vinni a napokban.
Tudna valaki válaszolni,hogy ugyanazzal a motorkódok pld.egy Peugeot 307 motorját át lehet rakni mondjuk a Jumpyba? Vagy esetleg a lendkeréknél , váltónál már más a kialakítás ?
Azok még egyszerű áramköri rendszerek voltak, hirtelen elképzelni sem tudom mitől lehet, ha nem a kapcsoló okozza.
Ha lehúzod egy próbára a csatlakozókat a kormánykapcsolóról, akkor felkapcsolja ?
Ez esetben szerintem komoly kontakt hiba van pl. egy testen és azon az áramkörön próbál az áram letestelni.
Ezt nehéz lesz távolról megmondani, méregetni kell az autón, megnézni a csatlakozókat (pl. a kinti biztitáblánál van vagy 2 tekerős és egy eltolós csatlakozó, azokat), stb. stb.
Lekapcsolom a lámpákat , leállítom a motort , majd kiveszem a kulcsot.....majd önmagátol bekapcsol a helyzetjelző.......kormánykapcsoló új , immo nincs benne.....valakinek valami tipp??
Nyáron vettünk egy 2007-es Jumpyt. Eddig minden rendben van vele.
Van benne 2 zónás digit klima tető klima kiegészítő fűtéssel.
Viszon az lenne a kérdésem el tudnátok-e mondani hogy müködik a kiegészítő fűtés?
Most hogy hidegebb van hallom a kályha elindul, de hátul meg felülről nem jön a meleg, csak hideget fúj.
A másik: automata lámpa van benne, be lehet kapcsolni a a helyzetjelzőt nappali menetfényként? Vagy néztem az osram féle ködlámpát de az meg 1 cm-el kisebb, az működhet az automata lámpával?
Röviden: az 1,6-ossal lehet sok gond az előélete miatt, az 1,9 TD egyszerű, de érzékenyebb motor, mint a HDi, cserébe mindenki tudja javítani a sufniban is. :-P